Ik heb altijd al gezegd dat men gebruikt maakt van de NEGATIEVE EXPRESSIE van de vrouwelijke energie. Satan is een boze vrouw, weet je nog? Alle kritiek die ik uit in de feminisme-topic is gericht op deze expressie. Vrouwen die deze expressie niet vertonen of weten te onderdrukken beschouw ik als sterke vrouwen waar ik het grootst mogelijke respect voor heb.
Ook de mannelijke energie kent negatieve expressie. Mannen die vrouwen en kinderen kwaad doen bijv. door te mishandelen en verkrachten. Daarom keer ik me ook tegen de hypermasculine moslimcultuur. Maar er zijn natuurlijk ook genoeg moslims die deze expressie evenmin vertonen. Ik ken genoeg uiterst vriendelijke en gastvrije moslims en ook daar heb ik veel respect voor.
Ik keer me tegen de uitwassen, tegen de negatieve expressie. De negatieve expressie van vrouwelijke energie is uiterst bruikbaar voor de elite, want deze bestaat uit manipulatie, complotten, geniepigheid, berekendheid, wreedheid, sadisme, collectivisme. Het is inderdaad zeer belangrijk om dit metafysisch te zien, leerzaam ook om op die manier naar jezelf en anderen te leren kijken. Helaas krijg ik nog te vaak reacties van forumleden die alles persoonlijk lijken te nemen en deze 'helicopter view' dus niet hebben.
Mike