Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Ja, ik vermoed dat er e.e.a. aan het verschuiven is.Ik dacht eigenlijk dat ik helemaal niet echt vastzittende stenen kon hebben: ik ben pas 23. Ik ging ervan uit dat er gewoon wat rotzooi in mijn lever zat. Fout dus. Tijdens mijn reinigingen zijn er niet heel veel stenen uit gekomen: meer een paar kleine stukjes en twee of drie grotere stenen (doorsnede 1 cm). Toch wel iets dus.

Mijn beetje bitterzout is een eetlepel in een glas water :) Het lost vooralsnog niet heel veel op.

Ik durf niet heel veel vaker te zuiveren, omdat ik niet goed weet hoe het er met mijn bijnieren voor staat. Althans, ik weet wel hoe het er met mijn bijnieren voor staat (niet helemaal goed), maar ik kan ook even niet inschatten of dat door de leverreinigingen komt.

Vooralsnog hou ik één keer per drie weken/één keer per maand (zoals het uitkomt) aan.

En die boosheid in het riool klinkt wel prettiger dan in je lijf. Als je je toekomstige boosheid maar niet nog een keer in je lijf stopt :) We willen het allemaal niet weten e we hebben vooral negatieve associaties met boosheid, maar over het algemeen is boosheid een functionele emotie. Als het agressie, ongerichte of buitenproportionele boosheid wordt, dan is het een ander verhaal.

Ik moet trouwens zeggen dat ik wel leuke feedback krijg op mijn leverreinigingen. Op mijn werk vroegen - na mijn eerste reiniging - 2 collega's onafhankelijk van elkaar of ik in het zonnetje had gezeten, want ik had zo veel kleur en ik zag er zo veel beter uit. Na reiniging twee vroegen ze het weer. Ben dus erg benieuwd hoe ik er over een jaar uit zie. Ze zeggen altijd dat schoonheid uit de darm en hormonen (=lever) komt. Dus ik ben benieuwd... Ik ben niet erg ijdel, maar stiekem vind ik het toch niet heel erg om er iets minder lelijk uit te zien dan nu :)

De huidige frustraties dat gaat goed hoor. Zeg tegenwoordig alles op het moment zelf of vindt het gewoonweg de moeite niet waard. Waar ik als tiener, puber, adolescent, jong volwassene en zeker tot een jaartje of 28-30 precies wist wat ik wel of niet tegen iemand had gezegd en wat ik eigenlijk had willen zeggen, maar niet durfde, dat ik alles maar inslikte en een ster was voor een ander opkomen,behalve voor dingen die ik voor mezelf echt belangrijk vond. Ik kon jaren later nog weten wat iemand had gezegd en wat ik (niet) had gezegd of had willen zeggen. Die tijd ligt gelukkig achter me. Ik moet alleen een jaartje of 35 aan rotzooi mijn lever uit zien te werken :wink:

goh, dames zo heftig is het bij mij allemaal niet (of komt misschien nog wanneer er anderskleurige stenen uitkomen als groen)

vanochtend zaten er in de toiletgang toch nog steeds groene bolletjes, er dreven er een aantal boven, verder niet duidelijk omdat ontlasting alweer redelijk vast was, wel groen. Tijdens het lozen had ik wel het gevoel dat het er nog behoorlijk wat waren.

Ik had een foto gemaakt gisteren van alle bolletjes in het vergiet. Ik liet het aan mijn zus zien die nog steeds opziet tegen leverreinigingen. Die vond het wel grappig.

Mijn schoonmoeder was er ook en wierp ook een blik en vind dat ik allemaal maar rare dingen aan het doen ben. Kan toch nooit goed zijn, is een van haar uitspraken.

Laat mij nou maar m'n ding doen, zei ik haar, komt allemaal goed!

Alexandra, goed bezig zeg, klinkt als een XL reiniging. Je lijkt in een soort stroomversnelling te komen als ik het zo lees. Dat je ook nog gewoon een glas melk gaat drinken (tegen het protocol in), moest ik even om glimlachen, jij weet het het beste.

Komt zeker goed Marijan! Fijn dat het lozen lekker doorgaat. Ik zie door de milde zuiveringsmix ook weleens stenen in mijn ontlasting zitten.

Goed zeg al die complimenten Pinklady! Geniet er maar van en over een jaar ben je tien jaar jonger en mooier :)

Hahahahaha, ik had eerst tegen mijn gevoel in om 22.00 uur het protocol gevolgd,terwijl mijn lichaam nog in de stress zat. Niet handig! En een nacht honger lijden, dat zag ik niet zitten. Hmmmm, ik ga eens kijken wat ik ga nemen als ontbijt, bedenk opeens dat ik nog helemaal niets gegeten/gedronken heb. Melk maar denk ik :)

Haha, tien jaar jonger is wel heel veel, hoor. Dan zou ik eruit zien als 14. Moet ik me straks nog legitimeren voor e.e.a. (hoewel, dat hoeft alleen voor sigaretten/alcohol/etc. en die gebruik ik toch allemaal niet).

Maar ik ben inderdaad wel heel benieuwd hoe ik er over een jaar uitzie.

Geldt overigens vast voor iedereen hier. Als we zo een jaar lang reinigingen doen, kunnen we collectief solliciteren als model (ik moet er niet aan denken, maar toch!).

Zijn ook echt wel bewuste acties Tanja. Ik bedenk, wat is het ergste dat kan gebeuren? Pijn (op te lossen met bitterzout) overgeven en niets meer lozen. Allemaal te overzien dacht ik zo. En t pakte goed uit.

Nou Pinklady, je wil niet weten hoeveel kilo ik ben aangekomen hoor! Vragen heeft geen zin, ik heb geen weegschaal :) maar doe vooral geen zuiveringen omdat je wil afvallen. Ik reinig al twee jaar ondertussen nog even en ik ben tonnetje rond :wink:

Volgens het forum heb ik me tien maanden geleden hier voorgesteld. Na een week ofwat lezen, onderzoeken waar ik spullen kon kopen ben ik gelijk helemaal om gegaan. Sindsdien doe ik ook de milde reiniging bijna dagelijks.

Ruim een jaar daarvoor (nu 25 maanden geleden) heb ik de eerste grote zuivering gedaan. Ik wist eerder van dat bestaan dan dat ik van wapf ooit had gehoord. Morritz, de huisarts en veel verhalen op internet waren dat je weinig vet moet eten met galstenen. Aangezien ik niets verdroeg deed ik dat ook, ook gedwongen vegatarisch. Maar craving naar vet en vlees bleef en daar gaf ik ook gehoor aan. Dus net zolang gezocht totdat ik een levenswijze vond die aansluit bij mijn gevoel. En die heb ik hier gevonden!

Er komt me daar een partij zure zooi uit mijn achterste, is echt niet grappig meer. Ik lijk wel in brand te staan.....

Om in Mikes woorden te spreken: beter eruit dan erin. Toch?

Grappig, zo'n craving naar vlees en vet. En blij voor jou dat je je nu helemaal te buiten kunt gaan eraan.

Overigens geloof ik dat bitterzout toch iets doet voor mijn galkanalen. Normaal gesproken krijg ik weinig vet en eiwit weg. Mijn maag gaat ervan branden, mijn spijsvertering slaat ervan op hol. Ik heb er ook echt nooit zin in, maar eet wat extra vet (met tegenzin).

Maar bij mijn laatste reiniging had ik enorme honger en bestond mijn eerste maaltijd na de reiniging uit gebakken eieren met nog extra gesmolten ghee, pesto en mayonaise er overheen.

Gisteren ben ik begonnen met bitterzout en toen kreeg ik 's avonds trek in... jawel, gebakken eieren. Dus toen heb ik weer een groenteomelet met pesto, mayonaise en extra ghee gemaakt.

En driemaal raden waar ik net echt trek in kreeg? Jawel, gebakken eieren.

Interessant. Ben benieuwd of dit doorzet. Dan blijf ik namelijk aan het bitterzout, alleen maar om wat meer vet te kunnen verdragen.

Ik denk dat het bitterzout iets doet met je maagzuur. Toen ik bijna dagelijks aan het bitterzout zat was mijn maagzuur volgens mij ook sterker dan nu bijvoorbeeld. Het kan ook zijn dat de druk van het bitterzout op de lever en de gal letterlijk ruimte schept. En als er ruimte is, wat denk je dat die twee dan willen hebben? Lekker veel vet om door te kunnen blijven stromen!

Om te zien of het maagzuur is kan je ook experimenteren met appelazijn en sole drinken.

Nee Wilma, daar heb ik 2 of 3 zuiveringen mee aan lopen klooien. Ik krijg dat zelf niet goed voor elkaar. 1 grote ellende. Dus dat doe ik allang niet meer. Door de voeding is de ontgifting een doorlopend proces geworden, stenen blijven bij niet lang meer op dezelfde plek.

bitterzout VERMINDERT maagzuur

en dat heb ik ook zelf ondervonden, last van puistjes en meer talg op met huid.

Gelukig heb ik nu geen bitterzout meer nodig gebruik het alleen nog bij de grote reiniging

Ik heb nu twee avonden het drankje ingenomen voor de milde reiniging. Ik merk helemaal niks. Verdorie. Hoe kan dat?

Hiervoor heb ik h2o2 genomen (nu even gestopt). Ik begon met 1 druppel van 35% in een glas water en de volgende ochtend direct ontgiftigingsverschijnselen gezien mijn ontlasting vervolgens heb ik de dosering verhoogd en merkte ik niks.

Zo ook met rauwe melk, in het begin merkte ik echt dat het iets mijn lichaam deed gezien ik vaak naar het toilet moest en gezien de kleuren (het leek wel wat op het verhaal van Mike). Nu kan ik rustig een liter weg drinken en merk ik niks. Ontgift ik niet meer? Ik kan mij niet voorstellen dat ik al schoon ben. Moet ik zwaarder geschut inzetten?

Kaasmeisje, hoe is het met jouw darmen gesteld? Mijn ervaring is ook dat ik niet veel merkte van welk middel ook, totdat ik met oxypowder en hoge darmspoelingen aan de slag ging. Er moest duidelijk wat uit voor ik iets kon gaan opnemen. Vandaar dat als eerste "inname is nog geen opname" in me opkomt.

Ik heb geen idee hoe met mijn darmen gesteld is. Ik heb wel twee keer de leverreiniging van andre moritz gedaan. de eerste keer zonder klysma en de tweede keer met klysma (zelf gedaan).

Hoe kan je weten hoe het met je darmen gesteld is? Ik heb nooit problemen met naar de wc gaan. Ik poep wel wat vaak op een dag. Meestal vier keer (vroeger 1 keer). Ik weet nu niet of ik met de milde reiniging door wil gaan of de grote ga doen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan