Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
@Alexandra ik miste het eitje.......

Als het lichaam ontgift zou je denken dat het voor nu goed is.

hoi tanja,

ja de avond ervoor was ik inderdaad 1x naar de wc geweest, was geloof ik 3 erwtjes, en hoop witte vezels na het spoelen. misschien kokossnippers?

Quote:
misschien kokossnippers?

Eh... dat moet jij beter weten dan wij op dit forum...

Eli is een vrouw alexandra;) maakt niet uit hoor.

Volgens mij is mijn protocol een soort van milde leverreiniging in de avond + bitterzout.

Donderdag t drankje voor t eerst genomen, vrijdag voor t eerst groene ontlasting (gewoon alleen in de ochtend), vrijdag t drankje weer genomen (het drankje= 2 citroenen+ eetl olijfolie en daarvoor 2 theel bitterzout), zaterdag dus de hele dag door groenige wterige diarree, toen dacht ik dat ik zondag maar beter rust kon houden, maar wilde ook wel dat alles eruit zou gaan, dus savonds (ik had wel vet gegeten overdag) maar weer opnieuw bitterzout, zout wterflush en 2 citroenen en 2 eetl olijfolie. vanochtend moest ik werken dus ik heb me nu maar ingehouden. ben om 10 uur gaan slapen, was doodop. Nu voel ik een drukkend gevoel in het midden achter op mijn rug. vanochtend nog niet naar de wc geweest.

Nog een andere vraag; krijgen jullie geen last van obstipatie na de leverreinigingen? Hoe is jullie stoelgang de dagen daarna?

Sorry Eli, ik dach nog, zoek het even na, maar was er te lui voor :oops:

Bij een grote leverreiniging is aan het einde van de middag, begin van de avond mijn ontlasting weer richting normale substantie.

Bij de milde reiniging neem ik geen bitterzout. Mijn ontlasting is vast, maar vol met afvalstoffen en gal. Dagelijks drukt de reiniging de lever en de galblaas aan, maar op een rustige manier. Hierdoor gaat de ontgifting misschien langzamer, maar is het een continue proces.

In de periode dat ik veel bitterzout nam ivm lastige galstenen, soms avonden achter elkaar 2 glazen met 1 eetlepel bitterzout, varieerde het. Maar over het algemeen heb ik tegen de middag van de diarree af.

Ik heb alleen ervaring met de grote en omdat ik geen hogedarmspoelingen doe, neem ik nog een paar dagen bitterzout s'ochtends, dan heb je zeker geen obstipatie.

En je kunt dus wel weer gewoon naar de wc? want ik zie het alweer gebeuren dat ik zonder bitterzout zo eens in de 3 dagen zal gaan... veel te weinig dus:(

Ja hoor, ik sla geen dag over, ook niet als ik stop met bitterzout. Ik had dat wel toen ik net omschakelde naar WAPF voeding, toen liep het niet zo soepeltjes, maar na een week of 6 was dat voorbij.

eli, ik had ook van vrijdag op zaterdag de leverreininging gedaan de grote en had pas maandagmorgen weer normale ontlasting. eerder was het gewoon hele dunnen bruine ontlasting, meer water en lucht en met wat bruinigs.

Mag iedereen dus ook mensen met medicijnen een leverreiniging doen?

Dat vroeg mijn vader omdat hij medicijnen gebruikt tegen hoge bloeddruk en bloedverdunners. Hij heeft hartfalen gehad en een keer in het ziekenhuis gelegen ervoor.

Hij vroeg of het niet tegen werkte die leverreiniging tesamen met de medicijnen.

Mijn eerste volledige reiniging is me zo goed bevallen dat ik een tweede wil gaan doen. Het moet ook, want ik voel mijn galblaas. Maar ik wil het ook echt. Dat had ik een paar weken geleden niet verwacht. Moet alleen even een paar weekjes wachten. Ben benieuwd wat de volgende me brengt.

Verslavend? behalve het bitterzout dan :( daar wen ik nooit aan.

Als ik eraan denk krijg ik de rillingen.

Of ben ik de enige die dat heeft?

ok dan duurt het denk ik voordat ik het weet ben net begonnen in het boek :(

bitterzout viel me wel mee, zie meer op tegen dat oliemengsel.

ik moet zeggen dat ik me iets lichter voel, misschien lichter in mijn hoofd ik weet het niet goed te benoemen , maar zo voelde ik me niet voor de reiniging. het voelt wel goed

Uit het boek van Moritz:

Quote:
De aanwezigheid van galstenen verhindert de ontgifting van deze medicijnen, waardoor er “overdosering” en verwoestende bijwerkingen kunnen optreden, zelfs bij een normale dosering. Het betekent ook dat de lever het risico loopt beschadigd te worden door de afbraakproducten van de medicijnen waar zij op reageert.

Quote:
•Als je medicijnen inneemt: Vermijd tijdens het leverzuiveringsprotocol het innemen van alle medicatie, vitamines of supplementen die niet absoluut noodzakelijk zijn. Het is belangrijk om de lever geen extra werk te geven dat haar reingingswerkzaamheden in de weg kan zitten.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan