Lezingen Mike

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Het was zeker interessant! Mijn man (Forumnaam..Eeerlijk leven)...Rob) en ik waren er ook..was toppie..jammer dat wij iets eerder weg moesten.. Ook willen wij Astrid bedanken(y)
 
Het was een heeeele lange zit vandaag 🥴
Toch weer wat nieuwe ideetjes gekregen en een lading positieve energie 👍
Ook van Q had ik blijkbaar nog wat gemist. Fijn om het weer beter te begrijpen.
Bedankt Mike en Astrid! En leuk om nu een gezicht bij de naam te hebben, Edwin.
 
Moet ik even over nadenken.
Ik krijg een vraag via de mail, of je nog lezingen gaat doen?
Ik kan de mail doorsturen, maar als je het hier neerzet kunnen meer mensen hun voordeel ermee doen.
 
Hoi @fatsnotbad welke lezing is meer gericht op corona? Ik kom graag naar die lezing. Ik ben al bezig met het aanmelden maar werd toen naar het forum teruggestuurd voor te aanmelden.
 
Geen enkele lezing gaat echt over corona. C19 wordt alleen maar meegenomen in een veel groter verhaal, want het gaat niet over een 'virus' maar over controle. Wellicht interessant voor jou om deze opname van 15 augustus in Midwoud terug te luisteren, die gaat nog het meest over corona:


Mike
@fatsnotbad thanks! Ja ik ben al wakker hoor. Maar bedankt voor de file zal hem luisteren. Maar ik dacht dat er een paar van de lezingen over voeding gingen en een paar over Q/corona etc. Dus als ik het goed begrijp zijn alle lezingen over alles rondom dat en ook voeding?
 
Nee, helemaal niet over voeding. Corona en andere niet-bestaande 'virussen', spike-eiwitten/synthetisdhe exosomen, de bijbel, QAnon, dat is zo'n beetje de rode draad. Trouwens, mensen die zeggen 'wakker' te zijn staan met de oren te klapperen van mijn lezingen!

Mike
 
Laatst bewerkt:
Nee, helemaal niet over voeding. Corona en andere niet-bestaande 'virussen', spike-eiwitten/synthetisdhe exosomen, de bijbel, QAnon, dat is zo'n beetje de rode draad. Trouwens, mensen die zeggen 'wakker' te zijn staan met de oren te klapperen van mijn lezingen!

Mike
@fatsnotbad Oh super! Dan kreeg ik verkeerde informatie over de lezingen. Ik had al een mail gestuurd naar inez fitness centrum voor aan te melden. Maar krijg niks terug. Als het via jou kan dan meld ik mij graag aan voor twee personen in Zaandam.
 
Dit is wat er staat in december:

7-12: Driebergen
10-12: Deventer
11-12: Krommenie
12-12: Dongen
15-12: Meerssen
18-12: Zaandam
19-12: Maria Hoop

Mike


Mike, zou je mij willen doorgeven waar ik mij kan opgeven voor de lezing in Maria Hoop?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.826
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan