Ik vindt het plannen soms ook erg lastig. Zeker omdat ik tegenwoordig drie dagen zoet ben, omdat ik als "bijwerking" de tweede dag minimaal 1 galsteenaanval krijg. Dus best vermoeiend allemaal. En soms heb ik t wel geplant op vrije dagen, maar dan wordt ik ongesteld en in het verleden ook weleens uitgesteld ivm verkoudheid enzo. En met het onregelmatige rooster ben je zo weer een maand verder.
Tijdens het tweede gesprek van de sollicitatieronde heb ik aangegeven alleen mijn eigen eten te kunnen en willen eten. Of dat een probleem was. Dit was geen probleem en men was bereid om speciaal voor mij eten te bestellen. Ik heb aangegeven dat ik zelf voor mijn eten zorg, omdat het wat lastig verkrijgbaar is :wink:
Gezien de doelgroep waar ik mee werk zorg ik er voor dat ik eten heb wat er redelijk "normaal" uitziet. Tijdens de avonddienst eet ik groente met vlees, de lunch eet ik of koud vlees of iets met eieren, ook koud, zodat ik t thuis klaar kan maken. En ik hoef in de ochtenden niet mee te eten, dus kan ik mijn eigen gang gaan. Daarnaast gaan er twee liter rauwe melk mee per dienst van 8 uur en die gaan ook op.
Iedereen weet dat ik het voor mijn lichaam doe, een aantal hebben de melk al geproefd en lekker bevonden en ik heb uitgelegd dat het geen dieet is, maar een voedingswijze die ik volg.
Ik vindt het tegenwoordig zo belangrijk dat ik mijn eigen eten kan eten dat als ik mee had moeten eten met de groep, ik zeer waarschijnlijk verder was gaan zoeken voor een andere baan.