Ik heb ook de Blue Ice Royal gel (chocola). Maar ik vind de juiste dosering lastig te bepalen. Ook al omdat ik op de website van Vitavie zie staan dat ze bij de gewone Royal Gel een kwart theelepeltje adviseren, en bij de chocola en de kaneel een half theelepeltje 8O
Volgens mij klopt dat niet. Maar ja, los van of je een halve of een hele per dag moet nemen maakt het formaat theelepel nogal uit.......een Amerikaanse theelepel (5 ml)? En zo niet, hoe groot is die theelepel dan en hoe vol doe je hem?
Ik zou veel liever weten hoeveel gram je per dag zou moeten nemen, dan kan ik het op de precisie weegschaal afwegen. Iemand een idee?
Ze verkopen de Royal Gel ook in capsules, dan zitten er 120 in een pot en de dosering is één per dag. Ik kan me niet voorstellen dat er in één capsule evenveel voedingswaarde zit als ik dat kwart of dat halve theelepeltje. Dan zou ik gelijk de capsules kopen.....kosten hetzelfde als de gel, maar je doet er vier maanden mee, dat ga ik met de gel nog niet eens voor de helft halen.