@Tanja : dankje Tanja. Niet zo goed, heb pijn, die vervelende steken, ik lig op de zetel om terug wat energy op te doen, ben totaal leeg.
Teveel piekeren, denken, opgekropte emoties, sterke leverenergie, yep,allen aanwezig.
In onze voorsteltopic vertelden we, mijn man en ik, enkel over het feit dat we 15jaar vegetariers zijn geweest en dat we dus wel het een en ander hebben, wat normaal is na 15 jaar maar mijn gezondheid is sinds jaren ondersteboven. Op 13jarige leeftijd zwaar ongeluk gehad, maanden in ziekenhuis, geblokkeerde nieren, water in longen, hartstilstand, in coma en teruggekomen. Vele operaties hierna. Vergif in mijn lijf is enorm. Reactie als twintiger:alcohol,drugs, teveel sporten en sigaretten. Alles gestopt voor ik 30 werd en sigaretten ook sinds begin dit jaar. Verslaving "te hard werken", is er ook altijd geweest tot 8jaar geleden : enorme break down/burn out/ depressie. Sinds dan werk ik ook niet echt meer, ben huisvrouw maar soms doe ik nog wel eens werk maar dat is dan maar voor 1 dag en dan werk ik zeker en vast te hard en te lange uren. Stress kan ik niet aan, word direkt kwaad en agressief als ik in een stressy situatie kom. Heb veel energy voor de buitenwereld maar eigenlijk doe ik niets en kan moeilijk met iets beginnen. Kwaad vanbinnen, onmachtig, dat is het misschien. Ditforum is fantastisch maar ook heel confronterend. Ik ben er zeker van dat het bijnieruitputting is, en natuurlijk DE LEVER, maar weet eigenlijk niet zo goed wat allemaal te doen. Ik lees en lees hier maar geloof me, dit forum is groot. Ik geraak er wel, gelukkig ben ik wel optimistisch, zelfs al ben ik zeer sarcastisch. Het leven is mooi maar wel moeilijk.