LGBTQ+

Nebraska man faces two years in prison for burning rainbow flag

Omaha, Neb. (AP) – An Omaha man accused of stealing a gay pride rainbow flag and burning it has been found guilty.

The Omaha World-Herald reports that 24-year-old Cameron Mayfield was found guilty of arson. Prosecutors said that the charge was prosecuted as a felony, not a misdemeanor, because the incident was investigated as a hate crime.

Mayfield was accused of taking the flag from the porch of a lesbian couple who lived near him, setting it on fire and waving it in the middle of the street in March 2015.

James Martin Davis, who is Mayfield’s attorney, argued the act was a drunken prank and not a hate crime. Mayfield had testified that he thought the flag was a spring ornament, not a gay pride flag, and that he had no idea that the his neighbors were gay.

Mayfield faces up to two years in prison.

geldt die hate crime voor het in hens zetten van elke vlag of alleen voor die rainbowvlag? Totaal van de pot gerukt imo.

Je zei zelf al: de fik erin, die regenboogvlag. Toch heeft dit verhaal twee kanten. Het gaat om zijn buren en hij had zich wel wat meer 'neighborly' mogen gedragen.

Mike

Je zei zelf al: de fik erin, die regenboogvlag. Toch heeft dit verhaal twee kanten. Het gaat om zijn buren en hij had zich wel wat meer ‘neighborly’ mogen gedragen.

Daar ben ik het wel mee eens hoor, ik vroeg me af of dit alleen voor de regenboogvlag opging. Er is ook al een hate crime hotline waar je dit soort zaken kunt melden. Het is helemaal geen hate crime maar die noemer moet het krijgen of heeft het al. Zodra iemand de vlag in de hens zet als protest tegen de gay agenda dan mogen ze je oppakken want hate crime.

Rainbow flag burned outside Adams Morgan restaurant

Kan ook allemaal msm-propaganda zijn om nog meer sympathie te krijgen met dit soort berichtgeving. Mij zou het niets verbazen.

73d2360af9c850278d1e3527230e6d3f.jpg

Trt90GayTroops.jpg

transgender.military.jpg

transgender_service_members_international_conference_insert_c_Washington_Blade_by_Michael_Key.jpg

Zucht:

http://nos.nl/artikel/2114619-utrecht-schrapt-onderscheid-tussen-mannen-en-vrouwen-wc-s.html

Mike

Ik mag dan toch wel hopen dat het toilethokjes zijn en niet zoals bij de herentoilet ook van die bakken. ik zou het zeer onaangenaam vinden als ik de heren zo zou moeten zien.

Maar wie weet, komt dat ook nog wel....

Dorothé

Eens Godsgeschenk. Ik vrees dat we daaraan zullen moeten wennen als dit zo doorgaat.

Uit 2010:

Rules which bar sex offenders from working with children are ‘unfair’ and even convicted paedophiles should have the right to adopt, a leading legal academic has said.

Deze 'leading legal academic' heeft destijds gevraagd aan Theresa May om de regels voor adoptie van kinderen voor zedendelinquenten, waaronder veroordeelde pedofielen, te versoepelen.

Van de zotte!

http://www.telegraph.co.uk/news/pol...uld-be-allowed-to-adopt-Theresa-May-told.html

Mark

Ms May in her closing words to the LGBT conference said that the government along with other changes to further equality for all regardless of colour or sexual preference were committed to end the outmoded prejudice of paedophobia.

http://davidjamesboston.com/Home/britain-to-phase-out-whiteness-by-2030/

Mike

Ongelooflijk dat ze dit roept en er niet een storm van verontwaardiging komt!

“As long as whiteness exists other races will always be placed in a position of inferiority to them. This can only be solved by ending whiteness altogether which is why we have set out a paper in which we look at issues like increased access to white women by ethnic minorities, including mating grants and tax breaks for working mothers of interracial partnerships and the possibility of making marriage between whites illegal."

Mark

Utrecht schrapt onderscheid tussen mannen- en vrouwen-wc's
"Doordat deze mensen bij toiletten een keuze moeten maken, voelen ze zich alsnog in een hokje geduwd en dat is niet nodig."

En wat te denken van claustrofobische personen? Zei voelen zich sowieso in een hokje geduwd als ze legaal willen urineren, oplossing: wildplassen legaliseren... :mrgreen:

Ongelooflijk dat ze dit roept en er niet een storm van verontwaardiging komt!

“As long as whiteness exists other races will always be placed in a position of inferiority to them. This can only be solved by ending whiteness altogether which is why we have set out a paper in which we look at issues like increased access to white women by ethnic minorities, including mating grants and tax breaks for working mothers of interracial partnerships and the possibility of making marriage between whites illegal.
Mark

Dit lijkt sterk op de (al dan niet echte) quotes van joodse rabbi's en anderen die online rondzwerven.
http://whitegenocideproject.com/what-anti-whites-say/

Ergens verbaasd me dit dan ook niet:

HOME SECRETARY THERESA MAY: “WITHOUT ITS JEWS, BRITAIN WOULD NOT BE BRITAIN”
April 27 2015, 09:08

Home Secretary Theresa May spoke of her strong support for Israel and praised the UK’s Jewish community during her keynote speech at Bnei Akiva’s (Zionist youth movement) Yom Ha’aztmaut event.

https://cfoi.co.uk/home-secretary-theresa-may-without-its-jews-britain-would-not-be-britain/

Er is zeer zeker een agenda van vermenging van blanke Europeanen met mensen uit andere culturen.

In de extreem-rechtse hoek staat men dan op de achterste benen en roept dat men uit is op de uitroeiing van het blanke ras. Dat is en blijft onlogisch, gezien het feit dat 90% van de joden wereldwijd BLANKE Ashkenazi's zijn uit Oost-Europa. Dat zou betekenen dat ze ook uit zijn op zelfdestructie.

In de zwarte alternatieve wereld heeft men een andere, meer plausibele verklaring voor de agenda van rassenvermenging: niet de verwoesting van het blanke ras, maar de REDDING ervan! Hoe dan? Door vermenging van blanken met gemelaneerde mensen vindt er een melanine-injectie plaats!

Blanke Europeanen zitten nl. al op 'minus birth rate' (er sterven meer blanken dan er nieuwe geboren worden). Melanine is pure levenskracht en aan de top weet men dat blanken ten dode zijn opgeschreven als er geen vermenging plaats vindt op DNA-niveau met melanine. Onze elite bestudeert niet voor niets al jaren melanine en er wordt al geexperimenteerd met gemelaneerde vrouwen die blanke baby's baren (andersom kan niet).

Kortom, we dreigen ten onder te gaan aan onze recessieve genen. We hebben vanaf het begin al een overlevingsstrijd gevoerd, maar nu is het de multiculturele samenleving die ons van de ondergang moet redden!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan