Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
dank je wel mike.

ik zal het tegen mijn vader zeggen, ik hoop dat hij ze durft te laten staan .

Nou, dat bitterzout is zeker niet verslavend, nee. De reiniging zelf (voor mij) ook niet, hoor. De dag erna is beter.

Overigens moet ik wel zeggen dat dat bitterzout me best meeviel de laatste keer. Ik ben er de vorige keren flink beroerd van geweest, dus ik had een enorme aversie ertegen opgebouwd. Het kon dan ook bijna alleen maar meevallen... en dat deed het ook. Als je dan je avond en nacht ook nog doorkomt zonder overgeven en bijtende pijn in maag en darmen, dan is het helemaal leuk. Ik ben de afgelopen week verrassend helder en energiek geweest, dus dat alles bij elkaar motiveert alleen maar tot een volgende spoeling.

Mike,

zou twee dagen geen medicijnen dat voldoende zijn zeg maar de dag van de reiniging en de dag erna?

Je vraagt naar de bekende weg. Moritz schrijft:

Quote:
Vermijd tijdens het leverzuiveringsprotocol het innemen van alle medicatie, vitamines of supplementen die niet absoluut noodzakelijk zijn.

Het protocol duurt een week, dus gedurende die week liefst medicatie-vrij zijn, anders de medicatie beperken tot het absolute minimum.

Mike

@iedereen: ik heb het boek van Andreas Moritz nu in bestelling, en ga zsm de reiniging doen. Als ik op de site van Heelnatuurlijk.nl kijk bij de leverkuur, zie ik dat er eerst wordt aangeraden parasieten te doden omdat je je anders heel beroerd kunt voelen. Hoe wordt er in het boek van Moritz met parasieten omgegaan?

Dit lees ik trouwens in het inkijkboek op Succesboeken.nl

De meeste leverinfecties (type A, type B, type non-A en type non-B) doen zich voor wanneer een bepaald aantal leverkwabben vol zit met galstenen, wat al op jonge leeftijd kan gebeuren. Door het moderne veelvuldig gebruik van het vroegtijdig doorsnijden of afklemmen van de navelstreng, die een pasgeborene verbindt met zijn moeder, krijgt het kind slechts tweederde van de benodigde hoeveelheid bloed, plus een heleboel gifstoffen die normaal door de placenta eruit worden gefilterd tijdens het eerste uur na de geboorte, en heeft het vrijwel geen antilichamen om zich tegen ziekte te beschermen.

Het duurt gewoonlijk minstens 40 tot 60 minuten voordat de navel- streng volledig stopt met kloppen. Het te snel doorsnijden van de streng is een vorm van medische nalatigheid die van het begin af aan invloed kan hebben op de lever van de baby en hem al gedurende de kindertijd gevoelig kan maken voor galsteenvorming. Dit kan weer leiden tot leverinfecties.

Mooi! Mijn dochter is met een keizersnede geboren... En los daarvan, worden inderdaad navelstrengen veel te vroeg doorgeknipt. Ik heb wel gevraagd aan de verloskundige of men de navelstreng langer wilde laten zitten, maar goed, met een spoedkeizersnede heb je niks meer te zeggen en is die mogelijkheid er helaas niet.

Wat kan ik daar nu aan doen? Ik neem niet aan dat zij op hele jonge leeftijd de zuiveringen al kan doen...

ok mike zo had ik het niet begrepen omdat ik zelf ook alleen de dag van en na de reiniging de supplementen had laten staan.

Moet hij maar even kijken welke medicijnen hij kan laten staan.

Als hij overlegt met een arts wijzen ze de reiniging toch af.

Dat is ook zo Alexandra, bedankt. Als ik iets lees wat mijn dochter kan betreffen, slaat de angst me om het hart. Ze eet intussen al een tijdje lever, ik meng het met eggyolks. Ze valt nog net niet aan ;-)

Pas op je bijnieren he San! :wink: je dochter weet al wat goed voor haar is! Straks neemt ze er een lepeltje citroen en olie bij en geeft ze zichzelf een milde reiniging.

Tijdens de bevalling is het proces van je overgenomen, dat zal niet voor niets zijn geweest. Maar nu hebben je zelf weer de controle en weet je wat er nodig is om haar gezond groot te laten groeien en op een natuurlijke manier in te spelen op ziektes en andere ongemakken. Komt echt wel goed San!

Dat is zo. Die bijnieren zijn gewoon nog niet voldoende hersteld. Rotdingen zijn het ;-) Bedankt voor je geruststellende woorden. Het voelt nu ook alsof ik haar heel dichtbij wil houden omdat ze na de keizersnede direct bij me is weggehaald. Maar inderdaad, ik heb nu de controle. En ze eet zo goed, vooral vlees en vis, daar moet ik wel op vertrouwen :-)

Ik heb een vraag: ik ben nu al 3dagen aan het vasten want ik wil vrijdag de grote lever en galblaaszuivering(voor de 5de keer) doen maar nu las ik dat het donderdag Volle maan is

aangezien ik het erg druk heb en ik geen anderen datum kan prikken wil ik het toch vrijdag doen of denken jullie dat het dan totaal geen zin heeft om het te doen ???

ik bedoel men eet toch ook vet in de dagen van de volle maan kan me niet voorstellen dat er dan geen galstroom/uitstoot is.

Als ik ook nog rekening moet houden met de stand van de maan om een zuivering te moeten doen, dan komt het er nooit van! Ik heb ondertussen iedere maan wel gehad. Altijd resultaat naar volle tevredenheid. Succes!

Ik heb er weleens op gelet en met volle maan gedaan, maar in mijn situatie geen enkel verschil

Resultaat neemt elke keer iets meer af. Ik doe het maandelijks en beste voor mij is in weekend.

Eerst keren weinig, toen heel veel, en neemt nu elke keer wat af.

ik wil nu eerst naar osteopaat om te bekijken of de "boel" van binnen vastzit en eens los laten maken en dan resultaat bekijken.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan