Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Vandaag voor de derde keer met een tussenpose van 2 dagen (het kwam er in het weekend niet van) de kleine leverreiniging gedaan. Wat ik vooral merk is dat ik onmiddelijk meer energie heb. Onvoorstelbaar! Ik ga altijd goed naar de wc. Dat was vrijdag, na mijn eerste drankje nog steeds goed, drie keer, maar zaterdag was dat beduidend minder. Gisterenavond heb ik 2 citroenen, 2 eidooiers, 2 eetlepels olijfolie en sole gemaakt zoals de andere 2 keren, maar nu heb ik er een flinke mespunt bicarbonaat aan toegevoegd. Dit scheelt enorm! Vanmorgen had ik hele mooie groenbruine ontlasting. Ben benieuwd wat er nog meer gaat komen vandaag, het rommelt iig lekker in mijn buik. Ook wilde ik een half uur voor de lunch een glas bica met water nemen, maar aangezien we vanavond geen eten bij familie en ik niet weet wat ik moet verwachten begin ik daar toch maar morgenochtend mee, dan ben ik vrij en dan zie ik wel wat er komt.

Ik ben er iig tot nu toe al heel tevreden!

Wat ik wel merk is als ik veel rauwe melk drink ik hoofdpijn krijg, mijn lichaam is dan lekker aan het ontgiften denk ik. Vervelend, maar het is voor het goede doel.

Oh ja! Ik heb ijskoude handen! Maar dat zal er ook wel mee te maken hebben?

Ik ben op dit moment bezig met de grote zuivering. Ik was alleen vergeten dat ik door mijn stuitje nog helemaal niet op mij rug kan liggen, daar kwam ik dus gisteravond achter.. op mijn zij was ook niet prettig, maar wel te doen gelukkig.

Normaal gesproken ben ik nu al wel een paar uur klaar, maar ik ben nu og steeds gal en gruis aan t uischeiden. Vanmorgen donkergroene "ontlasting" met veel kleine steentjes. Heel veel gruis en gele gal.

Het duurt wel lang dit keer. En ondertussen komt er door de zuivering en de verschuiving alweer een aanval opzetten. Ook de alvleesklier maakt zijn aanwezigheid kenbaar. Al met al weer een heftige gebeurtenis, maar ik ben blij dat er weer een heleboel uit is!

Tsjonge Alexandra, dat kun je rustig een lange reiniging noemen, is alles nu rustig? Weer wat weggewerkt inderdaad. Ik ben morgen aan de beurt (nieuwe maan hè...), dus leef extra met je mee. Deze keer voor het eerst appelsap voor appelazijn ingeruild. Ben benieuwd naar de oogst, was vorige keer niet zo heel veel meer, hoop eigenlijk dat het einde een beetje in zicht komt.

Alles rustig hier. Ik heb geen extra bitterzout hoeven te nemen gelukkig. Nog geen normale ontlasting gehad, maar dat komt morgen wel weer.

Ik vindt het wel bijzonder dat dit weer een hele andere zuivering is. Ik vindt het wel apart dat er nu veel meer gruis dan alle zuiveingen bij elkaar uit gekomen is. En blijkbaar groeien de stenen niet meer, want er zaten geen grote stenen meer tussen. Hopelijk hier ook de goede kant op.

Ik hoop voor jou Tanja dat je schoon bent! Hoeveelste zuivering is dit voor je?

Dat zou mooi zijn, het is waar dat iedere zuivering weer anders is. Kun jij wel goed slapen s' nachts? Dat was bij mij de laatste keer waardeloos, hele nacht naar de radio liggen luisteren. Dit is voor mij de 6de reiniging, waar staat bij jou de teller op?

Vorige keer heb ik bijna de hele nacht beneden gezeten. Nu duurde het inslapen lang, maar heb ik van 23.00 tot 6.00 uur geslapen,, werd wakker vd wekker.

Ik zit ondertussen wel op 12 denk ik. Heb het nooit goed bijgehouden, maar heb er al velen achter de rug. Ik merkte de vorige keer al dat ik de olie/grapefruit niet zo lekker weg kreeg en wat misselijk werd en dat had ik nu weer. Heb zelfs een mini-beetje laten staan gisteren. Maar aan de andere kant, ik "verlang" ook naar de zuiveringen, omdat ik weet dat mijn lijf het nodig heeft.

In april of mei ben ik twee jaar bezig met de grote zuiveringen. Toen ik ermee begon had ik nog nooit van Wapf gehoord en de zuiveringen alleen werkten voor mij niet. Ik werd een gedwongen vegetariër en pas toen ik Wapf ontdekte kwam er letterlijk verlichting. Ik wapf nu volgens mij bijna een jaar, dus wie weet ben ik aan t einde van het jaar wel schoon. Vindt het wel een mooi doel voor 2013: vrij van galstenen!

Ja zie je zelfs dat verschilt enorm van keer tot keer. Poeh 12 petje af. Ik hoop voor je dat je je doel bereikt, je bent een echte die-hard Wapf bikkel.

Uit nood geboren hoor! En ik ben alleen maar blij en dankbaar dat ik op dit pad ben gekomen. Want ondanks dat ik alle vertrouwen heb in de leverzuiveringen (en homeopaat toendertijd) ging het alleen maar slechter en slechter.

Mijn doel ga ik zeker bereiken, is t niet in 2013, dan zeker toch 2014 :wink:

Blijkbaar zit er nog wel veel klein spul, maar geen grote stenen meer. Het lijkt me dat dat een goed teken is.

O, en nog even aangeven wat voor een die-hard ik ben met mijn zwaktes... T is toch echt dat ik gisteren toen ik bij ikea was voor het kopen van garnalen dat t maar goed was dat ik de zuivering zou gaan doen. Ik had anders verschillende soorten negerzoenen gekocht! En uiteraard allemaal achter elkaar opgegeten. Sta dan echt in strijd, kopen en niet zuiveren of doorlopen? Ik liep door en sta vervolgens met een reep 75% chocolade in mijn handen.... T is dat er geen Nederlandse ingredientenlijst op stond, zodat ik t niet kon kopen. Ik sta regelmatig in tweestrijd!

Alexandra, een pak negerzoenen (zo heetten ze niet eens meer geloof ik, politiek incorrecte benaming ofzo :roll: ), dat is al lang geleden, maar ik doe me ook nog vaak tegoed aan vlaai of mijn zwakte cappuccino. Daar helpen de reinigingen mij ook altijd goed bij, vandaag weer naar een verjaardag. Zou ik niet in de reiniging zitten had ik zeker een flink stuk naar binnen gewerkt. En gisteren moest ik de zelfgebakken frietjes (in kokosolie) van mijn schoonmoeder afslaan, het water liep me in de mond en heb ook echt nog even overwogen om er dan toch een paar te eten. Niet gedaan natuurlijk, maar die tweestrijd is erg herkenbaar.

Fijn dat het jou zo goed helpt, het lijkt mij dat gruis ook een teken is dat je op de goede weg bent.

Stoer, op verjaardag gaan als je de zuivering gaat doen! Dat zou ik dus weer niet doen. En friet afslaan? Geloof niet dat ik dat doe, zeker niet als t gebakken is in kokosolie!

Heel veel succes vanavond, vannacht en morgen! Laat even weten wat de oogst is :lol: en ik hoop dat je lekker zult slapen vannacht.

Deze keer was een fluitje van een cent, niet misselijk, bitterzout goed weg gekregen, goed geslapen en vandaag fit. De opbrengst was wat gruis, niet helemaal schoon, maar veel stelde het niet voor. Hoe schoon moet schoon eigenlijk zijn, helemaal niks meer, ook geen gruis?

Volgende maand weer Tanja :-) fijn dat je nu weer wel goed geslapen hebt. Volgens mij wordt ook aangeraden, twee keer schoon. Maar ik denk niet dat als ik straks schoon ben, het dan nog een keer op kan brengen. Al lijkt me minimaal 1 keer per jaar wel een goede als apk voor lever en gal.

5 keer... Dat was lekker snel Mike! Zou er bijna jaloers op worden....

Ik wil over 2 maanden ook beginnen met deze reiniging. Doen jullie er een klysma bij Tanja & Alexandra? Ik zie persoonlijk een klysma niet zitten. Ik heb wel eens een sessie hoge darmspoelingen laten doen, dat vond ik verder prima voor een keer, maar zelf thuis "aanrommelen" lijkt me een heel ander verhaal.

Aanrommelen is zeker het juiste woord, in mijn geval dan.... Ik heb bij zuivering twee, drie en misschien vier mijjn uiterste best gedaan met het klysmaset. Wat een geklooi, gedoe en ellende.... Absoluut niet mijn ding. Het is er na de zuivering nooit van gekomen. Wordt wel aangeraden.

Er zijn genoeg mensen op het forum die wel goed overweg kunnen met thuis klysma's zetten. Ik niet en doe het dus ook niet meer. Ooit ook een keer de zoutflush van Lia geprobeerd op de ochtend vd zuivering. Ook niet mijn ding.... Gaf niet het gewenste effect en vindt het niet te drinken.

Als het niet werkt voor je dan maar laten zitten toch? Ik ga er ook niet aan beginnen. Eerst maar eens op de "normale" manier proberen of het werkt. Dat gruis en die stenen.. zie je dat vanzelf liggen, of is het echt handschoenen aan en op onderzoek? Persoonlijk hoef ik ze niet te tellen, als ik maar zie dat er iets uit komt ;)

Ik had dit keer geen vergiet in de wc pot. Maar deed dat altijd wel. Heb nooit echt geteld, stuk voor stuk, maar wel een schatting gemaakt. Je "poept" een soort van water ( wat ook bv gal kan zijn), stenen en gruis. Alles is dus goed zichtbaar :wink:

Dat is mooi, dan kan ik de handschoenen achterwege laten (daar was ik toch al niet aan begonnen). Ik heb thuis een ouderwetse wc-pot, dus de "winst" blijft dan liggen haha. Ik vond het altijd maar een vervelend ding om schoon te maken, nu blijkt hij dan toch van pas te komen ;)

Jaaah dat dacht ik al, ik ben er nog niet klaar mee. Maar het einde lijkt in zicht, vorige keer was het ook al niet veel meer. San, ik spoel ook niks, wel gebruik ik nog een paar dagen een theelepel bitterzout in water s' ochtends, als alternatief op de hogedarmspoelingen. Vergiet laat ik ook achterwegen, je ziet het ook zo wel liggen/drijven.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan