Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Alexandra, ik hoop het, maar soms voel ik nog weleens iets dat me doet duiden op een steen, in mijn rug dat gevoel, dus misschien komt er nog meer.

Daarom wil ik osteopaat eens bezoeken want las eens van iemand die na de behandeling goed resultaat had, qua steentjes dan.

Ja eens, moet het weleens klaar zijn.

Ik vind niet erg, en als ik lees hoe jij bitterzout drinkt met gemak, als ik eraan denk moet ik al bijna kotsen. :-)

En we hebben er weleens over gehad waardoor we steeds weer stenen krijgen, meen ik, paar weken terug.

Gemak, gemak... Dat is een groot woord hoor! Maar als je weet dat de verlichting nabij is, dan wil het weleens zo naar binnen glijden. Vooral met heel erg veel citroensap! Maar ik heb ook weleens staan kokken om t weg te krijgen....

bitterzout voor mij is geen probleem.

Maar dat drankje om 10uur half glas olijven olie met een half glas citroen dat vind ik toch zo vies niet normaal

Ik vond dat in het begin echt super lekker! Nou drink ik dat eigenlijk wel iedere dag in een mindere hoeveelheid en met twee of drie eieren. Maar de laatste twee keer had ik moeite met het laatste beetje van het mengsel. Dus ook maar laten staan, ik maak toch meer dan dat er geschreven wordt door Morritz. Ik heb ergens gelezen dat je tot 200 ml olie mag gaan en dat doe ik dan ook.

Ik neem trouwens geen citroen, maar rode grapefruit. Met citroen vindt ik t echt absoluut niet te drinken!

oke, ja ik doe ook iets meer olijven olie in mijn drankje

wat voor bitterzout hebben jullie ik heb bitter zout van het merk Jacob hooy

De mijne is van Tendo's. Maar qua smaak zal t niet uitmaken, mogelijk alleen vies, viezer, viest!

Vooral niet puur drinken Henk, dat is jezelf onnodig kwellen en ik begrijp echt niet waarom je dat zou doen. Beetje lief voor jezelf zijn!

Ja daar heb je gelijk in Alexandra.

Ik heb de therapeute waar ik kom voor darmspoeling zover gekregen dat ze ook aan de leverreinigingen is begonnen. Ze was er altijd bang voor. Ze zei: Henk, ik voel me er goed bij maar wat heb je me aangedaan met dat bitterzout en zeker om 6 uur in de ochtend :D

Ik verschuif de tijden ook weleens, ik ga niet zo graag vroeg naar bed op zaterdag.

Ik denk meer dat het gaat om de tijd ertussen.

En trouwens zitten we nu ook in de zomertijd dus kan later.

Verschuif jij de tijden ook weleens Alexandra.

Nee, ik hou me heel erg braaf aan de tijden. Maar zit ook wel met die zomertijd, dan klopt t niet meer. Maar wat er niet klopt, dat weet ik niet, dus hou ik me maar aan de getallen die gegeven worden.

Een vroegere vriendin van mij heeft een opleiding tot acupuncturist gedaan en de chinezen zijn erg met de tijden in combinatie met de organen. Ik ga er maar vanuit dat de tijden niet random gekozen zijn, al heb ik dat verder niet onderzocht. Daarom hou ik me aan de tijden. Voel me er ook prima bij.

Als in schema staat 22.00 uur dan is het eigenlijk rekening houdend met de zomertijd 21.00 uur. Dus dan mag het uurtje later.

als je het perst dan heb je toch ook wat vezels?

niet zeven , ik heb geperst en dan zo gemengd met olijfolie

Ik heb gisteravond de grote lever en galblaaszuivering gedaan voor de 5de keer en ik kan jullie met tevredenheid vertellen dat ik weer van een hoop steentjes en gruis ben verlost

Dit keer meer gruis geel/groen met piepkleine steentjes er in.

Een vieze brij :mrgreen:

Die Grootmoeder Maan toch, laat ze je alsnog een goede oogst oogsten!

Ik kan me wel in de redenering vinden dat je naar de maatstand kan kijken voor extra ondersteuning. Maar ik geloof niet dat je geen stenen zult loslaten omdat het een afnemende maan is.

Fijn dat t goed goed gegaan is robinAlexander! Op naar de volgende keer!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan