In Bussum. Maar deel 3 gaat nog dieper!
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@Ank het lijkt me niet handig om dit nummer openbaar te zetten. Misschien beter even wijzigen en dat mensen het nummer bij jou op kunnen vragen of anders een emailadres die niet gelijk via een bot te lezen is. Anders krijgt Dennis het wel heel druk met zijn telefoon vermoed ik zo.Bussum is bij Dennis, 06-XXXXXXX. Suc6!
Het is daar sws een geweldige locatie, vorige keer een gesponsorde catering helemaal geweldig! En alle tijd om mooie gersprekken naast de lezing te hebben.Er zijn nog enkele plekken over voor de lezing in Kootwijkerbroek van a.s. vrijdag. Zie de post hierboven voor meer info, zeer interessant vooral voor forumleden/lezers die al wat verder zijn!
Mike
Ik wacht nog op een lezing in MidwoudBeste forumleden en -lezers, jullie zijn van harte uitgenodigd om naar een nieuwe lezing in Beusichem te komen op 23 oktober. Zie attachment voor de uitnodiging en beschrijving.
Mike
Voor de lezing in Beusichem morgenmiddag zijn er nog plaatsen vrij. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, deze informatie is belangrijk!Beste forumleden en -lezers, jullie zijn van harte uitgenodigd om naar een nieuwe lezing in Beusichem te komen op 23 oktober. Zie attachment voor de uitnodiging en beschrijving.
Mike
Hi Mike, is t mogelijk deze lezing te registreren en ons door te sturen na betaling natuurlijk. Ik zou toch zo graag eens een lezing horen. Laat t me even weten wat we kunnen doen. Dank en Prettige dag allenVoor de lezing in Beusichem morgenmiddag zijn er nog plaatsen vrij. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, deze informatie is belangrijk!
Mike
Een lezing bijwonen heeft echt meerwaarde mijns inziens. Kan het je aanraden. Het is zoveel meer dan enkel info tot je nemen, dat kun je thuis achter 'n schermpje ook...Hi Mike, is t mogelijk deze lezing te registreren en ons door te sturen na betaling natuurlijk. Ik zou toch zo graag eens een lezing horen. Laat t me even weten wat we kunnen doen. Dank en Prettige dag allen
Klopt maar voor heel veel mensen ook moeilijk soms qua afstand of tijd. Ik was echt heel blij met de opname van de ivermectine lezingEen lezing bijwonen heeft echt meerwaarde mijns inziens. Kan het je aanraden. Het is zoveel meer dan enkel info tot je nemen, dat kun je thuis achter 'n schermpje ook...
Het gaat om normaal menselijk contact oa., iets wat ZE koste wat kost willen verhinderen... Én dus heel belangrijk is juist wél te doen.
zo jammer. Komt er nog een andere datum/plaats, zelfde onderwerp?Voor de lezing in Beusichem morgenmiddag zijn er nog plaatsen vrij. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, deze informatie is belangrijk!
Mike
Voel me te beroerd nu dat is jammer.Wat is jammer? Er zijn nog plaatsen vrij!
Mike