Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Weer één of ander protocol.. ik heb het kort doorgekeken. Maar bij een woord als MMS, springt mijn nekhaar al overeind..

Volgens mij kan Rapunzel je er alles over vertellen (maar ze is er kennelijk ff niet..).

Ik kan jullie alleen vertellen dat de fles Resium na opening nog 1 maand houdbaar is. Ik heb hem nog steeds ongeopend in de kelder staan door allerlei omstandigheden en voorlopig blijft dat ook nog wel zo.

Ik drink mijn bitterzout nu met een eetlepel sole en een flinke scheut appelazijn. Veel beter te drinken dan bitterzout met citroen, vindt ik dan toch.

Wij gaan vanavond een lever/galreiniging doen en hebben zojuist een zoutwater-flush gedaan.

Het is toch wel een bijzonder eenvoudige manier om je darmen te legen. Daar kan (voor ons althans) een klysma niet tegenop.

Ik doe in een liter lauw water 4 theelepels grof keltisch zeezout en roer het goed door. Dat is voor 2 personen.

Ieder een 1/2 liter zoutwater drinken.

Dan 20 minuutjes op je rechterzij liggen. Dan verlaat het water sneller je maag.

Binnen het half uur waren we allebei naar de wc geweest, en flink.

Lia

Goeie tip Poekie!

Ik ben eergisteren ook begonnen met mijn 4de flush. Tot nu toe tevreden met het resultaat. Dit keer heb ik voornamelijk beige stenen die vanbinnen groen waren geloosd. Na 2 lozingen met stenen, kreeg ik nog 2 'buttpee' lozingen zonder of één enkel steentje dus dacht ik dat het gedaan was, maar nu had ik nog een lozing met voornamelijk beige-kleurige steentjes, zonder groen vanbinnen, gevolgd door een zelfde kleur van beige-achtige smurrie (lol) met de consistentie van fruitpap (lol). Ik vraag mij af of dit al ontlasting is of kan deze smurrie ook nog uit de lever of galblaas komen?

Ik merk steeds vaker dat ik na het eten van vet(roomboter) of een vette zoute haring tegen het misselijke aan zit, begin ook te zweten, ik heb ook de behoefte om "iets" anders te eten maar ik weet niet wat, zou ik nu aan het ontgiften zijn?

Dat klinkt inderdaad als ontgiften. Je lichaam kan dus nog niet echt grotere hoeveelheden vetten aan. Tijd voor een lever/gal flush dus. En dan bedoel ik niet de "nepflush" die in dit topic beschreven staat :P , maar een echte leverflush van bijvoorbeel Andreas Moritz.

Ik heb het niet zo op die lever/gal reiniging, ik heb laatst gelezen dat die stenen na een reiniging gaan verschuiven na een paar dagen en daar ben je dan niet op bedacht want dat doet echt heel veel pijn.

Ze zullen er vroeg of laat toch een keertje uit moeten. Hoe eerder hoe beter lijkt me toch? Wat is dat toch met vrouwen (je bent een vrouw toch?) die bang zijn voor een leverflush of andere smoesjes hebben om maar niet de lever te hoeven reinigen? :?

De kans dat je pijn gaat krijgen na een paar dagen is echt ontzettend klein. Mocht dit gebeuren (ga er maar niet vanuit), zorg dan gewoon dat je bitterzout in de buurt hebt. Een flinke eetlepel in een glas water opdrinken en je lever/galkanalen gaan openstaan zodat deze steen er alsnog PIJNLOOS uit kan.

NIET MEER ZEUREN, GEWOON DOEN :mrgreen: :wink:

Er is echt niets engs aan hoor! Zoals Janse zegt, gewoon doen :lol:

Ik zie alweer uit naar de volgende keer. Heb over twee weken drie weken vakantie. Wil in het eerste weekend en in het laatste weekend de grote flush weer doen. Beter eruit dan erin!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan