Sinds gisteravond weer brandende urine als bij een blaasontsteking. Ik den dat een dag vasten en twee glazen bitterzout de ontgifting al in gang zet en dat je niet alleen via je darmen ontgift, maar ook via je blaas en urine. Ik heb het nu eigenlijk altijd als ik de grote zuivering doe. Ook niet echt prettig trouwens...
Vannacht rond 1.00 uur in slaap gevallen. Ee uur later wakker omdat ik naar de wc moest. Tot niet meer kunnen slapen tot 6.00 uur. Halverwege de nacht een beker melk gedronken. Ik had zo'n trek... Viel op zich wel goed en gelijk weer bibberen, koud tot op t bot, niesen, slijm dat loskwam. Extra ontgiftingsreactie er bovenop!
Na het bitterzout in slaap gevallen tot 8.00, werd wakker van de wekker. Gepoogd het tweede glas bitterzout leeg te drinken. Tijdens de eerste poging moest ik al naar de wc, tijdens de tweede poging weer. Een derde poging heb ik niet gedaan, er staat nog een kwart glas op het aanrecht, maar drie keer aan hetzelfde glas beginnen, dat is me te gortig. Dat lukte me niet.
Ik ben sinds gistermiddag eigenlijk al flink aan het lozen en daar ben ik blij om. Veel gruis (voelde als vaste ontlasting, maar was t zeer zeker niet!), grotere en kleine steen in allerlei kleuren. Volgens mij begin ik aan de oude voorraad weg werken. De stenen zijn hier en daar zwart en over het algemeen donkerder van kleur.
Ergens vannacht had ik een innerlijke dialoog met mezelf waarin ik me opeens bewust werd dat er best wel wat agressie en ongenoegens bij kwam kijken. Geen idee waar het vandaan komt, het komt wel overeen met mijn klachten. Ben wel erg blij dat ik desondanks goed in staat ben om los te laten en te lozen. Weer een stukje bewustwording erbij gekregen in de slapeloze nacht! Stap voor stap kom ik er wel
Wat ik dus niet meer doe, is als mijn lichaam nog stress aan het verwerken is, de mix van olie en grapefruit proberen erin te gieten. Slecht plan! Naast je bed staan en denken dat je neer gaat is niet echt een prettig idee als je alleen in huis bent. En geeft nog meer stress. Mijn arme bijnieren!