LGBTQ+

Sullins geeft toe dat de feiten in zijn onderzoek nog niet sluitend en waterdicht zijn. Wat hij zegt is dat we niet naar kleine kinderen moeten kijken, maar naar kinderen vanaf 15 jaar en moeten onderzoeken hoe zij zich ontwikkelen als volwassenen. Hij zegt dat het ontbreken van een biologische vader of moeder leidt tot psychologische problemen, die zich pas opnebaren in de puberteit. Het is duidelijk dat er nog meer onderzoek moet plaatsvinden om dit 100% hard te maken, maar dat geeft hij ook toe. De Australische studie die in jouw citaat wordt aangehaald heb ik al eerder ontmaskerd als een fopstudie.

Mike

Het feit blijft dat een onderzoek, gedaan door een katholieke priester die lid is van een anti LGBT lobby die miljoenen doorsluist aan diezelfde anti LGBT lobby, echt niet objectief is.

Tel daarbij het feit op dat er in dit onderzoek welgeteld 2 kinderen onderzocht zijn van daadwerkelijk getrouwde homoseksualiteit ouders terwijl er wel conclusies worden getrokken en dit onderzoek is zeker geen steek meer waard als het onderzoek dat jij bekritiseerde.

Jammer en een gemiste kans. Alles wat men wil bewijzen kan zogenaamd bewezen worden. Daarmee is het echter zeker geen waarheid.

De lezers van dit forum kunnen tot zo ver wederom hun eigen conclusies trekken.

Geen idee waarom dit nu niet voor eens en voor altijd gedegen wordt uitgezocht. Aart en ik zijn het in ieder geval eens over 1 ding: er zitten haken en ogen aan beide studies. Ik mag echter hopen dat de oplettende lezer inziet dat de Australische 'studie' van Aart geen enkele basis in de realiteit heeft en dat deze door mij aangehaalde studie tenminste nog een kern van waarheid bevat.

Mike

Aart en ik zijn het in ieder geval eens over 1 ding: er zitten haken en ogen aan beide studies.

Klopt Mike.

En voor de duidelijjheid: ik verdedig ook zeker niet het Australische onderzoek. Het komt gewoon in het commentaar over de studie die jij aanhaalt weer naar boven. Het enige wat ik met het commentaar aantoonbaar is dat er een sterke lucht zit aan de objectiviteit van het onderzoek van Paul Sullins.

Waar ik me vooralsnog op baseer zijn de voorbeelden die ik in mijn omgeving zie.

Geen idee of kinderen van homo-ouders ongelukkiger zijn, ik geef het het voordeel van de twijfel. Lijkt me wel dat deze kinderen niet de traditionele normen en waarden meekrijgen dus zijn ze al beïnvloed door de rose agenda. In hun beleving zullen ze vast niet minder gelukkig zijn bovendien is het maatschappelijk inmiddels goed geaccepteerd dat lgbt's aan kinderen komen geadopteerd, via draagmoeders en wat al niet meer. Dan kom je vanzelf weer uit bij de agenda: de natuurlijke voortplanting verstoren.

Hoewel het me de tegen de borst stuit ben ik benieuwd wat de volgende generatie ons brengt, de kinderen en de jongeren van nu die duidelijk beïnvloed worden door deze propaganda.

Die volgende generatie is er al: de 'special little snowflakes', de millenials, generatie Y of hoe je het ook wil noemen. Ruggengraatloze bedplassers met een slachtoffermentaliteit die eeuwig in de puberteit blijven hangen.

Mike

Niet boos worden Godsgeschenk. Ik bedoel het goed. Iedereen heeft recht op een baan. Ik zie je hier vaak klagen, je afhankelijk opstellen en bevestiging vragen. Doe er iets aan of accepteer dat het is zoals het is.

Volgens mij hebben we hier te maken met een misverstand. Als ik het goed heb begrepen had Dorothe het niet noodzakelijk over zichzelf, maar meer over het feit dat jonge mensen goedkopere arbeidskrachten zijn en er daarom oudere, duurdere werknemers vervangen worden door jongere werknemers.

Mike

Juist, dat bedoelde ik. Daarom begreep ik ook even niet de reactie. Maar goed, zo is het dus bedoeld.
Dank je, Mike.

Dorothé

Geen idee wat ik van die gast moet vinden want van infowars krijg ik een beetje de kriebels van, maar hij vat het goed samen.

Maar die helaas wel de banen krijgen en iemand van generatie X valt naast de mand….

Ik bedoelde dat het niet "helaas" is dat zij banen krijgen. Voor iedereen die een baan wil en krijgt is dat mooi. Daar is niets "helaas" aan.

en iemand van generatie X valt naast de mand

En zo moet generatie X ook zelf zorgen dat ze een baan krijgen of op een andere manier geld verdienen.

Dat is wat ik bedoelde.

Dat heb je mooi theoretisch gezegd, maar je gaat volledig voorbij aan het onrechtvaardige feit dat oudere mensen niet ontslagen worden omdat ze niet functioneren maar omdat ze te duur zijn, terwijl jongere mensen weliswaar goedkoper zijn maar lang niet altijd functioneren (omdat het bedplassende verwende nesten zijn die altijd hun zin krijgen, als ze maar hard genoeg schreeuwen). In zo'n systeem is er geen rechtvaardigheid en delven oudere mensen altijd het onderspit.

Mike

Daar heb je een punt Mike. Voor mij is dat echter geen reden om zelf te gaan jammeren:

omdat het bedplassende verwende nesten zijn die altijd hun zin krijgen, als ze maar hard genoeg schreeuwen

Ik zou zeggen: schouders er onder en zorgen dat je je eigen kost kunt verdienen. Er zijn gelukkig ook nog veel "ouderen" (tegenwoordig ben je boven de 40 blijkbaar al oud) die gewoon aan een baan komen of zelf iets beginnen. (Maar dit begint te aardig of-topic te raken)

Nee, het is precies on-topic. Zie deze post die ik zojuist heb geplaatst in de topic over feminisme. Die oudere generatie heeft wel geleerd om te werken voor hun geld en juist niet te jammeren als ze tegenslagen ondervonden, iets wat de jongere generatie nog maar waar moet maken. Nu is de samenleving echter zo ingericht dat zij denken hier maximaal baat bij te hebben. Time for a reality check!

De realiteit is dat de arbeidsmarkt niet zit te wachten op huilbaby's en vanzelf tot de conclusie komt dat ze misschien beter oudere, meer ervaren krachten aan boord moeten houden. Deze huilebalken slagen in meerdere opzichten niet, want nu is er MGTOW (Men Go Their Own Way) en MRA (Men's Rights Activists) en voor het eerst in de geschiedenis spelen mannen het spelletje niet meer mee. Weet je wat dit betekent? Zonder ons sperma kunnen ze zich niet voortplanten en verdwijnt hun narcistische gedrag vanzelf uit de 'gene pool'. Boehoe!

Mike

En het is niet alleen zo dat de ouderen er sneller uitgewerkt worden, maar de discriminatie is nog VEEEEL groter.
Ouderen worden bij sollicitaties gewoon genegeerd, d.w.z.., hun sollicitatiebrieven worden bekeken en vanaf een bepaalde leeftijd heb je geen kans meer (op een normale baan) en worden ze opzij geschoven.
Dan hebben zelfs buitenlanders (die niet eens de taal spreken) nog meer mogelijkheden. Leeftijdsdiscriminatie is de ergste discriminatie op de werkvloer die er bestaat. En dat mij niemand zegt dat het niet zo is. Ik heb persoonlijk met HR mensen gesproken en die beweren dat vanaf 40 jaar het heel moeilijk is.
Dan kan men makkelijk zeggen dat men er iets aan moet doen en er zelf verantwoordelijk voor is.

Dorothé

Een grote schande dat in naam van de 'gelijkheid' er gediscrimineerd wordt op basis van leeftijd, geslacht, etnische achtergrond of seksualiteit, ten koste van capabele mensen!

Turd Flinging Monkey noemt in een video die ik in de topic over feminisme heb geplaatst het voorbeeld van een basketball-team: iedereen krijgt een gelijke kans om zich te plaatsen voor het team, maar uiteindelijk blijkt het team op basis van PRESTATIES toch vrijwel geheel te bestaan uit zwarte mannen. Iedereen mag dan gelijke kansen hebben, maar als we eerlijk beoordeeld worden op kwalificaties bestaat er niet zoiets als een gelijke uitkomst.

M.a.w.: discriminatie is een natuurlijk fenomeen, mits dit rechtvaardig gebeurt. Als we geen onderscheid kunnen maken op basis van solide criteria zijn we nergens!

Mike

Een geweldige schrijver vind ik Gerhard Hormann. Dit past wel in het thema wat we nu even hier aanhalen. Mensen die eruit gegooid worden en geen kans meer maken. Verder worden ook de verschillende generaties aangesproken. En nog veel meer....
Ik heb nu al 4 boeken van hem. Zijn laatste boek heb ik 3 dagen geleden gekocht en gisteren uitgelezen. Alle andere informatie moest wijken, ik kon niet meer ophouden met lezen. Deze man schrijft zo nuchter en eerlijk, ik heb zelden zoiets eerder gelezen. Natuurlijk kan niet iedereen leven zoals hem, maar daar gaat het uiteindelijk ook niet om. Hij doet heel veel rake uitspraken en vele zaken die hier besproken zijn geworden, worden ook door hem op nuchtere wijze besproken in zijn boeken.
Zijn laatste boek: Het plakband pensioen.
https://www.bol.com/nl/p/het-plakbandpensioen/9200000051833361/

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan