dank jullie wel voor de complimenten, maar het voelde vooral natuurlijk aan om te doen hoor. En dat niet alleen, ik wil echt niet terug van waar ik vandaan kom. Ben er nog lang niet en alles is nog in ontwikkeling.
Ik vond het juist een voordeel om op deze manier binnen te komen. Op mijn vorige werk hebben ze het hele proces rondom voeding meegekregen. Geen vlees leek te helpen, hup, Alexandra eet geen vlees meer. Toen at ze bijna niets meer, maar had wel flesjes water in de koelkast staan met homeopathische druppeltjes. Verboden toegang voor cliënten! En iedereen ging erin mee, want mijn ongemakken waren af en toe wel van me af te lezen.... En ondanks dat iedereen me voor gek verklaarde met mijn wapf, ik werd gesteund door iedereen, omdat ik er zo van opknapte.
@ Benjo, ik ben al maanden bezig met wapf en weet wat voor mij de voordelen zijn. Er is dus geen baan in de wereld die mij terug kan brengen naar waar ik vandaan kom, 24/7 pijn. Waar ik op mijn vorige werk nog uitlegde wat wapf was, zeg ik nu alleen dat ik mijn eten van de boerderij haal. In de loop van de tijd zal heus wel ter sprake komen dat mijn voeding bestaat uit vet, eiwitten en koolhydraten. Ik wil geen discussie over mijn voeding/dieet of voedingswijze, dit eet ik en daarmee klaar. Je mag het proeven, ik zal zeggen wat het is en ik voel me er goed bij.
Is het mogelijk om op het werk te introduceren dat jouw eigen potje s avonds in een pannetje (!) wordt warm gemaakt? Dan kook je wel samen, maar leert men ook rekening te houden met elkaar. Wat ik tegenwoordig doe is alles in 1 pannetje warm (laten) maken (ook koken de cliënten bij ons soms ook), ziet er misschien niet smakelijk uit, groente, vlees en jus/saus, maar het smaakt me tot op heden iedere keer weer.
Aangezien dit topic over de leverzuivering gaat, 1 tip, doe deze nooit onder werktijd. Gegarandeerd dat je niet aan werken toekomt!