Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
elmo misschien kan je ook een paar paardebloemsteeltjes eten dat is ook goed voor je lever en gal om te ontgiften.

Ik zou juist de zuivering doen! De vraag is namelijk of de gal gewoonweg er niet meer doorheen kan of dat je daadwerkelijk te weinig galafgifte hebt. Ik denk namelijk dat het het eerste is. Dat je zo verstopt zit dat de gal geen kant meer op kan.

De keren dat ik witte ontlasting had kwam dat ook door verstopping.

Je geeft je lever geen rust door aan te blijven tobben. Je lever kan pas rust gaan pakken als tie weer op een goed nivo zit. Ik denk dat je lever op dit moment juist overuren maakt. Hard aan het werk om toch maar zoveel mogelijk voor elkaar te krijgen.

Wees je ervan bewust dat het een process is dat je ingaat wat tijd vraagt. Er is kans dat je niet gelijk na de eerste keer een grote verandering merkt. Maar weet dat je je lever aan het Helen gaat en dat gaat niet van de ene op de andere dag. Succes en hou ons op de hoogte :)

Elmo, de olijfolie die je tijdens de reiniging gebruikt is om de galblaas te ledigen, niet perse om te verteren. Naar mijn idee is het juist wel verstandig om de reiniging door te zetten, omdat er van alles vast lijkt te zitten bij jou, maar jij moet je er wel goed bij voelen natuurlijk.

Ik heb gister de leverreiniging van Dennis gedaan (na 2 uur niks meer eten en savonds citroen met 120ml olijfolie en tussendoor bitterzout). Dit naar aanleiding van een pijnlijk gevoel ong ter hoogte vh midden van m'n rug, dacht dat t misschien een galsteen was. Er is flink veel groen,gelige dunne ontlasting uitgekomen, en wat ik er van zag ook wel wat minuscule (1-3 mm )gele steentjes, maar heb nog steeds last van m'n rug, baal ik wel van...

Op naar de grote leverreiniging Eli. Enne, garanties worden er niet gegeven. Ik spreek uit ervaring. Ik heb 24/7 pijn gehad, voor maanden lang. En pas met de juiste combi van vetten en reinigingen ben ik pijnvrij geworden. Of een andere leuke, pijnvrij zijn, de grote zuivering doen en op dag twee daarvan 's avonds alweer een koliekaanval hebben (en een week meer dan gevoelige leverstreek, totdat alles weer gesetteld is). Niet leuk, maar een effect van de verschuiving die plaats vindt. Als er een grote steen zit te dringen, dan was de reiniging van gisteren niet voldoende. Volgens mij kan een grote steen net zoveel ongemak geven als opgehoopt gruis. Dus het is niet gezegd dat het perse een grote steen is die dwars zit.

robin, heb je het goed gemengd? dat had ik namelijk de eerste keer niet goed gedaan.

maar ik vind het ook vies hoor, misschien kan je eens proberen met grapefruit.

als je dan hikt proef je weer die olijfolie, brr

ja ik meng het altijd super goed, en ik gebruik ook de combi grapefruit met olijfoli(gebruik olijfolie van Demeter-Bio Oleficio San francesco)

ik zie nog niet veel paar hele kleine steentjes (groene zachte balletjes) misschien komt het nog vanmiddag.

de leverreiniging toch gedaan en aan het doen. het laatste glas met biterzout staat klaar voor 8 uur maar het is er al uit.

Een warm gevoel gisteravond en ik voelde 1 en ander bewegen

Vieze stinkende bruine waterige ontlasting met klontjes van een mm of 5 - 6. geen zeef helaas maar heb met een handschoen even gecheckt.

De bruine klontjes zijn steentjes maar ze zijn heel zacht, je drukt ze zo door en dan is het donkergroen van binnen, ook wat donkergroene plak.

Waarschijnlijk al zacht door de appelazijn die ik al een tijdje drink en door de chanca piedrathee.

In ieder geval een hoop oude troep kwijt, wel een beetje gevoelige plek bij mijn lever maar denk dat dat normaal is? Hij was ervoor ook al gevoelig en kneep veel.

Had eigenlijk grotere en hardere stenen verwacht maar voor een 1e x niet slecht denk ik to nu toe.

Hoop dat mijn gezondheid hier van verbetert en mijn lever meer in balans gaat komen.

Mooi Elmo. Maar deze lozing is pas de eerste hoor. Je zal nog wel een paar uur zoet zijn met de toilet. Succes!

Mijn stenen zijn altijd zacht, ook zonder "voorweken" van appelsap of appelazijn. Mijn lever/galblaas wordt niet gevoelig van de zuivering. Dit heeft te maken met de gevoeligheid die er al was. Een lever/galblaas heeft tijd nodig om weer te herstellen en een leverzuivering zal daarbij helpen, maar het niet 1,2,3, oplossen.

Tanja, jij schrijft dan moet er puur water uitkomen .Maar bedoel je dat er de hele reiniging niks komt dan ? Er zit toch nog altijd ontlasting in je darmen?

Sheila,

bij mij komt er s' ochtends niet of nauwelijks nog ontlasting mee, die dump ik de avond ervoor. Als dat bij jou niet het geval is zou ik al eerder aan klysma's of bitterzout beginnen om de boel leeg te maken. In ieder geval moeten er geen steentjes/gruis meer bij zitten om jezelf 'schoon' te mogen verklaren.

Ik heb inderdaad nog meerdere lozingen :), Tis meer water dan ontlasting.

1x met een stuk of wat grotere stenen van 1cm , verder heel veel gruis. wel allemaal donkergroen.

ga zo eens rustig beginnen met wat boullion.

Ben er wel tevreden over , beetje moe maar voel me goed.

Super zeg Elmo! Vergeet niet dat je lichaam hard aan het werk is dus doe het lekker russtig aan.

Inderdaad, geen gruis, steentjes of iets dat erop lijkt mag meer meekomen met het "water" wil je schoon zijn. Uit ervaring kan ik nu wel stellen dat Morritz geen gelijk heeft dat je na max. 16 zuiveringen schoon bent. Helaas is dat bij mij niet het geval. Maar dat wil niet zeggen dat ik ermee stop. Er komt een dag dan loos ik alleen water. En die dag vier ik een extra feestje :lol:

Kan het zijn dat er stenen blijven hangen, ik heb inmiddels wel weer wat gegeten, welliswaar licht verteerbaar maar er komt ook plots weer dunne ontlasting met stenen uit, dit keer lichtgroene, ik heb ook het idee dat er nog wat bij mijn gal en lever zit te rollen.

Vanavond toch nog wat citroen/olie bitterzout nemen? of alleen bitterzout? of een klysma doen of beide?

Wat denken jullie er van.

ben inmiddels toch zeker wel meer dan 100 stenen kwijt.

bedankt

Ik zou in ieder geval niet al te hard van stapel lopen. Je lijf is bezig te reinigen, maar moet het allemaal wel aankunnen. Dus ik zou eerder even aankijken dan weer citroen/olijfolie. Bitterzout kan als je bang bent dat er iets in je darmen is blijven hangen. Maar misschien is vier eetlepels dan wel weer wat veel.

Zelf ben ik nu bezig met de leverreiniging. Aangezien het bij mij nogal lang duurt voor het bitterzout mijn darmen gespoeld heeft, ben ik om 15.00 uur al begonnen met bitterzout. En nu heb ik dus echt honger. Nog een paar uurtjes, dan mag ik tenminste olijfolie met grapefruit :)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan