Ik begrijp echt niet dat je geen bitterzout hebt genomen, maar wel leverbelastende alcohol. Komt wel bij kijken dat ik al jaren geen alcohol meer verdraag. Maar het is voor de lever 1 van de meest belastende dingen die je kunt nemen volgens mij. En de boel staat daar al zo onder hoogspanning. Ik weet het, bitterzout is niet lekker, maar je moet de boel even rust geven lijkt me.
Ja, ik zou zelf, met de kennis die ik nu heb, zo vaak mogelijk een zuivering doen, net zolang totdat ik pijnvrij ben, of nog maar 1 of 2 keer per week bitterzout nodig zou hebben. Het duurde even, maar de sluizen zijn open, maak er gebruik van en zorg dat het ergste eruit komt. Het is een zoeken naar wat voor jou de manier gaat zijn. Ik blijf erbij, het is de voeding die goed moet zijn, want me alleen zuiveringen redt mijn lijf het niet.
Mijn grootste steen is denk ik een doorsnede van 10 centimer, geen idee waar die vandaan is gekomen! Maak jij ze open Tanja? Dat doe ik dan weer niet
Tegenwoordig laat ik het vergiet ook buitenwege. Gelijik alles het riool in!
Ik herken heel goed dat je tijdens dit soort aanvallen ook bang bent Converted! Het is ook absoluut beangstigend! Totdat de pijn weg trekt, ik ben een ster in het vergeten van angst en pijn! Gelukkig wel, anders was ik die maanden niet doorgekomen.
@I vo. Ik begrijp nog steeds niet wat je van een huisarts verwacht als je daar heen gaat ivm galstenen/galkoliek. Kan je me dat nog een keer proberen uit te leggen?
Hier gaat het trouwens weer goed mis, niet alleen de lever en gal, maar ik zal het bij "mijn" topic Crash? zetten, dan blijft het 1 en ander overzichtelijker.