Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Dat kan erg lastig zijn. Mij is het altijd mee gevallen, ook toen ik nog nooit van wapf gehoord had. Wat mij helpt bij "ongemak" is mijn lichaam toespreken. Heel bewust stilstaan met waar je mee bezig bent en je lijf laten weten dat je meer dan genoeg reserves hebt om tot morgenochtend niet te hoeven eten.

Alexandra, het zit er weer op behalve de wc bezoeken dan.

had het oliemengsel klaar gemaakt en toen stootte ik het per ongeluk om kon het drankje opnieuw klaar maken. :( Gelukkig had ik nog extra grapefruit.

Gisteravond wel steeds last van buik gehad maar 1x een klein beetje vaste ontlasting.

vanmorgen vanaf 6 uur wel geregeld naar de wc geweest was steeds dunne bruine drap met wat dingetjes en soms groene steentjes erin. hoe meer ik naar de wc ging hoe dunner het werd maar nog wel bruin water.

Mengsel is erin gebleven, niet echt misselijk geweest wel vol gevoel.

toen ik drankje ophad voelde ik met vol tot mijn slokdarm.

kijken of er nog meer stenen uitkomen vandaag

Balen dat de mix omviel, zal ook wel een zooitje gegeven hebben :( Gelukkig had je nog extra in huis. Op zich wel een goede tip voor iedereen, zorg voor minimaal 1 grapefruit extra in huis voor het geval dat je je mix omstoot of laat vallen.

Door je beschrijving weet ik weer waarom ik toen aan de klysma's ben gegaan, omdat ik ook bruine, waterige ontlasting bleef houden. Ik wilde dus goed leeg zijn voordat ik aan de zuivering begon. Ook met de klysma's bleef ik bruin water houden. Tegenwoordig is het soms echt net water en afgelopen keer (kenteken ;) ) geel.

Ergens in het proces heb ik besloten dat het niet uitmaakt welke kleur ontlasting het is, welke kleur het "water" is, ik kijk naar de hoeveelheid stenen en zolang ik nog stenen loos ga ik door met de zuiveringen.

Ik heb het idee dat rust en minder vet eten je wel goed heeft gedaan. Niet misselijk, niet overgeven en stenen lozen. Goed bezig :D

zou het helpen als ik de dagen voor de reiniging een soort ''poep''thee gebruik om je darmen alvast je legen.

ja ik zie klysma's ook echt niet zitten.

maar met het bruine water kan je wel minder goed zien wat erin zit.

Hahaha, ik vond de optie om het smiley-geel te maken toch opbeurender klinken; ik kon gisteren bij elke blik in de wc pot alleen maar denken 'het lacht me toe'. :D

Sheila, als je erg graag wil zien wat erin zit zou je een vergiet tussen de pot en de bril kunnen doen. Blokker of xenos verkopen ze voor bijna niks. gegarandeerd dat je dan weet wat er aanwezig is in het water (welke kleur dan ook).

Ik denk dat het niet uitmaakt wat je van te voren doet met je darmen, tenzij je echt voor de Colontherapie gaat. Dan ben je voor dat moment echt super leeg. Ik hou het bij wat ik nu doe. Ik heb eigenlijk altijd een vergiet in de pot gehad. Tegenwoordig niet meer. De meeste stenen spoelen er nu toch doorheen.

Voor mij is de zuivering al een "aanslag" genoeg op mijn hele systeem. Ik doe er niets extra's voor en niet erna.

hebben jullie enig idee (of misschien heb ik dat gemist hier) of het citroensap op dezelfde manier werkt (stenen zacht maken) als appelazijn?! Het is tenslotte ook een zuur. Ik baal zo van die appelazijn, want die vergeet ik nl. altijd. Ik moet mezelf zo programmeren. Als ik een salade maak van sla of komkommer doe ik er wel altijd een scheut in met olijfolie. Maar 3x per dag een glaasje met wat appelazijn....

Misschien moet ik het maar gewoon uitproberen, ik drink al een kleine 2 maanden dagelijks citroensap, dus volgende week maar eens een reiniging plannen en dan zie ik wel of er toverballen komen :wink: na het drinken van bitterzout en olie/citroenmengsel.

Of het effect van citroensap hetzelfde is weet ik niet. Ik weet alleen dat het voor mij helemaal niets uitmaakt, appelsap of niets. De eerste reiniging braaf vetvrij gegeten een week, een liter appelsap per dag en een goed resultaat. Ik deed al meer dan een jaar zuiveringen voordat ik überhaupt van wapf had gehoord. Kende appelazijn ook niet.

De tweede keer begon ik weer met appelsap en na het eerste glas kreeg ik het echt niet meer weg! Sindsdien gebruik ik niets. Hier las ik de mogelijkheid van appelazijn en ik neem het ook wel als ik er aan denk. Helaas is dat maar zelden...

Ik heb ook bijna een jaar de milde mix dagelijks in de ochtend gedronken, met grapefruitsap. Aan het resultaat (altijd stenen), ongemak (zelden) of iets anders merk ik echt geen verschil.

hey Alexandra, dank voor je reactie. Was wel te verwachten natuurlijk :mrgreen: .

Dit is zo'n beetje jouw topic! hahaha.

Ik ga het gewoon proberen, dus wordt vervolgd...

hahahahahaha, niet alleen van mij hoor! Maar als je lever en gal zo aanwezig zijn geweest, dan kan je volgens mij niet anders dan uitkomen dan op de leverreiniging van Morritz. Tenzij je je wil laten opereren. In mijn huidige team van 9 mensen zijn er geloof ik 3 zonder galblaas. En ik dan met galblaas die de medici er met liefde uit zullen snijden.

Ik ben meer dan een jaar lang dagelijks bezig geweest met het herstellen van mijn lever en galblaas. Na ruim 1,5 jaar ben ik zover dat het niet meer een dagelijks terugkerend iets is.

ik liep net nog even na te denken onder het genot van een beker melk en een stuk kaas, dat Moritz veel minder vet at als wij hier doen. Dus die lever en gal enz worden al flink aan het werk gezet. Denk ook aan het vette potje van Mike waar Poekie van leegliep.

Daarom denk ik dat het gewoon moet lukken met zoals ik nu leef. De gal stroomt aardig volgens mij. Mijn ontlasting is meestal geel/groenig van de juiste samenstelling :lol:

Wat een poeppraat weer hahaha..

Onze voeding zal ervoor zorgen dat het inderdaad door blijft stromen. Dus hebben stenen geen kans meer om te vormen. Ik denk dat het geen vet meer eten bij mij juist voor een verergering zorgde van de klachten. In combinatie met weinig tot misschien wel geen maagzuur. Want ondanks de leverreinigingen ging ik van last naar 24/7 pijn. Vanaf het moment dat ik wapf ging eten was dat gelukkig verleden tijd! En kon ik weer slapen zonder pijn en daadwerkelijk werken aan gezondheid!

Ik ben ook weer moed aan het verzamelen voor de 2de reiniging. Ik crashte vorige keer echt op het niet eten, voelde me 's avonds zo beroerd dat ik er naar verlangde vroeg op bed te gaan. Merk dat ik daarom de reiniging aan het uitstellen ben. Maar ga er volgende week aan beginnen: benieuwd of het verschil maakt nu ik dagelijks appelazijn naar binnen "werk" (drinken is het niet ;-) ). Hier alvast wat posten is mijn stok achter de deur. Ik kijk er trouwens wel naar uit om meer stenen kwijt te raken, ook al moest ik de eerste keer enorm vaak naar de wc, het voelde echt als een opluchting toen, al kwamen er maar 4 stenen.

Mijn galblaas zou bij mij in de toekomst ook wel verwijderd zijn als ik hier niet op was gekomen. Laatst is vastgesteld dat hij bij mij echt verstopt zit. Ik heb een vetbult op mijn hoofd die ik al eens heb laten verwijderen. Inmiddels is hij weer terug. Dit komt dus omdat het vet zijn weg naar buiten niet kan vinden. Des te meer reden om de moed weer te verzamelen.

Alexandra, misschien kan ik de dag voor de reiniging al wat bitterzout nemen zodat ik al wat leger ben.

ik vind het bitterzout viezer de dag na de reiniging als voor het oliedrankje gek is dat.

Maar waarom zou je dat doen Sheila? Wat eruit moet komt eruit. Ik doe niets anders dan wat ik al heel lang doe. In het begin was het bruin water, de laatste keer smiley-geel. En branden!!!!!!!!!!!

Komop San, appelazijn naar binnen werken (of gewoon net als ik, lekker niet ;) ) en er voor gaan. Je lijf en de vetten zullen je dankbaar zijn. Je kan en mag tot 14.00 uur eten en om 18.00 uur helpt de bitterzout je hongergevoel te stillen. En anders hier flink komen klagen. Trekken wij je wel door die uren heen.

Alexandra : sorry dit heeft niets te maken met dit topic maar via hier kan ik je bereiken. In topic Voorstellen Proppert zegt Thys een uurtje geleden iets over het ontstoren van vaccinaties en geeft een link door. Heb dit gelezen en zie ook iets voor autisme. Is dit iets voor gezondheid?

Staat al in het topic van gezondheid ;) Maar stapje voor stapje!

Mike of Poekie, willen jullie onze mail uitwisselen? Kan soms wel makkelijk zijn.

Ok sorry had het niet gezien. Ja inderdaad stapje voor stapje, eerst his eten. By the way, lang geleden nog van hem gehoord. Hopelijk gaat alles goed met hem.

Edit : ik zie just dat je hem een berichtje hebt gegeven via his topic. Goed :wink:

Sheila, als je graag 'leeg' aan de reiniging wil beginnen, zou je misschien een zoutflush kunnen doen. Dat is niet met bitterzout, maar met keltisch zeezout. Kan me iig herinneren dat ik daar iets over gelezen heb op het forum...

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan