LGBTQ+

Speciaal voor jou dan:

De topic begint met een filmpje dat gaat over het normaliseren van geestelijke gestoordheid. Geslachtsidentiteitsstoornisssn = mentale aandoening. Dat volwassenen hier aan lijden is tot daar aan toe, maar toestaan dat kinderen ONOMKEERBARE hormoontherapie of zelfs geslachtsveranderende operaties ondergaan is een teken van een samenleving in verval.

Kinderen op een leeftijd dat ze daar nog helemaal niet aan toe zijn blootstellen aan heteroseksualiteit is al kwalijk genoeg, maar homoseksualiteit en transseksualiteit is nog een graadje erger. Dit getuigt van een verdorven seksuele moraliteit die zeer schadelijk is voor beinvloedbare kindergeesten.

De LGBTQ-agenda is een uitvloeisel van de links-progressieve feministische agenda, die als doel heeft om de traditionele heteroseksuele, monogame gezinseenheid te breken. Dit is een collectieve waanzin die zich in de naoorlogse jaren in toenemende mate meester heeft gemaakt van onze samenleving. Onderdeel van dezelfde agenda is 'tolerantie' jegens de hypermasculiene moslimcultuur die ironisch genoeg uiterst intolerant is naar vrouwen en homo's.

Kortom, de samenleving wordt BEWUST verziekt tot een Sodom en Gomorra en de LGBTQ-bullshit speelt hier een zeer belangrijke rol in!

Mike

Hey Mike,

Ik denk dat ik toch maar vrouw blijf. Ik geloof dat er nog geen mogelijkheid is om die 10% extra neocortex erbij te krijgen.

Misschien moeten alle mannen maar een neocortex verminderende(dat moet toch te doen zijn) injectie krijgen. wel zo eerlijk ???

Sorry, maar dat is natuurlijke ongelijkheid. Het zit je wel dwars, geloof ik, dat verschil, of niet?

Mike

@Aart

Vroeger (ja, ja, opa vertelt) had ‘men’ de mond nog wel eens vol van integratie wat betreft homoseksualiteit. Daar was ik altijd fel op tegen. Integreren betekent voor mij dat ofwel ik me zou moeten aanpassen om in het bekende stramien mee te lopen, of dat de ander zich overdreven tolerant ging gedragen en te pas en te onpas riep (het liefst met een hoog en overslaand stemmetje) “dat al die homo’s toch zo aardig en vriendelijk zijn”.

Dan moet die overduidelijke LBGTQ push je toch ook de keel uithangen, zelfs al zou je die agenda niet doorzien? Overdreven tolerantie is hierbij aan de orde van de dag.

Mark

Kinderen op een leeftijd dat ze daar nog helemaal niet aan toe zijn blootstellen aan heteroseksualiteit is al kwalijk genoeg, maar homoseksualiteit en transseksualiteit is nog een graadje erger.

Gedeeltelijk eens, gedeeltelijk niet. Natuurlijk moet je een kind niet blootstellen aan seksualiteit waar het nog niet aan toe is. Uiteraard bestaat er zo iets als seksuele opvoeding en heb je het er met kinderen wel over op hun niveau als er bijvoorbeeld vragen komen en dergelijke. Tot zo ver eens. Dat homoseksualiteit en transseksualiteit een graadje erger zijn voor de tere kinderziel, blijkt uit geen enkel objectief wetenschappelijk onderzoek. Het bestaat en in zo verre als het kind daar aan toe is mag het dat weten ook. Sterker nog, mocht het kind later zelf homoseksuele gevoelens hebben dan is het alleen maar goed dat het weet dat dat ook kan en er ook mag zijn.

De LGBTQ-agenda is een uitvloeisel van de links-progressieve feministische agenda, die als doel heeft om de traditionele heteroseksuele, monogame gezinseenheid te breken.

Waaruit blijkt dat dit volgens jou het doel is? Niemand heeft er iets op tegen als jij een traditionele, monogame gezinseenheid prefereert. Prima toch? Daarnaast bestaan er andere vormen en dat die ook zichtbaar zijn vind ik alleen maar een verrijking.

Onderdeel van dezelfde agenda is ‘tolerantie’ jegens de hypermasculiene moslimcultuur die ironisch genoeg uiterst intolerant is naar vrouwen en homo’s.

Joe weet je dit? Oké, in de fundamentalistische vorm is dit zeker zo. Maar (en ik ga hier toch weer uit van mijn eigen ervaringen, liever dan van dubieuzee bronnen) in moslimlanden bestaat ook homoseksualiteit. En daar gebeurt op homoseksueel vlak heel veel. En iedereen weet dat en in principe is het vaak geen probleem. (Nogmaals, reacties uit de fundamentalistische hoek buiten beschouwing gelaten). Je moet daar echter niet, zoals in het westen vaak wel het geval is, het er over willen hebben en denken dat mensen het snappen als je daar als homostel in een klein dorp wil gaan samenleven. Die verandering moet, als dat al nodig is, van binnenuit komen. Zeventig jaar geleden was de situatie in Nederland net zo.

Verder heb ik in Nederland en ook elders veel vrienden uit de moslimcultuur die helemaal geen probleem hebben met, of intolerant zijn jegens vrouwen of homo's.

Kortom, de samenleving wordt BEWUST verziekt tot een Sodom en Gomorra

En hier zijn we het dan blijkbaar heel erg oneens. Voor mij zijn al die verschillen een verrijking

Dan moet die overduidelijke LBGTQ push je toch ook de keel uithangen, zelfs al zou je die agenda niet doorzien?

Toch hangt het me niet de keel uit. Ook al zou er een agenda zijn op dit gebied, de mensen dit dit soort acties bedenken en uitvoeren zijn echt geen omgekochte handlangers van de elite die er op uit zijn om de maatschappij omver te werpen. Hun intenties zijn goed. Ze willen aardig zijn en tolerant. En leuk met elkaar samenleven. En dan kun je zeggen dat ze naïef zijn, onwetend en zich laten gebruiken. Ik zie dat anders. Ik ben er helemaal niet bang voor dat dit soort mensen de eventueel boosaardige agenda zouden steunen als ze de bedoeling daarvan zouden weten. Op dat moment keren zij zich nog steeds niet tegen bijvoorbeeld homoseksualiteit maar tegen de boosaardige plannen van de elite.

Dus zelf was je fel tegen integratie van homoseksualiteit en de overdreven tolerantie die daar mee samenhangt, maar wat betreft andere geslachtsidentificaties vind je het best dat daar zo'n overdreven aandacht en tolerantie voor is?

De mensen dit dit soort acties bedenken en uitvoeren zijn echt geen omgekochte handlangers van de elite die er op uit zijn om de maatschappij omver te werpen.

Verwarring wat betreft geslachtsidentificatie komt door degeneratie wat weer komt door ongezonde voeding en blootstelling aan gifstoffen in voeding, vaccinaties, etc.

Daarnaast zijn er voldoende mensen die het allemaal zielig vinden voor die arme verwarde jongens en meisjes, gevoed door de propaganda die in dit topic al voldoende besproken is. Het is helemaaaaal niet erg als je niet weet of je je een jongetje of een meisje VOELT bijvoorbeeld. Verwarring wordt 'the new normal'.

En dan krijg je van die goedbedoelde onzin zoals genderneutrale toiletten, de COC die voorlichtingsavonden gaat geven aan personeel in een ziekenhuis over homoseksualiteit, etc. Kom op zeg!

Jij noemt het 'aardig en tolerant zijn', ik zie een steeds wekere samenleving ontstaan waarbij alles maar moet kunnen en iedereen moet het maar accepteren, want anders ben je onverdraagzaam.

Mark

ik zie een steeds wekere samenleving ontstaan waarbij alles maar moet kunnen en iedereen moet het maar accepteren, want anders ben je onverdraagzaam.

Voor mij is een weke samenleving een samenleving die niet flexibel genoeg is om met diversiteit om te gaan.

Ik bedoel het zeker niet persoonlijk naar jou of naar wie dan ook, maar mensen die blijven jammeren dat de heilige huisjes en het oude vertrouwde steeds meer in de verdrukking komen en dat men bang is dat je geen gezonde, heteroseksuele, monogame, macho jongen meer mag zijn (of wat je maar wilt zijn), dat zijn voor mij de weke zielen.

Blijf wie je bent en wie je wilt zijn. Denk en zeg wat je wilt. Wees desnoods onverdraagzaam. Wat kan jou het nou schelen wat een ander van je vindt. Zolang mensen elkaar niet te lijf gaan mag ieder toch zijn of haar mening, overtuiging en levensvorm hebben?!

Ik heb meer genoeg van mensen die blijven janken dat de samenleving verloederd dan van mensen die een roze loper uitrollen. Ik hoef niet over die roze loper te lopen wat mij betreft maar ik kan er wel om lachen. Van jankerig gedrag over Sodom en Gomorra heb ik mijn buik al lang vol.

Zolang mensen elkaar niet te lijf gaan mag ieder toch zijn of haar mening, overtuiging en levensvorm hebben?!

In dit topic zijn al vele voorbeelden voorbij gekomen waarbij deze overdreven tolerantie beperkingen kunnen opleggen aan anderen. Een jongen die zich meisje voelt en van de school in de meisjeskleedkamer mag omkleden. Die meisjes voelden zich hier helemaal niet prettig bij en gingen uit protest massaal naar buiten.

Oftewel de gevoelens van die verwarde knul krijgt vanwege politiek correctheid voorrang boven de privacy van een grote groep meisjes.

Wie is hier nu de weke ziel?

Mark

In de verwarde logica van Aart is:

- een afwijking 'verrijking'.
- eenheidsworst 'diversiteit'.
- hier iets van zeggen 'gejank'.

Niet meer te redden, die man.

Mike

Niet meer te redden, die man.

Ik was al van plan om voorlopig niet meer te reageren maar mijn mening werd gevraagd door Mark.

Ik geef mijn mening maar die komt niet overeen blijkbaar met de algemene gedachtengang op dit forum.

Men heeft hier de mond vol van niet politiek correct te willen zijn maar als er dan eens een "afwijkende" mening wordt gegeven (waar notabene naar gevraagd wordt), dan wordt er niet gediscussieerd maar wordt de eigen mening doorgedrukt:

In de verwarde logica van Aart is:

– een afwijking ‘verrijking’.
– eenheidsworst ‘diversiteit’.
– hier iets van zeggen ‘gejank’.

En wordt de persoon in kwesties gediskwalificeerd. Maar dit is natuurlijk geen janken. Neeeeeee hoor.

Noem het hoe je het zelf wilt noemen maar volwassen gedrag is het ook niet voor mij.

Buenos dias.

Men heeft hier de mond vol van niet politiek correct te willen zijn maar als er dan eens een “afwijkende” mening wordt gegeven (waar notabene naar gevraagd wordt), dan wordt er niet gediscussieerd maar wordt de eigen mening doorgedrukt

We discussieerden gewoon hoor. Jij noemt jouw argumenten/mening en ik de mijne. Niks mening doordrukken.

Mark

Dat homoseksualiteit en transseksualiteit een graadje erger zijn voor de tere kinderziel, blijkt uit geen enkel objectief wetenschappelijk onderzoek.

Ik heb geen enkel objectief onderzoek gezien dat dit aantoont. Bedoel je soms die flutstudie uit Australie waarin een homoprofessor zijn homovriendjes heeft gevraagd of hun aangenomen kinderen gelukkig zijn? Kom maar op met dat objectieve onderzoek!

Mike

This leaves only four studies that are methodologically sound. And as the American College of Pediatricians brief shows, all four—the four most recent—find that children do not fare as well when raised by same-sex couples as when raised by married, biological parents.

To the contrary, such children often experience significantly higher levels of events or conditions such as being arrested, using marijuana, being depressed, having a learning disability or other psychological or developmental problem—and are less likely to graduate from high school. As adults, they are more likely to be unemployed, receive public assistance and to have an extramarital affair.

This is not surprising, and it doesn’t mean that people in same-sex relationships are bad parents. To the contrary, many of them are wonderful parents individually.

But a same-sex couple simply cannot provide a child with the benefits of biological connections and gender diversity that her own two, married biological parents can provide.

And that is the fundamental problem with any policy—including recognition of same-sex marriage—that tends to encourage or facilitate a parent’s decision to raise her biological child in a household that does not include the other biological parent.

http://dailysignal.com/2015/04/20/children-raised-by-same-sex-couples-may-do-worse-when-the-couples-marry/

Mike

Omdat kinderen van LGBT-ouders nooit iets gevraagd wordt hier uit de mond van een kind van lesbische ouders zelf:

I knew from a young age that living with two women was not natural. I could especially see it in the homes of my friends who had a mom and a dad. I spent as much time with those friends as I possibly could. I yearned for the affection that my friends received from their dads. I wanted to know what it was like to be held and cherished by a man, what it was like to live with one from day to day.

As far as I was concerned, I already had one mother; I did not need another. My dream was that my mother would decide she wanted to be with men again, but obviously that dream did not come true. My grandfathers and uncles did the best they could when it came to spending time with me and doing all the daddy-daughter stuff, but it was not the same as having a full-time father, and I knew it. It always felt secondhand.

http://thefederalist.com/2015/04/21/the-kids-are-not-alright-a-lesbians-daughter-speaks-out/

Dit is ook een veelzeggend citaat:

No, I would never align myself to a community as intolerant and self-absorbed as the LGBT community, a community that demands tolerance with fervor and passion, yet does not give it in return, even to its own members at times. In fact, this community attacks anyone who does not agree with them, no matter how lovingly any difference of opinion is expressed.

Fijn he, die 'verrijking'?

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan