LGBTQ+

Ehum...
ik blijf erbij, een ander wereldbeeld, maar niet minder intelligent...
Het heeft alleen andere gevolgen. Of die altijd minder goed zijn, valt te bezien.

Dorothé

Bekijk dat filmpje van Turd Flinging Monkey. Het verschil in hersencapaciteit tussen mannen en vrouwen is 10%, oftewel een stuk zeep. Dat is gigantisch! Hij haalt het voorbeeld aan van mensen die een beroerte/hersenbloeding hebben gekregen, waarbij slechts een fractie van die 10% is beschadigd. Kijk eens wat voor gevolgen dat al kan hebben! Nogmaals: vrouwen kunnen ideeen van mannen prima volgen, maar kunnen ze zoiets ook zelf BEDENKEN?

Mike

Maar ik snap nu wel naar aanleiding van onze discussie hierover wat je bedoelt.
Inderdaad bereikt men met gedrag a.g.v. rationeel denken (logisch denken) meer dan handelingen a.g.v. emotioneel denken (denken gekleurd door negatieve/positieve emoties).
Het leven is daardoor wel saaier, maar stabieler en succesvoller.

Dorothé

Jij noemt het saai, ik noem het geestelijk gezond. De complete LGBTQ-waanzin komt uit de vrouwelijke koker!

Mike

Als mannen en hun ideeen zo saai zijn, was je hier toch ook snel uitgekeken? Maar je hebt honderden pagina's van mijn teksten die je doorwerkt en staat constant met je oren te klapperen over wat je allemaal leert!

Mike

Nichten in uniform, waar hebben we dat eerder gezien?
https://dublinsmickdotcom.wordpress.com/2016/07/15/ban-to-be-lifted-on-transgender-military-troops/

"Uiteraard hoor ik links en rechts het nodige over series van Netflix en ik word eerlijk gezegd niet vrolijk van wat ik allemaal voorbij hoor komen. Het ziet ernaar uit dat de social engineers een nieuw medium hebben gevonden om de beinvloedbare geesten van jonge mensen te vervuilen. "

En House of cards dan? Ze laten in die serie echt zien wat een psychopaten er in het witte huis zitten, eerlijk gezegd sta ik er nog steeds van te kijken dat dit zomaar gemaakt kon worden.

Ik weet niet of ik dat met hersen volume nu een goed argument vind. Mijn paarden hebben een groot hoofd misschien hebben zij wel grote hersenen. Varkens schijnen toch kleine hersenen te hebben? Maar zijn best intelligent.

Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik me er nog niet in verdiept heb. En dan nog het geval van mensen die een kogel of ander voorwerp in hun hoofd hebben zitten en nog normaal functioneren...

En daarbij zijn er genoeg mannen die die 10% volgens mij duidelijk niet benutten xD

Complotdenker

Oudere LGBT'ers krijgen van de lokale overheid van San Diego betaalbare woningen:

https://fellowshipoftheminds.com/2016/07/14/san-diego-builds-affordable-apartments-for-lgbt-seniors-with-taxpayer/

Mike

Een uitstekend artikel van Vigilant Citizen over Bruce/Caitlyn Jenner:

http://vigilantcitizen.com/vigilantreport/the-agenda-behind-bruce-jenners-transformation/

Enkele citaten, te beginnen met dit citaat dat zo in de topic over feminisme kan:

An important part of the elite’s agenda is to debase, confuse and mix up the natural, harmonious order of things. It is about steering away from what is real, pure and authentic to move towards to the fake, artificial and the constructed. For this reason, there one aspect of the Agenda that is becoming increasingly apparent : The feminization of the male and the masculinization of the female. Under the guise of “empowerment”, men who act like females and females who act like men are not only accepted, but celebrated. I personally do not have a problem with that. I DO have a problem with the other side of this agenda: Men who act like traditional men (and do not feel the need to apologize for it) are now portrayed as evil and wrong. And, all of a sudden, portraying a stay-at-home mom who takes pride in cooking for her family is considered “sexist”.

In other words, it is about a complete reversal of gender roles. Simply by looking at our genetic make-up and the behavior of most mammals, one can observe that males are engineered to hunt, provide and protect while females are made to “nest”, care and nurture, While modern living has made these traits less dominant, they are nevertheless part of our core being. And mass media is heavily focusing on promoting the exact opposite of this. It is about the attacking the mind with messages that conflict with our natural inclinations.

Ook dit citaat is veelzeggend:

In occult secret societies, the highest stage of illumination is achieved through the internalization of duality and the equilibrium between opposing forces – good and evil, active and passive. male and female. This concept is symbolically represented by the horned, hermaphrodite god Baphomet. It is also represented in alchemical symbolism such as the Alchemical Androgyne

Het in elkaar oplossen van dualistische polariteiten is een staat van perfectie, die we 'verlichting' noemen. Het is ook een terugkeer naar het licht van waar we vandaan komen. Het is hemelen, doodgaan:

Of course, the concepts above are meant to be interpreted in an esoteric and spiritual context where the human soul transcends its physical shell.

Het ontstijgen van het aardse lichaam is Luciferiaans en het is belangrijk dat mensen de occulte betekenis van de transseksuele en androgyne agenda doorzien.

Although the elite’s occult teaching are about complete equilibrium, they want the masses to be completely out of balance. That’s how you keep them confused and malleable.

D.m.v. verwarring en gebrek aan evenwicht houd je de massa onder controle en kun je deze bespelen. En wat schreef ik in de topic over feminisme?

Een vrouw die koste wat kost haar gelijk wil halen (lees: zo’n beetje elke moderne vrouw) maakt geen gebruik van argumenten maar van manipulatie, chantage en verwarring. Dit frustreert mannen mateloos, wamt het zijn slinkse methodes waar ze met al hun argumenten geen antwoord op hebben.

Deze agenda is dan ook veel schadelijker voor mannen dan voor vrouwen, omdat deze aansluit bij de collectieve vrouwelijke energie maar regelrecht ingaat tegen de inviduele mannelijke energie!

Mike

Over die Bruce Jenner daar heb ik laatst eens even naar gekeken uit nieuwsgierigheid maar wat een walgelijke propaganda het zit er vol mee. Meneer ging met zijn kring van trans women on tour. Ging ie ook een kind van een jaar of 12 bemoedigend toespreken wat na een speech zijn hart uitstortte bij hem want the kiddo was multi gender. Na de toespraak stonden een paar mensen te protesteren (zogenaamd) dat hij de transgenders geen goed doet. The hero als ie is stapte ie natuurlijk op ze af en ging met ze in discussie waarna men bijdraaide. Zal me niets verbazen als die gast onder de mk ultra zit en wordt gebruikt voor het doel. I ám Cait, the new normal maar praat en loopt nog steeds als een vent.

'E' een heel foute zender trouwens die voorheen niet in mijn pakket zat. Met oa dit pareltje aan entertainment. Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die zoiets blijvend volgen

Eigenlijk is het zo klaar als een klontje:
De elite gebruikt de vrouwelijke gedachtegang om hun agenda door te drukken:
Homoseksualiteit (vervrouwelijking van het mannelijke denken/etc.), feminisme, klimaatthema en groen-links, donor, goede doelen...

Het meeste hiervan is op zich niet slecht,... maar de vrouwen worden voor deze oorspronkelijke gedachten gebruikt en het doel van de agenda is niet de goede bedoelingen maar de anti-creatie die hieruit volgt.
Hier zit hem de crux in het verschil tussen denken (noem het intelligentie) van mannen en vrouwen. Mannen denken logisch en vallen niet voor deze val. Maar de clevere elite gebruikt hun mannelijk verstand om dit vrouwelijk denken negatief om te zetten.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan