Mazelenuitbraak in Nederlandse 'bijbelgordel'

Haha, dame ben ik, vrijgezel ben ik, alleen 11/12 jaar jonger dan je wenst;) dus sorry, ik kan je niet helpen;)

San, als het klopt dat jij in Heerenveen woont, dan woon ik een behoorlijk eind bij je uit de buurt ;) ik ben nooit zo van woonplaatsen/omgevingen enzo online zetten, dus dat doe ik even niet. Maar het is niet om de hoek, laat ik het daarop houden.

 
11/12 jaar jonger valt nog wel binnen de bandbreedte hoor, haha. Maar ja, wat moet jij meet zo'n ouwe kerel? ;-)

 
Op de een of andere manier dacht ik dat jij ouder was pinklady. Geen idee waarom :-D

Ik snap het wel. Ik wilde eerst ook niet dat ik echt bekend zou worden, totdat ik besloten had naar Kekerdom te gaan. En ik vind het ook prima zo. Dit is het eerste forum ooit waar ik mee schrijf, dat is al een bijzonderheid op zich. Jammer dat mijn katzen niet bij jou kunnen worden ondergebracht, ze moeten dan toch mee in de koffer ben ik bang.

Ah, de marge wordt breder Moondust ;-)

 
Een stuk mee in de kofferbak moeten ze dan in ieder geval, ja;) en ik ben toch echt pas bijna 24. Nouja, pas... Ik vind het vrij oud al, maar dat terzijde.

Haha en ik heb niets tegen oudere kerels, hoor. Niks mis met volwassenheid. Ik selecteer niet echt op leeftijd (oke, iemand van 60 is wel echt te oud), wel op persoon.

Laat ik nu maar ophouden voor dit topic te veel datingsite-achtige vormen aanneemt.

 
Dat moeten we inderdaad niet hebben, een datingsite.

24 oud, nou dan kan ik alvast wel inbinden, met 29. Zoals mijn moeder zegt: velen halen het niet, en zouden ervoor tekenen. Zo zie ik het dan maar :-D

 
San wrote:
Dat moeten we inderdaad niet hebben, een datingsite.



Nou, dat zeg jij wel, maar volgens mij is het reuzehandig als je 'in de liefde' een mede-WAP'er treft. Tenminste geen welles-niettus-discussies over het eten of gescheiden koken. Ik heb zelf een vrij korte relatie achter de rug met een vegetarische waarbij het eten toch wel lastig was. Het verschil in voeding zorgde voor emotionele afstand, althans in mijn geval. Dating moet je misschien ook breder zien. Meer als in gelijkgestemden ontmoeten om ideeën mee uit te wisselen en gezamenlijk dingen in te kopen, etc. Je ziet op dit forum niet voor niets telkens de vraag opduiken waar iemand woont en of er emailadressen uitgewisseld kunnen worden. Er zijn websites waarbij je een soort WAPF-community zou kunnen maken waarbij je mensen uit jouw buurt kan opzoeken op een landkaart. Dat kan allemaal heel discreet. Ik bedoel, met vermelding van alleen de woonplaats, leeftijd, geslacht, e.d. is er ook geen enkel gevaar voor de privacy. Bovendien is een dergelijke community besloten. Hooguit dat de NSA en FBI er wat in wroeten. ;-)

 
Nou, doe mij maar een wapf-datingsite hoor! Moondust, ik ben 3 jaar ouder dan 35, val ik ook binnen de marge? :)

Maar inderdaad, als ik al eens een profiel lees op een datingsite, dan zijn er maar weinig die de wapf-goedkeuring krijgen hoor. Lange gezichten, vegatatirisch. Ik wil geen discussie over mijn voeding, ik wil niet uitleggen waarom ik wel rauwe melk drink, ik wil gewoon samen lekker eten :D

Welke leuke vrijgezelle wapfer biedt zich aan :D

 
Mee eens Moondust. De klik is belangrijk. Het is een ramp als jij elke keer vegetarische schoenzolen moet bakken, en ondertussen voor jezelf ook nog wat anders klaar moet maken. Of dat je een vrouw treft met een vetfobie, die je probeert te dwingen te bakken in vetvrije bakspray (horror). Dat schept zeker een afstand. Mijn zegen heb je, voor een community. Hoe meer WAPpers elkaar vinden, hoe beter het is :-D

Alexandra, ik geef je groot gelijk. Ik zeg regelmatig tegen mijn vriend dat ik niet weet wat ik had gemoeten als hij niet meedeed met WAP-pen. Ik heb hem ook al meegesleept in mijn vegetarische uitspattingen, al was hij dolblij als hij bij zijn moeder een lekker stuk vlees kon eten. Nu hoor ik regelmatig hoe fijn hij het vindt dat we volop vlees en vet eten, hij wil niet meer terug en begrijpt niet hoe hij het toen heeft volgehouden met zo weinig vlees. Ook waardeert hij het dat ik goed kan eten en niet knaag op een blad sla. Maar mijn vriend heeft wel een lang gezicht, daar kun je dus niet altijd op beoordelen hoe iemand eet ;-) (vroeger helaas behoorlijk vetvrij, maar ja hij at ook maar wat de pot schafte). Dus wie weet, zet op je profiel dat je WAP eet en kijk wat er gebeurt ;-)

 
Ik ben helemaal niet bezig met daten en dat soort dingen. Maar heb wel nog ergens online een profiel. Tussen heel veel vegetariërs daar vindt je mij waarbij staat: vindt je gezondheid belangrijk? Ja, ik wapf!

Nog geen reacties gehad :mrgreen:

Meegaande vrind heb je San :wink: maar gelukkig zijn je nu allebei tevreden met de voedingswijze die je gebruiken!

 
Ik heb gisteravond tot heel laat zitten klooien met de site mapme.com. Daar kan je een kaart maken waar alle leden markers op kunnen plaatsen. Ik kwam hierop als gevolg van het datingsitegesprek. Op de kaart kan de woonlocatie gezet worden en alle adressen voor goed WAPF-voedsel die we kennen. Er zijn verschillende markers voor verschillende categorieën. Probleem is alleen dat de site voor geen meter werkte en ik ben toch geen domme jongen op IT-gebied. Het was onmogelijk markers te plaatsen. Nouja, ik heb een ticket ingediend. Hopelijk kan het worden opgelost, dan ga ik het verder ontwikkelen. Het leuke is dat je dus kunt opvragen welke markers er binnen een bepaald aantal kilometers van jouw woonplaats te vinden zijn. Ik vind dat altijd prettig werken zo'n grafische weergave. Maar goed, wordt vervolgd...

 
Blijkbaar echt hot, die vegetariers :-( Nou wie weet wat je nog treft, ik hoop dat er nog eens een WAPF-dag komt. Wie weet is er dan een match ;-)

Ik heb inderdaad mazzel met mijn vriend, al kijkt hij me soms wel bevreemd aan als ik weer met iets nieuws kom.

 
@Alexandra

Niet heel erg bezig zijn met daten pleit voor je, want dat betekent dat je tevreden ben met jezelf en je niet het gevoel hebt dat er iets (een illusie) ontbreekt in je leven. Ik zie het zelf ook zo nu, maar dat was een paar maanden geleden wel anders. Ik was toen heel bang dat ik haar kwijt zou raken. Ik vond het ineens een absurd gevoel, alsof ik ten prooi was gevallen aan het idee dat het leven een chaotische stuurloze brij is waarbij ik moet knokken om boven te blijven en nog een beetje geluk te ervaren. Ik was snel genezen. En nu is het uit en vind ik het prima. Ik ben tevreden met mezelf en vertrouw erop dat alles gaat zoals het moet gaan. Resistance is futile! ;-)

 
Quote:
Niet heel erg bezig zijn met daten pleit voor je, want dat betekent dat je tevreden ben met jezelf en je niet het gevoel hebt dat er iets (een illusie) ontbreekt in je leven



Dat is de ene dag. De andere dag betekend het eerder dat ik het niet waard ben een leuke partner te hebben, dat ik niet mooi of kanp genoeg ben, te dik ben voor een partner.

Over het algemeen klopt je stelling wel in mijn geval, maar ook ik heb mijn duiveltjes en die zijn hardnekkig.

 
Ik trok wa te snel de conclusie dat niet datende singles ook tevreden zijn met zichzelf en dat is natuurlijk niet zo. Ik ervaar bij mezelf b.v. veel angst om niet goed genoeg te zijn voor een ander. Feitelijk dus ontevredenheid met mezelf. Mijn stelling kwam voort uit mijn persoonlijke afkeer om een relatie te hebben door een gebrek aan eigenwaarde (niet meer nodig hebben dan jezelf). Ik vind het altijd zo sneu om dat bij anderen te zien. De angst om alleen te zijn dwingt ze in situaties die helemaal niet goed voelen. Maarja, ieder zijn eigen proces.

 
Ach, ikzelf heb nog erg weinig relaties gehad, om de simpele reden dat ik nauwelijks verliefd wordt. Die klik en die aantrekkingskracht voel ik gewoon niet. Raar, maar waar. Vooralsnog vind ik het prima zo en mis ik niets. Alleen wanneer ik ooit kinderen wil, wordt dat lastig. Ik ben van mening dat een kind indien mogelijk dient op te groeien in een gezin met een moeder en een vader, dus zomaar de eerste de beste scharrel gebruiken als zaaddonor is niets voor mij. Op dit moment geloof ik niet dat ik kinderen wil, maar als het moment er komt... Tja, dan wordt het lastig. Een vriend hebben om kinderen te kunnen krijgen, vind ik nou ook niet echt een goed idee.

Een "vormbare" partner, zoals San heeft, is natuurlijk wel redelijk ideaal om hem mee te krijgen in WAPF e.d.

 
Dan weet ik wat me te doen staat als ik ineens besluit dat ik een heel groot gezin wil: stop ik gewoon weer met eieren eten :mrgreen:

 
pinklady wrote:
Een "vormbare" partner, zoals San heeft, is natuurlijk wel redelijk ideaal om hem mee te krijgen in WAPF e.d.



Nog idealer vind ik het als de partner ook proactief is wat betreft voeding en levenstijl in het algemeen. Dan wordt 1+1 ook echt 3 in mijn beleving, mits men elkaar vrij laat. En dat is dan de toegevoegde waarde van een relatie. Ik word ook eigenlijk nooit verliefd. Ik ken het gevoel gewoonweg niet, terwijl ik me wel heel erg aangetrokken kan voelen tot een vrouw. Aantrekking vind ik moeilijk te definiëren. Het heeft met veel factoren te maken waar ik me niet van bewust ben. Aantrekking is gewoon een intuitief gevoel. Maar als 1+1 voor mij 3 wordt, dan is dat wat mij betreft een prima basis voor een relatie. Misschien juist wel veel sterker en stabieler dan verliefdheid. Verliefdheid heeft iets blinds/onwetends in zich dat me tegenstaat. Ik krijg er altijd een beetje een gevoel van kip zonder kop bij. En iedereen weet dat verliefdheid van tijdelijk aard is.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.143
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan