Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
De misselijkheid is niet het probleem, ik bed daar niet echt heel veel last van. Ga wat minder bitterzout en olie/grapefruit nemen in de hoop dat me lichaam iets minder reageert. Wel ga ik op de dag van de reiniging zelf een hoge darmspoeling laten doen.

Moet schrik zijn ja! Al ben ik weer blij met iedere zuivering en heb ik veel schik als ik de stenen in de pot hoor vallen :lol:

misschien had je net een microseconde zo'n "flauwval"moment en vergat je de r :mrgreen:

ja en dat gevoel wat je beschrijft heb ik ook elke keer

Ik reageerde op Alexandra, dat gevoel als je veel stenen kwijtraakt

Ik heb altijd goed gevoel als ik 's avonds de grapefruit/olijfolie drink.

Dat geeft me apart gevoel

Misselijk ben ik 1 keer geweest, maar doe net als Alexandra en steek vinger in mijn keel.

En na een half uurtje maak ik nieuw drankje.

En als ik aan het lozen ben de stenen geeft opgeruimd gevoel, ook geestelijk.

Ben inderdaad ook heel blij dat ik de stenen kwijt ben hoor, alleen zo een gebeurtenis als die nacht wil ik niet nog een keer. Ik heb er ook nog nooit iets over gelezen of gehoord.

Kan op het moment verkeerd gevallen zijn. Eet je die dag wel of niet?

Begrijp ik goed, lijkt me ook niks dat mee te maken.

Waarschijnlijk zal het wegblijven bij de volgende reinigingen. In ieder geval iemand in de buurt laten zijn die weet wat je aan het doen bent.

dit wordt beschreven in het stuk van Moritz

Drink het in één keer leeg, ga meteen plat op uw rug liggen en blijf daar minstens twintig minuten stil liggen. Niet praten. Als u langer kunt blijven liggen, is dat beter. Een uur is ideaal. Dit is heel belangrijk voor het uiteindelijke resultaat. Daarna mag u wel gaan draaien, plassen en slapen. Mocht u misselijk worden, dan zal het drankje weer terug naar boven kunnen komen. Als dat meer dan een uur ná het innemen van het mengsel gebeurt, heeft de lever zijn werk al gedaan, en is de kuur toch succesvol. Let wel: Er mag totaal geen voedsel in uw maag zitten; anders wordt u gegarandeerd (snel) misselijk.

Ja dat klopt, ik heb zijn boek. Ik heb voor het laatst gegeten om 12.30 uur ( kopje zelf gemaakte biologische groentesoep ). Heb het olijf/grapefruit drankje in een keer gedronken, met 8 Ornithine capsules daarna gelijk gaan liggen, heb niet meer gesproken en. En een half uur dood stil blijven liggen. Volgens mij is dit echt wel via het boekje toch.

ja alleen van die ornithine staat niet beschreven, tenminste ik heb niet gelezen en doe ik zelf ook niet.

Misschien optie om die capsules niet erbij te doen

En 8 stuks tegelijk, ik denk dat daar de misselijkheid zeker vandaan komt

dit staat bij de beschrijving van ornithine

Voor sommigen kan maag-problemen (zoals misselijkheid, buikkramp en diarree) optreden.

Die capsules zijn juist om misselijkheid tegen te gaan, in het nieuwe boek van Moritz staan ze wel beschreven. Deze pillen worden wel beschreven bij Hulda Clark. Ze absorberen de toxische stoffen die vrij komen tijdens de reiniging waardoor je minder misselijk wordt en beter slaapt

Volgens mij is er maar 1 boek van Moritz.

In de beschrijving van Clark staat over de ornithine.

dit staat er 22:00 uur: Drink nu de olie-sap Neem 4 ornithine capsules met eerste slokjes om er zeker van te zijn dat u de hele nacht zult doorslapen. Neem er 8 indien u normaal al aan slapeloosheid lijdt.

Bij beschrijving van ornithine staat dat je er misselijk van kan worden, dus ik zou zonder proberen. En 8 is wel heel erg veel gelijk. Om te kunnen slapen.

Ik zou ze niet meer erbij doen en kijken hoe het dan gaat.

Lijkt mij sterk dat ze gelijk toxische stoffen absorberen. Ze komen eerst in je maag, en als je dan al misselijk wordt heb je er niet veel aan en bezorgen je die misselijkheid.

De lever scheidt de bolletjes uit en gruis en laat dat maar gelijk lopen, waarom zou je die capsules dan nodig hebben als ze toch al het lichaam verlaten. Na drinken 's ochtends om 6 uur blijft bij mij lopen, dan verdwijnt alles.

Het staat als volgt omschreven:

Om er zeker van te zijn dat je goed kan slapen.

Ornithine is een aminozuur, wat er voor zorgt dat de vrijgekomen afvalstoffen, met name ammoniakken, worden geabsorbeerd.

Zie www.sjamoni.nl

Ja heb ik gelezen, ik volg die van Moritz en die heeft niet over die tabletten.

Ik heb geen last van misselijkheid. En dat wil ik zo houden.

Je hebt zelf ervaren hoe vervelend dat is, dus doe het zonder die tabletten en kijk of er verschil is.

En een keer minder slapen is minder erg dan flauwvallen toch?

Je bent niet gebonden aan die site maar aan je eigen gevoel.

Veel succes, laat weten of het zonder tabletten beter ging. ik doe dit weekend weer. Ik vind het bitterzout het meest smerige wat ik ooit op heb. Die van 8.00 sla ik vaak over en neem dan 2 haringen, dan zit je binnen 2 seconden op toilet :D.

Maar ja, het is voor een goed doel.

Ik drink het door een rietje en slurp het dan super snel naar binnen. Doe je wel 6 dagen appelsap. Hoeveelste keer doe je nu de reiniging ?

Ik heb niet echt bijgehouden maar ik denk 10 e keer. Nee die appelsap ben ik mee gestopt. Ik neem paar keer per dag appelazijn in water.

Appelsap is teveel fructose en word ik misselijk van, zoveel op een dag.

Wordt nu wel minder, meer gruis dan stenen. ik wil volgende keer eerst eens een paar keer naar een osteopaat om alles eens los te laten maken wat door spanningen in verleden, denk ik, vast is gaan zitten en erna weer een reiniging doen en kijken of het verschil maakt.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan