Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Er is bij mij bijna om de hoek een orthomoleculaire arts komen wonen die ook bio-resonantie doet. Dus ik ben er geweest. Hij is ook nog regulier bezig dus ik vroeg of hij dat wel met elkaar kon verenigen. Ik heb hem deze website aanbevolen te gaan bekijken. In ieder geval is mijn lever een beetje opgezet. Ik voel er niets van maar ..... Ik heb wel vasten-reinigingskuren gedaan maar dan reinig je hoofdzakelijk je darmen met bitterzout, verder theeen en groentesapjes. Met mijn laatste reinigingskuur hebben sommigen (ik was met een groepje mensen) wel de leverreiniging gedaan. Ik zou het liefste een keer beginnen met DE HELFT van de 3 citroenen, olijfolie en 2 rauwe eierdooiers. Heeft iemand dat wel eens gedaan? Dit hele drankje staat me nl niet aan, maar als ik eerst de helft neem valt het misschien heel erg mee en krijg ik het wel weg. Maar of het dan nog werkt, een kleinere hoeveelheid? Ja ja, ik weet het, het klinkt slap. Hier kom ik geen mensen tegen die vasten-reinigen en dan tegelijkertijd de leverkuur doen. Maar ja, als je gezond wilt blijven......

Hoi Liesje,

Ik had het citroen olijf mensel verkeerd onthouden. Dus ik heb na mijn reinigingen het sap van 1 citroen aangevuld met net zoveel olijfolie en een eidooier. Zo smaakt het goed. Ik vond het zonde om dat overgebleven eiwit weg te gooien dus dat het ik er op een gegeven moment ook bij gedaan daar proef je niks van.

Misschien is een heetwaterkuur iets voor jouw dat kan je elke dag doen (dit olie mengsel ook) en is ook niet zo heftig.

Dank je, Kaasknlkkrzijn, ik zal me eens in die heetwaterkuur verdiepen. Ik vraag me ook af of er mensen zijn die een ietwat opgezette lever hebben en dat ook voelen ja of nee, of is dit inherrent aan een slechte leverfunctie?

Of mijn lever "ietwat" opgezet is weet ik niet. Dat ik m weleens voel weet ik wel. Gelukkig steeds minder vaak, wat ik zie als verbetering van mijn gezondheid.

In principe staat een orgaan als de lever niet bekend om pijnprikkels te geven.

Dat zei mijn huisarts ook. Of het nou mijn lever is, of de spieren waar toe mee vast zit, of iets dergelijks, ik voel t wel degelijk. Net als de alvleesklier.

Meestal is een stuwing debet aan de pijn die wordt ervaren, en vaak gaat het om pijn sensaties in de vorm van "steken" !

Veel mensen met bovengenoemde klachten e.o een vergrote lever hebben baat bij Silymarine......je zou het kunnen proberen.

Belangrijk is de kleur van de ontlasting....en nog veel belangrijker is of je vocht vast houdt in de buik ? als dat allemaal normaal is zou ik me geen zorgen maken !

En een groot gedeelte van mij tekst weg met het plaatsen ervan.... Nog maar een keer dan....

Ik voel vanalles bij mijn lever! Of tie vergroot is weet ik niet. Maar met milde en grote reinigingen komen mijn lever en ik er echt wel samen uit.

Liesje, ik vind het mengsel met citroenen echt niet te drinken. Maar echt heel erg lekker met grapefruit. Kijk eens wat voor jou het meest lekkere is. En als je de milde reiniging doet, het zijn maar een paar slokken, het halveren is het niet waard in mijn ogen dan. Niet op voorhand er al tegenop zien, gewoon proberen, koop citroenen, eieren, olie en een grapefruit. Maak de mengsels en proeven maar. Proost!

De kleur van mijn ontlasting? *grijns* de regenboog is er niets bij! Vocht vasthouden? Ik weet niet wat dat is gelukkig. Me zorgen maken? Daar doe ik niet aan hoor, is niet goed voor mijn bijnieren en die moeten al extra hard werken om mijn schildklier aan te zwengelen.

Ik reageerde op Liesje die zich afvroeg of je je lever kan voelen. Ik zeg van ja, anderen zeggen dat dat niet kan.ik hou maar vast aan mijn eigen waarheid, want dan kan ik namelijk mezelf en mijn eten erop afstemmen.

Je interpreteert mij denk ik niet goed, ik zeg niet dat het onmogelijk is om leverpijn als zodanig te ervaren, maar het heel vaak is pijn niet aan de orde bij leveraandoeningen. Je schrijft dat er van vocht vasthouden geen sprake is, en laat dat nou meestal een signaal zijn om te veronderstellen dat je je zorgen moet gaan maken !

aJakob. Vocht vasthouden betekent toch dat je bv dikke enkels hebt of te weinig plast?

Alexandra zegt toch dat ze daar geen last van heeft? En ik ook niet. Ik plas genoeg.

Nog een vraagje over de lever. Een iets opgezette lever is woensdag geconstateerd d.m.v. bioresinantie. Dus als ik ga reinigen zou de lever dan niet meer opgezet zijn en kan dat door middel van bioresinantie te controleren zijn, mettertijd uiteraard. Lijkt me wel.

Iets anders belangrijk om hier te vertellen i.v.m. de lever. Ik heb jaaaren op kantoor achter de computer gezeten. Er is vreeeeselijke jeuk opgebouwd rechts op mijn rug, op de plek waar mijn BH zit. Ik dacht altijd aan RSI door het uit balans zitten tijdens mijn werk. Met acupunctuur wordt de plek rood. Verder niets te zien. Fysiotherapie ook geen resultaat. Maar jeuk is nog steeds niet weg. Wat zegt arts woensdag? Dat komt van de lever. (meridiaan denk ik bedoelde hij). Mijn vond viel open. Zou wel betekenen dat als de lever wordt gereinigd de jeuk ook zou moeten verminderen, toch? (jeuk zit er al minstens 15 jaar)

Ik heb vanmorgen de milde leverreiniging gedaan.

Op basis van 3 limoenen (sap), 2 ei dooiers en 1 el olijfolie 1 th honing.

De smaak viel reuze mee, gewoon doorslikken. Niets vies.

Nadat ik het had gedronken had ik acuut een doffe hoofdpijn. Vooral in mijn voorhoofd.

Geen dichte neus, maar wel een flinke kikker in de keel.

Nu eens kijken wat er verder nog gebeurd.

Volgens mij is het wel goed om eens grote schoonmaak te houden.

Zeker als je ziek bent geweest. Dat alle rotzooi opgeruimd word.

@ Poekie,

Ik las op je site bij nieuwe berichten dat jullie ELKE AVOND de milde leverreiniging doen. Klopt dat? Of heb ik het verkeerd begrepen en doe je dat maar tijdelijk elke avond, voor een week ofzo?

Ik wil er graag mee beginnen, maar aarzel nog een beetje. Ik ben al wel een paar weken aan de lever-en galthee, 's morgens één kopje. Ik zie het zelf als voorbereiding op de reiniging. Hoelang mag je dat eigenlijk doen, die thee drinken bedoel ik?

Weet iemand dat?

Miek,

Ik denk dat je de gal-leverthee niet eindeloos kunt blijven drinken. Af en toe een pauze inlassen, ik weet geen tijden van wel en niet, misschien iemand anders.

Wij drinken het niet alle avonden hoor, al een hele tijd niet meer eigenlijk. Ik heb het even aangepast op mijn site.

En gewoon gaan doen en kijken wat het voor je gaat betekenen.

Lia

@ poekie,

Van die thee dacht ik eigenlijk al.

Over de milde reiniging wist ik het gewoon niet. bedankt voor je reactie.

Miek.

Ik doe de milde reiniging al maanden zo goed als dagelijks. Afgelopen week te lui geweest om grapefruit te gaan kopen, maar sinds vanmorgen weer begonnen. Ik voel me er goed bij. Wel altijd 's ochtends. Ik heb de hoeveelheid olie flink verhoogd en daardoor heb ik gelijk een ontbijtdrank.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan