Er is bij mij bijna om de hoek een orthomoleculaire arts komen wonen die ook bio-resonantie doet. Dus ik ben er geweest. Hij is ook nog regulier bezig dus ik vroeg of hij dat wel met elkaar kon verenigen. Ik heb hem deze website aanbevolen te gaan bekijken. In ieder geval is mijn lever een beetje opgezet. Ik voel er niets van maar ..... Ik heb wel vasten-reinigingskuren gedaan maar dan reinig je hoofdzakelijk je darmen met bitterzout, verder theeen en groentesapjes. Met mijn laatste reinigingskuur hebben sommigen (ik was met een groepje mensen) wel de leverreiniging gedaan. Ik zou het liefste een keer beginnen met DE HELFT van de 3 citroenen, olijfolie en 2 rauwe eierdooiers. Heeft iemand dat wel eens gedaan? Dit hele drankje staat me nl niet aan, maar als ik eerst de helft neem valt het misschien heel erg mee en krijg ik het wel weg. Maar of het dan nog werkt, een kleinere hoeveelheid? Ja ja, ik weet het, het klinkt slap. Hier kom ik geen mensen tegen die vasten-reinigen en dan tegelijkertijd de leverkuur doen. Maar ja, als je gezond wilt blijven......