Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Ik dacht dat je ook moet proberen om niet te drinken tijdens het vasten. Nou ben ik een hele slechte drinker, dus dat is voor mij geen probleem. Vandaag is het al veel minder zuur.

Tip, als je moet overgeven, doe dat in een emmer, zittend op de wc. Als je druk zet door het overgeven, dan loop je automatisch aan de onderkant leeg. Tenminste, dat is mijn huidige ervaring.

Het is zo geel als vroeger de gele jenever dat ik nu uitscheid, en zuur!!!!!!! Ongelooflijk. Zou het pure gal zijn? Zit ook nog wat gruis bij, dus het gaat nog goed tekeer :)

Ik bedacht me "net" dat ik dezelfde kleur geel heb overgegeven toen ik 24/7 pijn had aan mijn lever en galblaas. Dan spoelt mijn lever lekker door als dat gele daar vandaan komt.

Beter eruit dan erin dan maar weer!

Eli, gal wordt gemaakt in de lever en opgeslagen in de galblaas en is dus één en dezelfde stof. Het kan zowel groen als geel zijn.

Alexandra, dan komt het er nu aan de goede kant uit, kan de boel weer doorstromen.

Nou, ik heb liever dat het gewoon opgeslagen wordt in de galblaas hoor! Of dat het snel ophoudt met doorstromen.... Auw, auw, auw. Is wel de ergste keer van allemaal!

De vierde die ik deed in 2008 leverde alleen maar loeizure, gele vloeistof op, dus ik herken het! Daarnaast herken ik de zure urine, heb ik zelfs nu nog eens in de zoveel tijd. Dit is uiteraard ontgifting van de nieren. Mooi toch, dat je die meteen ook meepakt?

Mike

Pijnlijk he Mike. Ben het helemaal met je eens hoor, beter eruit dan erin! Moest gewoon even een beetje zeuren, want het deed echt heel erg pijn!

Ik heb het ergste nu achter de rug. Nu wachten op het pakketje van Iherb en daarna boodschappen doen. Lekker verse melk halen!

Ben benieuwd naar vanavond, voel de druk nu alweer toenemen achter mijn schouderblad. Ach, een beetje meer of minder bitterzout maakt me nu ook niet meer uit ;)

dat je de druk achter je schouderblad voelt toenemen, betekent dat dat er stenen/gruis naar beneden zakt?

Geen idee wat het precies betekend. De boel is in beweging. En dat herken ik wel na de leverzuivering. De vraag is alleen, zet het door of niet..

Inmiddels weer kunnen genieten van de rauwe melk Alexandra, of nog flink aan het ontgiften? Er is iig weer flink wat uit bij je, goed zo!

Bijna een liter melk gedronken, heerlijk! En ook nog een keer flink naar de wc. twee stenen, hoop gruis en gelukkig veel minder zuur! De rust is aan het wederkeren :D Zometeen lekker lever klaarmaken!

Oops, ik ben geen trouwe partner, he Alexandra. Sorry was heel de dag uit. Lees dat het niet zo goed ging in t begin, gelukkig eindigde het beter. Misschien was het begin zo slecht doordat je ook niet zo'n fantastische week hebt gehad. En er is weer wat uitgekomen. Super. Misschien is dit wat je beter zal maken na deze niet aangename week. Geniet maar van de melk en de lever ! Prettige, rustige, en zorgenvrije avond.

Geeft niets hoor Converted! Op zich ging het wel goed in het begin, maar dusdanig zure ontlasting dat ik misselijk werd van de pijn. En dan neemt uiteindelijk het lichaam het over en die gooit alles eruit. Misselijkheid was ook gelijk over. De pijn bleef nog even aanhouden. Maar ik kan weer normaal zitten! De pieken zijn hoog, maar het is ook zo allemaal weer over gelukkig.

Alexandra, gelukkig heb je het er weer opzitten.

ik ga over twee weken weer beginnen denk ik.

Ja vies is he dat spugen.

Had je ook bruine /gele stenen?

Ik vraag me af wanneer die bij mij eens komen?

ik heb nog steeds als ik stenen heb groenen en die zijn toch niet zo oud?

Ik heb heel vaak de groene stenen, nu ook weer. Gelige stenen gehad, mini-zwartjes en veel gruis in allerlei kleuren. Ik hou me niet zo bezig met welke kleuren waar voor staan. Je lichaam bepaalt wat wanneer komt. Ik heb al een paar keer weinig grotere stenen en veel kleine. Grootste stenen zijn 1 centimeter lang. Ik hoop dat dat betekend dat er niets groots meer zit. Maar ik zal het wel zien.

Ik heb echt geen idee Edwin. Ik zal het heus wel eens opgezocht hebben, maar vindt het totaal niet interessant en daarom heb ik het niet onthouden. En wat betekend gruis dan? Gruis zo veel dat het lijkt op ontlasting? Ik heb wit en geel gehad.

Het lichaam is zo slim om eruit te gooien wat er op dat moment uitkan. Zo zie ik het. Ik heb nu al 2 keer alleen maar kleine en ministenen. Misschien heb ik geen grote meer, maar voor hetzelfde geldt komen de volgende keer weer grote stenen, ik sta nergens meer van te kijken ;)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan