Lezingen Mike

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Voor 3 sepr. in Kootwijjkerbroek: riejetter(at)gmail(punt)com. Voor Bussum op 16 sept. weet ik het eerlijk gezegd niet.

Mike
 
Bussum is bij Dennis, 06-XXXXXXX. Suc6!
@Ank het lijkt me niet handig om dit nummer openbaar te zetten. Misschien beter even wijzigen en dat mensen het nummer bij jou op kunnen vragen of anders een emailadres die niet gelijk via een bot te lezen is. Anders krijgt Dennis het wel heel druk met zijn telefoon vermoed ik zo.

Cc: @fatsnotbad
 
Op 6 augustus gaf ik in Kootwijkerbroek een lezing met revolutionaire en explosieve informatie over spike-eiwitten en Ivermectine. Er bleven nog veel vragen over en daarom kwam ik terug naar Kootwijkerbroek op 20 augustus om dieper op de materie in te gaan. Hierbij kwam o.a. Q, de bijbel en info over preppen voorbij. En nog is er behoefte aan meer kennis over het hoe en waarom achter de eindtijd waarin wij leven, een strijd tussen goed en kwaad. Daarom ben ik voor de derde keer uitgenodigd. Klaar om nog dieper in het konijnenhol te duiken? Geef je dan op via riejetter(at)gmail(punt)com.

Mike
 
Er zijn nog enkele plekken over voor de lezing in Kootwijkerbroek van a.s. vrijdag. Zie de post hierboven voor meer info, zeer interessant vooral voor forumleden/lezers die al wat verder zijn!

Mike
 
Er zijn nog enkele plekken over voor de lezing in Kootwijkerbroek van a.s. vrijdag. Zie de post hierboven voor meer info, zeer interessant vooral voor forumleden/lezers die al wat verder zijn!

Mike
Het is daar sws een geweldige locatie, vorige keer een gesponsorde catering helemaal geweldig! En alle tijd om mooie gersprekken naast de lezing te hebben.
 
Beste forumleden en -lezers, jullie zijn van harte uitgenodigd om naar een nieuwe lezing in Beusichem te komen op 23 oktober. Zie attachment voor de uitnodiging en beschrijving.

Mike
Ik wacht nog op een lezing in Midwoud😁🙏🏻
 
  • Leuk
Waarderingen: muis
Beste forumleden en -lezers, jullie zijn van harte uitgenodigd om naar een nieuwe lezing in Beusichem te komen op 23 oktober. Zie attachment voor de uitnodiging en beschrijving.

Mike
Voor de lezing in Beusichem morgenmiddag zijn er nog plaatsen vrij. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, deze informatie is belangrijk!

Mike
 

Bijlagen

Voor de lezing in Beusichem morgenmiddag zijn er nog plaatsen vrij. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, deze informatie is belangrijk!

Mike
Hi Mike, is t mogelijk deze lezing te registreren en ons door te sturen na betaling natuurlijk. Ik zou toch zo graag eens een lezing horen. Laat t me even weten wat we kunnen doen. Dank en Prettige dag allen
 
Hi Mike, is t mogelijk deze lezing te registreren en ons door te sturen na betaling natuurlijk. Ik zou toch zo graag eens een lezing horen. Laat t me even weten wat we kunnen doen. Dank en Prettige dag allen
Een lezing bijwonen heeft echt meerwaarde mijns inziens. Kan het je aanraden. Het is zoveel meer dan enkel info tot je nemen, dat kun je thuis achter 'n schermpje ook...
Het gaat om normaal menselijk contact oa., iets wat ZE koste wat kost willen verhinderen... Én dus heel belangrijk is juist wél te doen.
 
Een lezing bijwonen heeft echt meerwaarde mijns inziens. Kan het je aanraden. Het is zoveel meer dan enkel info tot je nemen, dat kun je thuis achter 'n schermpje ook...
Het gaat om normaal menselijk contact oa., iets wat ZE koste wat kost willen verhinderen... Én dus heel belangrijk is juist wél te doen.
Klopt maar voor heel veel mensen ook moeilijk soms qua afstand of tijd. Ik was echt heel blij met de opname van de ivermectine lezing
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.695
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan