Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Bedankt! Je zou het dus niet even rustiger aan doen, maar juist intensiveren? Ik dacht, misschien is het wat te veel geweest voor zijn lichaam; de zuivering, het omgooien van het eetpatroon, etc. En misschien heeft het lichaam daarom wat rustig nodig ofzo. Maar ik weet het eigenlijk ook niet, vind het toch wat spannend worden nu hij deze verschijnselen heeft...

Ik zou het grondiger aanpakken. Het grote ontgiften is begonnen, niet alleen van de kleine dingen, maar de letterlijke slijk, stenen en rotzooi wil eruit. De grote gal en leverzuivering is voor mij grondiger dan de milde zuivering. Hij kan dan zelf kiezen of hij deze wil ondersteunen met eigeel, olie en zuursap. Wat het voor mijn gevoel doet is zorgen dat de gal blijft stromen en heel voorzichtig de boel aandrukt. Ik neem daar zelf geen bitterzout bij, want ik wil dat de lever en gal wel de kans krijgen om bij te komen van de grote reiniging. En in je vaders geval, de ontsteking moet zichzelf nog oplossen.

De ontstekingen zijn voor mij nooit een reden geweest om niet te zuiveren, juist een reden om wel te zuiveren.

Wat jij ziet als rust nodig hebben, zie ik precies andersom. Het lichaam krijgt eindelijk waar het behoefte aan heeft en gaat als een gek ontgiften, zodat het ook profijt kan gaan hebben aan de goede voedingsstoffen. Ieder plekje dat vrij komt van oude troep kan nu gevuld worden met juiste voedingstoffen. En nee, ontgiften is geen leuk proces, je kan er ziek van worden, beroerd, het kan pijnlijk zijn. En ja, het lijkt zoveel makkelijker om op de oude voet door te gaan. Maar als je daadwerkelijk voor gezondheid wilt gaan, dan zal je hier doorheen moeten. En je vader heeft deze keuze gemaakt. Laat hem voelen en ervaren waar hij behoefte aan heeft.

Mn maagzuur gaat veel beter, sinds ik ook magnesiumchloride neem als oplossing gaat het nog beter. en het ult meteen mn magnesiumtekort aan, ik ontzuur en zit dus eindelijk op de juiste weg.

Nu at ik vandaag om 14 uur een grapefruit en om 15:30 2 omega 3 eieren met waterig eigeel met groente en basmati met wat ghee.

niet lang daarna kreeg ik een fikse galkoliek, heb ik nu zonder er bij na te denken een (milde) leverreiniging gedaan, Had geen magnesiumsulfaat bij de hand dus dat was minder.

Ik kwam ook nog het volgende tegen

www.ntvg.nl/publicatie/ontlediging-van-de-galblaas-door-zouten/pdf

begrijp ik het goed dat dus zowel de magnesiumchloride als het eigeel de galblaas aanzet tot krachtig legen samen met de ghee maar dus zonder dat de kanalen verwijd zijn? en dan ook nog de grapefruit ervoor.

Das dan een pijnlijke les 8O

@Alexandra: ja, je hebt gelijk. Hartstikke bedankt voor het laatste zetje! Ik heb ook nog wat zitten lezen over galstenen, en de grote reiniging is denk ik inderdaad de enige manier om het eruit te krijgen. Hij staat er zelf zeker voor open. Ik wist eigenlijk niet dat je de grote reiniging elke 2 weken kunt doen. Ik heb Moritz' boek hier ergens in een verhuisdoos liggen, die ga ik opdiepen. Komende twee weken ofzo kunnen we dan gaan voorbereiden. Hij drinkt al 3x er dag ofzo appelazijn voor zijn maagzuur, dus dat komt ook mooi uit voor de reiniging.

http://www.milieuziektes.be/Lever_en_Gal_Zuivering.pdf Hoef je niet te zoeken!

En op de site van Poekie staat er ook veel over geschreven. Met een filmpje van een dame (ben haar naam vergeten) die stelt dat als je grote problemen hebt, je ook vaker mag zuiveren. Als ik dat ruim 2 jaar geleden had geweten, dan had ik iedere week een zuivering gedaan, minimaal! Maar toen had ik ook continue pijn. Ik deed toen alleen zuiveringen, verdroeg geen eten meer. Met alleen zuiveringen redt je t niet, mijn redding is vet, de zuiveringen zijn ter ondersteuning.

volgens mij heeft de galkoliek van gister een kanaal van de alvleesklier geblokkeerd omdat de stenen niet weg konden, heb nu een pijnlijke alvleesklier.

eigeel wekt de kolieken op merk ik en heb dat hier inmiddels ook gelezen.

Wat kan ik het beste doen op dit moment?

De ontlasting gaat nu hier door ook weer moeizaam. Morgenochtend bitterzout nemen op een lege maag en dan de milde reiniging om de boel door te spoelen? en dan hopen dat de steentjes mee gaan?

Bedankt Alexandra. Spannend, we gaan het proberen! Bij de milde ontgifting ging het redelijk goed; hopelijk betekent dat dat hij een goeie ontgifter is.

Mensen krijgen vaak galkolieken na consumptie van vetten. In jouw geval waren het eieren die de kolieken opwekten. Eigeel is het vet van het ei, eiwit (het woord zegt het al) de eiwitten. Het eigeel zou dus wel eens e.e.a. kunnen hebben getriggerd.

schreef mike een tijd terug.

Het ging even een paar dagen veel beter na de L&G

Nu dus weer minder, heb magnesiumsulfaat genomen en net kwam de ontlasting er uit

eerst vrij lichtbruin en hard in bolletjes en de rest donkerbruin en heel dun.

Kijken hoe het nu verder gaat.

Je krijgt volgens mij alleen koliekaanvallen als je sytsteem niet meer goed functioneert. En dan maakt het niet uit of je vet eet of niet. In mijn geval dan he! Er zijn maanden geweest, dan was ik alleen pijnvrij op de dag van de zuivering en de volgende dag. Totaal nog geen 48 uur.

Ik blijf het herhalen, vet is voor mij de oplossing in combinatie met de zuiveringen. Ja, vet zet de boel in beweging, maar dat is toch het doel? En ja, dat is een pijnlijke zaak, maar dat is wat we ons lijf al die jaren hebben aangedaan (uit onwetendheid) ook! En nee, het is niet in een maand of 2,3,6 opgelost, het is een proces van jaren. En nee, dat is geen pretje. Ik ben blij geweest met de uren die ik pijnvrij was en nu ben ik blij met de dagen en weken dat ik achter elkaar pijnvrij ben. Maar ben me o, zo bewust van de prille balans die ik momenteel heb en dat ik echt heel goed voor mezelf moet zorgen zodat de balans naar de goede kant door blijft staan.

Ik hoop dat jij deze ook snel zal vinden Elmo en ondertussen regelmatig hier je gal blijven spuwen!

haha doe ik hoor, ik eet natuurlijk ook vet, en besef me dat dat de boel aanduwt.

Tis ook dat mn lever het zwaar heeft en snel stagneert denk ik, dan stagneert de gal ook.

Blijf zeker reinigen.

Ik heb sinds de laatste drie a vier grote reinigingen vaker last van een pijnlijk gebied rondom mijn navel en rechts boven mijn navel.Ik ga komend weekend weer een grote reiniging doen en sinds het gebruik van de appelsap verergerd het is dit normaal!

Gr Frank

Ik heb het wel vaker gelezen, pijn bij de navel. Geen idee welk orgaan daarachter zit.

Wij gebruiken hier geen appelsap ivm veel en veel te veel suikers. Kan zijn dat je alvleesklier hiertegen aan t protesteren is. Je kan beter appelazijn in water oplossen en drinken, tenminste, als je niet zo koppig bent als ik. En dat flink ophogen in de week voor de leverzuivering

Oke Alexandra ik ga voortaan appelazijn met water gebruiken (ik geloof vier eetlepels p/liter water) en kijken of dit beter gaat.Heb opzich wel weer zin aan de grote reiniging morgenavond en maar weer afwachten wat er deze keer weer los komt.

Dat is altijd een verrassing! Ik denk dat ik pas echt verbaasd zal zijn als er niets komt! Maar dan zal ik ook gelijk een rondedansje doen! Of twee, of drie en misschien nog wel veel meer!

Wat een interessante topic dit. Organen zoals lever maar zeker ook je darmen zouden schoon moeten zijn. Ik meen eens gelezen te hebben dat 70% procent van je totale gezondheid door je darmen wordt bepaald.

Ik kijk ook wel uit naar de dag dat het een keer schoon is want na zestien keer wordt je er wel een keer flauw van.De prognose was ca twaalf keer en volgens de mevr van het interview op de radio max twintig keer.

We wachten af.

Ik weet t Frank,ik ben gestopt met tellen! Dacht ook 12 keer. Dat van die 20 wist ik niet. Ach, ik blijf lachen en de volgende keer weer doorgaan :wink:

Frank en Alexandra mag ik vragen wat jullie leeftijd is ????

Ik ben namelijk 22 en heb de groten Leverreiniging nu 6x gedaan maar er blijven stenen komen. Ik vraag me wel is af als iemand van 60 dit zou doen dat kan de persoon fataal worden lijkt mij.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan