Levertraan, wat doet het met je?

Dank je Iklustvet. Ik heb bij ergomax een bestelling geplaatst. Ik kreeg al snel een mail dat de Blue Ice Royal en natuurlijk Wey poeder vertraging hebben opgelopen bij de douane. De verwachting is dat volgende week alles is gearriveerd. We wachten af.

Bij vitavie, zie ik net, is er weer voorraad. de Royal maximaal 2 stuks.

We hebben oma ook weer aan de levertraan gekregen (93).

Ze had zetpillen om te kunnen poepen maar dat hielp niet, ze had die dingen net zo goed in d'r kont kunnen steken..lol.

Maar sinds het regelmatige gebruik van levertraan heeft ze meer energie, minder last van somberheid en....de zetpillen hoeven echt niet meer!

Rob, ik snap 'm niet, zetpillen stop je toch ook in je anus? Ieg fijn dat je oma zoveel baat heeft bij de levertraan.

Ik had eerst de levertraan zonder smaak en dacht, laat ik nu de kaneelsmaak doen. Vindt de smaak heftiger dan zonder kaneel. Maar, je proeft echt geen levertraan meer. Volgende keer toch maar zonder bijsmaak denk ik...

Ik heb het idee dat het brandt in mijn mond en heb daarom daarna een paar slokken melk genomen. Het komt ook best aan in mijn maag merk ik. Voorheen nam ik zonder boterolie, heb nu de gel.

Ik heb dat ook Alexandra. En als je dan verkeerd slikt, brandt het je keel uit. VOlgende keer neem ik ook de neutrale. Hiervoor had ik capsules dus ik weet niet hoe het smaakt maar zal vast wel meevallen.

Ik vraag me met die kaneelsmaak CLO ook af of kinderen dat daadwerkelijk beter opeten, juist omdat het zo scherp is en blijft nabranden.

Wij thuis nemen ook de kaneelsmaak van de geferm. levertraan maar ik neem eerst altijd een grote theelepel kokosvet, laat het smelten in mijn mond en daarna een theelepel van de levertraan en de is de branderige nasmaak bijna helemaal niet meer aanwezig.

Maar inderdaad, kan vervelend zijn dat branderige gevoel in je keel.

Heb nu mijn tweede flesje binnen gekregen (Blue Ice Fermented Cod Liver Oil met sinaassmaak) Merk dat ik er baat bij heb ,zeker weten doe ik als ik een jaar bezig ben,maar ik geloof er erg in.Heb niet meer zoveel huidklachten die ik gehad heb,en ik ben bijna 2 maanden van de zware medicijnen af.Neem het graag in ,vind het ook niet vies ,ik neem elke dag 3,5 ml in gewoon met het spuitje in de mond. wat is het verschil met Blue Ice Royal ?

Wij bewaren de levertraan gewoon in het keukenkastje, gaat prima. In de koelkast wordt het inderdaad dikker.

Lia

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan