Het is ook niet overdreven om het verbale agressie te noemen.
Argumenten graag hiervoor, want nu is het een holle frase. Kom maar met voorbeelden van 'verbale agressie' die ik zou hebben gehanteerd. Voor mij zijn dat uitspraken als 'ik maak je kapot' of 'ik sla je kop van je romp' of iets dergelijks. Zoiets heb ik in ieder geval nooit gezegd. Ik benoem bepaalde zaken in onbedekte termen, dat klopt. Het feit dat jij dit bestempelt als agressie geeft al aan dat je een regelrechte softie bent. Ik ga me niet druk maken om jouw tere zieltje en blijf zeggen waar het op staat!
Natuurlijk komt Mike met het verweer dat hij zelf denkt een alpha-mannetje te zijn en dat deze communicatie daar bij hoort en dat jij en ik, en volgens Mike ook nog heel veel anderen, halfzachte figuren zijn die niet tegen kritiek kunnen en een ontwikkelingsstoornis hebben.
Dat dekt wel zo'n beetje de lading, ik had het zelf niet beter kunnen zeggen. Maar dit zijn dan ook mijn eigen woorden die ik hier teruglees. Het viel me al eerder op dat je mijn woorden gebruikt, weliswaar om je eigen punt te maken, maar toch. Weet je waar dit op wijst? Dat jij een volger bent en achter de alfa aan loopt! Elke poging om de alfa tegen te spreken loopt op niets uit vanwege een gebrek aan retorisch talent en met elke 'botte' uiting waarmee ik mijn alfakwaliteiten ten toon spreid krijg je meer respect voor me, ook al zul je dat nooit toegeven. Vrouwen doen trouwens exact hetzelfde, al dat feminisme is 1 grote test om te zien hoezeer ze met een echte alfa te maken hebben of met een beta pussy die ze kunnen koeieneren.
Het is dan ook geen toeval dat vrouwen en homo's het zo goed met elkaar kunnen vinden. Het is 1 grote softe oestrogenen-party. Daarom krijg jij ook bijval van vrouwen. En net als deze vrouwen kan ook jij niet discussieren, omdat je niets wezenlijks in te brengen hebt in de vorm van inhoudelijke argumentatie. Het feminiene patroon is altijd hetzelfde: passief-agressieve, sarcastische oneliners zonder enige vorm van onderbouwing worden gevolgd door op de man spelen en niet op de bal (inhoud) en als deze 'character assassination' niet lukt trekt men zich boos en beledigd terug uit de discussie met de opmerking dat ik 'altijd gelijk wil hebben' of 'zo nodig moet winnen' en meer van dat soort fraais.
In ons politiek correcte land vol met softies (mannen en vrouwen) zijn we gewoon niet meer gewend dat een man hoort te zeggen waar het op staat, ongeacht of hij hiermee maatschappelijk of sociaal goed ligt. Ik behoor tot een uitstervend ras, maar gelukkig staan er steeds meer van dergelijke mannen op, getuige de populistische revolutie die nu gaande is wereldwijd. Dat is ook de hoogste tijd, want we gaan reddeloos tenonder aan onze eigen zelfopgelegde tolerantie.
Gisteravond nog zag ik een aflevering van Parts Unknown, de nieuwe serie van Anthony Bourdain
(iedere doordeweekse avond op 24 Kitchen om 20.10 u). Hij was deze keer in Keulen, samen met Berlijn zo'n beetje de meest tolerante stad van heel Duitsland, boordevol kunstenaars en ook homo's, zo bleek uit deze aflevering. Bourdain schuwde echter de actualiteit niet en stipte de vele aanrandingen van oudejaarsavond aan, die volgens hem wel een deuk in het diversiteitssprookje hebben geslagen.
Ik mag Anthony Bourdain heel erg, ook een alfaman die zich bijvoorbeeld even 'ongenuanceerd' uitlaat over vegetariers, maar helaas is Bourdain bevangen door het linkse gedachtengoed. Hij zat met een linkse Keulse kunstenaar aan tafel die doodleuk zei dat hij geloofde in wat hij nota bene zelf een utopie noemde, nl. dat we uiteindelijk allemaal met elkaar zullen leren samenleven. Vervolgens zei hij dat er op termijn geen blanken meer zullen zijn en dat we allemaal koperkleurige kindjes zullen hebben, waardoor we niet meer met elkaar strijd hoeven te leveren over de 'stam' waartoe je behoort. Bourdain knikte instemmend en zei dat dit de enige manier is.
Dit is dus wat ik bedoel. Met datzelfde gedachtengoed hebben we ons tot makke schapen laten maken voor een agressieve en asociale meute barbaren voor wie we de poort wagenwijd open hebben gezet en die we kost en inwoning verschaffen, terwijl ONZE EIGEN BURGERS dakloos zijn en moeten bedelen op straat! Dus als Mike hier enigszins emotioneel op reageert is dat omdat hij PISSED OFF is over de cultureel marxistische agenda die nu al veel te lang is uitgerold hier in het westen. Vroeger verdedigden we ons met hand en tand tegen vijandige indringers, nu halen we ze vrijwillig binnen en gaan we gedwee liggen, dit is ongekend!
Gelukkig ben ik niet de enige die pissed off is hierover. Die kunstenaar vertelde Anthony Bourdain nog dat hij hoopte dat de rechterkant van de politiek niet populairder zou worden a.g.v. het seksuele geweld van de 'vluchtelingen'. Hij zei dat er eigenlijk een groep gelijkgestemden in nazi-uniform door de straten zou moeten lopen om duidelijk te maken wat er gebeurt als deze stemmen aan de macht komen. En opnieuw stemde Bourdain in met deze dwaas! Zij zijn echter nu de uitstervende soort aan het worden, de tijd is aangebroken voor de wederopstanding van de alfa en die hebben weinig geduld met halfzachte doetjes en overgefeminiseerde vrouwen met een grote waffel!
Als meer mensen Mike eerlijk zouden zeggen wat ze van zijn manier van communicatie vinden en ook hier en daar de nuances aanbrengen waar Mike zelf blijkbaar niet toe in staat is, dan zou dit forum een belangrijk forum kunnen zijn in plaats van het platte platform wat het nu vaak is. Waar een aantal mensen Mike op z’n minst naar de mond praten, om het maar positief uit te drukken.
Dat is bijzonder arrogant. Je suggereert dat ik eigenlijk alleen sta met mijn meningen en dat ik alleen maar bijval krijg van andere forumleden omdat ik op de een of andere manier een soort van magisch charisma over me heb, waardoor ze door mij in een staat van betovering worden gebracht. Hoe moet ik ze anders aan mijn kant krijgen? Ik zit hier en zij zitten daar, alle communicatie gebeurt met eentjes en nullen. Ik kan ze geen pistool tegen hun hoofd zetten.
Zou het kunnen dat deze mensen juist heel goed voor zichzelf kunnen denken en hun eigen meningen verwoord zien door mij en dit als een verademing beschouwen? Jij beroept je op een elitaire aanname dat jij een soort meerderheidsstandpunt verkondigt en zoekt nu medestanders bij de 'zwijgende meerderheid', die mij wel eens gaan vertellen hoezeer ik de plank missla. Ik zeg: bring it on! Ik heb geen medestanders nodig om duidelijk te maken wat ik vind en het interesseert me geen ruk of je hier aanstoot aan neemt of niet. We leven in extreme tijden en dan zijn er ook extreme maatregelen nodig. Wellicht heb je het nog niet door, maar de tijd van politieke correctheid en softies is geweest. Jullie hebben je moment gehad en jullie hebben glorieus gefaald, zo erg zelfs dat je de samenleving aan de rand van de afgrond hebt gebracht. Maar nu is het mooi geweest met deze satanische agenda, ga
me over!
Mike