LGBTQ+

Nog een uitstekend artikel over de LGBTOMGWTFBBQ-beweging:

http://barbwire.com/2014/03/26/lgbtomgwtfbbqs-spite-founding-fathers/

Enkele treffende citaten:

The LGBT movement was born in Germany in 1860. At that time homosexuals were identified by starkly behavioral terms: sodomites, pederasts and Knabenschänder, or boy ravishers.

“You can’t force priggish Germans to accept Knabenschänders,” reasoned Karl Heinrich Ulrichs, lawyer, pedophile, and the first gay activist. “We’ll have to call ourselves something else. Something nice and nonthreatening, that stresses identity, not behavior.”

Seksueel en pervers wangedrag is hiermee een IDENTITEIT geworden. De truc is om de taal zo te manipuleren dat het woord 'seksueel' weg wordt gemoffeld:

The real reason “homosexual” has to go is because the word “sex” is buried in it. We can’t be confusing homosexuality with sexual behavior, after all.

Maar een 'identiteit' heeft een BIOLOGISCHE basis, terwijl gedrag dat niet heeft:

Homosexual sex has occurred throughout history, but even gay historians have searched in vain to identify homosexual people. If you ever wondered how the human race could have overlooked the existence of ten percent of itself for 6,000 years of recorded history, the answer is simple: there was nobody there. Before Ulrichs, humanity had it right. There were no such things as “homosexuals,” there were just people who sometimes had sex with people of the same sex. Homosexuality was a behavior, not a crusade.

Ik heb dit draadje LGBTQ+ genoemd, omdat er geen einde lijkt te komen aan de vele 'identiteiten' die men zichzelf en anderen aanpraat:

The initialism “LGBT” is itself a work in progress. First we had “lesbian and gay.” Bisexuals felt left out (and many, perhaps most, “Ls” and “Gs” are “Bs” in practice), so we were graced with LGB. Then somebody realized the transsexuals were uninclusively being excluded: LGBT. How about the self-proclaimed “queers?” LGBTQ. And those questioning their sexuality? LGBTQQ. We’ve seen all of these, and still the term is lengthening like an adolescent snake. Inevitably we’ll have to recognize the asexuals: LGBTQAQ? QAQ me with a spoon. Before the snake grows into an anaconda, I’d like to propose adopting a new initialism I recently came across, so everybody can settle once and for all on one final iteration and shift our attention to weightier matters. That initialism is LGBTOMGWTFBBQ. I think that says it all.

Los van het feit dat de auteur spreekt van een 'judeo-christelijke traditie' ben ik het verder met de conclusie eens:

The sad truth is, when people set themselves against the laws of nature and nature’s God, they have to resort to linguistic games in a hopeless effort to deceive others, and maybe to deceive themselves. We all know what the civil wrongs movement is about: to abolish all sexual rules of conduct, uproot Judeo-Christian morality, destroy Western Christian culture, and replace it with some sybaritic utopia.

Mike

Als minderheid kom je in de hedendaagse klaagcultuur overal mee weg. Gewoon je misdragen en als iemand hier iets van zegt roep je 'homofoob' of 'racist' of 'antisemiet':

http://nieuws.tpo.nl/2016/07/06/buren-weggepeste-homos-amsterdam-nieuw-west-verhaal-is-leugen/

Mike

Ik zag net een docu over eeneiige tweelingen, erg interessant.
Er was een tweeling, waarvan de ene zus op een gegeven moment besloot verder door het leven te gaan als man. Dit laten ze zien bij 36 min:
http://www.npo.nl/focus-het-geheime-leven-van-tweelingen/05-07-2016/VPWON_1262729

Een vriendin van mij heeft een boek geschreven over alleengeboren tweelingen. Dat geeft specifieke kenmerken aan de 'womb twin survivor' en zij heeft de overtuiging dat als je in de baarmoeder je tweelingzus of -broer hebt verloren maakt dat je als vrouw mannelijker bent als je een broer hebt verloren en vrouwelijker bent als je een zus hebt verloren, alsof je een stuk van je overleden tweeling mee uitdraagt.
(1 op de 8 zwangerschappen begint als tweelingzwangerschap maar er worden minder tweelingen geboren)

Overigens is het bewustzijn tussen tweelingen ook bijzonder, zo sterk op elkaar afgestemd. Ze halen vaak dezelfde resultaten op school, dromen hetzelfde, bijzonder toch.

Boeken over alleen geboren tweelingen: bijv. 'Drama in de moederschoot' en 'Ik wou dat ik twee hondjes was'

Een vriendin van mij heeft een boek geschreven over alleengeboren tweelingen. Dat geeft specifieke kenmerken aan de ‘womb twin survivor’ en zij heeft de overtuiging dat als je in de baarmoeder je tweelingzus of -broer hebt verloren maakt dat je als vrouw mannelijker bent als je een broer hebt verloren en vrouwelijker bent als je een zus hebt verloren, alsof je een stuk van je overleden tweeling mee uitdraagt.

Heeft ze bewijs voor deze stelling? Iedereen kan wel van alles beweren.

Mike

Je schrijft dat dit een vriendin van je is, dus ik doe mijn best om niet al te disrespectvol over te komen. Wat een enorme onzin, dit hele 'womb twin survivor'-verhaal! In onze klaag- en slachtoffercultuur hadden we al 'hooggevoeligen' (lees: chronisch gestressten) en nu is daar de 'womb twin survivor', die - jawel - 'hooggevoelig' blijkt te zijn, maar ook onzeker over zijn/haar seksualiteit en...tromroffel...snel gekwetst!

Dit klinkt als meer van hetzelfde van de misselijkmakende New Age-bullshit waar we sinds de jaren '90 mee overspoeld worden. Het zijn allemaal 'indigo'-kinderen. En wat voor huilebalkgedrag tonen deze millennials, deze 'special little snowflakes', die nog nooit hebben geleerd om met tegenslagen leren om te gaan en altijd gewend zijn om hun zin te krijgen omdat ze zo 'bijzonder' en 'uniek' zijn 'op zielsniveau'. Het zijn regelrechte slachtoffers en weekdieren, laffe emotionele kleuters die hameren op 'tolerantie', maar je afmaken (liefst anoniem op het internet) als je het niet met ze eens bent.

En nu hebben we er een nieuwe categorie bij, de 'womb twin survivor'. Ik krijg al tranen in de ogen als ik de term lees! Ik vraag me werkelijk af wie er harder hulp nodig heeft, deze doelgroep of hun 'begeleiders'.

Mike

Ik doe het zelf niet af als onzin.
Over de snowflakes, indigokinderen enz ik had daar zo mijn idee over. Dat ze eigenlijk met hun instelling prima passen in een wereld waar geen elite meer is met een anticreatie agenda. Zoals andere organismen in de natuur prima naast elkaar kunnen leven kunnen Wij mensen dat ooit ook.
We zitten volop in veranderingen, beerputten gaan open, macht takelt af, volk komt meer terug in zijn kracht.
Je zal het wel te romantische voorstelling van me vinden maar dit voelt voor mij goed.

Het gaat niet om wat goed 'voelt', want dan kunnen we nl. geen FEITELIJKE discussie hierover hebben. Daarom vroeg ik naar bewijs voor deze theorie, wat jouw vriendin dus niet heeft. Kennelijk 'voelt' dit voor haar ook goed en dat is goed genoeg. Daar kun je tegenwoordig een praktijk op bouwen! En natuurlijk is het weer een vrouw die in sprookjes gelooft. Zucht, vrouwen en hun 'gevoel'...

Een snelle Google search leert mij dat maar liefst 1 op de 8 zwangerschappen zou beginnen als tweeling. Bewijs niet nodig, want deze statistiek 'voelt goed'. Dus nu weten we waarom we zijn verzand in een maatschappij vol met bipolaire, hooggevoelige, depressieve, identiteitsgestoorde, anorexische en immer gekwetste watjes, ze 'lijden' aan een 'geboortetrauma' als de 'womb twin survivor' die ze zijn! Weer een reden om ze extra in de watten te leggen in onze knuffelcultuur, ze kunnen er immers ook niets aan doen...

Ben benieuwd hoe het volgende 'voelt'. Er doet nog een theorie de ronde omtrent tweelingen, nl. die van 'vanishing twin syndrome'. Deze is een tikkie minder zielig, want nu is de overgebleven tweeling een 'survivor' omdat deze de andere tweeling als een parasiet heeft OPGEGETEN! Ook niet aantoonbaar, maar hee, het 'voelt goed' voor de bedenkers, nietwaar? Ze gaan zelfs nog verder in hun absurde, onwetenschappelijke waanzin: het blijkt dat deze 'overlevers' te herkennen zijn aan hun LINKSHANDIGHEID! Tijd om een praktijk op te richten voor linkshandigen om hen te helpen met hun 'schuldgevoel' omdat ze hun tweelingbroertje of -zusje in de baarmoeder om zeep hebben geholpen...

Ik.zal.maar niet zeggen hoe dit allemaal bij mij 'voelt'.

Mike

With The ‘Transgender’ Movement, Liberalism Has Finally Descended Into Total Madness

Vervang 'transgender' door 'indigokinderen' of 'lone womb survivors' of 'HSP' of willekeurig welke andere slachtoffercategorie en je komt tot dezelfde conclusie: dit is een samenleving die aan het vervallen is in totale waanzin!

Een citaat uit dit ijzersterke stuk, dat mooi aansluit bij mijn vorige post:

Despite what they might say, there is no rational argument to support the notion that men can be women so long as they feel like women. There is no scientific proof. No evidence. Nothing. It’s a total fantasy bearing no resemblance to reality whatsoever. To make matters worse for them, they can’t even use their usual “well, maybe what we’re saying is total hogwash, but it has nothing to do with you anyway” argument. After all, they’re insisting that the we facilitate the “transgender” delusion by permitting penis-bearing men to de-robe in front of women, and that we participate in it by playing along and using the correct pronouns and even funding “gender reassignment surgery.” They want all of us to take specific action to accommodate this group. It does, therefore, affect us.

They can’t explain the argument, and they can’t argue that their argument is of no concern to us. All they can do is present the concept as a matter of faith, and hope their fellow believers will follow along.

Juits ja, we hebben dus geen objectieve maatstaven en argumenten meer, het moet gewoon geaccepteerd worden als een NIEUW GELOOF, omdat het 'goed voelt'.

Ook zeer sterk vond ik het punt dat de auteur naar voren brengt over hoe het feminisme nu gekaapt wordt door MANNEN die zichzelf vrouw 'voelen':

Feminists are the matriarchs of modern liberalism, and now they are watching as their movement dies, not by the hands of conservative Christians, but by gay men in dresses. Men are now barging their way into the female ranks and claiming not only membership, but headship, and feminists are required to shut up and cooperate. A few weeks ago, Glamour magazine declared Bruce Jenner “Woman of the Year.” Feminists were forced to applaud as a man was awarded the title of best woman. And most heroic woman. And most heralded, most admired, most womanly woman of all.

For years, feminists have insisted that they can do everything as well as men. Today, they must sit quietly while the gay lobby explains that, on the contrary, they can’t even be women as well as men. The mainstream acceptance of radical feminist theory has been, up until this point, one of liberalism’s great achievements. And now it’s all been tossed out for the sake of a population that barely exists. If there is a war on women, this is where it’s being waged.

Mike

Gelukkig zijn er nog 'snowflakes' die wel nog hun gezonde verstand hebben. En sommigen zijn nog vrouwen ook!

Millennials: your parents won’t say it, and your peers won’t say it because it seems every little thing is sending you all to a therapist because you’re just sooooooo victimized, but

Get. The. FUCK. Over. Yourself.

Generation Cry Baby: Why Millennials Are a F**king Joke

Special Snowflake Syndrome: The belief that one is a proverbial “unique and special snowflake”. Symptoms include inflated self-importance and an unfailing sense of entitlement. Those with exposure to excessive coddling in childhood are at especially high risk.

Overcoming “Special Snowflake Syndrome” as a Millennial

Mike

Hier is een SJW bullshit generator:

https://page00.com/sjw20/

Klik op de knop 'Make SJW bullshit' en voila, het staat op je scherm!

Mike

Haha, goed zeg, die bullshit generator!

Kwam net nog dit tegen: vlechtjes voor mannen. Feminisering van mannen kent geen grenzen, en als je er wat van zegt, ben je ouderwets of bekrompen.

CmvTropXYAAJmpE.jpg

Mark

Doet denken aan de 'murse' en de 'magina':

Kijk naar puberjongens vandaag de dag. Ze gedragen zich alsmaar vrouwelijker. Ze mogen dan hetero zijn, maar dit is het gedrag geworden waarmee je bij meisjes in de smaak valt. Dat en armspieren en een sixpack natuurlijk. Nog nooit eerder waren jongens zo met hun uiterlijk bezig. Niet in de laatste plaats omdat de metroman er doorheen wordt gedrukt via mannencosmetica en bladen als Men’s Health. Rapsterren hebben nu ook al een mannelijke handtas, een ‘man purse’, oftewel een ‘murse’. Een mannelijke ‘grap’ is je geslachtsdeel verstoppen tussen je benen, waardoor het er van voren uit ziet als een vagina, een mannelijke vagina, een ‘mangina’.

Mike

Over de snowflakes, indigokinderen enz ik had daar zo mijn idee over. Dat ze eigenlijk met hun instelling prima passen in een wereld waar geen elite meer is met een anticreatie agenda. Zoals andere organismen in de natuur prima naast elkaar kunnen leven kunnen Wij mensen dat ooit ook.

Jouw probleem is dat je nog steeds met 1 been volop in de New Age-mythes staat. Al die BS over indigokinderen die niet meer passen in de oude wereld leidt tot een hang naar een...nieuwe wereldorde. New Age is een pseudospiritueel dwaalspoor, uitgezet door de theosofische beweging en gepopulariseerd door Aleister Crowley, dat zwakte verheft tot een 'evolutionaire sprong'. Ik heb er al eens eerder over geschreven, m.b.t. 'hooggevoeligheid in mijn ebook over bijnieruitputting:

Hooggevoelige mensen hebben moeite om bij zichzelf te blijven. Ze pikken gauw sfeertjes op van anderen en laten zich domineren en manipuleren, vaak onbewust. Net als bij hyperactiviteit en autisme wordt dit door spirillusionisten nog wel eens gezien als een teken van hogere spirituele ontwikkeling. Opnieuw zie je dat stress wordt verheven tot het hoogste goed. Onder het kopje ‘de bijnieren en verslavingen’ gaf ik al aan dat bijnieruitputting leidt tot over je eigen grenzen heengaan, bijvoorbeeld door uitputting en uithongering.

(...)

Het punt met hooggevoeligheid is dat dit ook bijniergerelateerd is. Je hoort je eigen energie goed te kunnen bewaken, maar daarvoor moet je hormonaal wel sterk in je schoenen staan. Cortisol is bij uitstek het stressafwerende hormoon. Als je cortisol te laag is, heb je bijnieruitputting. In die staat ben je onmachtig om sfeertjes van anderen te zien voor wat ze zijn en word je manipuleerbaar en zwak. Mijn definitie van spiritualiteit is staan als een huis en kunnen geven, vergeven en ontvangen, waarbij je even goed zorgt voor jezelf als voor een ander.

Hooggevoeligheid past wat mij betreft niet onder deze definitie en natuurvolkeren zouden je recht in je gezicht uitlachen als je dat onder het hoogste goed verstaat en je vervolgens leren waar het werkelijk om draait. Dat zou beginnen met een bord goed voedsel, voeding die zij als heilig zagen, vruchtbaarheidsbevorderend voedsel als orgaanvlees, rauwe melk, eieren en viseieren. Kortom, al die voeding die volgens Weston Price hoog was in vetoplosbare vitamines en mineralen.

http://www.voedingisgezondheid.nl/Bijnieren_ebook.html

New Age = anticreatie. Het staat voor het oplossen van het ego, je unieke materiele ik-belevenis, en 'ascenderen' naar immateriele objectiviteit, waarin alles 'inclusief' is. Een ander woord hiervoor is: dood. In deze aardse, materiele realiteit zijn er tegenovergestelde polen en besta je op basis van een SUBJECTIEF bewustzijn en dus ook EXCLUSIVITEIT. De 'special snowflakes' doen dat overigens ook, ze pretenderen alleen maar 'inclusief' te zijn maar sluiten iedereen buiten die het waagt met hen oneens te zijn:

http://observer.com/2016/02/the-totalitarian-doctrine-of-social-justice-warriors/

http://www.therebel.media/_social_justice_warrior_programs_are_like_countless_infected_boils

Geloof jij werkelijk in een 'nieuwe wereld' met dit soort verwende nesten die grenzen aan krankzinnigheid?

Zo ja, dan is alle hoop verloren.

Mike

Ik heb niets met snowflakes, indigokinderen en al die onzin. Net wat Mike aanhaalt als je er iets van zegt dan ben je conservatief en kortzichtig. Allemaal propaganda om hetgeen wat eigenlijk niet normaal is als normaal door de strot te duwen en mannen te veranderen in een half wijf. Dat gebeurt volop, de laatste maanden draait deze agenda op volle toeren. Mannen met braids daar krijg ik de rillingen van, je ziet ze al vaker inmiddels. Van die hipster-knakkers met zo'n knotje met een leggingjeans aan. Ik zat van het weekend op een terrasje ergens in Mokum, ik heb al wat van die gasten voorbij zien komen. Zeker bij de jongere generatie slaat het aan.

Tweelingen vinden ook the powers that be interessant. Daar wordt volop mee geëxperimenteerd al jaren lang. Poosje geleden me eens in verdiept.

hierover hou ik wijselijk mijn mond, de beelden spreken voor zich.

De nazi's vonden tweelingen al interessant:

https://en.wikipedia.org/wiki/Nazi_human_experimentation#Experiments_on_twins

Mike

De nazi’s vonden tweelingen al interessant:

https://en.wikipedia.org/wiki/Nazi_human_experimentation#Experiments_on_twins

Mike

Yup. Van afgekeken of wie weet zelfs in samenwerking met. WW2 daar hangt ook een luchtje aan. Met kinderen wordt volop geëxperimenteerd. Ik verdenk celebs daar ook van met al hun rare kids, tig die opeens twins krijgen. In return for fortune and fame.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan