Party time zegt ze, grapjas :lol:
Gisteravond voor het innemen van de drank had ik al ontzettend brandende ontlasting. Normaal gesproken krijg ik een burning ass halverwege de ochtend van de tweede dag. Gisteren was het dus al veel en veel eerder. De mix genomen, kreeg hem goed weg. Het rommelde en bewoog goed intern. Na een kwartier moest ik echt naar de wc, dus iets korter gelegen dan de 20 minuten. Het lukte me niet om in slaap te vallen, regelmatig naar de wc en om 00.00 uur weer naar de wc en toen ik er vanaf kwam voelde ik me niet lekker. Ik stond in brand! Had al flink gesmeerd met vasaline, maar het helpt bijna niets. Misselijk van de pijn heb ik de mix eruit gegooid. Het leek wel de exorsist, zo hard kwam het eruit. Wat is dat goor zeg, met je emmer op de wc zittend, die mix er terug uit gooien. Maar minder vies dan dat ik van te voren ooit had gedacht, want de olie proefde ik niet terug. Dat heb ik weleens gehad met "opboeren", is echt geen pretje. Daarna voelde mijn maag weer rustig aan en kon ik gaan slapen. Geslapen tot 3 uur, weer naar de wc, nu om te plassen "alla blaasontstekking". Ik heb sinds gisteravond zure urine en steeds van die miniplasjes. Dat kan ook niet anders, op het bitterzout na heb ik gisteren niets gedronken.
Het is allemaal een heel stuk zuurder dan dat ik gewend ben. Maar er is ook alweer best veel rommel uitgekomen. Dus het is absoluut al een succes! Maar ik zal blij zijn als het zure weer voorbij is!
Weet iemand hoe dat zit met de urine en de zuivering? Ik heb dat regelmatig, zure urine, niet zo extreem als nu, maar vaak wel een paar keer.