Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
ik ben nog steeds erg moe en dat is begonnen met de leverreiniging.

zaterdag ook veel op bed gelegen en geslapen. was toen gewoon soms duizelig. gisteren ook veel geslapen en nu nog steeds moe.

hoe komt dat en wat kan ik er aan doen.

vrijdagavond na het bitterzout kreeg ik buikkramp , om de paar minuten kwam het en daarna trok het weer weg, werd er gek van, toen buikmassage gedaan, daarna heb ik wel tien minuten op de wc gezeten er kwam geen einde aan. maar de buikkramp was over.

ik ben ook wel gele bolletjes verloren en gele stukjes wat is dat, cholesterol ofzo?

Luisteren naar je lijf en de rust nemen die je nodig hebt. Blijkbaar heeft je lichaam nog wat moeite om los te laten en komen daar de krampen vandaan van de bitterzout. Ik krijg kramp als ik t probeer op te houden. Heb je moeite met loslaten?

De kleur en stukjes zijn herkenbaar. Dacht eerst dat t onverwerkte mango was, maar dat heb ik alleen maar gegeten de eerste keren. De stukjes bleven daarna ook komen. Wat t is, geen idee. Hou me daar ook niet zo mee bezig. Beter eruit dan erin! Mijn lijf weet wel wat tie moet lozen!

hoi, maar t punt is dat ik nu niet echt kan rusten want moet vandaag weer werken.

die kramp had ik gelukkig alleen vrijdagavond .

mango eet ik nooit dus dat kan niet bij mij.

maar omdat ik dat gele nooit gehad heb dacht ik misschien daar zo moe van was.

ja loslaten ben ik inderdaad niet zo goed in.

vanmorgen nog een extra glas bitterzout gedaan, dacht misschien zitten er nog stenen of afvalstoffen in mijn lijf wat er uit moet dat ik daar zo moe van ben.

maar er komt niet echt iets vreemds uit.

ik ben net aan nieuw werk begonnen dus dat zie ik niet zo zitten om te zeggen.

de andere reinigingen heb ik erg geen last van gehad.

vanavond maar weer vroeg naar bed dan.

Ik zou het even aankijken. Het kan ook zijn dat je juist door de zuivering onderliggende problemen naar boven komen. Hoe staat het met jouw bijnieren?

ik heb volgens mij ook bijnietuitputting.

gebruik al tijdje bijnierextract ervoor, en keltisch zeezout, en vit c

Goedemorgen,

Ik heb al enige tijd last van lichte pijn/irritatie aan de rechter kant schuin tussen mijn navel en de onderste ribben.Van bed af geen last maar zodra ik gegeten heb dan begint het en het wordt in der loop van de dag erger.Ik weet niet precies waar de galblaas zich bevindt aan de rechterkant maar zou het kunnen zijn dat door de 17 reiniging de galblaas is gaan irriteren of een steentje is gaan klem zitten.Ik heb geen last van pijn in mijn zij wat vaak als symtoom wordt opgegeven.wie heeft er een idee wat dit zou kunnen zijn en is het verstandig om over twee weken weer een reiniging te doen?

Bij last sowieso reinigen, want anders blijf je ermee zitten. Neem bitterzout en kijk of het daarmee oplost/verlichting geeft. Als dat t geval is dan zijn t je galwegen/galblaas.

Wat eet je Frank?

Wat ik Eet.

Overdag bruin brood en s,avonds warme maaltijd van aardappels,groente en een stukje vlees.

heb gister weer een leverreiniging gedaan. vanaf 1 uur niks gegeten (tot die tijd 300 ml slagroom en wat yoghurt, lepel boter en lepel kokosolie) en om 10 uur het olijfolie/citroendrankje genomen.

resultaat vanochtend was helaas weinig: hele lichtbruin/geelachtige diarree en verder alleen waterige ontlasting. niet echt stenen gezien. de dagen van te voren heb ik al wel biterzout genomen en bica, en die dagen ging ik in de ochtends steeds een paar keer naar de wc, zou misschien kunnen dat er toen al vrij veel gruis uit is gekomen, en misschien heb ik ook wel niet zo veel stenen? ik denk dat dit ongeveer de 5e reiniging was.

spoelt bitterzout trouwens je darmflora weg? of wordt, ik zat zelf zo te denken, je darmwand juist goed schoon omdat alle vieze troep eens goed wordt door(weg) gespoeld waardoor voeding weer beter opneembaar wordt omdat de darmwand dus weer 'vrij'is.

wat ik gister trouwens wel merkte toen ik het drankje had genomen was druk in mijn holtes en oren. nu nog steeds wat druk in m'n holtes.

Ik ging de leverreiniging doen omdat ik last had van mn rug ong bij mn schouder en dan iets daaronder/tussen. dacht dat dat de lever wel zou kunnen zijn. maar misschien zijn het toch de bijnieren die zich weer doen laten gelden? (nogal stresserige periode nu)

Is dit het enige topic dat je leest Frank? Want met de schijf van vijf ga je niet van je klachten afkomen. Ik ben ook zonder mijn voedingspatroon om te gooien ooit begonnen met de grote zuivering en mijn klachten werden alleen maar erger. Toen ontdekte ik wapf en in no-time was ik van mijn 24/7 pijn en klachten af.

Je neemt veel te weinig vet tot je om de lever en gal goed hun werk te kunnen laten doen en granen zijn funest voor je hele verteringssysteem.

Volgende keer afwachtten Elli. Als je dan weer geen stenen of gruis hebt dan ben je schoon.

En goed luisteren naar je lijf. Ik weet echt wel het verschil tussen alvleesklier, maag, lever/gal en nieren. Tenzij ik er zo'n zooitje van maak dat alles van slag is :wink:

Eli, het is de bedoeling dat je op de dag van de reiniging geen vetten tot je neemt tot 22.00, zodat de galblaas zich dan ledigt. Ik weet dat er veel mensen met het protocol experimenteren, maar heb je dit al eerder zo gedaan en waarom?

eerder heb ik wel vet gegeten, maar ook vaste dingen zoals groente en vlees zeg maar.

En ik had er eigenlijk geen gedachte bij, had gewoon zin in slagroom haha en dacht; had eerder ook nooit last van dat ik de dag van de reiniging vet had gegeten. maar de galblaas ledigt zich toch sowieso door vet?

Doordat je geen vet hebt gegeten heb je je lever en gal rust gegeven, waardoor het beter ledigen is. Tenminste, dat is het idee erachter. Dat je normaal gesproken vet nodig hebt om de boel door te laten stromen dat klopt, maar met de reiniging geef je de boel eerst rust en daarna zet je ze mega-hard aan het werk.

Eli, misschien volgende keer toch maar eens proberen je iets meer aan het protocol te houden en kijken wat dat oplevert.

Ik ga donderdag weer de grote reiniging doen. Ik eet 3 dagen van tevoren vetvrij dat werkt voor mij het best. wel moeilijk zo vetvrij eten als je wapf gewend bent mja het helpt wel om meer gal op te sparen voor een beteren flush.

Persoonlijk durf ik dat nog niet aan, van te voren vetvrij. Grote kans dat mijn lijf dan gaat protesteren en dat is niet fijn. Voor mij maakt het tot op heden niet uit of ik 's morgens vet eet of niet, vaak drink ik alleen melk. En soms vast ik al vanaf de avond ervoor. Zoals het uitkomt en wat mijn lijf me aangeeft.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan