LGBTQ+

Mike vanishing twin (vts) is hetzelfde als womb twin survivor (Wts). Het is duidelijk dat veel meer zwangerschappen starten als een tweeling dan waarin daadwerkelijk twee kindjes worden geboren. http://emedicine.medscape.com/article/271818-overview

Dat de ene de andere 'opeet' is niet de regel. Soms wordt het gereabsorbeerd, soms wordt een overblijfsel gemummificeerd, wat als een cyste kan worden gevonden bij levende broer/zus.

De mensen die een broertje of zusje in de baarmoeder hebben verloren hebben veel overeenkomsten met mensen die tegelijk worden geboren waarbij er een is overleden.
http://www.tweelingalleen.nl/informatie-centrum/kenmerken-tweelingverlies/

Ik hoop dat je nu niet gaat gebruiken dat het niet wetenschappelijk is bewezen, want we denken beiden over wetenschappelijk bewijs dat dat maar zeer betrekkelijk/ onbetrouwbaar is.

Met al die ‘vanishing twins’ is het een wonder dat er nog tweelingen worden geboren!

Elk kind dat geboren wordt is een wonder! :-)

Dr Tong said the 'vanishing twin theory' was developed by US researcher Dr C. E. Boklage, largely using mathematical models based on scant statistical evidence.

http://www.abc.net.au/science/news/health/HealthRepublish_505182.htm

Vanishing Twin Syndrome may be a reality, but people who lost a twin CAN'T and SHOULDN'T develop depression issues even when unaware. They should be just fine, since they can't remember the trauma of loss.
I am afraid that that blog of Althea Hayton looks like a weird cult where people think they lost a twin, I've spoken with some members of the facebook group and some say their parents never thought they lost a twin, but they, as survivors , believe that. Could they be inventing things to solve their issues?

http://wombtwin-survivors.blogspot.nl/2013/10/debunking-womb-twn-theory-please-help.html?m=1

Mike

Hier een reactie van iemand op een forum waar ik het hartgrondig mee eens ben:

Seriously? Womb Twin Survivors? That is simply another ridiculous psychological or pseudo-physical condition for people to have. I suspect that a pharmaceutical company will have a pill for this in only a few years...which means they are probably the ones behind this questionnaire and/or "study" in the first place--it is the first stage of marketing, which is to create the need or market for a product.

Why don't "womb twin survivors" view themselves as fighters and winners? Why do they have to have problems? They won! That is something to celebrate, not bemoan the "loss" of a "twin" who might never have existed in the first place. *sigh*

Waarom altijd die slachtofferrol aannemen idd?

Inmiddels is mij wel duidelijk dat de hele theorie dat 1 op de 8 zwangerschappen oorspronkelijk tweelingen zou betreffen waarvan er 1 in de baarmoeder zou komen te overlijden gebaseerd is op het 'onderzoek' van slechts 1 persoon, ene Charles Boklage. Ik hen geprobeerd iets over hem te vinden, maar volgens mij schermt hij zijn priveleven behoorlijk af.

Eerder leverde enig speurwerk op dat de 'onderzoeker' die een 'studie' had gedaan naar de gezondheid en het welzijn van kinderen die door homo-ouders waren geadopteerd zelf homo-ouder was en dat die kinderen nooit zijn betrokken bij het 'onderzoek', maar over professor Boklage vind ik bitter weinig. Het kan zijn dat hij onderdeel uitmaakt van een agenda om deze bullshit-theorie uit te zetten, zodat de goedgelovige New Agers weer een zielig verhaal hebben als afleiding van waar het werkelijk om zou moeten gaan. Het kan ook zijn dat de New Agers zijn werk misbruiken en aangrijpen om deze onzin te verspreiden. Het past natuurlijk perfect in de hele LGBTQ-ellende die met volle kracht over ons wordt uitgestort. Mogelijk bestaat 'professor' Boklage helemaal niet en is zowel zijn 'studie' als hijzelf fictief!

En wat is dit voor flauwekul over een evt. verband met linkshandigheid? Eerder een handigheid van links, want dan kun je linkshandigen een fictief complex aanpraten!

Mike

De conclusie dat er 'altijd een slachtofferrol wordt gekozen' haal ik er niet uit. Omdat eentje dat zegt op een forum is het nog niet de waarheid. Mensen willen zichzelf begrijpen, het leven is een zoektocht naar wie je werkelijk bent omdat we dat door programmerin en conditionering uit het oog zijn verloren. Vandaar is er ook veel stress bij velen.

Overigens is er in een gynaecologenpraktijk in België ook onderzoek naar gedaan.
En de laatste 20 jaar is het aantal echo's enorm toegenomen waarmee het gewoon te zien is dat er gaandeweg de 9 mnd een vruchtje verdwijnt.

Waarom alles terugvoeren op LGBTQ? Kun je ook vergezocht noemen.

Telkens weer wordt duidelijk hoezeer de powers-that-be vrouwen bespelen. Allereerst omdat ze makkelijker te bespelen zijn vanwege hun goedgelovigheid en hun neiging om te romantiseren en overal voor te vallen, maar wat altijd werkt is inspelen op hun verzorgingsinstinct in combinatie met slachtofferschap. Immers, hoe zieliger iemand is, hoe meer je je over deze persoon wil ontfermen, nietwaar?

'Womb twin survivors' voldoen perfect aan dit criterium en goedgelovige vrouwen zwijmen voor dit tranentrekkende verhaal. Ze hebben in de baarmoeder al een broertje of zusje moeten verliezen en ze zijn met dit gemis op de wereld gekomen, waardoor ze geneigd zijn op zoek te gaan naar een 'soulmate'. Dat is de ultieme romantische bullshit, de 'soulmate', in het Nederlands niet geheel ontoevallig ook wel 'tweelingziel' genoemd. Dames, er bestaan geen 'soulmates', levenspartners met wie je meteen op een of andere magische gelijke golflengte zit. Dit is de New Age-versie van de 'prins op het witte paard', die bestaat ook niet. Je kunt wel in een relatie naar elkaar toe groeien en steeds meer op dezelfde golflengte komen, maar meteen die 'soulmate' tegenkomen is een illusie.

En natuurlijk lopen die o zo zielige 'womb twin survivors' een vergroot risico op verslavingsproblematiek, eetstoornissen, depressies, bipolariteit, geslachtsidentiteitsstoornissen en andersoortig neurotisch gedrag. Perfect voor deze doodknuffelaars om onder hun moedervleugels te nemen! Het 'slachtoffer' wordt door deze negatieve aandacht natuurlijk alleen maar neurotischer, wat weer meer aandacht van deze 'knuffelkoninginnen' oplevert. Een neerwaartse spiraal van totale waanzin! Maar ja, deze 'nieuwetijdskkinderen' kunnen, 'getraumatiseerd' als ze zijn, niet opboksen tegen de 'oude realiteit'. Kan het allemaal nog weker en ruggengraatlozer? En dit slag volk moet de 'nieuwe realiteit' gaan neerzetten, een betere wereld voor alles en iedereen? Laat me niet lachen!

Eerder in dit draadje noemde ik al het nummer Mother van Roger Waters, wat over feminisering en doodknuffelen gaat. Het meest treffende stuk uit deze songtekst is wel dit:

Hush now baby, baby don't you cry.
Mama's gonna make all of your nightmares come true.
Mama's gonna put all of her fears into you.
Mama's gonna keep you right here under her wing.
She won't let you fly but she might let you sing.
Mama will keep baby cosy and warm.

Ooooh Babe,
Ooooh Babe,
Ooooh Babe,
Of course Mama's gonna help build the wall

Precies, hiermee bouw je dus alleen maar een muur van krankzinnigheid op! Het wordt tijd dat vrouwen hun kop uit de wolken halen en afdalen naar de aarde en met beide benen op de grond gaan staan, het lijken wel kleine kinderen! Neem nou de titel van dat boek van die vriendin van Elkedageenei, Ik wou dat ik twee hondjes was. Hoe infantiel is dat?!

Mike

Lol :-)
Je wilt toch dat mannen weer echte mannen zijn.. en vrouwen echte vrouwen...

Snap je nou niet dat je op deze manier van je ware vrouwelijke potentieel wordt weggehouden? Jullie taak is om STERKE mensen voort te brengen, zowel fysiek als mentaal. Dit betekent dat je ze WEERBAAR moet maken, niet doodknuffelen. DAT is een echte vrouw, ik heb het grootst mogelijke respect voor vrouwen die daadwerkelijk in hun kracht staan, maar totaal niet voor bemoederende en betuttelende types die nergens voor staan en overal voor vallen.

Een goed voorbeeld is Rineke van den Berg. Kijk eens wat voor shit die over zich heen heeft gekregen vanwege die Tros Radar-uitzending over zwarte zalf. Rineke hield voet bij stuk, schreef er zelfs een boek over en is er uiteindelijk sterker uitgekomen, niet in de laatste plaats vanwege de niet aflatende steun van haar man Piet. Kijk, zo moet dat, dat is GIRL POWER!

Mike

Waarom alles terugvoeren op LGBTQ? Kun je ook vergezocht noemen.

Zucht...

If you are a lesbian reading this, and you feel more like a man than a woman, it may be because you had a twin before birth of the opposite sex and some of the hormones intermixed where the two placentas fused. You could even be a male/female chimera.

http://wombtwin-survivors.blogspot.nl/2013/01/gender-dysphoria-and-womb-twin-survivor.html

Mike

Vanishing twins daar heb ik wel eens over gehoord maar nog nooit in verdiept. Niet leuk natuurlijk als het gebeurt maar daar wordt wel een enorm drama van gemaakt van wat ik gelezen heb. Ik heb het boek eens opgezocht en het krijgt lovende recensies. Ik heb het gevoel dat mensen hedentendage labieler zijn dan vroeger, men vroeger sneller de schouders rechtte en het leven weer oppakte. Tegenwoordig worden een hoop zaken aangepraat als traumatiserend zoals die verdwijnende twins, drukke kinderen hebben adhd, autisme is booming, vooral niet te vergeten al die genderissues tegenwoordig.

Jullie taak is om STERKE mensen voort te brengen, zowel fysiek als mentaal. Dit betekent dat je ze WEERBAAR moet maken, niet doodknuffelen.

haha, ik moet hier een beetje om lachen en denken aan vroeger, toen mijn zonen nog naar school gingen kon je ze letterlijk ziek praten,
ik zei altijd: pas als je bij de leraar op zijn schoot kotst kom ik je ophalen, tot die tijd valt het allemaal wel mee.

Verder verdiep ik me in dit onderwerp niet heel erg maar lees wel mee.
En ik zie ook om me heen, tv enz. dat er een agenda wordt neergezet waar IK kotsmisselijk van wordt!

Toch is er veel meer onderzoek gedaan naar en is er veel meer bekend over zwangerschappen die als tweeling beginnen dan dat ik hier lees. Binnen PMA (Progressive Mental Alignment) komen we het ook vaak tegen.

Het is te kort door de bocht om daar enkelvoudig kenmerken aan op te hangen zoals linkshandigheid. Het kan vele gevolgen hebben. En een slachtofferrol is al helemaal niet nodig.

Joop (Jacob) Korthuis heeft hier onder andere veel onderzoek naar gedaan. In het boek "Innerlijke Macht", van zijn hand, is er ook het één en ander over te vinden.

Eigenlijk is niet aan de orde of nu werkelijk 1 op de 8 zwangerschappen begint als tweeling. Misschien zijn het er 1 op de 20 of een willekeurig ander cijfer. Waar het om gaat is dat dit feit wordt aangegrepen om wederom een AGENDA door te voeren, de agenda van slachtofferschap. Ik ben het dan ook eens met jou als je schrijft:

Het is te kort door de bocht om daar enkelvoudig kenmerken aan op te hangen zoals linkshandigheid. Het kan vele gevolgen hebben. En een slachtofferrol is al helemaal niet nodig.

Mike

Kindermishandeling! Wedden dat dat idee van haar kwam? Maar hij gaat er wel in mee, de sukkel.

Mike

Verschrikkelijk zeg, en dan die moeder die het over vrijheid heeft, terwijl ze haar zoon opscheept met verwarring!

Mark

Evil Buzzfeed doet natuurlijk mee aan de propaganda. Binnen no time op 1,5 miljoen views maar er is hoop.. ook al heel wat dislikes. Baba als alternatief voor mama en papa? Unicorn en zwart wit shirtje zegt genoeg als je oog hebt voor symbolisme.

en twins...

Al deze uitwassen komen uit de linkerhoek van de politiek. Hier een uitstekend artikel over waarom het collectivistische links niet deugt dat de moeite waard is om in geheel te lezen, maar waaruit ik in ieder geval de volgende citaten heb geplukt:

Over de linkse definitie van 'diversiteit':

The right (properly understood), meanwhile, according to the great classical liberal Erik von Kuehnelt-Leddihn, “stands for free, organically grown forms of life.”

The right stands for liberty, a free, unprejudiced form of thinking; a readiness to preserve traditional values (provided they are true values); a balanced view of the nature of man, seeing in him neither beast nor angel, insisting on the uniqueness of human beings which cannot be transformed into or treated as mere numbers or ciphers. The left is the advocate of the opposite principles; it is the enemy of diversity and the fanatical promoter of identity. Uniformity is stressed in all leftist utopias, paradises in which everybody is the same, envy is dead, and the enemy is either dead, lives outside the gates, or is utterly humiliated. Leftism loathes differences, deviations, stratifications…. The word “one” is its symbol: one language, one race, one class, one ideology, one ritual, one type of school, one law for everybody, one flag, one coat of arms, one centralized world state.

Is Kuehnelt-Leddihn’s description partly out of date? After all, who touts their allegiance to “diversity” more than the left? But the left’s version of diversity amounts to uniformity of an especially insidious kind. No one may hold a dissenting view about the desirability of “diversity” itself, of course, and “diverse” college faculties are chosen not for their diversity of viewpoints but precisely for their dreary sameness: left-liberals of all shapes and sizes. What’s more, by demanding “diversity” and proportional representation in as many institutions as possible, the left aims to make all of America exactly the same.

(...)

For example, when it declares “transgender” persons to be the new oppressed class, everyone is expected to stand up and salute. Left-liberals do not argue that support for transgender people may be a good idea for some people but bad for others. That’s what they’d say if they were moral relativists. But they’re not, so they don’t.

And it is not simply that dissent is not tolerated. Dissent cannot be acknowledged. What happens is not that the offender is debated until a satisfactory resolution is achieved. He is drummed out of polite society without further ado. There can be no opinion apart from what the left has decided.

Over de 'tolerante' millennial-generatie:

Now it’s true: the left can’t remind us often enough of the tolerant, non-judgmental millennials from whom this world of ubiquitous bigotry can learn so much. So am I wrong to say that the left, and particularly the younger left, is intolerant?

In fact, we are witnessing the least tolerant generation in recent memory. April Kelly-Woessner, a political scientist at Elizabethtown College who has researched the opinions of the millennials, has come up with some revealing findings. If we base how tolerant a person is on how he treats those he disagrees with — an obviously reasonable standard — the millennials fare very poorly.

Yes, the millennials have great sympathy for the official victim groups whose causes are paraded before them in school and at the movies. That’s no accomplishment since millennials agree with these people. But how do they treat and think about those with whom they disagree? A casual glance at social media, or at leftist outbursts on college campuses, reveals the answer.

Incidentally, who was the last leftist speaker shouted down by libertarians on a college campus?

Answer: no one, because that never happens. If it did, you can bet we’d be hearing about it until the end of time.

Deze is speciaal voor Elkedageenei, die kennelijk nog steeds niet goed door heeft dat als je je tegen de anti-creatieagenda keert je ELK NEW AGE DWAALSPOOR, afkomstig uit diezelfde hoek, opzij moet zetten:

Leftism is, in short, a recipe for permanent revolution, and of a distinctly anti-libertarian kind. Not just anti-libertarian. Anti-human.

Maar waarom vallen vrouwen hier toch zo massaal voor? Antwoord, vrouwen zijn geboren links-progressievelingen:

Steeds meer vrouwen vallen ook in de valkuil van veganisme, eveneens afkomstig van links. Hier een voorbeeld van de ronduit genocidale visie die dit soort vrouwen ontwikkelen:

Misschien is nu duidelijk waarom linkse vrouwen maar beter niet aan de macht kunnen komen?

Mike

Het wordt tijd dat vrouwen hun kop uit de wolken halen en afdalen naar de aarde en met beide benen op de grond gaan staan, het lijken wel kleine kinderen! Neem nou de titel van dat boek van die vriendin van Elkedageenei, Ik wou dat ik twee hondjes was. Hoe infantiel is dat?!

Ik ben niet de enige die de kinderlijkheid van vrouwen opmerkt:

Niet meteen boos worden, dames. Wat hij zegt in deze video is dat moderne vrouwen door hun feministische ideologie in een permanente staat van kindsheid worden gehouden, omdat ze drie dingen missen: verantwoordelijkheid, zelfstandigheid en financiele onafhankelijkheid. Hij zegt dus niet dat vrouwen per definitie kinderen zijn. Vrouwen moeten zichzelf echter wel afvragen waarom zij zo naief en goedgelovig zijn...

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan