Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
tanja, goed voor jou. hoe donkerder, hoe ouder heb ik begrepen in eerdere teksten dus very very good. oude rommel aan het opruimen. yep, die grote gasten, heb er fotos van genomen om aan m'n man te showen, deden wel een beetje pijn, voelde iets zitten boven mijn staartbeentje, raar gevoel, heb het nu niet meer dus het moet dat geweest zijn.

Dapper? :roll: ja nu wel, gisteren was ik maar een klein bang meisje hoor. durfde het eigenlijk niet goed alleen te doen maar m'n man is sinds een paar dagen weg voor een hele maand dus wou er maar aan beginnen. daarom misschien dat het in t begin niet goed ging. nu ga ik met veel plezier de volgende tegemoet en lukken zal hij zeker.

Quote:
Je hebt die tikkels toch niet per ongeluk opgegeten, he?

Die vond ik al nooit zo lekker Lia, ben niet in de verleiding gekomen. :lol:

Ik begrijp echt niet dat je geen bitterzout hebt genomen, maar wel leverbelastende alcohol. Komt wel bij kijken dat ik al jaren geen alcohol meer verdraag. Maar het is voor de lever 1 van de meest belastende dingen die je kunt nemen volgens mij. En de boel staat daar al zo onder hoogspanning. Ik weet het, bitterzout is niet lekker, maar je moet de boel even rust geven lijkt me.

Ja, ik zou zelf, met de kennis die ik nu heb, zo vaak mogelijk een zuivering doen, net zolang totdat ik pijnvrij ben, of nog maar 1 of 2 keer per week bitterzout nodig zou hebben. Het duurde even, maar de sluizen zijn open, maak er gebruik van en zorg dat het ergste eruit komt. Het is een zoeken naar wat voor jou de manier gaat zijn. Ik blijf erbij, het is de voeding die goed moet zijn, want me alleen zuiveringen redt mijn lijf het niet.

Mijn grootste steen is denk ik een doorsnede van 10 centimer, geen idee waar die vandaan is gekomen! Maak jij ze open Tanja? Dat doe ik dan weer niet :) Tegenwoordig laat ik het vergiet ook buitenwege. Gelijik alles het riool in!

Ik herken heel goed dat je tijdens dit soort aanvallen ook bang bent Converted! Het is ook absoluut beangstigend! Totdat de pijn weg trekt, ik ben een ster in het vergeten van angst en pijn! Gelukkig wel, anders was ik die maanden niet doorgekomen.

@I vo. Ik begrijp nog steeds niet wat je van een huisarts verwacht als je daar heen gaat ivm galstenen/galkoliek. Kan je me dat nog een keer proberen uit te leggen?

Hier gaat het trouwens weer goed mis, niet alleen de lever en gal, maar ik zal het bij "mijn" topic Crash? zetten, dan blijft het 1 en ander overzichtelijker.

Quote:
Maak jij ze open Tanja?

Niet allemaal :lol: , maar deze 2 waren zo groot dat ik ze uit de pot heb gevist (vergiet heb ik nooit gedaan) en ontleed, kon niet geloven dat het stenen waren (dacht ontlasting), vandaar...

@alexandra

Het gaat er om als het geen galstenen zijn maar bijvb een lever milt pancreas die door een afknelling of ruptuur echt het loodje legt of een acute apendicitis. En dat zijn complicaties die je niet wilt never en ook reden voor 112

Jij hebt ondertussen bakken ervaring met wat je voelt als je galstenen loost, maar voor anderen die hier nieuw mee zijn is dat anders, denk maar aan jouw eerste keer en je opmerking over dat vrienden klaar stonden om 112 te bellen.

vandaar mijn reactie pijn waar wanneer koorts en of je eventueel een huid oog verkleuring ziet en de hoop dat de ervaren leden reageerden.

Ik klop in dit geval bij mijn moeder aan die heeft ervaring met galstenen, zij het niet op jullie niveau.

maar het is dus inderdaad soms een angstige ervaring waar je ook de mist in kan gaan doordat je het maar afwacht.

Maar met jullie steun en ervaring moet het te doen zijn om uit te leggen waar de hobbels bochten knelpunten in die keienweg precies zitten. Dat scheelt enorm en jullie ervaring is dan ook hogelijk geapprecieerd.

Brrrr Alexandra 10cm! Dat zijn geen steentjes meer das een Belgische kassei hopelijk was die voldoende voorgeweekt

Nee, vrienden stonden niet klaar, want als je dit soort aanvallen (mijn meest heftige) doorstaat met mensen om je heen, dan zullen ze dat nooit toestaan! Ik hield kontakt met de buitenwereld voor het geval dat het mis zou gaan. Ik was en bleef in controle, aangezien ik het kontakt onderhield.

En koliekaanvallen hebben juist helemaal niets te maken met het lozen van galstenen! Er zijn periodes geweest dat de enige tijd dat ik pijnvrij was tijdens de zuiveringen. Omdat ik dan zoveel bitterzout had genomen.

Ik zeg niet dat je af moet wachten, ik zeg dat je je bewust moet zijn en blijven. En weten wat je wil. Ik wil niet dat mijn galblaas eruit gesneden wordt, dus ik zal zolang ik mijn bewustzijn nog heb mezelf volgooien met bitterzout. Maar sindsdien ik het bitterzout echt heb ontdekt komen deze heftige dingen niet meer voor. Dit is allemaal van voordat ik het forum kende en het allemaal maar alleen moest uitzoeken.

Ik heb altijd in de gaten gehouden of ik geel oogwit kreeg of gelig ging zien. Ook wel gecheckt bij collega's. Maar aan de andere kant.... ik geloof niet dat het mij tot een ander pad had gebracht. Ik heb dusdanig vertrouwen in de zuiveringen en de voeding dat daarin het antwoord ligt.

En dan nog als klap op de vuurpijl... Ik week niet voor :p Heb ik alleen de allereerste keer gedaan, daarna nooit meer.

@Alexandra, je hebt gelijk, heb verkeerd gedaan met die Rosé, was een soort van opluchting maar inderdaad niet juist. zal het niet herdoen :cry:

heb beslist dit weekend een nieuwe leverreiniging te doen, dank voor t advies.

laat het je weten hoe dat gaat.

@I vo: gewoon doen, niet teveel denken. 2 dagen geleden was ook mijn eerste keer en als je goed leest, die 58 pagina's dan weet je dat ze je hier zullen begeleiden, helpen met advies. ik was ook even in paniek, want er gebeurde niets, maar kreeg direct antwoord van alexandra en tanja hoe verder te gaan dus I vo, doen, niet denken, doen, clean it up!

Op de 1 of andere manier is er altijd iemand online en wordt er ook altijd gereageerd in dit topic als iemand zijn verhaal even kwijt wil. Al is het alleen maar, ik heb het gelezen, sterkte! En dat kan iedereen wel een keer gebruiken tijdens de grote zuiveringen! Ik heb er ook al regelmatig gebruik van mogen maken, altijd fijn als je een hart onder de riem krijgt of een schop onder je kont ;)

Ik ga morgen of overmorgen ook weer. Te veel rommel stapelt zich op dit moment op. Voornamelijk geestelijk, maar daar heb ik lichamelijk last van.

Dank je Converted. Als we m niet tegelijk doen, dan kunnen we elkaar om de beurt steunen :) morgen even grapefruits halen. Even kijken of morgen de juiste dag is, heb namelijk ook een afspraak bij de osteopaat.

om de beurt steunen, goed idee :wink: en zie nu maar dat het de juiste dag is want de osteopaat is niet de juiste plek voor een reinigingetje. ik zie het al voor me. doet me denken aan ergens in de 58 paginas waar jij zegt tegen iemand om de kleine reiniging te doen, daarachter een glas met bitterzout te drinken en dit een half uur voor het verlaten van het huis om naar je werk te gaan. ik lag dubbel v h lachen wanneer ik dit las. enfin succes ermee :D

Ik had BIJNA dat advies gegeven he :D Ik moet ook niet alles schrijven van wat er in mijn hoofd omgaat ;)

Morgenochtend heb ik die afspraak. Ik kijk daarna waar mijn lichaam behoefte aan heeft. Ik eet niet voordat ik ga, maar als ik niet door kan gaan met vasten, dan ga ik dat morgen niet forceren. Alles heeft zijn ritme, ook mijn lichaam. En ik probeer er zoveel mogelijk naar te luisteren!

Ik heb nu al 5 reinigingen achter de rug en kon eigenlijk weer pima tegen ei.

Vanmiddag nsm ik een ei en nu heb ik dus een pijnlijk gevoel bij mn galblaas, net als ik van ei kreeg voor de reinigingen.

Kan dit dus toch weer een steen zijn die is losgeschoten en dus even beter ei vermijden dan.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan