LGBTQ+

Hahaha! Ik hak iemand die aan m'n vrouw of kind zit zelf de kop in, daar heb ik geen hulp bij nodig!
Joost

Aart,

Je kunt nu eenmaal niet alles vanuit je persoonlijke ervaring beoordelen. We zijn niet in Syrië, Jemen of andere plekken waar oorlogsmisdaden worden gepleegd. Dan moet je afgaan op betrouwbare bronnen van mensen die daar ter plekke zijn en verslag doen.

Hetzelfde geldt voor de vele vluchtelingen die naar Europa komen. Dat jij persoonlijk goede ervaringen hebt met een aantal vluchtelingen betekent nog niet dat het allemaal lieverdjes zijn. En dat moet getoond en benoemd worden.

Er zit ook een agenda achter het creëren van de vluchtelingenstroom door oorlog en figuren als Soros wakkeren dat nog eens aan. Bevolkingsgroepen tegen elkaar opzetten is mijns inziens ook onderdeel van het plan. Dus we moeten niet in de rechts-extremistische val lopen, maar naïef elke vluchteling welkom heten, is weer het andere uiterste.

Mark

De link van de Oostenrijkse moeder, wier zoontje is misbruikt door een ‘vluchteling’ (lees: stuk schorem), verwijst naar een filmpje waarin ze zelf het woord voert.

Je weet, omdat je er zelf veelvuldig melding van maakt, dat media maar al te vaak gebruik maken van acteurs en actrices om hun verzonnen berichtgeving kracht bij te zetten. Je moet wel erg naïef zijn om te geloven dat de alternatieve media hier geen gebruik van maakt.

Hoeveel van die gewelddadige jonge mannen ken jij persoonlijk? Binnenkort ook op jouw zonovergoten eiland!

Als ik het over gezinnen heb, bedoel ik ook mensen zonder kinderen en ook mannen en vrouwen alleen. En onder mijn kennissen en vrienden zitten inderdaad ook alleen staande mannen. Stuk voor stuk aardige mensen met alleen de beste bedoelingen en intenties.

En voor jouw informatie Mike, en geheel uit eigen observatie, ook bij ons zijn al bootjes aangekomen. En dat verloopt allemaal prima. Had je daar in de door jouw geraadpleegde media nog niets over vernomen? GOH!

Als jij met nog meer onnozelheid aankomt, ben je voor mij gediskwalificeerd als gesprekspartner!

Te laat Mike. Hoewel ik de beleefdheid opbreng om toch nog op jouw zwakke reactie te reageren en het op de koop toeneemt dat jij op inhoudelijke argumenten niet ingaat maar dat juist jij daarop reageert met emotionele knierefelexen met allerlei onzin gebrabbel om je eigen kromme ideeën nog enigzins recht te praten, ben jij toch echt degene die gediskwalificeerd is.

Mike is een alfa, Aart een beta-softie. Wie heb jij liever als beschermer, iemand die zo’n klojo de kop inhakt of iemand die zich druk maakt om hun ‘gekwetste zieltje’?

Mike is een zelfuitgeroepen "alpha". Ik heb al eerder aangegeven dat een alpha echt een andere type man is dan iemand die slechts agressief dominant communiceert. Veel woorden, (en meestal ook nog de woorden die zonder enige praktische kennis van zaken, enig relativeringsvermogen en enige positief kritische houding, blind overgenomen zijn van anderen) en zeer weinig daden. Grootspraak dus. Lekker veilig opgetypt vanachter zijn pc-tje.

En ik ga mezelf echt niet tot alpha uitroepen, maar wees gerust dat ik iemand die mij of mijn naasten aanvalt, kan rekenen op een genadeloos pak op z'n flikker als dat nodig en mogelijk is.

Er zit ook een agenda achter het creëren van de vluchtelingenstroom door oorlog en figuren als Soros wakkeren dat nog eens aan. Bevolkingsgroepen tegen elkaar opzetten is mijns inziens ook onderdeel van het plan

Exact Mark. Helemaal eens met jou.
Ik ontken ook zeker niet dat er een agenda zit achter dit soort praktijken. Het jammer is dus dat hun plan lukt om bevolkingsgroepen tegen elkaar op te zetten. Door eenzijdige berichtgeving, of dat nu komt vanuit de MSM of de alternatieve media, laat je een ongenuanceerd beeld zien.

In de praktijk zie je dat berichtgeving uit de MSM aanzet tot soms halfzachte beleid. Door vooral de negatieve voorbeelden te benoemen, zoals vaak op dit forum, stigmatiseer je mensen en zelfs hele bevolkingsgroepen, wakker je angst aan voor vreemdelingen en ook vreemdelingen haat. Gemiste kans.

En natuurlijk kun je niet alles uit persoonlijke ervaring wegen. Dat is ook de reden dat ik vaak niet reageer op topics waar niet mijn persoonlijke ervaringen liggen. In dat geval gebruik ik dit forum als extra informatiebron.

Ik ontken ook niet dat er tuig zit tussen zowel de asielzoekers als tussen de autochtone bevolking. Lees mijn posts maar na. Maar waarom zou ik het zoveelste voorbeeld noemen van wangedrag als er ook heel veel moois te melden is. Laat de lezers de informatie maar tot zich nemen en hopenlijk hun eigen, genuanceerde, conclusie trekken.

Ik zeg ook steeds: geweld, vanuit welke hoek dan ook, moet je keihard aanpakken. Voor de rest kun je helpen of op z'n minst begrip opbrengen.

Persoonlijk vind ik het jammer dat bij elk positief bericht, mensen (ik heb het vaak gezien op dit forum) worden gediskwalificeerd en geschoffeerd. De emotionele kniereflexen waar Mike het vaak over heeft komen zelfs vaak van zijn kant. Als ik vertel dat er gelukkig ook heel positieve ervaringen zijn, gaat Mike zichzelf alphaman normen, zichzelf op zijn borst kloppen omdat gorilla's dat ook doen (???!!!???) en ben ik een halfzachte betaman? Yeahhh right.

Nogmaals: jammer

Niet meer te redden, die Aart.

Ik hoef niet gered te worden Mike. Alles is prima voor elkaar. En geloof me, als er wat is heb ik absoluut geen hulp nodig of weet ik die te vinden bij mensen die echt helpen.

En het lijkt me dat jij voldoende hebt aan jezelf.

Vraag het eens de inwoners van Calais:

Inderdaad. Vraag dat eens in plaats van berichten overnemen.

Oké, we zullen het eens vragen, nouja vragen...

Migranten helpen en met gratis voedsel, en de deksel op je neus krijgen...

Was de post van sprout de genadeklap voor het diversiteitssprookje van Aart? Ineens hoor je niets meer van hem. De progressieve 'libtards' hebben ook grote moeite met ongemakkelijke waarheden die de utopische regenboogsamenleving die ze voor ogen hebben, met allemaal 'shiny, happy people' tegenspreken. Daar passen agressieve nietsnutten nu eenmaal niet in.

Mike

Zoals eerder vermeld in dit topic hebben een aantal mensen een folder verspreid waarin onwaarheden staan over homoseksualiteit. In de eerste plaats hoop ik maar dat God niet al te blij is met volgelingen van dat soort. Over al deze aandacht lachten de godsdienstwaanzinnigen zich echter te pletter. Dat hoop ik tenminste.

Maar in middels heeft de actie van deze flapdrollen een positief vervolg gekregen onder de noemer: "Love is love". Zoals te verwachten is de actie "Love is love" nu al vele malen succesvoller dan de actie met de anti-homo vodjes. En waarom? ..... Liefde is altijd sterker dan haat.

http://nos.nl/op3/artikel/2138469-spread-the-love-flyer-valt-in-amsterdamse-brievenbussen.html

En hier wordt geen schande van gesproken in de media. En terecht, want dit is gewoon vrijheid van meningsuiting. Als de flyer je niet bevalt, gebruik je hem gewoon als kattenbakvulling of gooi je hem bij het oud papier. Dus waarom is de flyer die zich kritisch uitlaat over homo's dan wel een probleem? Ik zal het zeggen: omdat we in onze progressieve samenleving vrijheid van meningsuiting uitsluitend waarderen als er meningen worden verkondigd die overeenkomen met onze aangeprate denkbeelden over 'tolerantie'. Kennelijk worden we een stuk minder tolerant als het gaat om meningen die tegen de heersende denkbeelden in gaan, dan is het ineens 'haat'. Dus hoe ver gaat deze 'liefde' voor de medemens dan eigenlijk? Ik maak me sterk voor ALLE vrijheid van meningsuiting, dus bijv. ook holocaustontkenning. De waarheid heeft geen wetten nodig om deze te beschermen!

Mike

Het grote verschil is dat in de eerste folder grove onwaarheden staan, bedoeld om een groep mensen te stigmatiseren. Bovendien roepen de verspreiders van de folder mensen op om zich te verenigen TEGEN homoseksualiteit.

De tweede folder verkondigd slechts een absolute en universele waarheid: Love is love, bedoeld om op te roepen VOOR liefde.

Laten we eens kijken wat er in de kritische folder staat:

Enkele bijbelteksten waaruit blijkt dat God het niet zo heeft op homofielen. Enkele statistieken, waaruit zou blijken dat er een grotere waarschijnlijkheid is dat kinderen van homo-ouders een grotere kans hebben om misbruikt te worden en dat homo's een grotere kans hebben op depressiviteit en zelfmoord.

Dit is allemaal al eerder besproken in dit draadje. Deze statistieken kloppen en hoewel ik jou niet reken tot deze statistische groep is de enige reden waarom je deze ongemakkelijke waarheden afwijst als zijnde 'leugens' dat dit niet past in jouw progressieve ideaalbeeld, net zo min als agressieve lamzakken onder de asielzoekers passen in jouw ideale plaatje. Alle tegen'argumenten' die je hebt gegeven, incl. fopstudies, bleken uiteindelijk gebakken lucht te zijn, dus bespaar jezelf de moeite om dit opnieuw te doen.

Los daarvan is het een democratisch recht van de makers van deze flyer om deze boodschap te verspreiden, net zo goed als de mensen van 'Love Is Love' dit recht hebben. Vroeger stond er ook iemand op een zeepkist e.e.a. te verkondigen. Als het je niet beviel liep je door en als je wel geinteresseerd was bleef je staan en luisteren. Zo ook met deze flyers. Waarom staan we dan meteen op de achterste benen van zo'n flyer? Stigmatiseren mag, van mij mag Wilders ook vrijuit gaan met zijn uitspraak over minder Marokkanen. Niet omdat ik het ermee eens ben, maar omdat hij het RECHT heeft in een werkelijk vrije samenleving om dit te mogen zeggen.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan