Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Alexandra, ik dacht alles wat eruit is hoeft met de reiniging er niet meer uit :-)

En dan kan ik beter zien wat erin zit.

Ik denk dat je op moet passen met het belasten van je lichaam. Je begint net een modus te vinden waarin je je goed voelt tijdens de zuiveringen. Als je je lichaam op voorhand al extra gaat belasten, ik weet niet of dat zo goed is voor je. Maar als het voor jou zo voelt, probeer het een keer uit. En hou ons vooral op de hooget!

Lol, een vergiet werkt het beste! En als jij denkt dat je lichaam stopt met bruin water, omdat jij dat graag wil.... Ik ben bang dat dat zo niet werkt!

ja doe ik Alexandra, mijn buik rommelt nog steeds.

Vanmorgen was ik ff wat boodschappen doen aan het eind van de ochtend en toen was ik toch wel beetje duizelig.

Vanmiddag weer ff gelegen en dutjes gedaan en nu weer naar bed.

Alexandra gebruik jij nog Appelcider voor de leverreinigingen ????

Ik wil aankomend donderdag weer een reiniging doen maar dit keer zonder iedere dag appelazijn te drinken de dagen ervoor. Kijken of het zo ook lukt.

Morgen moet ik ook weer aan de bak. Er zit te veel rotzooi in en ik voel mijn galblaas opspelen. Ik zie er erg tegenop, met name omdat ik vandaag tijdens een verjaardag veel met olijfolie heb moeten werken en ik het zó vond stinken (maar dat vond ik van alles: ei, tomaat, aardappels, etc.). Kon ik die smaakpapillen maar een dagje uitschakelen :( Dat zou die flush zo veel makkelijker maken...

Overigens, even een reactie op posts hierboven over de verschillende manieren van darmen een handje helpen: een zoutflush heeft bij mij een heel ander effect dan oxypowder en die beide weer heel anders dan bitterzout. Ik weet niet precies hoe het zit, maar dat zijn mijn bevindingen, dus ik wissel het af. Tenslotte moet alles er uiteindelijk uit :)

Succes en sterkte Pinklady! Er is geloof ik nog geen ander iets gevonden om de olijfolie mee te vervangen. Na mijn eerste zuiveringen kon ik de geur van olijfolie ook niet verdragen tussen de zuiveringen door. Toen ik dagelijks het mengsel ben gaan drinken had ik er nooit meer problemen mee. Nu gebruik ik het alleen nog tijdens de zuiveringen. Ik heb het geluk dat ik het mengsel eigenlijk gewoon lekker vindt, met grapefruitssap dan toch.

Ik heb hem uitgesteld. Morgenmiddag heb ik een afspraak en ik durf het toch niet aan om te gaan reizen. Bovendien was ik te laat thuis voor de eerste lading bitterzout. Morgen ga ik in de herkansing.

En het mengsel vond ik in het begin ook lekker (met grapefruitsap), maar nu krijg ik het niet meer weg. Ik denk dat ik hem morgen met extra grapefruitsap probeer, want ik vind het echt ontzettend vies.

Slim om m uit te stellen, ik denk dat rust 1 van de belangrijke pijlers is voor de zuivering. Drukte en stress maakt het proces toch wat lastiger lijkt het.

Ja, enerzijds wel. Anderzijds is het ook een mooi excuus om hem uit te stellen als je er al tegenopziet natuurlijk. Waar ik dacht dat ik hem dan vandaag ging doen, heb ik er morgenochtend alweer een afspraak tussen geschoven gekregen, dus lukt het vandaag ook niet. Het is redelijk tekenend voor mijn leven om zo van alles tussendoor te krijgen, dat ik niet kan verplaatsen. Althans, niet kunnen is een groot woord, maar het is erg lastig. Student zijn is makkelijk, omdat je veel tijd thuis doorbrengt en dus vaker in staat bent dingen als een reiniging te combineren met "werk", maar dit is dus het andere nadeel.

Ik probeer inmiddels namelijk al een week de reiniging te doen, maar vooralsnog is het niet gelukt. Morgen dan maar. De afspraken moeten wel heel belangrijk zijn wil ik ze niet doorschuiven naar vrijdag deze keer.

Hallo allemaal,

Sinds april dit jaar volg ik dit forum.Op aanraden van Lia heb ik me aangemeld.Beste zet ooit,nog erg bedankt Lia!

Ik ben toen een topic begonnen over ' baby met eczeem 7 maanden'.Hele korte update en daarna een vraag over de leverreiniging.

Met mijn jongste zoon,11 maanden inmiddels, gaat het heel goed.Eczeem op zijn gezicht was al heel snel verdwenen omdat ik meteen op wapf eten ben over gegaan.Een enorm verschil tussen mijn jongste en mijn oudste zoon(5jaar).De jongste is lekker mollig en heeft een flink bos haar en de oudste is helaas nog veels te mager en nog kwakkelend met zijn gezondheid.Maar er zit enorm veel vooruitgang in.Bottenbouillon,rauwe melk,kefir,kososolie en de hele mikmak gaat er dagelijks doorheen.Hier kom ik later nog graag op terug voor mijn oudste zoon.

Nu ik zelf nog.Ben nog steeds,ondanks het volle wafp eten veels te mager.Mijn energie schommelt ook nog veel.Ik heb veel pigmentvlekken in me gezicht en ondanks mijn inname neemt mijn lichaam weinig voedingsstoffen op.Een leverreiniging wil ik dus gaan doen.Ik heb al een klysma in huis.

Nu is mijn vraag:ik wil dus absoluut niet meer gaan afvallen tijdens de reiniging,zou ik toch bijv.bottenbouillonsoep,kipfilet en kokosolie/olijfolie kunnen blijven gebruiken?

Alvast erg bedankt voor de reacties.Dagelijks lees ik dit forum en het is mooi om te zien om men hier met elkaar omgaat en ook erg betrokken is.

Gr van Suzanne

Suzanne,

Uiteraard ben ik zeer blij voor je m.b.t. de tot nu toe geboekte resultaten. Maar het was beter geweest als je dit had gepost in de topic die je destijds hebt aangemaakt, want dit heeft weinig te maken met leverreinigingen. Voortaan iets beter opletten, OK?

Mike

oja vergeten te vragen,ik weet dat lever goed voor je is.Ook met een overbelaste lever?

Ik eet heel soms rauwe lever uit de diepvies,in kleine stukjes gesneden slurp ik die met water weg.Na de reiniging maar dagelijks gaan doen om mijn lever te onsteunen?

Groetjes

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan