LGBTQ+

Symbolisch kan men zeggen: De vrouw geeft de man de appel om hem over te halen.

Leidt dit tot de grote val van de mensheid.....Agenda 21!

Dorothé

In de tijd van de natuurvolkeren leefde men met de natuur dus pro creatie. Daar was de vrouwelijke energie nodig en ook het mannelijke denken. Het vulde elkaar mooi aan. Dit was waarom vrouwen en kinderen geëerd werden, ze waren het teken van vruchtbaarheid.

Helaas zitten we nu met een anti-creatie agenda. We hebben nog steeds het vrouwelijke denken, het is wel aangepast aan nu, maar de basis is er nog steeds/ het vrouwelijke zorgt voor, gaat uit van het geheel. Dat kan de gemene elite goed gebruiken. Het mooie aan het vrouwelijke denken wordt dus misbruikt om anti-creatisch te kunnen zijn.
Dat er bij de vrouwen ook veel negatieve karaktereigenschappen zijn, nou ja, bij de mannen zijn die er ook maar weer anders. Ik denk dat we hier inderdaad meer op metafysisch niveau moeten kijken en niet naar de nevenzaken. De vrouw in de binnenste cirkel - verzorgend- de man in de buitenste cirkel - jagend. Beide aanvullend en okay - totdat men eigenschappen gaat misbruiken....

Dorothé

Ik heb altijd al gezegd dat men gebruikt maakt van de NEGATIEVE EXPRESSIE van de vrouwelijke energie. Satan is een boze vrouw, weet je nog? Alle kritiek die ik uit in de feminisme-topic is gericht op deze expressie. Vrouwen die deze expressie niet vertonen of weten te onderdrukken beschouw ik als sterke vrouwen waar ik het grootst mogelijke respect voor heb.

Ook de mannelijke energie kent negatieve expressie. Mannen die vrouwen en kinderen kwaad doen bijv. door te mishandelen en verkrachten. Daarom keer ik me ook tegen de hypermasculine moslimcultuur. Maar er zijn natuurlijk ook genoeg moslims die deze expressie evenmin vertonen. Ik ken genoeg uiterst vriendelijke en gastvrije moslims en ook daar heb ik veel respect voor.

Ik keer me tegen de uitwassen, tegen de negatieve expressie. De negatieve expressie van vrouwelijke energie is uiterst bruikbaar voor de elite, want deze bestaat uit manipulatie, complotten, geniepigheid, berekendheid, wreedheid, sadisme, collectivisme. Het is inderdaad zeer belangrijk om dit metafysisch te zien, leerzaam ook om op die manier naar jezelf en anderen te leren kijken. Helaas krijg ik nog te vaak reacties van forumleden die alles persoonlijk lijken te nemen en deze 'helicopter view' dus niet hebben.

Mike

Mike, ik ben blij dat ik de zaak (begin) te snappen. Je laatste opmerking, daar sta ik 100% achter. Met je laatste opmerking is in feite alles van dit hele forum op dit gebied, gezegd.

Dorothé

In feite is dit lijntje voor de mensen die de helicopterview niet hebben oftewel niet meta-fysisch kunnen beoordelen. Voor degene die dat wel kunnen, was deze informatie al duidelijk voordat dit lijntje en aantal anderen begonnen.

En inderdaad zoals met veel onderwerpen is er met mensen die niet meta-fysisch kunnen denken geen beginnen in een discussie. Dit kom ik in het dagelijks leven ook erg veel tegen. Maar goed, de aanhoudes winnen.

Joost

Jah ik voelde me toch even persoonlijk aangevallen. Dat ik er nog al bekaaid vanaf kwam door vrouw te zijn.

Maar naar wat meer te hebben gelezen in dit topic en het topic fiminisme valt dat wel weer mee.

Want anders kreeg ik er nog een gender issue van :p

Complotdenker

Je kunt tegenwoordig zomaar een man worden als je dat wil, hoor. Daar gaat deze hele topic over!

Mike

Roze loper voor RadboudUMC

Bekijk de Tweet van @CathyvanBeek56: ?s=09

Pfff, punt 5 in dat krantenartikel...
Alsof het weekdieren zijn die aparte verzorging nodig hebben.

Wat vind jij daar nou van, Aart?

Mark

Wat vind jij daar nou van, Aart?

Voor mij hoeven ze de roze loper niet uit te leggen. Vroeger (ja, ja, opa vertelt) had 'men' de mond nog wel eens vol van integratie wat betreft homoseksualiteit. Daar was ik altijd fel op tegen. Integreren betekent voor mij dat ofwel ik me zou moeten aanpassen om in het bekende stramien mee te lopen, of dat de ander zich overdreven tolerant ging gedragen en te pas en te onpas riep (het liefst met een hoog en overslaand stemmetje) "dat al die homo's toch zo aardig en vriendelijk zijn". Bovendien zou ik me dan blijkbaar aan moeten sluiten bij een club mensen die als enige overeenkomst hebben dat ze op hetzelfde geslacht vallen. Volgens mij zijn er wel essentiëlere zaken om je druk om te maken.

Rot op! Ik ben wie ik ben. Ik pas me niet aan. Ik sluit me niet aan en ik zit al helemaal niet te wachten op overdreven tolerantie. Bovendien ken ik heel aardige homo's maar ook types die helemaal niet zo aardig en lief zijn. Ik hoef me dus niet zo nodig aan te sluiten bij een club van heel verschillende mensen die meestal maar één kenmerk gemeen hebben.
Kortom, voor mij hoeven dit soort symbolen niet.

Toch stoor ik me er ook niet aan en soms vind ik bepaalde acties in deze richting zelfs wel grappig. Ik kan er ook om lachen, net zoals ik hartelijk kan lachen als bijvoorbeeld in een cabaret programma dit soort zaken op de hak genomen wordt.

Voor mij zelf geldt dat ik dit soort zaken gewoon niet zo serieus wil nemen. Ik snap ook de sympathieke gedachte er achter en ik zie ook heus wel dat er op een ander niveau een agenda is. Maar voor mij is dat geen reden om hier echt iets van te vinden.

En hiermee bevestig je exact wat ik al die tijd al constateerde. Je complete antwoord ging over hoe jij hier persoonlijk in staat. Marks vraag was gericht op de agenda en jij praat weer uitsluitend over jezelf.

Aan het eind van je reactie laat je en passant nog even weten je wel bewust te zijn van de agenda, maar hier geen mening over te (willen) hebben. Prima, vrije wil en zo, maar dan gaat elke bijdrage van jou over dergelijke onderwerpen over jou persoonlijk en niets anders.

Dat had ik al vanaf het begin meteen door, maar jij en anderen hebben er een probleem mee als ik benoem dat je de neiging hebt om de dingen persoonlijk op te vatten, terwijl ik de cultureel marxistische agenda wil blootleggen. Nu blijkt uit jouw eigen woorden dat we daarover geen reactie van jou hoeven te verwachten en dat telkens weer elke post over dit soort onderwerpen zal gaan over jou en je dus ervoor kiest om op het persoonlijke niveau te blijven hangen, omdat je tot de groep behoort die volgens de agenda de heteroseksuele bevolking voortdurend door de strot wordt geduwd.

Dus het Radboud doet nu ook aan politiek correcte LGBT-bullshit. De zomerfeesten zijn hier in Nijmegen weer achter de rug, compleet met Roze Woensdag. Waarom en hoe heeft de regenboogmaffia toch die ene dag van de vierdaagse weten te kapen? En als makke schapen kleuren lopers, publiek en horeca massaal roze! En ze hebben de Tilburgse kermis, de grootste van Nederland, ook al veroverd! Wanneer is het ooit eens genoeg en komen we weer eens bij onze zinnen?!

Mike

Nu blijkt uit jouw eigen woorden dat we daarover geen reactie van jou hoeven te verwachten en dat telkens weer elke post over dit soort onderwerpen zal gaan over jou en je dus ervoor kiest om op het persoonlijke niveau te blijven hangen

Zowel op persoonlijk niveau als over het bestaan van een eventuele agenda op dit vlak, heb ik hier inderdaad geen enkel probleem mee.

De zomerfeesten zijn hier in Nijmegen weer achter de rug, compleet met Roze Woensdag. Waarom en hoe heeft de regenboogmaffia toch die ene dag van de vierdaagse weten te kapen? En als makke schapen kleuren lopers, publiek en horeca massaal roze!

Ik vind dit heel begrijpelijk. Ten eerste is het leuk om feest met elkaar te vieren. En ten tweede zijn dit soort dagen, als bijvoorbeeld Roze woensdag bij de Nijmeegse vierdaagse feesten, en de Roze maandag bij de Tilburgse Kermis, van oudsher heel slappe dagen op deze evenementen. Door het roze tintje zijn het nu de topdag qua bezoekersaantallen, omzet en dergelijke. Puur commercieel blijkbaar. En blijkbaar willen mensen massaal op dit soort evenementen af komen en hun geld spenderen, omdat het leuke evenementen zijn waar je plezier kunt hebben.

Zowel op persoonlijk niveau als over het bestaan van een eventuele agenda op dit vlak, heb ik hier inderdaad geen enkel probleem mee.

Dan ook niet gaan bokken als ik je hier op wijs door te zeggen dat ik je helemaal nergens op hoef te wijzen.

Door het roze tintje zijn het nu de topdag qua bezoekersaantallen, omzet en dergelijke. Puur commercieel blijkbaar. En blijkbaar willen mensen massaal op dit soort evenementen af komen en hun geld spenderen, omdat het leuke evenementen zijn waar je plezier kunt hebben.

Yep. Gay is the way. Zucht. En terwijl de nazi's de gele driehoek hadden voor joden en we hier nog altijd schande van spreken hadden ze de roze driehoek voor homo's, die we al decennia lang omarmd hebben!

Mike

En terwijl de nazi’s de gele driehoek hadden voor joden en we hier nog altijd schande van spreken hadden ze de roze driehoek voor homo’s, die we al decennia lang omarmd hebben!

Dat werkt inderdaad hetzelfde als met een geuzennaam: jezelf een term of een symbool toe eigenen wat door anderen eerst als scheldwoord of onderdrukking werd gebruikt en nu door diezelfde groep als uiting van trots is gekaapt.

Eigenlijk zou dit zo in het topic van Mark terecht kunnen: "Power to the people".

Hoe misleid kun je zijn...

In ieder geval is nu wel duidelijk dat je a) niet objectief naar de LGBTQ-agenda kan of wil kijken en b) een stuitende naiviteit aan de dag legt omtrent dit soort onderwerpen.

Mike

Mike, vertel wat voor jou het grote probleem is met de volgens jou benoemde LGBTQ-agenda.

We zitten nu al op pagina 40. Lees alles nog eens terug zonder persoonlijke kniereflexen, zou ik zeggen, en er gaat een wereld voor je open.

Mike

Sorry Mike,

Blijkbaar zie ik het probleem niet. Misschien omdat ik volgens jou naïef en misleid ben, maar misschien ook omdat er gewoon geen probleem is.

Je zou toch op z'n minst, zonder daar 40 pagina's voor nodig te hebben, moeten kunnen aangeven wat volgens jou het grote probleem is.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan