Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Vooral niet doen dan!

Ik heb de laatste keer ook een hele vervelende nacht meegemaakt. Maar ik vergeet snel, dus de volgende ga ik weer met frisse moed aan. Het is inderdaad het ene of het andere, er lijkt geen middenweg te zijn. Over het geheel zijn er meer makkelijke dan ongemakkelijke zuiveringen.

Op zich is het 24 uur ongemak. En als je dat een aantal keer hebt, ten opzichte van een gezonde lever en galblaas en alle voordelen die daaraan vastzitten. Dan is het toch gewoon iets waar we even doorheen moeten? (ben mezelf ook even aan het overtuigen hoor!)

Jezelf druk maken voor de zuivering geeft in ieder geval bij mij een slecht resultaat. Ik heb de vorige keer onder stress het olie/grapefruit mengsel gedronken, dat doe ik dus echt nooit meer. Dan liever de zuivering afbreken. Angst is echt een hele slechte raadgever :wink:

Ja, klopt. Ik heb ook al veel voordelen ondervonden sinds ik aan de reinigingen begonnen ben. Het is vandaag wel de eerste keer dat ik vrij veel groene gruis geloosd heb tot nu toe. Niet echt stenen, maar misschien is dat omdat ik al tijden chanca piedra slik. Dus misschien was mijn lijf wel klaar om iets meer eruit te gooien, maar gaat dat niet geheel vreedzaam. Ik heb geen idee.

Overigens maakt de misselijkheid inmiddels plaats voor iets anders, namelijk trek in vet. Het is er nog niet, maar ik voel het komen. Dus over anderhalf uur ofzo zit ik gewoon weer aan de gebakken eieren met mayonaise :)

Als het eenmalig is, zal zo'n reiniging me er niet van afhouden om het vaker te doen. Maar het is voor mij wel altijd weer even moed verzamelen voordat ik durf als ik weet wat me te wachten staat. Maargoed, ik plan 'm gewoon vast in voor over een week of 3/4 en dan komt 't vast goed :)

Wat vervelend inderdaad zo'n lastige nacht ertussen, ik kan er zelf ook niet echt pijl op trekken, de ene keer slaap ik prima en de andere keer klaarwakker. Met de misselijkheid ging het bij mij eigenlijk wel steeds beter, werd minder. Moritz schrijft hierover dat het de galstenen zijn die daarvoor zorgen, dus zou je zou goed resultaat moeten hebben als beloning.

Wat betreft misselijkheid en spugen. In het verleden ben ik wel eens misselijk geweest en getracht het tegen te houden. Stel dat ik ,s-avonds om 8 uur misselijk ben en niet wil spugen, komt het er alsnog tegen de ochtend uit.Als het eruit wil komt het er ook uit bij mij, geen houden aan. Dus wat dat betreft is ook iedereen anders. Ik heb anders wel respect voor iedereen die hier de leverreiniging doet. Een echt pretje is het niet.

De ene keer is t geen pretje, de andere keer ga je er letterlijk lachend doorheen. Alles voor gezondheid :D

Hoe vallen de vetten Pinklady?

Ja wel goed. Leek wel onverzadigbaar, dus ik ben lekker los gegaan :) ik merk nu wel voor het eerst dat zo'n reiniging voor mijn lijf toch wel zwaar is, want ik ben echt doodmoe. Heb ook het gevoel dat ik ietwat grieperig ga worden ofzo: heb last van keelpijn. Als ik straks thuis ben, ga ik echt direct slapen.

Grieperige klachten zijn ook ontgiftingsklachten. Naast dat we de grote zuivering doen, is het eten dat we eten ook nog een keer ontgiftend. Het vet duwt ook alles weer aan, dus echt veel rust gunnen wij de lever en galblaas niet. Ik geloof ook niet dat er veel rust nodig is op het gebied van de organen in dit geval. Maar een goed idee om wat extra slaap te pakken!

Weltrusten.

Ik heb even op die Dr. Group gezocht en de voorbereiding is een stuk uitgebreider en de zuivering op zich komt behoorlijk overeen. Persoonlijk ben ik niet van de toeters en bellen, puur omdat ik dat toch niet doe :oops: Wat uiteraard niet wil zeggen dat het niet werkt! Het werkt voor mij in ieder geval niet, te veel gedoe.

Oke, ik ga het ook niet aanschaffen ik bestel gewoon weer chancapiedra thee en heb nog lever/gal thee van Salus dan zit ik ook al aardig op de hoeveelheid ingrediënten die in Livatrex zitten.

Heb je het idee dat het ook daadwerkelijk ondersteuning biedt de chancapiedra of lever/gal thee?

Ik heb ooit verschrikkelijk vieze tincturen gebruikt en die maakten daadwerkelijk dat de stenen afsleten, dat zag ik terug in de pot. Naast dat het me kapitalen gekost heeft, de stenen daadwerkelijk afgesleten werden, merkte ik verder weinig verschil. Toen de tincturen op waren heb ik geen nieuwe meer gekocht. En verder nooit meer iets extra's genomen.

Ik gebruik chanca piedra en daar merk ik wel iets van. De eerste paar keren dat ik het slikte, had ik een gek gekietel ter hoogte van mijn galblaas. Nu niet meer trouwens. Verwacht overigens ook geen wonderen, want ik loos ook nog steeds stenen bij een zuivering. Maar er kkmt vaak meer gruisachtig spul uit dan hele stenen. Dus ik vermoed dat dat door de chanca piedra komt.

Livatrex is van dezelfde fabrikant als oxy powder. Oxy powder werkt super, maar kost de hoofdprijs. Geen idee of dat voor livatrex ook geldt. B-merk oxy powder evenaart het iig niet en is ook niet vergelijkbaar met iets als probiotica of bitterzout. Dus... Ik weet het niet met livatrex. Voorlopig ben ik tevreden met de huidige mate van ontgifting. Mijn bijnieren sputteren tegen, dus ik ben niet van plan om hatder te gaan dan ik nu doe.

En ju ga ik echt proberen om in slaap te komen!

Ik merk er ook zeker iets van heeft zeker heel wat stenen kleiner gemaakt en tot Zand/gruis vermalen. Het is niet zo dat de stenen er door verdwijnen je moet nog steeds de G&L flush doen maar het helpt wel de stenen te verbrijzelen tot gruis.

Wat maakt dan dat ik ook regelmatig een hoop gruis eruit heb gegooid? Ik gebruik 0,0 ondersteunende middelen, kruiden, etc. Alleen maar vet en de milde zuivering.

Ik weet niet of je die middelen daarvoor 1 op 1 verantwoordelijk voor kunt stellen, misschien zit er gewoon ook gruis. Mike heeft weleens gezegd dat hij alleen maar gruis had, bij mijn weten zat hij ook niet aan chanca piedra.

Is gruis dan niet volgroeide galstenen of galstenen die kapot zijn "gemalen"? Gruis kan net zo goed voor verstopping van de galwegen zorgen en koliekaanvallen veroorzaken, dat weet ik dan weer uit ervaring.

Gruis veroorzaakt, als het er lang genoeg zit, een 'modderstroom' of 'slijk'. Dat dit verstoppend kan werken weet ik ook uit eigen ervaring: ik heb in 2008 drie galkolieken gehad. Na 20 helse minuten op de WC kwam er een enorme hoeveelheid groen-zwarte 'modder' uit. Ik heb nog nooit stenen gehad, ook niet toen ik mezelf bevrijdde van deze ellende met 5 lever/gal-zuiveringen. Ik denk dat je lichaam ook in staat kan zijn om zelf stenen te vergruizen.

Vorig jaar heb ik een paar keer tegen een alvleesklierontsteking aan gezeten en ook dit had te maken met verstopte galkanalen a.g.v. gruis. Regelmatig komt het er bij mij nog steeds in die vorm uit. Mijn lichaam heeft inmiddels wel de kracht om dit eruit te duwen, dus ik doe met WAPF aan een soort interne lever/gal-zuiveringen en heb (vooralsnog) niet de behoefte om de echte L&G-zuivering weer te gaan doen. Maar wie weet ga ik daar nog anders over denken...

Mike

De reden waarom ik zo blij ben met wapf is juist dat deze manier van voeden mijn lichaam in staat stelt om continue af te voeren, te zuiveren en viezigheid eruit te werken. Ik heb een jaar lang aan lopen tobben met alleen de grote zuivering en die bracht geen verlichting, het ging alleen maar slechter. Nu is het een continue proces geworden dat dag in dag uit doorgaat. Met hopelijk dit jaar nog vrij van galstenen, dan kan ik de G&L zuiveringen ook vaarwel zeggen :)

Voorlopig gaan we er nog vrolijk mee door!

Ff een vraagje, doen jullie vooraf die parasietenkuur als jullie een gal/leverreiniging doen? Ik heb gekeken maar dat is best een dure grap eigenlijk, als het niet per se noodzakelijk is zou ik hem liever achterwege laten. Ik ben al mijn moed aan het verzamelen om ook een leverreiniging in te plannen.

Ik doe die niet Wommes, staat ook niet in het boek van Moritz. Succes met het verzamelen :) Zie het als een avontuur met uitzicht op gezondheidswinst.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan