Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Geef nooit een oud voedingsmiddel de schuld van de klachten. Ipv van vermijden kan je ook onderzoeken welk deel je moet versterken om eieren te kunnen eten. Zelf heb ik niet het idee dat het nou perse stenen zijn die verschuiven waardoor je last krijgt. Het kan ook een lichte ontsteking of irritatie zijn. Als je denkt dat het een steen is, bitterzout nemen, grote kans dat tie dan losschiet.

Heb je het alleen bij eieren of ook bij andere voedingsmiddelen Elmo?

Ik eet al 2 maanden elke dag een ei of 2 en heb er geen problemen mee gehad.

Bedenk me wel net dat ik een uur voor de maaltijd met ei grapefruit heb gegeten en die eet ik niet zo vaak

Denk dat die de boel heeft samengeknepen en daarna het ei wat vet was de boel heeft aangeduwd,inderdaad bitterzout genomen net want ben er vrij zeker van dat het een steentje is.

Heb het eigenlijk nooit al is mn galblaas wel wat gevoelig

Ontgifting :) En een minizuivering. Dus niet het ei de schuld geven als je lichaam reageert op wat jij erin stopt. Blijkbaar heb je niet veel nodig om de boel in werking te zetten. Het is niet altijd even leuk of prettig, maar hoort erbij.

Over een goed half uur mag ik "eindelijk" het bitterzout. Ik heb honger, en dan kijk je blijkbaar dus ook uit naar je bitterzout ;)

Gisteren vroeg voor het laatst gegeten (rauwel melk als diner) en vandaag maar een paar happen slagroom met minibeetje chocolade. Ik begin een beetje flauw te worden. IF 24 uur zou dan ook niets voor mij zijn!

Ik verheug me al op morgen, uurtje of 10-11. Kan ik lekker gaan eten :D

ik wilde vandaag ook de leverreiniging gaan doen... dacht: reinigen na de vakantie en dan kunnen we weer goed met WAPF etc beginnen. maar toen ik eenmaal geland was en thuis was na best wel een vermoeiende reis en met een aantal weken niet wapf proof te hebben gegeten kon ik de honger niet weerstaan: ik snakte zo naar vet en slagroom ook.... dus heb de intentie voor de leverreiniging maar laten gaan....

wat ik overigens wel vervelend vind: heb al een aantal dagen een drukkend gevoel in mijn oren dus heb wel het vermoeden dat een leverreiniging toch wel echt nodig is. (oren staan toch in verbinding met de lever?)

op welke manier dan eigenlijk precies? wat ik eigenlijk bedoel: wat voor gevoel in je oren staat voor wlke klacht bij de bijnieren/lever

oja, ik heb momenteel ook pijn in mijn holtes in mijn gezicht.... het lijkt wel of ook daar druk op staat. (heb bovendien ook nog steeds regelmatig last van obstipatie dus daarom ook het vermoeden dat er misschien toch iets met de lever is)

De bijnieren staan in contact met het middenoor. Duizeligheid is dus ook bijniergerelateerd, omdat het middenoor ons evenwichtsorgaan bevat. Natuurlijk ook middenoorontsteking.

Mike

Als je snakt naar vetten dan zou ik ook nog even wachten met de grote reiniging. Blijkbaar heeft jezelf voeden op dit moment prioriteit, luister naar je lichaam. Ik zou wel beginnen met dagelijks de milde zuiveringmix nemen. Dan duw je de boel, in samenwerking met de vetten, toch aan en ondersteun je de lever en galblaas.

Blijkbaar moet je lichaam eerst meer tot rust komen, je bijnieren laten rusten. Daar zou ik me dan ook eerst op richten als ik jou was Eli en daarna weer een reiniging doen.

Jammie, bitterzout! De helft dan toch. De andere helft.... blegh!

Dank je wel Tanja. Heb er voor de verandering weer eens zin in! Toch raar dat je uit kan zien naar dit soort dingen. Tussen de vieze drankjes door is het vaak goed te doen :)

Wat zou dat toch zijn, dat je hier naar uit kunt kijken, herkenbaar hoor en niet de eerste keer dat ik zoiets hier lees. We gaan het nog missen als we schoon zijn :)

Nee Tanja, nu overdrijf je! Ik zal het niet missen als ik eenmaal schoon ben. Ik zal moed moeten verzamelen om dan jaarlijks of 2 keer per jaar een zuivering te doen.

Een ieder die denkt dat leverstenen bestaan uit de mix van oliijfolie en grapefruitsap mag nu in mijn pot komen kijken. 1 "grote" steen van ruim een halve centimeter doorsnede en heel, heel veel mini, schilfers en gruis. Het feest is al begonnen!

Yipee yipee yeah ALexandra, party time! Just thuis na lange dag werken 5H till 21.00H pffff. Cup of tea and bed. Veel pret in the nacht and morgenvroeg. Wens je veel succes en veel stenen dumpen. Hoop dat je ok voelt en dat dit je meer lichter maakt, fysiek en mentaal. Have fun at 6am and 8am! Lekker ontbijt. Lets discuss later for more. :lol:

Party time zegt ze, grapjas :lol:

Gisteravond voor het innemen van de drank had ik al ontzettend brandende ontlasting. Normaal gesproken krijg ik een burning ass halverwege de ochtend van de tweede dag. Gisteren was het dus al veel en veel eerder. De mix genomen, kreeg hem goed weg. Het rommelde en bewoog goed intern. Na een kwartier moest ik echt naar de wc, dus iets korter gelegen dan de 20 minuten. Het lukte me niet om in slaap te vallen, regelmatig naar de wc en om 00.00 uur weer naar de wc en toen ik er vanaf kwam voelde ik me niet lekker. Ik stond in brand! Had al flink gesmeerd met vasaline, maar het helpt bijna niets. Misselijk van de pijn heb ik de mix eruit gegooid. Het leek wel de exorsist, zo hard kwam het eruit. Wat is dat goor zeg, met je emmer op de wc zittend, die mix er terug uit gooien. Maar minder vies dan dat ik van te voren ooit had gedacht, want de olie proefde ik niet terug. Dat heb ik weleens gehad met "opboeren", is echt geen pretje. Daarna voelde mijn maag weer rustig aan en kon ik gaan slapen. Geslapen tot 3 uur, weer naar de wc, nu om te plassen "alla blaasontstekking". Ik heb sinds gisteravond zure urine en steeds van die miniplasjes. Dat kan ook niet anders, op het bitterzout na heb ik gisteren niets gedronken.

Het is allemaal een heel stuk zuurder dan dat ik gewend ben. Maar er is ook alweer best veel rommel uitgekomen. Dus het is absoluut al een succes! Maar ik zal blij zijn als het zure weer voorbij is!

Weet iemand hoe dat zit met de urine en de zuivering? Ik heb dat regelmatig, zure urine, niet zo extreem als nu, maar vaak wel een paar keer.

Nou in ieder geval weer wat opgeruimd, klinkt niet zo lekker de mix aan de bovenkant eruit en aan de andere kant in de fik, da's geen feestje. Dat met de brandende urine, misschien moet je wat meer drinken om de rommel die er vrij komt te verdunnen. Alle uitscheidingsorganen zijn met elkaar verbonden, dat is de enige verklaring die ik kan geven verder.

Sterkte ermee

@ I vo, ik heb op de vorige pagina gelogen :( Niet express, maar verkeerde plaatje genomen om te meten. Mijn grootste steen was 5 cm doorsnee.

Het gaat lekker vanmorgen! Heel veel kleine stenen, gruis en anders gespuis :lol: Voel me wel moe en af en toe een lichte hoofdpijn. Vanavond vroeg naar bed!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan