Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
heb de leverreiniging toch door gezet. en redelijk geslapen , geen pijn gehad. vanochtend eerst een redelijk gewone maar zachte ontlasting , waarschijnlijk van wat ik gegeten heb en nu net heel dun donkerbruin en waterig met stenen. een stuk of 8 grote van een ruime cm in het lichtgroen en nog wat rommel. De lichtgroene van 1 cm komen die van het olijfolie grapefruitmengsel of zijn dat toch echt stenen die er zaten?

Dan is het nog niet zo een slechte oogst eigenlijk

de stenen blijven maar komen :D . echt tientallen groene . ben alleen een beetje kouwelijk maar ben blij dat het er uit is. Net alleen al een stuk of 60 stenen varierend van 3 mm tot 1 cm.

Denk dat ik wel over de 200 kom tot nu toe, wel allemaal groen

Jouw galblaas is nu pas wakker aan het worden. De groene kleur is gal. Dit zijn galzouten die al heel lang in jouw galblaas zijn achtergebleven omdat je galblaas niet voldoende werd aangeduwd door de lever (door consumptie van vetten). Deze galzouten zijn uiteindelijk gaan verkalken en stenen geworden. Gefeliciteerd met je oogst!

Mike

Gefeliciteerd met je oogst en goede nacht! Groen is echt niet van de olijfolie. Ik heb ze ook weleens gehad als ik tussendoor veel bitterzout nam door de koliekaanvallen en dan had ik echt geen olijfolie op. Geloof gerust dat alles wat je eruit werkt misschien al wel jaren vast zat in je lijf. Op naar de volgende keer!

mooi dat het er uit gaat dan. Ik heb juist vrij veel vet gegeten de laatste maanden en dan ging het telkens weer mis bij teveel. kan het zijn dat het vast loopt in de galblaas? omdat er niet genoeg uit komt dan om de vetten te verwerken doordat het zo verstopt zit?

Kan mis gaan vanaf de maag. Stap 1 is voldoende maagzuur, vervolgens een goede lever, alvleesklier en galblaas en zo steeds verder naar beneden toe.

Precies dat, elmo. De vetten duwen de lever aan, die vervolgens weer de galblaas aanstuwt. Als de galblaas echter verstopt zit met stenen en slijk krijg je stagnatie. Dit heeft mij in 2008 drie zeer pijnlike galkolieken opgeleverd. Ik was toen nog vegetarier (vegetarisme geeft veel meer risico op galsteenvorming), maar had de dierlijke component toen al opgehoogd omdat ik in 2007 het boek van Price had gelezen en toen op zoek ben gegaan naar rauwe melk. Deze vond ik en ben ik toen in grote hoeveelheden dagelijks gaan drinken. Hierdoor werden mijn lever en galblaas wakker, met de kolieken in 2008 als gevolg. Hierdoor ben ik weer op het spoor van lever- en galblaaszuiveringen gekomen. Ik heb moeten lijden, opdat jullie hiervan kunnen leren! :?

Mike

Zouden jullie iemand die een darmoperatie heeft gehad ivm Crohn en dus littekenweefsel in de darmen ook een leverreiniging aanraden?

Nou bedankt dan Mike :wink: , op naar de volgende reiniging dan maar , het ging bij mij inderdaad al mis bij te weinig maagzuur gedurende lange tijd, dat gaat nu bter maar mijn lever en galblaas kampen nu met de naweeen van te weinig maagzuur gedurende langere tijd en dan loopt het vast. Heb ook het idee dat als mn gal beter stroomt het maagzuur aanmaken beter gaat. daar is ergens een connectie

er komen nog steeds veel stenen mee met de ontlasting, Ben de tel kwijt maar de conclusie is dus dat ook al eet je wat tussendoor op de reinigingsdag het toch nog goed kan gaan met de reiniging, ligt er denk ik aan hoe verstopt je lever en gal zitten.

Die van mij waren behoorlijk verstopt en dus komt het er toch nog uit.

Ik vindt het vreemder dat je twee uur niet kan eten zonder ziek te worden.

Fijn dat je de tel kwijt bent! Op naar de volgende keer!

ik heb van vrijdag op zaterdag weer een leverreiniging gedaan.

nu weer groene stenen en ook steeds gele bolletjes en stukjes.

vandaag ben ik nog erg moe komt dat nog door de ontgifting/reiniging?

Ik heb er ook weer een opzitten. Nu was ik wel weer misselijk, en er kwam weer een berg stenen uit vanochtend na het opstaan, hele pot vol, daarna was de misselijkheid voorbij. De afgelopen 2 keer was de oogst minimaal dus ik was best verrast. Oh ja, ik had de laatste twee dagen s' ochtends bica door de appelazijn met water gedaan. Geen idee of dit de oorzaak was van deze lading of dat de vorige 2 keren voorwerk is geweest.

Ik ga er een melk/kefir kuur achteraan plakken.

Fijn dat je een goede oogst had! Ik blijf het verwonderlijk vinden dat je er geen peil op kunt trekken op hoeveel er nog zit. En ik wil er niet aan denken hoe het er dan van binnen uitziet. Succes met de kuur en op naar de volgende keer!

Ik heb niet alle reacties gelezen waardoor ik niet weet of de vraag reeds is gesteld.

Mijn vraag is: zou het goed zijn om een eetlepel bitterzout toe te voegen aan het eigeeldrankje.

Of eerst beginnen met een eetlepel bitterzout in water, dit opdrinken en daarna het eigeeldrankje?

Of welke zuivering heb je het Fleur? En waarom zou je het bitterzout in het eigeel willen doen, wat is de achterliggende gedachte?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan