LGBTQ+

Bedankt voor het 'leesvoer'.

Hier nog wat statistieken die menig multiculturele droom uiteen doen spatten.

Deze CBS statistieken liegen niet, of zijn statistieken tegenwoordig ook racistisch, xenofoob, etc.?:

Zeven van de tien Somaliërs in de bijstand

https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2015/31/zeven-van-de-tien-somaliers-in-de-bijstand

Deze cijfers dateren uit 2014. Jammer dat het CBS niet jaarlijks deze cijfers naar buiten brengt, deze cijfers moeten toch gewoon voorhanden zijn? Of zou men dan bang zijn dat er een patroon zichtbaar wordt?

http://www.volkskrant.nl/binnenland/vluchtelingen-dreigen-onderklasse-te-worden~a4218617/

Vijf jaar na hun aankomst in Nederland had een kwart van de asielzoekers uit het onderzoek een betaalde baan van meer dan 30 uur. Na vijftien jaar was dat nog maar 35 procent. Bij de arbeidsmigranten is dat 65 en 50 procent. Asielmigranten met weinig opleiding, zoals die uit Somalië, vinden het moeilijkst werk. Hoger opgeleiden, zoals de vluchtelingen uit Joegoslavië, doen het op de arbeidsmarkt het best.

.....

Criminaliteit
De criminaliteit onder de groep asielmigranten uit de jaren tachtig en negentig blijkt drie keer hoger dan onder autochtonen, en ook hoger dan die onder arbeidsmigranten.
[URL]http://www.volkskrant.nl[/URL]

18483f94-a6be-4bd0-996c-841f530636fd

Dit is allemaal al eerder besproken in dit draadje. Deze statistieken kloppen en hoewel ik jou niet reken tot deze statistische groep is de enige reden waarom je deze ongemakkelijke waarheden afwijst als zijnde ‘leugens’ dat dit niet past in jouw progressieve ideaalbeeld

Klopt. Dit is al eerder besproken. De statistieken kloppen NIET. Volgens mij had ik er al eerder naar gevraagd maar nooit voorbij zien komen: kom maar met onafhankelijk, objectief, wetenschappelijk onderzoek waar dit uit blijkt......... Er is geen enkel deugdelijk onderzoek wat tot deze conclusie komt......... Onwaarheden dus. In deze blijk jij degene te zijn die de ongemakkelijke waarheid afwijst, namelijk dat het meeste misbruik van kinderen plaats vindt in traditionele gezinssituaties. Waarom dit zo is laat ik aan jouw eigen inzicht over.

Los daarvan is het een democratisch recht van de makers van deze flyer om deze boodschap te verspreiden, net zo goed als de mensen van ‘Love Is Love’ dit recht hebben. Vroeger stond er ook iemand op een zeepkist e.e.a. te verkondigen. Als het je niet beviel liep je door en als je wel geinteresseerd was bleef je staan en luisteren. Zo ook met deze flyers. Waarom staan we dan meteen op de achterste benen van zo’n flyer? Stigmatiseren mag, van mij mag Wilders ook vrijuit gaan met zijn uitspraak over minder Marokkanen. Niet omdat ik het ermee eens ben, maar omdat hij het RECHT heeft in een werkelijk vrije samenleving om dit te mogen zeggen.

Op zich ben ik het hier mee eens. Het enige wat ik aangeef is dat de "Love is love" actie een heel mooi tegengeluid is en gelukkig, nu al, vele malen succesvoller is omdat liefde het nu eenmaal uiteindelijk altijd wint van haat. En als je mensen stigmatiseerd op basis van onwaarheden met de bedoeling mensen op te roepen TEGEN, in dit geval, homoseksuele liefde, dan riekt dat voor mij naar haat. En men mag blijkbaar ook haten in onze maatschappij. Dat is uiteindelijk zelfs vervelender voor de mensen die haatgevoelens hebben dan voor de mensen die vooral liefde voelen en beleven.

Children raised by same-sex parents reported a 3-12 times higher incidence of sexual abuse than children living with both biological parents.

A July 2012 scholarly, peer-reviewed study in the journal, Social Science Research, by Professor Mark Regnerus, of the University of Texas, Austin,(left) found that:

• Children of lesbian mothers are nearly 12 times as likely to say they were sexually touched by a parent or adult as those raised in intact, biological families.

• 31% of those raised by lesbian mothers and 25 % raised by homosexual fathers were raped, compared to 8% of those raised in intact, biological families.

• 90% of children raised in a normative household were heterosexual, whereas 61% raised by a lesbian parent
and 71% raised by a homosexual father were not.

Further, children raised by same-sex parents were:

• Two to four times more likely to be on public assistance.

• More than twice as likely to be unemployed.

• Twice as likely to have contemplated suicide.

• More likely to seek treatment for mental illness.

• More likely to have engaged in unmarried sex.

• At greater risk of poverty, substance abuse, and criminality.

http://www.henrymakow.com/gay-parenting-conducive-to-sex.html

Mike

Ik denk en hoop dat ik het nu verkeerd begrijp Mike. Dit is toch niet wat jij verstaat onder onafhankelijk, objectief, wetenschappelijk onderzoek? (Proest).

Het gebruik van alleen dit soort bronnen zou wel verklaren hoe het komt dat er zoveel ongenuanceerde, onvolledige, foutieve en verdraaide informatie in de berichtgeving terecht komt.

Tip: via internet kun je jezelf vast laten informeren hoe en waar je gedegen en goed onderbouwde wetenschappelijke onderzoeken en artikelen kunt vinden en waar die in de regel aan voldoen. Wie weet worden we dan weer gelijkwaardige gesprekspartners.

Succes!

Dit is wat er gebeurde met de socioloog Mark Regnerus nadat hij dit onderzoek publiceerde in 2012 (ik denk dat de meesten van jullie al kunnen raden wat er nu volgt):

Within minutes, it seemed, Professor Regnerus, a gifted and highly productive scholar with two previous books published on related subjects, was denounced as “anti-gay,” attacked personally and professionally, and his thoughtful, measured research conclusions were buried under an avalanche of invective, abuse, and misunderstanding. For the remainder of the summer months, Regnerus withstood an onslaught of criticism, but as the autumn arrived, it became clear that his reputation and the soundness of his research had been vindicated.

In the public arena, Regnerus saw his research crudely hashed over at The New Yorker, The New Republic, and the Huffington Post, among other places—and found himself caricatured as strapped to a Catherine wheel on the cover of the Weekly Standard. These are not normal experiences for your average stay-at-home sociology professor. Clearly Regnerus’s political adversaries saw much at stake in the public reception of his research.

http://www.thepublicdiscourse.com/2012/10/6784/

Altijd weer dezelfde selectieve verontwaardiging, iets wat we nu ook weer zien met die flyers. Vrijheid van meningsuiting is alleen maar OK als het ons uitkomt. En dit onderzoek is geeneens een mening, het is gebaseerd op harde feiten. En jawel, Regnerus blijkt dus een gedegen onderzoeker zonder dubbele bodem:

http://www.thepublicdiscourse.com/2012/10/6786/
https://www.firstthings.com/blogs/firstthoughts/2012/10/mark-regneruss-sound-social-science/

En deze onderzoeker heeft daadwerkelijk de moeite genomen om de KINDEREN te bevragen en niet de ouders, zoals in de Australische fopstudie van Aart het geval was:

Regnerus had good reason to ask adult children about their parents’ behavior, not their orientation: because this is what the children would be able to observe and know about, and because sexual attraction and behavior are highly fluid phenomena, despite the myth of a fixed “orientation.”

As he soberly puts it, “there appear to be plenty of failed heterosexual unions in the data,” in which many of the children of mothers who had same-sex relationships “spend their early years with their biological mother and father” before those relationships occur. Regnerus’s findings do not obscure the realities of family and sexuality in our society; they illuminate them.

And of course he was right to interview the children rather than their parents, because the former could more accurately self-report their current life conditions. Yet the children had to be adults at the time of the study, for ethical reasons that forbid this kind of research being conducted with minors and because he wanted to know the “finished product,” as it were, of their upbringing.

Mike

Typisch vrouwelijke reactie. Als je de discussie niet kan winnen, gewoon afhaken. Mijn punt is:

a) De in de kritische flyer genoemde statistieken zijn wel degelijk correct.
b) Iedereen met een gezond verstand kan op zijn vingers natellen dat kinderen een moeder en vader nodig hebben en niet twee moeders of twee vaders. Dat dit daadwerkelijk nadelig uitpakt wordt bevestigd door een onderzoeker die een flinke emmer stront over zich heen heeft gekregen door de media (trial by media), maar ook van links-georienteerde collega's. Gelukkig hield hij stand en is hij in ere hersteld, wat iets zegt over de kwaliteit van zijn onderzoek.

Met de houding 'we hebben het er maar niet meer over' help je de beschadigde kinderen van dit soort nieuwerwets ouderschap niet!

Mike

Als je de discussie niet kan winnen

Typische reactie om er een wedstrijd van te maken.

Verder laat ik het aan de wijsheid en het invoelen van Aart over wat ik bedoel. Het mij woorden in de mond leggen ben ik beu.

Ja, een discusie is er om gewonnen te worden. Niet op basis van achterbakse trucs maar op basis van INHOUDELIJKE ARGUMENTEN, iets waar ik al veel eerder op heb gewezen.

Waarom is competitie toch zo'n probleem voor vrouwen? Zo worden de mannen van de jongens gescheiden, natuurvolken deden niet anders.

En het is typisch vrouwelijk om dan ineens boos en beledigd te zijn. Dus vlucht maar weer terug naar je veilige wereld waarin we het er gewoon niet meer over hebben. Dit is waarom jullie geen land moeten runnen.

Mike

Verder laat ik het aan de wijsheid en het invoelen van Aart over wat ik bedoel. Het mij woorden in de mond leggen ben ik beu.

Heksje, dank je wel voor jouw reactie. Ik herken het geheel en kan het niet beter verwoorden dan dat jij het eerder dit jaar, en ook nu weer omschrijft.

Ik blijf dit erg jammer vinden. Zeker op het gebied van voeding, en in de kern ook van veel geopolitieke onderwerpen, ben ik het grotendeels eens met de inhoud. Het blijft jammer dat Mike zo gehandicapt communiceert. Volgens eigen zeggen rationeel maar emotioneler kan bijna niet. En dat is ook niet erg (Een puur rationele communicatie is niet eens mogelijk. Er liggen altijd, vaak verborgen, emotionele ladingen aan ten grondslag) maar bij Mike slaat de communicatie vaak door in rauwe, beledigende, ongenuanceerde en generaliserende botheid. Het is ook niet overdreven om het verbale agressie te noemen.

Natuurlijk komt Mike met het verweer dat hij zelf denkt een alpha-mannetje te zijn en dat deze communicatie daar bij hoort en dat jij en ik, en volgens Mike ook nog heel veel anderen, halfzachte figuren zijn die niet tegen kritiek kunnen en een ontwikkelingsstoornis hebben. En daarbij neemt hij dan een voorbeeld aan een zilverrug mannetjes Gorilla die zichzelf regelmatig op de borst trommelt. Maar een mens is nu eenmaal geen gorilla. Ook al roeptoetert en trommelt Mike er nog zo op los.

Daarom ben ik zo blij met jouw reactie. Als meer mensen Mike eerlijk zouden zeggen wat ze van zijn manier van communicatie vinden en ook hier en daar de nuances aanbrengen waar Mike zelf blijkbaar niet toe in staat is, dan zou dit forum een belangrijk forum kunnen zijn in plaats van het platte platform wat het nu vaak is. Waar een aantal mensen Mike op z'n minst naar de mond praten, om het maar positief uit te drukken.

Het is ook niet overdreven om het verbale agressie te noemen.

Argumenten graag hiervoor, want nu is het een holle frase. Kom maar met voorbeelden van 'verbale agressie' die ik zou hebben gehanteerd. Voor mij zijn dat uitspraken als 'ik maak je kapot' of 'ik sla je kop van je romp' of iets dergelijks. Zoiets heb ik in ieder geval nooit gezegd. Ik benoem bepaalde zaken in onbedekte termen, dat klopt. Het feit dat jij dit bestempelt als agressie geeft al aan dat je een regelrechte softie bent. Ik ga me niet druk maken om jouw tere zieltje en blijf zeggen waar het op staat!

Natuurlijk komt Mike met het verweer dat hij zelf denkt een alpha-mannetje te zijn en dat deze communicatie daar bij hoort en dat jij en ik, en volgens Mike ook nog heel veel anderen, halfzachte figuren zijn die niet tegen kritiek kunnen en een ontwikkelingsstoornis hebben.

Dat dekt wel zo'n beetje de lading, ik had het zelf niet beter kunnen zeggen. Maar dit zijn dan ook mijn eigen woorden die ik hier teruglees. Het viel me al eerder op dat je mijn woorden gebruikt, weliswaar om je eigen punt te maken, maar toch. Weet je waar dit op wijst? Dat jij een volger bent en achter de alfa aan loopt! Elke poging om de alfa tegen te spreken loopt op niets uit vanwege een gebrek aan retorisch talent en met elke 'botte' uiting waarmee ik mijn alfakwaliteiten ten toon spreid krijg je meer respect voor me, ook al zul je dat nooit toegeven. Vrouwen doen trouwens exact hetzelfde, al dat feminisme is 1 grote test om te zien hoezeer ze met een echte alfa te maken hebben of met een beta pussy die ze kunnen koeieneren.

Het is dan ook geen toeval dat vrouwen en homo's het zo goed met elkaar kunnen vinden. Het is 1 grote softe oestrogenen-party. Daarom krijg jij ook bijval van vrouwen. En net als deze vrouwen kan ook jij niet discussieren, omdat je niets wezenlijks in te brengen hebt in de vorm van inhoudelijke argumentatie. Het feminiene patroon is altijd hetzelfde: passief-agressieve, sarcastische oneliners zonder enige vorm van onderbouwing worden gevolgd door op de man spelen en niet op de bal (inhoud) en als deze 'character assassination' niet lukt trekt men zich boos en beledigd terug uit de discussie met de opmerking dat ik 'altijd gelijk wil hebben' of 'zo nodig moet winnen' en meer van dat soort fraais.

In ons politiek correcte land vol met softies (mannen en vrouwen) zijn we gewoon niet meer gewend dat een man hoort te zeggen waar het op staat, ongeacht of hij hiermee maatschappelijk of sociaal goed ligt. Ik behoor tot een uitstervend ras, maar gelukkig staan er steeds meer van dergelijke mannen op, getuige de populistische revolutie die nu gaande is wereldwijd. Dat is ook de hoogste tijd, want we gaan reddeloos tenonder aan onze eigen zelfopgelegde tolerantie.

Gisteravond nog zag ik een aflevering van Parts Unknown, de nieuwe serie van Anthony Bourdain
(iedere doordeweekse avond op 24 Kitchen om 20.10 u). Hij was deze keer in Keulen, samen met Berlijn zo'n beetje de meest tolerante stad van heel Duitsland, boordevol kunstenaars en ook homo's, zo bleek uit deze aflevering. Bourdain schuwde echter de actualiteit niet en stipte de vele aanrandingen van oudejaarsavond aan, die volgens hem wel een deuk in het diversiteitssprookje hebben geslagen.

Ik mag Anthony Bourdain heel erg, ook een alfaman die zich bijvoorbeeld even 'ongenuanceerd' uitlaat over vegetariers, maar helaas is Bourdain bevangen door het linkse gedachtengoed. Hij zat met een linkse Keulse kunstenaar aan tafel die doodleuk zei dat hij geloofde in wat hij nota bene zelf een utopie noemde, nl. dat we uiteindelijk allemaal met elkaar zullen leren samenleven. Vervolgens zei hij dat er op termijn geen blanken meer zullen zijn en dat we allemaal koperkleurige kindjes zullen hebben, waardoor we niet meer met elkaar strijd hoeven te leveren over de 'stam' waartoe je behoort. Bourdain knikte instemmend en zei dat dit de enige manier is.

Dit is dus wat ik bedoel. Met datzelfde gedachtengoed hebben we ons tot makke schapen laten maken voor een agressieve en asociale meute barbaren voor wie we de poort wagenwijd open hebben gezet en die we kost en inwoning verschaffen, terwijl ONZE EIGEN BURGERS dakloos zijn en moeten bedelen op straat! Dus als Mike hier enigszins emotioneel op reageert is dat omdat hij PISSED OFF is over de cultureel marxistische agenda die nu al veel te lang is uitgerold hier in het westen. Vroeger verdedigden we ons met hand en tand tegen vijandige indringers, nu halen we ze vrijwillig binnen en gaan we gedwee liggen, dit is ongekend!

Gelukkig ben ik niet de enige die pissed off is hierover. Die kunstenaar vertelde Anthony Bourdain nog dat hij hoopte dat de rechterkant van de politiek niet populairder zou worden a.g.v. het seksuele geweld van de 'vluchtelingen'. Hij zei dat er eigenlijk een groep gelijkgestemden in nazi-uniform door de straten zou moeten lopen om duidelijk te maken wat er gebeurt als deze stemmen aan de macht komen. En opnieuw stemde Bourdain in met deze dwaas! Zij zijn echter nu de uitstervende soort aan het worden, de tijd is aangebroken voor de wederopstanding van de alfa en die hebben weinig geduld met halfzachte doetjes en overgefeminiseerde vrouwen met een grote waffel!

Als meer mensen Mike eerlijk zouden zeggen wat ze van zijn manier van communicatie vinden en ook hier en daar de nuances aanbrengen waar Mike zelf blijkbaar niet toe in staat is, dan zou dit forum een belangrijk forum kunnen zijn in plaats van het platte platform wat het nu vaak is. Waar een aantal mensen Mike op z’n minst naar de mond praten, om het maar positief uit te drukken.

Dat is bijzonder arrogant. Je suggereert dat ik eigenlijk alleen sta met mijn meningen en dat ik alleen maar bijval krijg van andere forumleden omdat ik op de een of andere manier een soort van magisch charisma over me heb, waardoor ze door mij in een staat van betovering worden gebracht. Hoe moet ik ze anders aan mijn kant krijgen? Ik zit hier en zij zitten daar, alle communicatie gebeurt met eentjes en nullen. Ik kan ze geen pistool tegen hun hoofd zetten.

Zou het kunnen dat deze mensen juist heel goed voor zichzelf kunnen denken en hun eigen meningen verwoord zien door mij en dit als een verademing beschouwen? Jij beroept je op een elitaire aanname dat jij een soort meerderheidsstandpunt verkondigt en zoekt nu medestanders bij de 'zwijgende meerderheid', die mij wel eens gaan vertellen hoezeer ik de plank missla. Ik zeg: bring it on! Ik heb geen medestanders nodig om duidelijk te maken wat ik vind en het interesseert me geen ruk of je hier aanstoot aan neemt of niet. We leven in extreme tijden en dan zijn er ook extreme maatregelen nodig. Wellicht heb je het nog niet door, maar de tijd van politieke correctheid en softies is geweest. Jullie hebben je moment gehad en jullie hebben glorieus gefaald, zo erg zelfs dat je de samenleving aan de rand van de afgrond hebt gebracht. Maar nu is het mooi geweest met deze satanische agenda, ga(y)me over!

Mike

@Aart
Spijker op de kop Aart. Wie de schoen past trekke hem aan, wie het niet snapt mist helaas de boodschap. Spijtig voor diegenen.

Het valt op dat er wederom direct gereageerd wordt gebaseerd op een eigen uitleg en interpretatie, zonder controle of dit wel de juiste visie is.
In het kort wat ik bedoelde met mijn eerdere bericht aan jou Aart:
Je schreef volgens mij eerder al eens dat alles energie is. Alles wat je aandacht geeft groeit. Iedereen is eigen baas (gelukkig wel!) maar mijn advies aan jou is om je energie op de wijze zoals je die eerder al voorstond te gebruiken en laat je niet verleiden je energie weg te laten lekken en te gunnen aan dingen die wellicht helemaal niet verder moeten groeien.

Een discussie kan mooi en zinvol zijn, vele zijn op dit forum gelukkig ook van dat gehalte, echter is op een gegeven moment de boodschap wel duidelijk. 100% eens worden hoeft niet en kan ook niet altijd.

De discussie(s) en blijkbaar daarbij behorende diverse zinsnedes en bewoordingen blijven tot in de lengte der dagen doorgaan zonder dat het nog iets zinvols toevoegt. Na een halfjaar komen nog steeds weer dezelfde argumenten en zelfde bewoordingen op tafel. Dat is geen discussie meer en m.i. de energie niet meer waard. Verder laat ik dit uiteraard aan jou over, zoals ik eerder al schreef, maar ik wil alleen maar even je voor houden dat je wellicht een bepaalde valkuil in bent gelopen en het nu misschien toch tijd is voor iets anders en nieuws. Na meer dan 50 pagina’s over dit onderwerp is er geen doorkomen meer aan, zowel qua discussie als qua leesvoer voor wie dan ook.

De discussie(s) en blijkbaar daarbij behorende diverse zinsnedes en bewoordingen blijven tot in de lengte der dagen doorgaan zonder dat het nog iets zinvols toevoegt. Na een halfjaar komen nog steeds weer dezelfde argumenten en zelfde bewoordingen op tafel. Dat is geen discussie meer en m.i. de energie niet meer waard. Verder laat ik dit uiteraard aan jou over, zoals ik eerder al schreef, maar ik wil alleen maar even je voor houden dat je wellicht een bepaalde valkuil in bent gelopen en het nu misschien toch tijd is voor iets anders en nieuws. Na meer dan 50 pagina’s over dit onderwerp is er geen doorkomen meer aan, zowel qua discussie als qua leesvoer voor wie dan ook.

Nee hoor, het wordt steeds duidelijker, getuige ook de reacties van anderen die mij kennelijk 'naar de mond praten'. We naderen een ontknoping, waarbij woorden zullen worden omgezet in daden. Er komt een nieuw slag politici aan, want de mensen zijn het kotsbeu. Nu is er weer een programma op TV genaamd 'Queens of the Jungle', waarin de 'mannen' hun best doen om nog vrouwelijker te zijn dan de vrouwen. Hoe ver moeten we nog afdalen in de cultureel-marxistische decadentie, voordat we door krijgen dat we als kikkers in een pot gekookt worden? Ik voel dat ik onderdeel uitmaak van een nieuwe stroming, een nieuw momentum. Over energie gesproken!

http://www.oftwominds.com/blogoct16/consent-of-governed10-16.html

Mike

Deze professor weigert 'genderneutrale' persoonlijke voornaamwoorden te gebruiken:

https://milo.yiannopoulos.net/2016/10/professor-triggers-campus-genderless/

Tenminste nog 1 persoon met gezond verstand! Er was ooit een tijd dat de oudere generaties werden gerespecteerd door jonge mensen. Kijk eens hoe jonge gay, femi en trans SNOTNEUZEN hem de les proberen te lezen:

Mike

Allemaal acteurs, sprout. Dat moet je wel volhouden als je in het diversiteitssprookje gelooft, waarin we allemaal in perfecte harmonie met elkaar samenleven op de grote regenboog, met aan het eind een grote pot met goud. En ze sliepen nog lang en gelukkig...

Mike

Meesterlijk dit: Wat een afgang voor de libtards, hahah.

(Engelse ondertitels selecteerbaar, rechtsonder in videovenster, klik op 'witte blokje met streepjes en tipjes')

A Swedish Reporter Systemically Destroys Transgenderism (with English subtitles)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan