Levertraan, wat doet het met je?

toch blijf ik in de war door welke dosering ik moet aanhouden bij de levertraan/boterolie van Blue Ice Royal, ik zie verschillende doseringen rondzwerven op het forum: 1/2 tl per dag, 3x 1/2 tl per dag, 1 tl per dag?

Weet iemand hoeveel vitamine A en D er nu precies in zit?

theelepels en theelepels een groot verschil? hoe weet je dat je de juiste dosering op je tl hebt qua de levertraan/boterolie? :oops:

je kunt van die spuitjes bij de huisarts/apotheek halen van 5 ml. Dat is precies een theelepel zoals bedoeld.

Eye4health, volgens mij is de maximale hoeveelheid blue ice royal 3 maal 1/2 theelepel per dag = 7,5 ml. maar minder kan natuurlijk ook.

Bij de skate liver oil zit gewoon een spuitje meegeleverd zodat je precies kunt afmeten hoeveel je inneemt. Is dat bij de blue ice royal niet zo ?

ok dat is handig op naar de apotheek! Want bij de blue ice royal zit er geen spuitje of maatlepeltje bij, bedankt!

Net mijn 2 e pot levertraan geopend. Maar dit ziet er helemaal anders uit dan de eerste. De 1e was een beetje korrelig (kuit?) en rook veel sterker. De 2 e pot is mnder sterk van geur en gladder. Terwijl het etiket toch exact hetzelfde is. Iemand een idee?

Het is een natuurproduct, misschien langer gefermenteerd. Anders een mailtje sturen met je vraag naar waar je de pot besteld hebt

Tja, als ik een nieuwe open ziet die er ook elke keer helderder uit dan de vorige, ik schud wel altijd even kort maar toch is het laatste altijd wat minder helder van kleur.

Het is verder wel 3 jaar houdbaar dus ben er niet bang voor ( ik het bet over de bleu ice)

Het ziet er niet verkeerd uit hoor alleen anders, een beetje als een creme. Dat schudden valt niet mee met de gel :mrgreen:

Pops op de website en op het potje dacht ik staat dat elke batch anders uit het proces kan komen, dus zou me geen zorgen maken.

Brian

Quote:
Net mijn 2 e pot levertraan geopend. Maar dit ziet er helemaal anders uit dan de eerste. De 1e was een beetje korrelig (kuit?) en rook veel sterker. De 2 e pot is mnder sterk van geur en gladder. Terwijl het etiket toch exact hetzelfde is. Iemand een idee?

Ik heb dat ook al gehad. Het was wel elke keer even lekker :lol:

Pffff, altijd maar reklame maken over je eigen forum. Nee hoor mensen, hier http://westonprice.biedmeer.nl moet je zijn! Kan je je gelijk aanmelden!

Kun je op 1 feb dan ook levertraan kopen van de enige echte maker van de gefermenteerde levertraan??? Of moet ik het nu maar gewoon vast gaan bestellen en er al aan beginnen dat kan natuurlijk ook!

Merkt niemand anders 'bijwerkingen' van de levertaan olie? Ik kan er absoluut niet tegen en krijg er eczeem van in mijn gezicht, wat nog steeds niet is opgeklaard. Heb de capsule vorm. Kan het helaas niet meer gebruiken.. vind het zonde om weg te gooien.

Je moet het natuurlijk zelf weten, maar wat je nou? Twee weken geleden schreef je:

Quote:
Ik heb regelmatig last van harde ontlasting/verstopping.

https://www.fatsforum.nl/topic/water-kefir-en-leverstenendiarree

Zie je dan niet dat de levertraan iets GOEDS doet? Het lichaam zal er alles aan doen om troep naar buiten te werken. Is het niet via de onderkant, dan helaas via terugstroom het bloed in en daarna via de huid, de longen of de luchtwegen. Uit je voorsteltopic blijkt dat er veel werk aan de winkel is m.b.t. je maagzuur (eiwitvertering) en vetvertering (lever en galblaas). Nu is het echte opruimwerk begonnen en jij ervaart dit als negatieve bijwerkingen? Ik kan deze logica niet volgen. Je wordt niet op een dag wakker en dan is alles goed!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan