Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Wat goed zeg Alexandra, ik ben morgen weer aan de beurt voor een grote reiniging, bijzonder dat je lijf er ook zo vanaf komt, weg is weg.

Ik zag trouwens van de week op de tv dat mensen voor een gastro-bypass (ik heb een rare fascinatie voor hele dikke mensen ben ik bang) 10 dagen alleen melk mogen drinken om de lever te laten slinken (zodat ze de maag überhaupt vinden :| ). Uiteraard geen rauwe melk, maar dit toont aan dat ze regulier wel op de hoogte zijn van de voordelen van een melkkuur.

Nou Tanja succes! ik zit er al 2 maanden tegenaan te hikken, mn 4e grote reiniging. Dat bitterzout vind ik niet echt te doen. Maar ik ga ook weer eentje plannen.

Quote:
Ook zonder hulpmiddelen weet mijn lichaam zich te ontdoen van de stenen

Dit gebeurt wel degelijk m.b.v. hulpmiddelen, nl. de verzadigde vetten in de rauwe melk en slagroom. Botervet lijkt zo'n beetje wel het meest ontgiftende vet te zijn dat ik ken! Ook ik ervaar dagelijks dat botervet een bijzonder aanduwende werking heeft op de lever en galblaas:

Quote:
Bij mij is het een tweesporenbeleid: eerst natriumbicarbonaat, een half uur later gevolgd door rauwe melk. Dat is dus bica en enzymen samen, plus het aanduwende effect van botervet. Het werkt bij mij als een tierelier!

https://www.fatsforum.nl/topic/natriumbicarbonaat/page/5#post-31212

Maar ook dierlijke voeding in het algemeen, met name rood vlees:

Quote:
Zoals eerder vermeld in andere topics heb ik een ernstig primair galblaasprobleem en secundair alvleesklierprobleem. Dit ben ik dankzij de zeer ontgiftende, hoogwaardige dierlijke voeding nu sneller en beter dan ooit stukje bij beetje aan het verhelpen.

https://www.fatsforum.nl/topic/ontgiften-via-dierlijke-voeding/page/3#post-36054

Ik ervaar dagelijkse lever-galblaasreinigingen, zonder dat ik ook maar 1 keer het protocol van Anrdreas Moritz of Hulda Clark hoef te doen!

Mike

Dankje Benjo, ik kijk er zelfs naar uit :) niet naar het bitterzout (vooral het 4de glas is niet mijn vriend), maar dat is een middel voor het doel. Maar ben altijd blij als er weer wat weggewerkt wordt. Bovendien heb ik dan een goed excuus om zondag de vlaai en hapjes af te slaan op een verjaardag.

Mike, komen er naast kleurengeurrijke bagger dan ook altijd stenen mee bij jou?

Ik heb nog nooit 1 steen gehad, altijd gruis. Mijn lichaam is in staat om de boel te vergruizen. Alleen ben ik wel een enorme 'galbak', want soms komt zelfs dat vele gruis vast te zetten, ONDANKS mijn dagelijkse routine 4-6 keer ontlasting per dag. Kun je nagaan hoe de ontgiftingsmachine bij mij elke dag draait!

Mike

Ik ga vanavond ook weer aan de gang.

Heb er helemaal zin in!

Vooral omdat ik net lekker witte bonen met tomatensaus heb gegeten ipv rijs (brrr)

Ik vind het een vertroetel avondje, lekker vroeg naar bed, sokken en joggingbroek aan en kruiken mee (vind het altijd erg koud) en als ik vroeg wakker wordt lekker tv kijken op de bank met een deken over me heen.

En dan rond een uur of 2 is het geweld over en ga ik douchen en voel me weer fris en fruitig :)

De bica staat bij mij weer op de achtergrond. Klopt dat ik wel veel vetten tot me neem, maar daar denk ik niet eens meer over na. Het voelt allemaal zo gewoon en natuurlijk. Het innemen dan, niet de overtollige kilo's aan de buitenkant :wink:

Fijn dat mijn voeding de binnenkant opruimt!

Jazeker. Goedkoop, en bij dit product maakt het eigenlijk niet uit waar je het haalt.

Nou Evelina, jij maakt er wel een feestje van, geweldig. Ik moet morgenochtend eerst de kinderen naar school brengen met dichtgeknepen billen hihi.

Nou hij viel vannacht wel tegen, vooral de glazen bitterzout.

En ik was de hele nacht misselijk, kon alleen op mijn rug liggen. Zodra ik op mijn zij ging kreeg ik de neiging om over te geven ... Brr dat is ook niet lekker met dat zuur...

Dus ik hoop dat er nu niet meer zoveel uitkomt zodat ik kan stoppen.

@ Evelina dat is niet fijn!

Ik heb gisteren voor de 2e keer als ontbijt n kleine leverreiniging gedaan(glas met grapefruitsap, 2 rauwe eieren en olijfolie). Maar ook deze 2e keer kan ik daarna niet naar het toilet. Zelfs vandaag(de dag na de reiniging), kan ik niet/moeilijk naar het toilet. Terwijl ik toch 1u. voor het ontbijt H2O2 drink in water, en normaal kan ik daar heel goed van naar het toilet. Is de reiniging te zwaar voor mn lever misschien?

Stand tot nu toe: alleen gele drap met totaal 3 steentjes!

Is dat het teken dat ik kan stoppen? Heb er nu 6 gedaan.

Misschien me gaan verdiepen in de kleine reiniging, komen er dan ook stenen los?

Als ik goed kijk naar mijn gele drap zijn het vergruisde stenen, is alweer een tijd geleen dat ik ze heb gehad. En drie stenen zijn drie stenen. Ik zou doorgaan totdat je daadwerkelijk niets meer uitscheidt. Dus nog minimaal eentje :wink:

Chips.... Maar hoe zit het dan met al die mensen die de kleine reiniging doen? Komen daar de stenen niet uit?

Merk dat ik er een beetje klaar mee ben na deze laatste keer...

Ik doe grote en kleine. Zo heel af en toe zie ik een steen voorbij komen, maar mijn idee erbij is het volgende: de grote zuivering is om echt stenen eruit te werken. De kleine is ter ondersteuning van mijn lever en makkelijke manier van ontbijten.

Door de dagelijkse milde zuivering en het vette eten komen er weleens stenen los, maar ik zie het niet als een manier om steenvrij te worden.

Nog een "after de flush" vraag:

Wanneer doen jullie dan de klisma erna? Meteen dezelfde dag of de dag erna (en dan ook meteen een koffie klisma?)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan