Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Mee eens, nu bitterzout innemen, eventueel na een uur weer. Bij een heftige aanval heb ik twee porties bitterzout nodig voordat t werkt.

Of het zo is dat de appelsap de reden is van het verschuiven van stenen is dat weet ik niet. Bij mezelf heb ik zelden een idee waarom ik een aanval krijg.

Bedankt voor het meedenken.

Ik heb de dokter al afgebeld, veel te bang dat hij me onder het mes gaat gooien.

En het lijkt ook meer naar beneden te zakken de pijn.

Heb nu bitterzout genomen.

Kan het niet vervroegen omdat ik vandaag gewoon gegeten en gedronken heb.

Ik heb nooit eerder een aanval gehad vandaar mijn paniek...

Ik verwacht eerder dat ze diclofinac of iets dergelijks zullen geven. Fijn dat je paniek minder is geworden. Sterkte!

Ik heb zoiets anderhalf jaar geleden ook gehad. Niet voor de reiniging ( maar het kan inderdaad eerder beginnen.)

Ik had ontzettend veel pijn een dag na de reiniging. Kon niet meer recht liggen op bed.. Deed erg zeer en ik was vooral erg bang. Ik werd nog begeleid ook en die gene had mij verteld dat het nooit pijnlijk was. Dus wel! En het erge was dat ze me nu niet kon helpen dus voelde me erg in de steek gelaten en er alleen voor staand.

Als ik had geweten wat ik nu weet was ik gelijk weer een reiniging gaan doen. Dus dd bitterzout nemen voor de ontspanning van de galwegen.

Ik ben toen wel bij de dokter terecht gekomen en kreeg inderdaad diclofenac. Was ik op dat moment heel blij mee. iIk was bang te vertellen wat ik had gedaan. Dat hij boos op me zou worden . This toch wat. Maar hij was begripvol. Hij weet dan veel van zijn vakgebied maar er is meer.Niet dat hij er diep op inging. Hij dacht aan een ontstoken buikvlies terwijl ik wist dat er een galsteen klem zat.

Heb wel weer reinigingen gedaan.. Beetje banger was ik eerst wel. Wil ook weer gaan doen en dan weer wat regelmatiger.

Heb twee jaar geleden op het punt gestaan dat de galblaas eruit moest. Niet gedaan en geen galsteenkolieken meer gehad. Das mooi. Nu verder reinigen.

Ben benieuwd hoe het nu met je is.

ik heb precies hetzelfde van de h202 en de citroen gekregen.

niet ernstig, wel pijnlijk, bij mij helpt even minder eiwitten en vetten eten in conmbinatie met lever gal thee met mariadistel en temoe lewak na de maaltijd enorm om de pijn te verlichten en de lever en gal te helpen.

Zo snel mogelijk bitterzout gebruiken is inderdaad wel goed ja. en de reiniging

Allemaal bedankt! Het geeft toch een fijn gevoel van steun als mensen met je meedenken.

Even een update:

Na de bitterzout ging het meteen wat beter, nog een bitterzout gedaan toen ik naar bed ging.

Ontlasting kwam niet terwijl ik echt het idee had dat het daardoor ook zeer deed.

Toen heb ik zo'n tubetje klisma spul gebruikt en kwam er meteen veel uit.

Dit luchtte lekker op.

Heb nu nog wel een zeurderig gevoel in mijn buik (lijkt wel mijn blaas te zijn)

Maar ga vandaag de grote flush doen dus ik verwacht dat het daarna allemaal weg is!

Dit is geen lekkere reiniging... Heb met het drinken van de bitterzout ongelooflijk veel kokhals neigingen. Nu is het 6 uur en moet ik mijn 3e glas nemen maar ik durf niet...

Alleen al hij het idee moet ik mijn braken onderdrukken.

Net probeerde ik 2 van die capsules te nemen maar bij het 2e slokje moest ik alweer bijna spugen.

Ik moet ook al naar de wc (normaal begint het leeglopen pas rond 9 uur)

Zou het perse nodig zijn die laatste glazen te nemen als ik nu al stenen in de wc vind?

@Evelina, ja gewoon innemen, ook al zijn de eerste stenen gearriveerd :D

Neus dichtknijpen kan helpen tijdens het drinken.

Je kunt er ook een beetje vergeperste citroen doorheen doen voor de smaak.

Nou die van 6.00 ging dus echt niet, anders moest ik echt overgeven, maar om 9 uur heb ik nog een glas weg gewerkt.

Het lozen ging goed maar ik ben er wel voorlopig even klaar mee.

Het was nu mijn 7e keer (elke maand) en het lijkt wel of mijn lichaam geprotesteerd.

De eerste 4 keer vond ik prima gaan, keek er helemaal naar uit.

Maar de laatste 3 keer ging het erg beroerd.

Mijn homeopaat rade me al aan om een poosje te stoppen omdat de gehele maand er tussen ook mijn darmen flink herrie maken. En ik zie het ook wel zitten om even te stoppen.

Het enige waar ik me zorgen om maak is de tekst in het boek: je moet doorgaan tot alle stenen weg zijn....

Wat zou er kunnen gebeuren? Zal het zin hebben om loslopende stenen nog te laten wegspoelen met een professionele darmspoeling?

Evelina, wil je 100% zeker zijn dat alles weg is moet je doorgaan. Alleen als je 1 reiniging zou doen of max. 2, dan kunnen er stenen zijn verplaatst die er dan niet uitkomen en nog in je lever zitten. Dat kan voor fysiek ongemak zorgen.

Maar dit was al je 7e keer, dus je kunt het ook een maand (of 2) overslaan, aansterken en dan nog een keertje. Er tegenop kijken, bevordert het proces ook niet.

Ik heb er 3 gedaan in 4 maanden en sla het nu ook een maand over. Ken meer mensen die dat doen, geen probleem.

Ik heb wel steeds een darmspoeling laten doen en steeds kwamen er nog stenen uit bij die spoeling. Ook zo'n darmspoeling ruimt lekker op, ook mentaal.

Tevens komt er meer oude vastgekoekte troep naar buiten, dan dat je zelf een klisma doet. Maar, niet iedereen heeft dezelfde ervaring uiteraard.

Ik wil heel graag iemand in mijn omgeving helpen op weg naar een betere gezondheid.

Kan je zomaar out of the bleu een leverreiniging doen of moet je lichaam daar eerst klaar voor zijn. Ik denk dat dat een deel van zijn probleem is namenlijk

Hoe zouden jullie beginnen met een verandering als je compleet verkeerd (dus in de ogen van veel mensen normaal) eet.

Ik zit te denken aan sole ,ghee, roomboter en levertraan en alle plantaardige olie er uit als begin.

en dan dus evt de lever reinigen

Het moet echt stap voor stap en hopelijk met resultaat zodat het doordringt en doorzet

bedankt

Is niet zomaar te zeggen Elmo. Als hij bijv. een bijnieruitputting heeft, is het misschien verstandiger dat eerst aan te pakken ipv een leverreiniging. Eet deze persoon veel granen, suikers, rookt hij, overmatig drankgebruik? en zo kan ik nog wel even doorgaan. Er is dan zoveel dat hij kan aanpakken om zijn gezondheid te verbeteren. Maar als hij er, relatief gezien, slecht aan toe is, doe het rustig aan. stapje voor stapje. Als je lichaam 30 jaar foute voeding gewend is, los je dat niet zo 1,2,3, op. Dat heeft tijd nodig.

Alles is met elkaar verbonden en als je links iets oplost kan het rechts voor een probleem zorgen.

Maar natuurlijk, plastic boters in de prullebak en roomboter kopen!

Sole is altijd goed voor de nodige mineralen en ook goed mocht hij te weinig maagzuur hebben helpt een sole ook. En de levertraan is ook goed, alleen de vraag is, of zijn lichaam ook daadwerkelijk opneemt wat hij aan vitamines en mineralen etc. inneemt. Dat is nl. niet altijd het geval. Wijs die persoon vooral ook op zijn eigen verantwoordelijkheid, want als jij een advies geeft en het pakt niet goed uit ben jij de klos. Hij is te allen tijde zelf verantwoordelijk voor zijn gezondheid. En als hij kan lezen, kan hij zelf ook op dit forum terecht? De wil om te veranderen moet ook aanwezig zijn en als dat zo is, gaat hij ook zelf op onderzoek uit.

Verder kunnen sommige mensen prima leven op een 'slecht' dieet omdat ze overtuigd zijn dat het gezond voor hen is :D

Ik heb zonet dit hele draadje doorgelezen, en ik geloof dat mijn lichaam een soort van reiniging heeft uigevoerd de voorbije week. Er valt veel op zijn plaats, en gelukkig ben ik nu wat minder ongerust.

Ik heb zoveel pijn gehad, aan mijn lever, alvleesklier, buik, darmen, rug, zelfs tot in mijn benen.

En het was uiteraard 2 dagen geleden ook nieuwe maan.

Dus ik denk dat het dat was, en dat ik dus toch goed bezig ben.

Hoe doen jullie dat eigenlijk, als jullie lichaam reinigt en je moet werken of de deur uit moet? (dat was de voorbije week hier niet echt een optie, met al die pijn en dringende toiletbezoeken)

Hallo,

Ik heb nu 12 grote reinigingen gedaan en ga vanavond met de dertiende van start.

De laatste tijd heb ik tussen de reinigingen door veel last van een gevoelige navelstreek (rondom) het meest gevoelige is de rechterkant.Zou dit te maken hebben met de galblaas of is er mede door de reinigingen iets anders aan de hand.Van bed af heb ik overigs niet veel last maar na het middag eten begint het vaak gevoelig te worden rondom mijn navelstreek.Bij mijn laatste reiniging kwam er nog steeds vrij veel stenen los en ik doe hierna nooit geen darmspoeling maar ik drink de dag er na op de nuchtere maag wel een glas bitterzout om een soort van darmspoeling te doen (dit kon ook volgens het protocol).

Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Graag hoor ik van jullie.

Mvg Frank,

Frank, ik gebruik zelf Oxypowder na een grote reinigingen zo dat alles goed er uit komt

Daarnaast is het ook een goede zuurstoftoevoer voor de darmen.

Wat ik niet snap is dat ik niemand hoor praten over bitterzout voor de milde Leverreiniging van citroenen, 2 eidooiers, 1 eetlepel olijfolie

Voordat ik s ochtends naar mijn werk ga (half7)

Neem ik om (kwart over 5) eerst 1eet lepel bitterzout met een glas water

en om (kwart over 6) 3citroenen,2 eidooiers,2eetlepel's olijfolie en wat gember en curcuma.

Na het drankje op gedronken te hebben ga ik nog een kwartier plat op de bank liggen

en om half 7 naar me werk

Dit werkt super bij mij.

Ik zou niet weten waarom ik bitterzout zou nemen bij de milde zuivering. Mijn ontlasting is in principe goed. En als er een steentje vast komt te zitten, dan neem ik wel bitterzout, om de de galwegen te openen.

Wat werkt er precies zo goed voor je RobinAlexander?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan