Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Dit was wel de langst durende zuivering van allemaal. Na 12.00 vannacht zat ik nog op de wc. Iedere keer als ik de trap op was gelopen kwam de boel weer op gang. Om 00.30 uur was ik het toch echt wel beu hoor!

Normaal gesproken wordt in de loop van de dag mijn ontlasting steviger. Gisteren niet, het bleef water met gruis en af en toe een steen. Vanmorgen heb ik weer vastere ontlasting. Gelukkig ging het zure er wel langzaam vanaf. Dat was toch wel erg heftig dit keer.

Op naar de volgende, geen idee wanneer ;)

Alexandra : Dat is dan weer gedaan! Zou het niet kunnen dat deze zo lang duurde en zuur was doordat je een zware week hebt gehad? Ben blij voor je dat het over is en terug rust in huis. Ik ga op aanraden van jou, de volgende doen nu zondag/maandag, dus een weekje na de eerste. Prettige rustige dag aan jou.

Dat denk ik niet Converted. Ik heb in veel stressvollere situaties gezeten het afgelopen jaar. Maar ik denk wel dat het steeds makelijker wordt om te ontgiften. Gewoon, omdat je lichaam weet wat de bedoeling is en van de zooi af wilt. Of mijn lever kan het aan om nu "zolang' door te gaan. Waar hij voorheen dusdanig beschadigd was dat de zuivering gewoonweg niet zolang kon duren ivm overbelasting.

Zo zie je maar weer, iedere keer is en blijft anders.

Vandaag inderdaad nog een rustige dag, morgen weer werken. Ik hoop dat jij je snel beter voelt! Goed luisteren naar wat je lichaam nodig heeft. Het komt echt helemaal goed met ons!

Ja ik weet dat het helemaal goed komt met ons maar for het moment ben ik wat down, daarom niet teveel voor die computer want dat maakt me nog meer depri.

Ik ben blij te horen dat het steeds makelijker wordt om te ontgiften voor jou, dus dat betekent voor mij ook in de verre toekomst haha. Nu een wandeling, dat is wat ik ga doen. Tot later, prettige dag nog.

Glas 1 bitterzout is binnen, wat ik t toch afschuwelijk, krijg er koud van over heel mijn lijf.

We zullen zien wat er nu gebeurt. Dit is de 2de grote leverreiniging, eerste keer was verleden week. Tot later.

Converted2,

Dat is toevallig. Ik heb om 18.00u ook het eerste glas bitterzout van de tweede reiniging gedronken.

Het is inderdaad niet lekker, maar vergeleken met H2O2 valt het best mee :-)

Quote:
Dit is de 2de grote leverreiniging, eerste keer was verleden week.

Is datniet een beetje te snel na elkaar? Andreas Moritz zegt volgens mij max 1x per maand toch?

@edwin : toevallig, inderdaad. Bah, bitterzout is walgelijk :cry: en H2O2 is smaakloos voor mij alleen een lichte kribbel in mijn neus. Dus samen naar een dumping :D

@Janse : yes dat is wat Moritz zegt maar ik volg het goede advies van ALexandra dus ik ga er maar voor, hoe meer ik er doe, hoe sneller ik van die akelige steken in mijn lever verlost ben. Na deze wacht ik even tot de nieuwe maan.

@edwin : glaasje 2 graag :x geniet ervan ! Nu een lekkere douche voordat ik mij ga voorbereiden voor de avonddrank en bed. tot morgen, veel succes

Sinds het tweede glas water+bitterzout van een uur geleden ben ik al 6 keer naar de wc geweest. Het is allemaal water wat eruit komt.

Het doet dus duidelijk meer dan alleen de galkanalen open zetten.

Hahaha jazeker. Met bitterzout heb ik nooit zoveel moeite om dat weg te krijgen

maar dat glas halfvol met olijvenolie en grapefruit/citroen dat is Zo VIES man man man :mrgreen:

Hahaha Lia ik kan je niet Geloven het is zo vies AAHHHHHH

Ik doe vaak 125ml Olijvenolie en 125ml Citroen/grapefruit in een bidon en dat mix ik dan en drink ik op bij de grote leverreiniging.

Ik schud de mix ook. En vindt m eigenlijk altijd lekker! Succes dame en heer, ik wens jullie een goede nachtrust en een goede oogst!

@Janse, op de site van Poekie kan je een interview beluisteren met een dame wiens naam ik nu niet weet. Als je hele erge klachten hebt, dan raadt zij aan de frequentie te verhogen. Die gedachte heb ik ook gehad toen het met mij erg slecht ging, maar durfde niet, kende niemand bij wie ik navraag kon doen. Had alleen het boek van Morritz. Die stelt maximaal om de twee weken. Had ik dit forum gehad, dan havik het zeker aangedurfd, na het horen van het interview kan ik me wel voor mijn hoofd slaan dat ik niet naar mijn gevoel heb geluisterd. Maar door uiteindelijk wel te luisteren ben ik wapf tegen gekomen en daadwerkelijk de weeg naar gezondheid ingeslaan.

Gezien de ernst van de klachten van Converted heb ik haar aangeraden het interview te beluisteren en eventueel de zuivering snel achter elkaar te doen. Sneller dan normaal.

Nee bitterzout is walgelijk, krijg het amper binnen :x maar dat lekkere olie / grapefruit mix vind ik een delicatesse. Wat zijn we toch allen verschillend hey :P Gelukkig!

Dank u ladies voor de aanmoediging. Maar het probleem is er weer, ik kan niets loslaten. Zal ik wachten tot 10 uur voor een volgend glaasje of heaven :lol: of nu direct? Ik weet het niet zo goed. Help (met een klein stemmmetje)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan