Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Nou omdat ik denk dat de stenen dan zo groot zijn bij die mensen. En begrijp mij niet verkeerd ik ben voor de L&G zuivering en niet voor het wegsnijden van de galblaas.

Goedemorgen,

Aan mijn zeventiende grote reiniging begonnen en de eerste steentjes zijn al weer geloosd.

Onvoorstelbaar dat dit zo blijft doorgaan blijkbaar toch erg ongezond geleefd in al die afgelopen jaren.

drink sinds 2 dagen chanca piedra, gisterenavond de milde reiniging gedaan en vandaag heb ik al de gehele dag waterige dunne bruine ontlasting.

Had ook het gevoel dat er gister wat los schoot. Is de ontlasting gal en dus afval dat er nu uitgestoten wordt omdat dat niet vrij kon komen en dus een goed teken.dat neem ik aan na wat ik lees maar het is echt aan 1 stuk door. tis niet zuur of branderig en het spoelt zwaar weg uit de wc. beetje slibachtig

Elmo, dat klinkt als gruis. De chanca piedra thee doet zijn werk dus!

Ik heb gisteren weer een grote leverreiniging gedaan en nu zat er bij mij voor het eerst gruis bij. Het zag er ook uit als slib. Verder zaten er meerdere kleine groene bolletjes bij, maar deze waren kleiner van formaat dan bij mijn eerste reiniging. Wat mij ook is opgevallen bij deze reinigingen, dat is de zuurgraad van de ontlasting. In het begin viel het nog wel mee, maar sinds de vorige reiniging is het vooral aan het eind van het proces enorm zuur! Dat komt zeker overeen met de verhalen die ik hier soms lees van mensen die er een pot uierzalf bij moeten pakken.. :| Maar daar doen we het voor, niet?!

ok , dan ga ik er van uit dat het gruis is. Het gaat nog steeds door maar tis wel mooi bruin, niet groen.

Heftig theetje :-)

Voor de dames die aan de chanca piedra thee, let wel op!

•Quebra pedra zorgt mogelijk voor het ontregelen van de menstruatiecyclus en is daarnaast een middel gebleken wat bij hoge doseringen in staat is om spontane abortus op te wekken. Daarom is dit een middel wat wij absoluut afraden om te gebruiken in tijden van zwangerschap of bij een onregelmatige menstruatiecyclus. Het heeft namelijk baarmoeder ontspannende eigenschappen, wat mogelijk een verhoogd risico oplevert voor het zich voordoen van een spontane abortus.

•Quebra pedra blijkt in hoge doseringen een remmend effect op de vruchtbaarheid van vrouwen te hebben. Dit is gebleken in meerdere studies bij dieren (muizen en ratten). Hoewel dit effect niet gedocumenteerd is bij mensen, wordt het gebruik van dit kruid tijdens de zwangerschap of tijdens de periode waarin een vrouw zwanger wenst te worden afgeraden. Het lijkt erop alsof dit kruid anticonceptieve eigenschappen bezit, al mag het niet op die manier gebruikt worden, omdat de anticonceptieve werking waarschijnlijk niet sterk genoeg is om te voorkomen dat iemand zwanger wordt

.

Als chancapiedra zo op de hormonen werkt lijkt het me ongezond voor vrouwen en mannen! Aangezien de meesten van ons ook hormonaal uit balans zijn....

Heb de info over de bijwerkingen van chanca piedra trouwens hiervandaan:

http://superfoodleven.nl/quebra-pedra/

de bijwerkingen komen in diverse onderzoeken gelukkig maar zelden voor. toch goed opletten mocht je wel wat ervaren wat niet goed is en dan dus stoppen, het heeft als ik het zo lees toch voornamenlijk goede eigenschappen. met mijn gal en lever gebeurt wel wat in ieder geval als ik het drink. bedankt voor de info

Soms wordt de therapeutische kracht van planten onderschat, ik denk dat t sowieso niet te intensief gebruikt dient te worden.

Ik geloof dat geen enkele plant voor langere tijd "zomaar" gebruikt kan worden. Het zijn in principe altijd kuurtjes. Het effect kan erg heftig zijn.

En nogmaals, aangezien de meesten van ons hormonaal nog niet niet goed zitten, lijkt het me geen middel om zomaar erbij te gebruiken. Ik voorlopig in ieder geval niet, ben allang blij dat mijn menstruatie en alles wat daarbij komt kijken steeds soepeler gaat.

Ik was bezig met mn 2e leverreiniging en trok het niet , had al wel de smoothie op maar rond 16 uur moest ik echt wat eten want ik was heel slap en slecht. Niet eens zo veel maar toch.

Nu heb ik daardoor toch ontzettende stuwing in de lever galstreek.

Heb nu wel een glas met sulfaat gedronken maar de stuwing blijft.

Wat is handig in dit geval. Toch maar de reiniging af maken zodat het er alsnog uitkomt?

Of alleen nog een paar x magnesiumsulfaat nemen? en dan niet de olie met grapefruit vanavond?

Of vanavond dan maar een milde reiniging of juist niks doen. die druk moet er toch uit en evt stenen ook neem ik aan, Baal er van dat ik het niet vol hield nu.

Is er een protocol voor zo iets als dit?

Hoor het graag

Hoi,

ik zou toch nog een glas bitterzout nemen en toch proberen vanavond de olie met grapefruit te nemen. er zit nu wat te rommelen in je lever en dat is zonde als je er niks mee doet.

ik heb net weer een leverreiniging achter de rug vond het gisteren ook wel heftig om na twee uur niks meer te eten.succes en sterkte

Ik heb dus helemaal geen moeite met niets eten en drinken na 14.00 uur. Er zijn zuiveringen dan eet ik weinig tot niets. Maar ik begrijp nu ook waar dat vandaan komt, zie topic afvallen https://www.fatsforum.nl/topic/afvallen/page/2 Ik heb er gelukkig ook toen ik met de zuiveringen begon nooit last van gehad en toen had ik nog nooit gehoord van Wapf.

Ik weet van mezelf dat ik op dit gebied best wel wat aankan. Maar vindt het moeilijk om je hierin te adviseren Elmo. Het is niet voor niets dat je een aantal uur niet gegeten moet hebben voordat je de mix drinkt. Ik zou het houden op bitterzout totdat de pijn weg is en ondertussen rauwe melk ofzo drinken, beter nog slagroom. Ik zou de leverzuivering voor nu even vergeten. En je richten op de huidige symptomen.

Je lichaam zit nu in de stress en zoals je een paar pagina's terug kunt lezen heb ik een zeer slechte ervaring met een lichaam (en hoofd) dat in de stress zit en dan de mix drinken. Ik heb een hele slechte nacht gehad (met zeer zeker ook positieve punten geestelijk), vooral lichamelijk.

Zo typende kom ik toch tot een advies. Bitterzout en vette dingen eten/drinken en een volgende zuivering plannen.

Het zal niet zo zijn dat als je twee uur niet eet je lever aan de reiniging is begonnen, dan zou ik iedere dag een grote leverreiniging doen...

mmm lastig de 1 zegt wel doorgaan de ander niet :D , door het bitterzout is het al wat afgezakt.

ga even kijken wat handig is. misschien de milde doen dan vanavond, probleem is dat de gal al moeizaam stroomt en ik wil dat er graag uit hebben

Drink net een glas water er ik voel het al weer.

Neem dus om 8 uur nog wat bitterzout en dan probeer ik toch een reiniging , al dan niet mild om 22 uur.

Ik heb het gevoel dat er toch wat uit moet. tis niet optimaal helaas.

Kans op een naar nachtje dus.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan