LGBTQ+

Ik vind geen enkele aansluiting bij een politieke partij, PvdD enigszins als het dan toch moet. In mijn omgeving heb ik enkele vrienden die best complot-minded zijn maar als ik over LGBT begin is dit vaak een pad te ver. Zeker als ik aanhaal dat 'het zo geboren zijn' ik daar niet meer in geloof zijn de rapen snel gaar. Fijn dat je het waardeert maar over het algemeen genomen wordt/is het lastig om deze mening hardop uit te spreken zonder voor gek/foob etc uitgemaakt te worden. Tegenwoordig hou ik heel vaak mijn mond als ik mensen hoor praten over de shootings en gerelateerde zaken.

PvdD enigszins als het dan toch moet

Die veganisten en global warming-activisten? Als die ooit aan de macht komen emigreer ik!

Mike

Zoals al eerder vastgesteld zijn jongens die nog geen baardgroei hebben loslopend wild voor deze sicko's, omdat ze als 'meisjes' worden gezien. Hoe cultureel verrijkend om deze mentaliteit te importeren naar Europa!

Mike

Even geleden kwam ik die bachas tegen in een artikel over Afghanistan. Jonge jongetjes die geronseld worden, als een vrouw worden aangekleed en dan moeten gaan dansen (!) voor rijke mannen. Bacha bazi staat voor pedo als ik me niet vergis. Ben me toen even in gaan verdiepen oa dit

Die veganisten en global warming-activisten? Als die ooit aan de macht komen emigreer ik!

Mike

Wees gerust de laatste jaren heb ik niet meer gestemd, ook niet voor de lokale politiek. PvdD was wat even in me op kwam uit alle kwaden.

In Ijsland heb je zo te zien geen gender gezeik.

Gender-Mainstreaming ist in Island fast ausgeschlossen, denn schon von der Namensgebung her sind Vater und Mutter sowie Sohn und Tochter geschützt. Im Namen ist immer angegeben, ob es eine Tochter oder ein Sohn des Vaters (meistens) oder der Mutter ist. Wenn der Mittelfeldspieler Gylfi Sigurdsson, der Sohn (son) von Sigurd heute gegen Frankreich im Stade de France aufläuft, dann schaut seine Schwester Sigrid Sigurdsdottir, die Tochter (dottir) von Sigurd, bestimmt zu.
http://www.pi-news.net/2016/07/video-island-schiebt-illegale-konsequent-ab/#more-521454

Het ging mij om millennial-muzikanten. Steve Vai is een 'oude knar'. Bovendien beschouw ik deze stijl en sound als 'masturberen op gitaar'. Stevie Ray Vaughan is wat mij betreft wel een voorbeeld van iemand die clean en MET BALLEN speelde. Dit is Stevie tijdens een soundcheck met de slaap net uit:

Mike

Dit is toch anders ook een pareltje. Beautiful Lesotho up in the mountains, ik kan het iedereen aanraden het op te zoeken mocht je eens in ZA zijn. Hoe men met weinig mooie muziek kan maken. Ze doen ook al een beetje aan travestie ;)

Goed artikel, geschreven door een voormalige transgender:

http://thefederalist.com/2015/03/10/fifty-six-shades-of-gender-insanity/

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug