LGBTQ+

Nadat Italie het homohuwelijk heeft goedgekeurd willen moslims nu dat polygamie ook legaal wordt:

Mike

En ondertussen is er niemand die het besnijden van baby's van nog geen maand oud probeert te stoppen. Krankzinnig. Blijf met je gore poten van de piemeltjes van baby'tjes af! Als ze zo nodig een stuk van hun penis af willen snijden dan kunnen ze dat doen als ze 18 zijn.
Dat dit nog niet verboden is in Nederland is eigenlijk bizar. Als ik een religie heb waarbij ik een paar weken oude baby het linker vingerkootje van de pink zou willen afsnijden dan zou dat vast niet getolereerd worden maar het afsnijden van de voorhuid van de penis is blijkbaar geen enkel probleem.
Echt niet te geloven wat die lui hun eigen baby'tje aandoen.

BOI, Song of a Wanderer

Terwijl Nitzan de hele wereld over reist, op zoek naar rust focus, staat haar gender en identiteit allesbehalve vast. Boi, Song of a wanderer is het verhaal van Nitzans zoektocht naar haar ware gender, die langzaam overgaat in de zoektocht naar het ware zelf.

Met afgrijzen heb ik deze documentaire uitgezeten. Intro begint al goed, een-oog-symbolisme en de nodige piramides. Dit (joods)lesbisch sneeuwvlokje reist de wereld rond en komt oa ook in Amsterdam terecht. Opmerkelijke scene dat ze een rondvaart maakt en vanaf de kant uitgescholden wordt voor Jood.
Deze documentaire is gevuld met slachtofferrollen, clichés en symbolisme als je daar een oog voor hebt. Zoals in Florida, het beginshot gefilmd tussen twee pilaren, foto's van het monument op de Dam (obelisk) vanuit haar kruis geschoten, Min. 23 ergens de opmerking door haar vriendin dat er meer is dan deze realiteit, het sneeuwvlokje uit Israël vertrok op 9.11, mijn bloed begon ervan te koken.

Dit sneeuwvlokje zit niet goed in haar vel en besluit uiteindelijk haar bosten te amputeren en als man (met pussy) door het leven te gaan, hierdoor ook opeens op mannen valt. Ook de opmerkelijke uitspraak de vrijheid te hebben om te kunnen zijn wat je maar wilt en wanneer je wilt. Propaganda pur sang, ik kreeg er de rillingen van.

Terwijl Nitzan de hele wereld over reist, op zoek naar rust focus, staat haar gender en identiteit allesbehalve vast. Boi, Song of a wanderer is het verhaal van Nitzans zoektocht naar haar ware gender, die langzaam overgaat in de zoektocht naar het ware zelf.

En terwijl dit vroeger reden genoeg was om iemand in een gesticht op te sluiten, is het nu een 'moedige zoektocht' naar het vinden van je 'ware identiteit'. Het is dat ik van eten houd, anders hield ik dit niet binnen!

Mike

Black Lives Matter is een COINTELPRO-operatie die fungeert als de militante tak van de LGBTQ-beweging.

GLAAD = Gay and Lesbian Alliance against Defamation.

De Black Panthers waren in de jaren '60 en '70 de militante arm van de communisten en feministen. Toen was dit nog niet bewust van de kant van de deelnemers, het was simpelweg het samensmelten van burggerrechtbewegingen en linkse ideologie. BLM is echter wel van begin tot eind een bewuste operatie, die tyrannie en chaos brengt uit naam van 'burgerrechten'. En drie keer raden wie hier achter zit?

http://thomasdishaw.com/2016/07/blm-leader-deray-mckesson-lives-home-owned-soros-open-society-board-member/

Mike

10 goede redenen om naar Rusland te verhuizen:

Hillary Clinton’s political machine doesn’t have traction here – we know she is not on a first name basis with the truth. She won’t bother you here.

Donald Trump is no real friend of Russia. Read everything he has said. Let him stay in America to deal with Hillary. America’s mindless and poisonous politics won’t intrude upon you here.

In Russia you are essentially left alone. There is no real state ideology – no one has to chant “Russia, Russia, Russia” like Americans never tire of saying “USA, USA, USA.” Russians love their country – no chanting necessary.

If you are a religious person, you can practice your faith in peace. Orthodox Christians, Catholics, Jews, Muslims, Buddhists and others live in more or less harmony. Nevertheless, religious fanatics are not welcomed.

If you wish to pursue an “alternative” lifestyle, then fine. Just don’t shove it down everyone’s throat demanding respect and equity.

If you come from the underclass, there is little likelihood you will find yourself in the military to fight foreign wars far from home. And don’t believe your media, Russia’s economy is again growing and will have less and less to do with the west’s financial Ponzi scheme.

In Russia there is a 13% flat tax on earnings – sound good?

Part of the national character and culture is to respect the past and those who sacrificed. When the chips are down, Russians rally. And you don’t see much graffiti.

The national food is nothing to brag about, but eating and drinking together with good friends makes it worth the occasion.

Men are men and women are women.

http://theduran.com/peter-lavelle-10-good-reasons-move-russia/

Zie de twee redenen die ik dikgedrukt heb aangegeven.

Mike

Goed idee.
Ook mooie natuur en nog sneeuw- zolang ik maar geen nieuwe rijke vrouwen tegenkom met hun snobisme.

Dorothe

Ik ben een paar keer in Rusland geweest... Dat klinkt best stoer maar jammer genoeg kwam ik niet verder dan de luchthaven in Moskou... ??

Laats op het werk in de koffiepauze kwam Turkije tersprake en Erdoran. En toen moesten mijn collega's opmerken dat Poeting ook zo'n engerd is. Toen merkte ik op dat ik Obama pas eng vind. Daar was niemand het mee eens behalve mijn Turkse collega.

Die zij later tegen mij. Ik ben blij dat jij dat tersprake bracht want als ik dat zeg ben ik bang dat ze mij als extremist zien en daar problemen mee krijg.

Dat voelde wel raar, dat had ik me niet gerealiseerd.

Maar goed wat ik eigenlijk zegge wilde is dat ik heel graag een keer een vakantie naar Rusland wil. Kijken hoe het daar is want ik ken geen Russen en wat je op tv ziet enzo is altijd gekleurd.

En nu ik toch aan het typen ben. Mike ik ben heel blij met jouw forum. Ik heb even 122 (ofzo) pagina's van het topic De relatie tussen mensen en varkens gelezen en nu begrijp ik dingen wel beter. (Ondanks mijn 10% neocortex minder). Ook dingen waar ik zelf nog niet zo een twee drie over na gedacht zou hebben.

Al denk ik wel elke keer van nu zit het wel snor met mijn wereldbeeld en dan lees ik toch weer dingen die dat compleet overhoop gooien. Zo wort t zoizo nooit saai... Thx Mike.

Complotdenker

Al denk ik wel elke keer van nu zit het wel snor met mijn wereldbeeld en dan lees ik toch weer dingen die dat compleet overhoop gooien. Zo wort t zoizo nooit saai… Thx Mike.

Saai is het hier zeker niet, dat klopt! Lees ook mijn laatste posts in de topic over spiritueel nihilisme. Sterker nog, lees de hele topic door!

Ik heb even 122 (ofzo) pagina’s van het topic De relatie tussen mensen en varkens gelezen en nu begrijp ik dingen wel beter. (Ondanks mijn 10% neocortex minder). Ook dingen waar ik zelf nog niet zo een twee drie over na gedacht zou hebben.

Daarom zijn het mannen die dit bedenken/uitvogelen en vervolgens uitleggen aan vrouwen, dat is nu net die 10% verschil! Metafysisch klopt dat precies, zie mijn uitleg in de topic over spiritueel nihilisme.

Mike

Deze sneeuwvlok wordt op YT onder de aandacht gebracht en gepromoot. M'dam komt Dubai niet in want transgender. Het drama trekt bijna 2 miljoen viewers. Haar/zijn kanaal heeft inmiddels ook al heel wat leden zag ik. Vraag me altijd af bij dit soort yt'ers hoe ze toch aan al die leden komen? Zijn mensen echt zo afgestompt dat ze die doos interessant vinden? Haar onderwerpjes spreken boekdelen.

Over het filmpje van de transgender die Dubai niet in mag:

Hij/zij heeft het complete sneeuwvlokjesrepertoire: vocal fry, uptalk, veel 'like' en natuurlijk veel drama, vooral slachtoffergedrag. Idiot alert!

Mike

Wat zit er toch op die bovenlip? Een donssnorretje? Maar wat een onrecht, misschien moet ie Moskou eens proberen.

Btw die vocal fry is every where nu ik er oor voor heb :(

Zelfs jonge vrouwen in alternatieve internetmedia lijden eraan! Ik zou zo iemand NOOIT een filmpje laten presenteren, temzij ze normaal kunnen praten. Ik plaats die filmpjes ook principieel niet, hoeveel waarheid ze ook verkondigen!

Mike

Nou vooruit, hier zo''n voorbeeld, maar dan alleen om aan te geven hoe epidemisch vocal fry is, zelfs onder jonge vrouwen die zich inzetten voor de goede zaak:

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan