Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Alexandra,

Wat houd dat wapf precies in? Als ik google dan krijg ik veel engelse site,s en informatie.

En Alexandra, nee, helaas ben ik nog geen expert in het voelen van mijn organen. Vooral ook omdat je blijkbaar ook achterin je rug last kan hebben van een orgaan. Galblaas zit rechts, alvleesklier links/midden, dat weet ik nu inmiddels;). Maar hoe lang duurt het bijvoorbeeld voor je eten in je lever terecht is gekomen? Want soms kun je gelijk misselijk na het eten zijn, maar dat is dan de maag lijkt me.

Quote:
Wat houd dat wapf precies in

Frank, heel in het kort betekent dat: veel vet, iets minder eiwit en nagenoeg geen koolhydraten. Max. 50 tot 100 gram per dag.

Kijk eens op www.voedingisgezondheid.nl

Daar vind je veel van dit forum overzichtelijk bij elkaar.

Zoals wat eten wij, recepten enz.

Vannacht weer een leverreiniging gedaan. Numero 12.

Resultaat: veel kleine steentjes (geel) en gruis, maar daarnaast ook een

aantal grote gifgroene stenen. Voorlopig ben ik dus nog niet klaar met reinigen.

Komen die gifgroene stenen nu uit je gal of uit je lever? Kon het zo snel niet terugvinden.

Ik snakte echt naar vet en rauwe melk vanmorgen. Heb vanochtend maar 1 glas bitterzout genomen en 2 uur later ben ik toch maar aan de melk begonnen. Kon echt niet meer wachten. Heerlijk was het.

Het is nu 2 weken geleden dat ik de 1e leverreiniging heb gedaan.

Tot nu toe voel ik me niet echt beter, last van hartkloppingen, en wat opgewollen handen/vingers en ook hypergevoelig, lichtgeraakt, sinds kort weer erge haaruitval. Stresserig gevoel!

Vanmorgen om 6 uur werd ik wakker omdat ik naar het toilet moest om te plassen en mn hart bonkte in mn keel.

Ik wil graag over een week of 2 weer verder met de 2e reiniging maar dat voelt nu niet goed.

(azijn, vlees, olijfolie, kokosolie, triphala, honing, groenten, soms bica, soms bitterzout, himalaya zout, kwark, ei, roomboter, levertraan)

Herkent iemand dit? Tips?

Ik wil morgen ook weer een leverreiniging doen, voor

3 dagen. Wat denken jullie van deze kuur?

-s'ochtends: rauwe melk+citroen+appelazijn

-s'middags: apelazijn+bica

-s'middags: darmmanagement drinken (bron van natuurlijke, zachte wateroplosbare vezels, met een uitgelezen mengeling van 14 kruiden)

-namiddags: eidooiers/olijfolie/citroen

-namiddags: liggen 1,5 uur!

-s'avonds: klysmaspoeling!

zizou789

@Zizou En dat ga je drie dagen achter elkaar doen, zonder te eten? Waarom niet gewoon de l&gzuivering van Morritz?

@bosbes. Ik herken niets van wat je schrijft als gevolg van een leverzuivering. Had je die klachten eerder ook al?

van powerdetox.nl! maar ik persoonlijk wilde deze wat aanpassen, omdat ik niet zonder

vet kan! het wordt namelijk aangeraden geen melkprodukten te nemen, maar dat vind ik

persoonlijk moeilijk, omdat ik elke ochtend start met een rauwe melkse smoothy, en me

daar prettig bij voel!

Zizou, ik zou je aanraden deze 48 pagina's eens door te lezen ipv zelf t 1 en ander te gaan verzinnen. Dat kan altijd nog als je weet waar je mee bezig bent. Zelf heb ik nog niet eerder de behoefte gehad te experimenteren met het protocol. Behalve dan met eten, ik ben niet altijd vetvrij geweest de dag van de zuivering. Maar ook daar staan meerdere voorbeelden van in dit topic. Maar een gedegen voorbereiding is in deze belangrijk. Dus, lezen :D

ik heb een boekje, waarin staat hoe je de kuur

moet doen van powerdetox.nl. Daar staat ook in

dat je een voorbereidingsfase moet toepassen van 5

dagen, en vetvrij! En over de dag verdeeld 1 liter

appelsap + aloevera drankje. Mijn probleem is:

ik vind het nogal lang, en te zoet om dit 5 dagen

toe te passen!

Troebele biologische appelazijn. Maar dat heb ik niet uit een boekje van powerdetox, ook niet uit het boek van Morritz. Geen idee op welke pagina het staat van deze 48 tellende topic, maar het komt zeer vaak terug. Misschien staan er nog andere, zeer bruikbare tips voor je in!

Heb ooit gekeken naar de kuurt van powerdetox, maar die van Morritz is veel goedkoper. Kan trouwens nog steeds jouw protocol niet terugvinden op hun site. Wat ik op hun site zie is het protocol van Morritz met wat extra toevoegingen aan supplementen. En dat ziet er niet verkeerd uit, alleen zie ik er het nut niet van in voor dat bedrag.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan