LGBTQ+

Ik heb geprobeerd vocal fry te praten maar het is nog verdomd lastig, ik moet met mijn stem een octaaf lager dan ik gewend ben, slomer gaan praten en mijn kin naar beneden drukken om dit voorelkaar te krijgen, laat staan dit een hele dag vol te houden. Het slaat echt nergens op en enorm irritant maar je hoort het overal wat maar Amerikaans is. Waarschijnlijk ben ik ook te oud voor deze trend ;)

De moeders van deze jonge vrouwen raken er ook door aangestoken. De truc is niet om uit te gaan van je normale stem en dan lager te gaan, want vrouwen hebben deze basregionen helemaal niet. De truc is om zo nasaal mogelijk te gaan praten, waardoor je stem omhoog gaat, zodat je wel met een soort van baskraak kunt eindigen. Je moet eerst kwaken voor je kunt kraken!

Mike

De moeders van deze jonge vrouwen raken er ook door aangestoken. De truc is niet om uit te gaan van je normale stem en dan lager te gaan, want vrouwen hebben deze basregionen helemaal niet. De truc is om zo nasaal mogelijk te gaan praten, waardoor je stem omhoog gaat, zodat je wel met een soort van baskraak kunt eindigen. Je moet eerst kwaken voor je kunt kraken!

Mike

Ik vind het een lastige opgave om constant zo te praten, het voelt ook niet natuurlijk aan. Daarentegen ik wil het ook niet onder de knie krijgen.

Some people still don’t think male privilege exists!!! So we talked to five transgender men who have experienced life on both sides of the gender divide. And they can all confirm that life is pretty different when everyone sees you as a man.

MTV propaganda.

Heel betrekkelijk dit onderzoek (zoals de meeste) want deze transgenders waren als vrouw niet gelukkig want anders hoefden ze niet te transgenderen en waarschijnlijk druk bezig met hun ombouwproces.

O nee, niet weer Laci 'Vocal Fry' Green! Somebody help me! En er zit nog zo'n kraker in dat filmpje, die er nu uitziet als een man, AAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHH!

Mike

In dit fimpje maakt een Britse anti-feminist gehakt van Laci Green en haar voortdurende gebruik van het feministische modewoord 'problematic':

Mike

Zo'n frituurstem was mij eigenlijk nog niet opgevallen maar na het aanhoren van die dinges die Dubai niet inkwam viel het pas op.
Ook RT raakt ermee besmet.

Mijn eerste vraag wanneer ik het in het echt hoor zal zijn of de dame in kwestie al eens aan logopedie heeft gedacht.
Dat kunstmatig gekraak raakt kant noch wal en is bij het eerste woord wat men uitkraakt al uitermate irritant.

Nu maakt het mij persoonlijk niets uit of homoseksualiteit natuurlijk is of niet (het bestaat nu eenmaal) maar dit artikel laat mooi zien hoe homoseksualiteit in de natuur voorkomt als strategie om de overlevingskans van een soort te vergroten:

http://dekennisvannu.nl/site/artikel/Homoseksualiteit-is-natuurlijk/4151

En nog een artikel waaruit blijkt dat homoseksualiteit in de natuur als strategie bestaat om de overlevingskans van de soort te vergroten:

https://www.scientias.nl/kunnen-dieren-homoseksueel-zijn/

Nogmaals, persoonlijk maakt het mij niets uit of homoseksualiteit wel of niet in de natuur voorkomt. Bij mensen komt het voor. Punt. Ik hoop dat het mensen, die blijkbaar geïnteresseerd zijn in het onderwerp, inspireert om zelf ook eens wat rond te struinen op het internet. Je komt er veel informatie tegen die interessant kan zijn om ook eens een ander licht op de zaak te werpen.

In antwoord op de 'gay' albatrossen die Aart aanvoert hier een artikel van NaturalNews dat ik al eens eerder heb aangehaald:

http://www.naturalnews.com/042225_mercury_exposure_homosexuality_ibises_bird.html

Bij ibissen kan homoseksueel gedrag worden verklaard door de aanwezigheid van kwik in hun systeem. Kwik is een beruchte hormoonverstoorder. Zijn de albatrossen ook onderzocht op zware metalen? Het lijkt erop van niet. Waarom dit soort gedrag belangrijk zou moeten zijn voor het 'overleven van de soort' ontgaat mij volledig, de 'argumenten' zijn uiterst zwak en vergezocht.

Mike

Erg leuk filmpje en je weet meteen genoeg.

Het is natuurlijk prima als vrouwen zelf zich verzetten tegen deze epidemische trend, maar leuk is het filmpje niet. Ik beschouw dit als een typisch voorbeeld van vrouwelijke 'humor'. Die eindeloze 'ribbit', moet dat leuk zijn? Eerder kinderachtig en minstens zo irritant.

Mike

Tegenargenten als:

Het lijkt erop van niet. en

de ‘argumenten’ zijn uiterst zwak en vergezocht.

Zijn helaas zelf uiterst zwak.

Lees bijvoorbeeld waarom de ene mannelijke Kakkerlak de ander "verleidt". Zo verschiet de één zijn zaad en heeft de ander meer kans om een vrouwtje bevruchten.

Lees ook het voorbeeld dat twee mannen nu eenmaal beter in staat zijn om hun jongen te beschermen dan dat een man en een vrouw dat kunnen.

Allemaal redenen waarom de natuur het prima vindt dat homoseksueel gedrag bestaat. Als er maar nieuw leven uit voortkomt met een grote kans op overleven. Hoe dat leven wordt verwekt en hoe dat in stand gehouden wordt, maakt de natuur niet uit.

Eigenlijk zou in dat kader nog meer homo's opgeroepen moeten worden om kinderen te verwekken en op te voeden. Vooral omdat uit onderzoek blijkt dat bijvoorbeeld homoseksuele mannen minder vaak scheiden dan hun heteroseksuele soortgenoten. Getrouwde homoseksuele mannen vormen dus duurzamere relaties dan dat getrouwde hetero's dat doen.

Nu maakt het de natuur trouwens sowieso helemaal niet uit of nageslacht opgevoed wordt in zogenaamde "traditionele gezins situaties" of niet. Voorbeelden te over in de natuur dat het vooral gaat om het verwekken en/of het opvoeden van de nakomelingen en helemaal niet dat dit moet gebeuren in een traditioneel gezinsverband.

De koekoek is natuurlijk ook zo'n voorbeeld. Die leggen hun eieren "te vondeling" bij bijvoorbeeld karekieten en kijken er vervolgens niet meer naar om.

En zeepaardjes waar het vrouwtje alleen zorgt voor de eitjes om vervolgens te verdwijnen. Het mannetje bevrucht de eitjes die vervolgens in een holte in de buik van het mannetje tot ontwikkeling komen en daaruit geboren worden.

Feit blijft natuurlijk dat je een mannelijk én een vrouwelijk element nodig hebt om leven te verwekken. Maar wat de verwekkers vervolgens in hun "vrije tijd" doen en hoe ze hun nakomelingen groot krijgen, dat maakt de natuur helemaal niets uit. Daar doen alleen mensen moeilijk over.

De natuur zorgt zelfs voor hermafrodieten die zowel mannelijk als vrouwelijk zijn. Dat komt bijvoorbeeld bij regenwormen voor. En sommige vis soorten kunnen tijdens hun leven van geslacht veranderen. Natuurlijke transgenders dus.

Het maakt de natuur echt niets uit. Als het leven maar geleefd wordt en doorgegeven wordt. In die zin kunnen mensen, vooral zij die wat behoudend zijn als het gaat om relaties en voortplanting, nog heel wat leren. Ook al kunnen ze het zichzelf niet voorstellen of lijkt het ze ver gezocht.

Verklaar je nader. Het is een goede wetenschappelijke praktijk om alle mogelijke oorzaken voor dergelijk gedrag uit te sluiten, voordat je concludeert dat dit 'natuurlijk' is. Als er al gevallen bekend zijn van vogelsoorten die AANTOONBAAR dit gedrag vertonen a.g.v. hormonale verstoring door kwik of andere zware metalen, is het dan niet raadzaam om ook deze vogels daarop te onderzoeken? En waarom zou het een zwak argument van mij zijn om de vraag te stellen of ook naar deze mogelijke oorzaak is gekeken? Beargumenteren is van het begin af aan niet je sterkste punt geweest, Aart.

Mike

Ik heb mijn reactie nog eens aangepast Mike. Lees hem nog maar eens na.

Lees bijvoorbeeld waarom de ene mannelijke Kakkerlak de ander “verleidt”. Zo verschiet de één zijn zaad en heeft de ander meer kans om een vrouwtje bevruchten.

Dat is simpelweg mannelijke competitie om een vrouwtje om ervoor te zorgen dat het ene mannetje het vrouwtje kan bevruchten en het andere niet. Dit is geen overtuigend voorbeeld van homoseksueel gedrag.

Lees ook het voorbeeld dat twee mannen nu eenmaal beter in staat zijn om hun jongen te beschermen dan dat een man en een vrouw dat kunnen.

Ook geen overtuigend argument, aangezien opvoeding veel meer is dan bescherming alleen. Mensen zijn een seksueel dimorfische soort, hetgeen betekent dat voor een gezonde en evenwichtige opvoeding van kinderen zowel een mannelijk als vrouwelijk rolmodel vereist zijn.

Eigenlijk zou in dat kader nog meer homo’s opgeroepen moeten worden om kinderen te verwekken en op te voeden. Vooral omdat uit onderzoek blijkt dat bijvoorbeeld homoseksuele mannen minder vaak scheiden dan hun heteroseksuele soortgenoten. Getrouwde homoseksuele mannen vormen dus duurzamere relaties dan dat getrouwde hetero’s dat doen.

Dat is de zaken omdraaien. Het feit dat de helft van alle heterohuwelijken strandt is triest genoeg. Dit komt echter door de progressief-linkse feministische agenda en de daaruit voortvloeiende wetten die het taboe op scheiden, abortus en homoseksualiteit hebben opgeheven en al deze fenomenen makkelijker en aanvaardbaarder hebben gemaakt. Hierdoor is trouwen een oppervlakkig verschijnsel geworden en het verlies van traditionele normen en waarden heeft geleid tot een oppervlakkige en narcistische seksuele moraal (seksuele revolutie). Kortom, we zijn de weg kwijtgeraakt als samenleving in onze zucht naar 'vrijheid'.

Nu maakt het de natuur trouwens sowieso helemaal niet uit of nageslacht opgevoed wordt in zogenaamde “traditionele gezins situaties” of niet. Voorbeelden te over in de natuur dat het vooral gaat om het verwekken en/of het opvoeden van de nakomelingen en helemaal niet dat dit moet gebeuren in een traditioneel gezinsverband.

De koekoek is natuurlijk ook zo’n voorbeeld. Die leggen hun eieren “te vondeling” bij bijvoorbeeld karekieten en kijken er vervolgens niet meer naar om.

Een mens is geen koekoek. Zoals gezegd zijn mensen dimorfisch, hetgeen betekent dat ze heteroparen horen te vormen voor het leven. Voorbeelden te over van dat gedrag in de dierenwereld, zoals bijv. zwanen en papegaaien. De natuur kent zeker ook variaties hierop, maar tot nu toe heb ik nog steeds geen overtuigende voorbeelden voorbij zien komen van homoseksuele paren in de dierenwereld. Die voorbeelden die zijn aangetroffen zijn toe te schrijven aan hormonale verstoring door zware metalen, een door mensen gecreeerde verstoring van het leefmilieu van deze dieren.

En zeepaardjes waar het vrouwtje alleen zorgt voor de eitjes om vervolgens te verdwijnen. Het mannetje bevrucht de eitjes die vervolgens in een holte in de buik van het mannetje tot ontwikkeling komen en daaruit geboren worden.

Een mens is geen zeepaard. Zo gaat dat in de zeepaardenwereld, niet in de mensenwereld. En wederom is dit geen voorbeeld van homoseksualiteit onder zeepaarden.

Feit blijft natuurlijk dat je een mannelijk én een vrouwelijk element nodig hebt om leven te verwekken. Maar wat de verwekkers vervolgens in hun “vrije tijd” doen en hoe ze hun nakomelingen groot krijgen, dat maakt de natuur helemaal niets uit. Daar doen alleen mensen moeilijk over.

Jij mag hier dan een nihilistisch standpunt over op nahouden, feit is dat alleen mensen in staat zijn tot moraliteit. Dit heeft ertoe geleid dat er al eeuwenlang een taboe rust op homoseksualiteit. De feministen hebben dit taboe in pakweg 50 jaar tijd weten op te heffen en nu hebben we 'wetenschap' die ons probeert wijs te maken dat dit natuurlijk is en al heel lang de normaalste zaak van de wereld is en ook in de dierenwereld voorkomt, waarbij men uiterst creatief met de feiten omspringt om dit te 'bewijzen'.

De natuur zorgt zelfs voor hermafrodieten die zowel mannelijk als vrouwelijk zijn. Dat komt bijvoorbeeld bij regenwormen voor. En sommige vis soorten kunnen tijdens hun leven van geslacht veranderen. Natuurlijke transgenders dus.

Deze soorten zijn amorfisch en GEEN transgenders. Menselijke transgenders houden zichzelf en de rest van de wereld voor de gek door de dimorfische menselijke natuur te ontkennen en zich d.m.v. TECHNOLOGIE om te laten bouwen naar het tegenovergestelde geslacht. Daar is niets natuurlijks aan, het is een seksuele stoornis, genderdysforie genaamd.

Vergelijkingen met dieren zijn gevaarlijk, omdat mensen geen dieren zijn maar een aparte soort.

Mike

Dat is simpelweg mannelijke competitie om een vrouwtje om ervoor te zorgen dat het ene mannetje het vrouwtje kan bevruchten en het andere niet. Dit is geen overtuigend voorbeeld van homoseksueel gedrag.

Je geeft hier geen echte tegenargumenten. Zoals je hebt kunnen lezen kun je de menselijke term "homoseksualiteit" sowieso niet op de dierenwereld plakken.

Ook geen overtuigend argument, aangezien opvoeding veel meer is dan bescherming alleen. Mensen zijn een seksueel dimorfische soort, hetgeen betekent dat voor een gezonde en evenwichtige opvoeding van kinderen zowel een mannelijk als vrouwelijk rolmodel vereist zijn.

Dit is geen sterk argument en al helemaal geen bewijs. Dit is een mening. En kom nou niet aan met één of ander onderzoek uit een bepaalde hoek die deze mening zogenaamd "bewijst". Echt objectief wetenschappelijk onderzoek heeft deze mening nog nooit kunnen onderbouwen.

Dat is de zaken omdraaien. Het feit dat de helft van alle heterohuwelijken strandt is triest genoeg. Dit komt echter door de progressief-linkse feministische agenda en de daaruit voortvloeiende wetten die het taboe op scheiden, abortus en homoseksualiteit hebben opgeheven en al deze fenomenen makkelijker en aanvaardbaarder hebben gemaakt. Hierdoor is trouwen een oppervlakkig verschijnsel geworden en het verlies van traditionele normen en waarden heeft geleid tot een oppervlakkige en narcistische seksuele moraal (seksuele revolutie). Kortom, we zijn de weg kwijtgeraakt als samenleving in onze zucht naar ‘vrijheid’.

Dit is wederom stampvoetend van een kleuter die zijn zin niet krijgt: Lekker de schuld geven aan een ander ( "dat komt door de links-feministische agenda). Wederom een mening wat door geen één objectief wetenschappelijk onderzoek wordt onderbouwd.

Zoals gezegd zijn mensen dimorfisch, hetgeen betekent dat ze heteroparen horen te vormen voor het leven.

Wederom een leuke mening die je persoonlijk uiteraard mag hebben maar die aan alle kanten wordt ingehaald door de werkelijkheid: zeer gelukkige en stabiele homoparen die zeer succesvol kinderen verwekken en opvoeden.

Zo gaat dat in de zeepaardenwereld, niet in de mensenwereld.

Weer een enorm zwak argument. Eerst aangeven dat iets niet natuurlijk is en bij alle voorbeelden benoemen dat een mens geen zeepaardje is of geen albatros of noem maar op. Een waarheden als een koe overigen. En daarom is het ook onzin om homoseksualiteit onnatuurlijk te noemen. Je kunt iets menselijks als homoseksualiteit niet op iets natuurlijk plakken zoals je nu zelf al een paar keer aangeeft. Zullen wel dus de conclusie trekken dat homoseksualiteit niet natuurlijk is maar menselijk?

Jij mag hier dan een nihilistisch standpunt over op nahouden, feit is dat alleen mensen in staat zijn tot moraliteit. Dit heeft ertoe geleid dat er al eeuwenlang een taboe rust op homoseksualiteit. De feministen hebben dit taboe in pakweg 50 jaar tijd weten op te heffen en nu hebben we ‘wetenschap’ die ons probeert wijs te maken dat dit natuurlijk is en al heel lang de normaalste zaak van de wereld is en ook in de dierenwereld voorkomt, waarbij men uiterst creatief met de feiten omspringt om dit te ‘bewijzen’.

Er hebben net al geconcludeerd dat homoseksualiteit misschien niet natuurlijk is maar menselijk. En ook het feit dat er al eeuwenoud een taboe rust op homoseksualiteit wordt door geen enkel objectief wetenschappelijk onderzoek onderbouwd. Dat is niet meer dan een mening die in ieder geval tegenwoordig gelukkig door de realiteit is ingehaald.

Vergelijkingen met dieren zijn gevaarlijk, omdat mensen geen dieren zijn maar een aparte soort.

Mooie conclusie! Nogmaals, laten weten het argument dat homoseksualiteit niet natuurlijk is vanaf nu achterwege laten. Homoseksualiteit is MENSELIJK en blijkt zeer succesvol.

En kom nu niet aan met allemaal voorbeelden waaruit zou moeten blijken dat homoseksualiteit niet werkt of tot uitwassen en catastrofes lijdt. Dat zijn allemaal uitzonderingen waar minstens zo veel succesverhalen tegenover gezet kunnen worden.

Je geeft hier geen echte tegenargumenten. Zoals je hebt kunnen lezen kun je de menselijke term “homoseksualiteit” sowieso niet op de dierenwereld plakken.

Ik geef wel degelijk een tegenargument, waar jij vervolgens niet op ingaat. Jij kunt gewoon niet discussieren.

Het begrip 'homoseksualiteit' bij dieren zou je kunnen vervangen door 'same sex', dan maar een Engelse term, bij gebrek aan beter.

Dit is geen sterk argument en al helemaal geen bewijs. Dit is een mening.

Het begint lachwekkend te worden. Dat een mensenkind zowel een mannelijk als vrouwelijk rolmodel nodig heeft is een MENING en is nog nooit wetenschappelijk aangetoond? Niet alleen is dit een algemeen wetenschappelijk erkend feit, maar het is ook de basis van de complete mensheid. Je doet aan pure geschiedsvervalsing!

Dit is wederom stampvoetend van een kleuter die zijn zin niet krijgt: Lekker de schuld geven aan een ander ( “dat komt door de links-feministische agenda). Wederom een mening wat door geen één objectief wetenschappelijk onderzoek wordt onderbouwd.

Die kleuter, dan ben toch echt jij, Aart. Ik hanteer op rustige en kalme toon een argument en ik ben volgens jou aan het stampvoeten? Jij lult maar wat, man. En moet ik nu wetenschappelijk gaan aantonen dat al die LGBT-bullshit van links komt? Dit is zo overduidelijk dat ik hiervoor niet met een of andere studie hoef aan te komen. Je kletst gewoon uit je nek en vindt het kennelijk interessant om te herhalen dat ik geen argumenten gebruik maar meningen die niet 'objectief wetenschappelijk' zijn, zonder ook maar 1 keer inhoudelijk in te gaan op wat ik zeg. Zo kan ik ook 'discussieren'!

Wederom een leuke mening die je persoonlijk uiteraard mag hebben maar die aan alle kanten wordt ingehaald door de werkelijkheid: zeer gelukkige en stabiele homoparen die zeer succesvol kinderen verwekken en opvoeden.

Heb jij hier objectieve wetenschappelijke bewijzen voor dan? Tot nu toe kom je niet verder dan fopstudies van 'wij van WC-eend vinden dat...'!

Weer een enorm zwak argument. Eerst aangeven dat iets niet natuurlijk is en bij alle voorbeelden benoemen dat een mens geen zeepaardje is of geen albatros of noem maar op. Een waarheden als een koe overigen. En daarom is het ook onzin om homoseksualiteit onnatuurlijk te noemen. Je kunt iets menselijks als homoseksualiteit niet op iets natuurlijk plakken zoals je nu zelf al een paar keer aangeeft. Zullen wel dus de conclusie trekken dat homoseksualiteit niet natuurlijk is maar menselijk?

Dus menselijk en natuurlijk zijn twee verschillende dingen? Mensen kunnen zich wel onnatuurlijk (lees: homoseksueel) gedragen, dat klopt.

Er hebben net al geconcludeerd dat homoseksualiteit misschien niet natuurlijk is maar menselijk. En ook het feit dat er al eeuwenoud een taboe rust op homoseksualiteit wordt door geen enkel objectief wetenschappelijk onderzoek onderbouwd. Dat is niet meer dan een mening die in ieder geval tegenwoordig gelukkig door de realiteit is ingehaald.

Nee, JIJ hebt dat geconcludeerd. Zonder het te weten geef je nu zelf toe dat dit een onnatuurlijk gedragspatroon van mensen is, waar ik het alleen maar mee eens kan zijn. Verder presenteer je nul argumenten, maar kom je weer aan met stokpaardjes als 'objectief wetenschappelijk' en 'mening'. Discussies zijn gewoon niet je sterkste punt.

Mooie conclusie! Nogmaals, laten weten het argument dat homoseksualiteit niet natuurlijk is vanaf nu achterwege laten. Homoseksualiteit is MENSELIJK en blijkt zeer succesvol

Succesvol in welk opzicht? Waar blijft de argumentatie? En waarom zou ik nu achterwege moeten laten dat homoseksualiteit niet natuurlijk is terwijl je dit tot twee keer toe in dezelfde post zelf beweert?

En kom nu niet aan met allemaal voorbeelden waaruit zou moeten blijken dat homoseksualiteit niet werkt of tot uitwassen en catastrofes lijdt. Dat zijn allemaal uitzonderingen waar minstens zo veel succesverhalen tegenover gezet kunnen worden.

Geef maar voorbeelden van dergelijke successen dan. Tot die tijd ga ik ervan uit dat het een decadente seksuele uiting is die getuigt van een samenleving in verval.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan