Hallo allemaal,
Sinds april dit jaar volg ik dit forum.Op aanraden van Lia heb ik me aangemeld.Beste zet ooit,nog erg bedankt Lia!
Ik ben toen een topic begonnen over ' baby met eczeem 7 maanden'.Hele korte update en daarna een vraag over de leverreiniging.
Met mijn jongste zoon,11 maanden inmiddels, gaat het heel goed.Eczeem op zijn gezicht was al heel snel verdwenen omdat ik meteen op wapf eten ben over gegaan.Een enorm verschil tussen mijn jongste en mijn oudste zoon(5jaar).De jongste is lekker mollig en heeft een flink bos haar en de oudste is helaas nog veels te mager en nog kwakkelend met zijn gezondheid.Maar er zit enorm veel vooruitgang in.Bottenbouillon,rauwe melk,kefir,kososolie en de hele mikmak gaat er dagelijks doorheen.Hier kom ik later nog graag op terug voor mijn oudste zoon.
Nu ik zelf nog.Ben nog steeds,ondanks het volle wafp eten veels te mager.Mijn energie schommelt ook nog veel.Ik heb veel pigmentvlekken in me gezicht en ondanks mijn inname neemt mijn lichaam weinig voedingsstoffen op.Een leverreiniging wil ik dus gaan doen.Ik heb al een klysma in huis.
Nu is mijn vraag:ik wil dus absoluut niet meer gaan afvallen tijdens de reiniging,zou ik toch bijv.bottenbouillonsoep,kipfilet en kokosolie/olijfolie kunnen blijven gebruiken?
Alvast erg bedankt voor de reacties.Dagelijks lees ik dit forum en het is mooi om te zien om men hier met elkaar omgaat en ook erg betrokken is.
Gr van Suzanne