Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Converted2, hoe laat was het de vorige keer dat je naar het toilet ging? Een extra glaasje bitterzout kan of een klysma, maar vooral geen paniek, komt goed.

Hallo Tanja, leuk dat je er bent. Verleden week was het 10 uur toen er nog niets gebeurde en toen raadde jij en ALexandra nog een glaasje aan, direct gedaan en het glas was nog niet leeg of ik was al op het toilettes. Dus zal ik wachten tot 10 of nu direct?

Ben nu verschrikkelijk aan het zweten en stinken dat ik doe :oops: andere manier van ontgiften zeker

edwin : yes, heel veel, klein en groot, allemaal van die mooie groene erwtjes.

nu gebeurt er weer niets dus ik heb al een nieuw glasje voorbereid maar wacht nog even om het te drinken.

hoe is het bij jou, edwin? en hoe was de nacht?

Tanja: ok dankjewel, heb het intussen al klaargemaakt. Na dat glaasje zal ik hopelijk hollen naar de toilettes zoals verleden week. Toch vervelend dat het niet gemakkelijker gaat. Ik laat het je weten. :lol:

De nacht was goed hoor. Normaal geslapen.

Er kwamen nog geen stenen, tot het tweede glas bitterzout van deze ochtend.

In totaal zijn er nu 85 stenen uitgekomen.

Edwin: goed te horen dat je normaal hebt geslapen, ik niet één minuut, heel de nacht wakker. Wow goed al die stenen,mooi hey. Ik zit hier maar te wachten op something. Er gebeurt totaal niets, alleen zweten en nu ook nog lage rugpijn.

ZIn in pizza of patat? Neeee niet doen, zou spijtig zijn na al dat dumpen. Ik ga nu maar mijn glaasje bitterzout drinken en hopelijk rennen maar :-) want ik begin het beu te worden.

Converted: Nu gaat er vast wel iets komen.

Ik ga geen patat eten. Ik drink wel een paar glazen rauwe melk :-)

Converted2, al succes? Misschien kun je in het vervolg van tevoren een klysma doen, zodat het beter doorstroomt allemaal. Dit is niet fijn voor jou, of anders een extra glas bitterzout van tevoren, dus om 16.00 en niets meer eten na 12.00, zodat je darmen al leeg zijn voor je de nacht in gaat.

Water, water, water komt eruit en veel kleine gele en groene rijstkorreltjes. Niet zoals verleden week met die mooie groene dikke bollen. Zweet verschrikkelijk, aanhoudende pijn aan linkerkant, buikhoogte, voor en achterkant. Wat is dat? En steken in mijn linkerborst. Wat een ellende maar ja, tis voor het goede doel :wink:

Tanja, dat is de oplossing, dat is wat ik ga doen bij de volgende, beginnen met 1ste glas om 16.00 zodat ik al wat cleaner ben voor de mix van 22.00. En dan misschien is het gemakkelijker de volgende dag. Nu is t toch maar een tristig iets. Maar toch een beetje lichter ook en minder rotzooi. Yipee!

Er zijn in totaal 105 stenen uit gekomen. Minder dan de bijna 250 van de vorige keer, maar toch een goed resultaat.

Converted, hoe is het met de pijn? Links zit de milt, steken in de borst zou je maag/slokdarm kunnen zijn. Ik denk dat je heel goed voor jezelf moet zorgen, ik hoop dat je tijd hebt om te herstellen.

Ik kwam dit tegen over de milt:
Quote:
Daarnaast raakt de miltenergie verstoord door te veel in het hoofd zitten, teveel denken en piekeren. Een te dominante of sterke leverenergie (opgekropte emoties) kan de miltenenergie eveneens schaden.

Weet niet of je jezelf hierin herkent, maar een stukje emotionele reiniging is soms ook niet slecht.

@Tanja : dankje Tanja. Niet zo goed, heb pijn, die vervelende steken, ik lig op de zetel om terug wat energy op te doen, ben totaal leeg.

Teveel piekeren, denken, opgekropte emoties, sterke leverenergie, yep,allen aanwezig.

In onze voorsteltopic vertelden we, mijn man en ik, enkel over het feit dat we 15jaar vegetariers zijn geweest en dat we dus wel het een en ander hebben, wat normaal is na 15 jaar maar mijn gezondheid is sinds jaren ondersteboven. Op 13jarige leeftijd zwaar ongeluk gehad, maanden in ziekenhuis, geblokkeerde nieren, water in longen, hartstilstand, in coma en teruggekomen. Vele operaties hierna. Vergif in mijn lijf is enorm. Reactie als twintiger:alcohol,drugs, teveel sporten en sigaretten. Alles gestopt voor ik 30 werd en sigaretten ook sinds begin dit jaar. Verslaving "te hard werken", is er ook altijd geweest tot 8jaar geleden : enorme break down/burn out/ depressie. Sinds dan werk ik ook niet echt meer, ben huisvrouw maar soms doe ik nog wel eens werk maar dat is dan maar voor 1 dag en dan werk ik zeker en vast te hard en te lange uren. Stress kan ik niet aan, word direkt kwaad en agressief als ik in een stressy situatie kom. Heb veel energy voor de buitenwereld maar eigenlijk doe ik niets en kan moeilijk met iets beginnen. Kwaad vanbinnen, onmachtig, dat is het misschien. Ditforum is fantastisch maar ook heel confronterend. Ik ben er zeker van dat het bijnieruitputting is, en natuurlijk DE LEVER, maar weet eigenlijk niet zo goed wat allemaal te doen. Ik lees en lees hier maar geloof me, dit forum is groot. Ik geraak er wel, gelukkig ben ik wel optimistisch, zelfs al ben ik zeer sarcastisch. Het leven is mooi maar wel moeilijk.

Converted2.

Quote:
aanhoudende pijn aan linkerkant, buikhoogte, voor en achterkant. Wat is dat? En steken in mijn linkerborst. Wat een ellende maar ja, tis voor het goede doel

Misschien is dit ook wel de reden dat moritz het eens de maand adviseerde, ik kan me zelf voorstellen dat het veel van het lichaam vraagt.

Converted,

was er even stil van na je vorige reactie te hebben gelezen (je levensverhaal). Echt supergoed/knap van je dat je het roer omgooit nu. Heb vertrouwen dat het allmeaal goed komt!

xx eli

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan