Hi Evelina,
Fijn dat het goed is gegaan!
Ik herken dat van het bitterzout. Ik heb nu 3 reinigingen gedaan en dacht dat het olie/grapefruitsap mengsel het probleem zou zijn, maar dat vind ik juist lekker als ik na zo'n lange middag vasten (en nare gevoel door bitterzout) eindelijk weer voeding binnen krijg.
Het bitterzout ging de 1e keer prima, maar later werd het lastiger. De laatste reiniging kreeg ik het bijna niet weg en werd, net als jij, al misselijk bij het vooruitzicht. Hevige reactie van mn lichaam die het niet ziet zitten. Klysma's doe ik ook altijd. Vóór het 1e glas bitterzout en de dag erna na de laatste toiletgang, om zeker te zijn dat die gifbolletjes uit mn lichaam zijn.
Ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft met voorbereiding met appelsap en ook met appelazijn en ook het verschil merken? 2 x 6 dagen appelsap gedronken en 2x enorme oogst. 1 x 6 dagen appelazijn gedronken en n mindere oogst. Is dit toeval of heeft iemand ook dit verschil in resultaat gehad?
@Mike super bedankt voor de tip van magnesiumcitraat. Wil volgende week weer n reiniging doen, maar vooruitzicht van bitterzout staat mn lichaam enorm tegen. Bijzonder hoe lichaam en psyche elkaar beinvloeden.