De link van de Oostenrijkse moeder, wier zoontje is misbruikt door een ‘vluchteling’ (lees: stuk schorem), verwijst naar een filmpje waarin ze zelf het woord voert.
Je weet, omdat je er zelf veelvuldig melding van maakt, dat media maar al te vaak gebruik maken van acteurs en actrices om hun verzonnen berichtgeving kracht bij te zetten. Je moet wel erg naïef zijn om te geloven dat de alternatieve media hier geen gebruik van maakt.
Hoeveel van die gewelddadige jonge mannen ken jij persoonlijk? Binnenkort ook op jouw zonovergoten eiland!
Als ik het over gezinnen heb, bedoel ik ook mensen zonder kinderen en ook mannen en vrouwen alleen. En onder mijn kennissen en vrienden zitten inderdaad ook alleen staande mannen. Stuk voor stuk aardige mensen met alleen de beste bedoelingen en intenties.
En voor jouw informatie Mike, en geheel uit eigen observatie, ook bij ons zijn al bootjes aangekomen. En dat verloopt allemaal prima. Had je daar in de door jouw geraadpleegde media nog niets over vernomen? GOH!
Als jij met nog meer onnozelheid aankomt, ben je voor mij gediskwalificeerd als gesprekspartner!
Te laat Mike. Hoewel ik de beleefdheid opbreng om toch nog op jouw zwakke reactie te reageren en het op de koop toeneemt dat jij op inhoudelijke argumenten niet ingaat maar dat juist jij daarop reageert met emotionele knierefelexen met allerlei onzin gebrabbel om je eigen kromme ideeën nog enigzins recht te praten, ben jij toch echt degene die gediskwalificeerd is.
Mike is een alfa, Aart een beta-softie. Wie heb jij liever als beschermer, iemand die zo’n klojo de kop inhakt of iemand die zich druk maakt om hun ‘gekwetste zieltje’?
Mike is een zelfuitgeroepen "alpha". Ik heb al eerder aangegeven dat een alpha echt een andere type man is dan iemand die slechts agressief dominant communiceert. Veel woorden, (en meestal ook nog de woorden die zonder enige praktische kennis van zaken, enig relativeringsvermogen en enige positief kritische houding, blind overgenomen zijn van anderen) en zeer weinig daden. Grootspraak dus. Lekker veilig opgetypt vanachter zijn pc-tje.
En ik ga mezelf echt niet tot alpha uitroepen, maar wees gerust dat ik iemand die mij of mijn naasten aanvalt, kan rekenen op een genadeloos pak op z'n flikker als dat nodig en mogelijk is.