Ik heb gisteren/vandaag de leverreiniging gedaan, maar ik had geen stenen.
Ik heb het als volgt gedaan:
De week van tevoren 's ochtends en 's avonds een eetlepel appelazijn genomen. Gisterochtend een eetlepel bitterzout en een half uur later de appelsmoothie. Ik heb daar wel rauwmelkse kefir doorheen gedaan. s'middags nog een keer de appelsmoothie en na 13.00 niets meer gegeten. Door de dag heen moest ik veel naar het toilet, dunne, groenige ontlasting. Om 18 en 20 uur weer een eetlepel bitterzout. Daarvan hoefde ik niet meer naar de wc. Om 22 uur ongeveer 300 ml half koudgeperste olijfolie/ grapefruitsap. Daarna meteen naar bed en op mijn rug en rechterzij gelegen, vervolgens gaan slapen. Het rommelde wel nog wat in mijn buik maar ik hoefde er niet voor mijn bed uit.
s ochtends om 6 uur Opnieuw een eetlepel bitterzout, om half 7 weer veel waterdunne groene ontlasting. Dit een aantal keer gehad in de ochtend. Om 8 uur heb ik geen bitterzout meer genomen, ik had niet het idee dat dat nog effect zou hebben. Om 9 uur weer een appelsmoothie met kefir.
Is het nu wel zinvol geweest, nu ik geen stenen ben kwijtgeraakt? Kan het er mee te maken hebben dat ik de dag van de flush nog kefir heb gedronken en er daardoor te weinig druk vanuit de lever is opgebouwd?
Wanneer kan ik het weer opnieuw proberen en moet ik dan weer een week appelazijn gebruiken?