Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Ik zie niet in waarom je af zou vallen tijdens de reiniging. Je eet 's morgens en 's middags licht verteerbaar eten en minimaal vet. Je neemt om 22.00 uur een mix waar calorieën en koolhydraten in zitten (geen idee hoeveel hoor!) en vanaf 9.30-10.00 uur begin je weer met eten. Nu lijkt het me dat je vaker weleens 6 uur niet eet en ontbijt rond 10.00 uur.

Als het betekend dat je in deze periode van nog geen 24 uur flink afvalt, dan lijkt het me dat er iets (nog) niet in orde is met je systeem. Ik heb het hier ook nog niet terug gelezen dat mensen flink afvallen in deze uren. Je raakt misschien extra vocht kwijt, maar dat zal zich in de loop van de dag en dagen weer aanvullen.

Voor mij geen leverreiniging vandaag: ben al sinds zondagavond slachtoffer van griep/buikgriep. Ben het wel zat nu, maar ja gewoon maar uitzitten. Nu ik zo vaak de wc heb bezocht vraag ik me af hoe het kan dat er uberhaupt nog wat komt na 3 dagen. Maar het zal wel oude rommel zijn.

Daarbij vraag ik me ook af of iemand hier tijdens het ontgiften/leverreiniging een nicotinegeur heeft geroken net als Mike? Alexandra, jij bent vorig jaar gestopt met roken, merk jij het op tijdens het ontgiften? Ik heb zelf jaren af en aan gerookt, met periodes van een pakje per dag. Inmiddels 5,5 jaar gestopt, maar van wat ik hier heb gelezen zou de rommel er nog lang niet uit zijn. Vandaar mijn vraag. Tijd genoeg om over te denken, zo plat op de bank of steeds op de wc ;-)

Ik hoor de laatste dagen inderdaad vaak dat mensen ziek zijn zijn.Bij mijn zoon op de middelbare school zijn er 7 uit zijn klas ziek.

Het heerst wordt dan gezegd.Ik denk dan heerst het ook wel eens niet.je moet zorgen dat je weerstand heerst.Natuurlijk kan er altijd een zwak moment bij iedereen zijn,maar het zijn toch meestal dezelfde personen in mijn omgeving die ziek zijn wanneer er weer eens iets heerst.De zwakken vallen eerst was mijn commentaar op het aantal zieken bij mijn zoon in de klas.Komt hij weer ...was zijn antwoord.

ad

Het heerst inderdaad altijd. Maar ik heb geen idee of het nou goed is om ziek te zijn ja of nee. Ik heb laatst een artikel gelezen over dat het beter is om soms FLINK ziek te zijn met koorts, dan vaak kwakkelen. Nooit ziek zijn is geen teken van een goed immuunsysteem. Verwarrend soms hoor, want ik hoor ook van mensen die aan hun gezondheid hebben gewerkt dat ze nooit meer ziek zijn. Ik weet het ook niet meer ;-)

Ik was me alleen met water,mijn maagzuur is zoals het hoort te zijn,ik geef het lichaam zo goed als alles wat het nodig heeft qua voedingsstoffen incl.veel cholesterol(te weining is een probleem).Ik bedoel de 'indringers' zullen het moeilijk hebben om binnen te komen.Wanneer dit toch gebeurd en ik merk het niet omdat het lichaam niet reageert,ja dan heb ik een probleem .Wanneer mijn immuunsysteem in de aanval gaat en ze van katoen geeft,kan ik dit als ziek ervaren of misschien niets ervan merken.

In goede gezondheid,

ad

p.s beterschap

Specifiek een nicotine-geur geroken tijdens de zuiveringen, nee. Wel stinkt mijn urine de afgelopen dagen, maar niet naar nicotine.

Ik ga vanavond weer de Grote Leverreiniging doen :D.

Ik was even rond aan het kijken op youtube naar verschillende levergalblaasreinigingen kwam ik dit tegen 8O :

Wat een gekke mensen heb je toch :o

Vanavond doe ik er ook weer een. Heb vandaag helemaal niet gegeten, geen last van honger, hoewel het eten van de kinderen wel lekker ruikt. Eigenlijk zou ik dat best vaker kunnen doen, al vind ik het wel wat ongezellig.

Jij doet de zuivering als je ongesteld bent? Dat doe ik dus nooit. Je doet dan al een reiniging en het lijkt zo dubbel op. Had ook ergens ooit gelezen dat je dan de g&lzuivering niet mocht doen. Heb er altijd rekening mee gehouden. Als ik onverwachts ongesteld werd, dan stelde ik de zuivering uit.

Ik wens je veel succes en een goede oogst!

Jij hebt weer goed op zitten letten Alexandra. Ik zou het zeker niet doen als ik net ongesteld werd, maar op de 4de dag vind ik het geen probleem. Dat het niet mocht wist ik niet, misschien wel gelezen en niet opgeslagen hoor, maar ik heb eigenlijk nooit zoveel last van mijn menstruatie en laat er niets voor. Heb het in ieder geval overleefd! Had gisterenavond al gruis na het eerste glas bitterzout, dat heb ik nooit eerder gehad.

Mijn twee favoriete onderwerpen, menstruatie en L&Gzuivering, jij brengt ze vandaag samen ;)

Ik geloof ook dat ik het nu niet meer zou laten, maar toen ik begon zeker wel, toen was de menstruatie ook erg vervelend zullen we maar zeggen.

Ik laat regelmatig stenen los na een glasbitterzout. Ik denk weleens dat het lichaam ondertussen zit te wachten op net dat extra duwtje om te kunnen lozen. Zeker omdat het ook gewoon goed door kan gaan spoelen door onze goede voeding. Ik denk dat er ook stenen zitten in de ontlasting, maar dit is moeilijk te zien en ik ga de boel niet uitpluizen hoor!

Quote:
Mijn twee favoriete onderwerpen, menstruatie en L&Gzuivering, jij brengt ze vandaag samen

:lol: graag gedaan hoor.

Het was weer een vrij soepele zuivering, redelijk geslapen, klein beetje misselijk, maar dat was denk ik omdat ik een beetje teveel van de mix had gemaakt (omdat ik het nu voor 2 mensen maak) en het zonde vond om het weg te gooien, dus netjes opgedronken, doe ik niet meer de volgende keer, maar ja die goede olijfolie vond ik toch zonde :| .

Ik had ook best wel weer wat stenen, tellen doe ik al lang niet meer, maar ik blijf me verbazen waar ik het vandaan haal.

Quote:
Ik had ook best wel weer wat stenen, tellen doe ik al lang niet meer, maar ik blijf me verbazen waar ik het vandaan haal.

Heel herkenbaar!

Hoe ging het bij manlief? En wat vinden de kinderen ervan? Of krijgen die er niets van mee?

Die heeft nergens last van, niks misselijk, slaapt goed en had vandaag weer redelijk wat kleine steentjes, nu ook zwarte erbij. Hij vindt het niet eten en geen bier het vervelendste aan het hele verhaal en loopt daar een beetje over te mekkeren, wat ik dan weer razend irritant vind. Laten we zeggen dat het niet helemaal ideaal is om het samen te doen.

De kinderen zijn er al aan gewend, '"Ga je alweer kuren?". Omdat we niet eten de hele dag valt het natuurlijk wel op. Ik heb de oudste ook al eens een steentje laten zien, vond ze toch wel interessant. Bitterzout heeft ze ook al eens geproefd, ze dacht dat het korreltjes kzzout waren, viel dat even tegen.

Blegh! Natuurlijk valt dat tegen! Vies bitterzout.... Ik hoop dat de kinderen van het forum het nooit zullen hoeven te gebruiken, dat hun basis dusdanig is dat ze geen stenen gaan ontwikkelen!

Ik kan me je reactie richting manlief wel begrijpen hoor. Maar ondertussen doet hij het maar mooi wel!

Dat is waar, hij doet het wel, m'n vader is trouwens vandaag ook voor het eerst aan de beurt, ik heb de hele familie aan het zuiveren gezet ha ha ha, ik ben benieuwd.

Wow Tanja! Jij bent goed bezig!!!!! Ik krijg mijn familie niet eens aan de kokosolie! Ondertussen laat mijn zus wel bobbels wegsnijden en zich volspuiten met botox....

Wens je vader sterkte! Enne, als hij wil mag hij hier altijd komen spuien :D

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan