G
Guest
Guest
Vandaag voor de derde keer met een tussenpose van 2 dagen (het kwam er in het weekend niet van) de kleine leverreiniging gedaan. Wat ik vooral merk is dat ik onmiddelijk meer energie heb. Onvoorstelbaar! Ik ga altijd goed naar de wc. Dat was vrijdag, na mijn eerste drankje nog steeds goed, drie keer, maar zaterdag was dat beduidend minder. Gisterenavond heb ik 2 citroenen, 2 eidooiers, 2 eetlepels olijfolie en sole gemaakt zoals de andere 2 keren, maar nu heb ik er een flinke mespunt bicarbonaat aan toegevoegd. Dit scheelt enorm! Vanmorgen had ik hele mooie groenbruine ontlasting. Ben benieuwd wat er nog meer gaat komen vandaag, het rommelt iig lekker in mijn buik. Ook wilde ik een half uur voor de lunch een glas bica met water nemen, maar aangezien we vanavond geen eten bij familie en ik niet weet wat ik moet verwachten begin ik daar toch maar morgenochtend mee, dan ben ik vrij en dan zie ik wel wat er komt.
Ik ben er iig tot nu toe al heel tevreden!
Wat ik wel merk is als ik veel rauwe melk drink ik hoofdpijn krijg, mijn lichaam is dan lekker aan het ontgiften denk ik. Vervelend, maar het is voor het goede doel.
Oh ja! Ik heb ijskoude handen! Maar dat zal er ook wel mee te maken hebben?
Ik ben er iig tot nu toe al heel tevreden!
Wat ik wel merk is als ik veel rauwe melk drink ik hoofdpijn krijg, mijn lichaam is dan lekker aan het ontgiften denk ik. Vervelend, maar het is voor het goede doel.
Oh ja! Ik heb ijskoude handen! Maar dat zal er ook wel mee te maken hebben?