Mazelenuitbraak in Nederlandse 'bijbelgordel'

Quote:
Ik verbaas me daarover, dat mensen op internet zo fel en vol haat kunnen zijn. Ik schrik daar weleens van.



De meeste mensen weten niet beter dan dat vaccins 100% safe zijn en alleen religieuze fanatici laten hun kinderen niet inenten. Alle verschrikkelijke ziektes uit de afgelopen eeuwen zijn er volgens hun (dat is een uitgemaakte zaak voor ze, valt niet over te discussiëren) mee bedwongen dus niet meer vaccineren betekent een terugkeer naar de middeleeuwen wat betreft ziektes.

Er is geen spoor van twijfel bij de meeste mensen, best wel eng trouwens. Dus als er dan zo'n artikel wordt geplaatst denken die mensen dat ze hun (de) kinderen moeten beschermen tegen de religieuze gekken en de 'alu hoedjes'. Triest maar waar....

 
Quote:
Er is geen spoor van twijfel



Super eng, maar is dat hetgeen wat het systeem in stand houdt of is zijn het o.a. vacinaties, fluoride en slechte voeding wat dit veroorzaakt?

Question Everything :idea: :!:

(George Carlin)

 
wat een agressief stuk dat van communicatie.

Ik denk dat er per jaar meer doden vallen door vaccinaties .

En de kinderen die overlijden aan mazelen zouden denk ik ook wel overleden zijn aan een goede griep, de mazelen is dan net de druppel geweest.

Pas zag ik nog filmpje over paar jaar geleden met de vaccinaties van pneunokokken, er zijn toen 3 baby's overleden.

Maar kwam natuurlijk weer niet van de vaccinaties :evil:

 
Er schijnt in april/mei ook een 'uitbraak' van mazelen in Wales geweest te zijn. Daar werd net zo fel gestookt op het inenten van kinderen enz. Zeker nadat een man overleed. Er was nog geen autopsie gedaan, maar die man was "zeker overleden aan de mazelen".....

Dit staat dus niet op zichzelf, en wij op dit forum weten dit wel. Maar die leugens, ik wordt er zooooo moe van.

 
toen mensen gevaccineerd werden met de pokken zijn er echt epidemien ontstaan.

maar als mensen dan pokken kregen die gevaccineerd werden dan hadden ze opeens waterpokken, want pokken dat kon natuurlijk niet na een spuit.

 
hoi debsy, ja zeg zag het net wat een reacties.

,meeste van mensen die wakker zijn geworden :D

 
Quote:
die Phil Valentine is wel een mannetje zeg


Tanja, jij hebt ook zijn lezing bekeken en beluisterd over homoseksualiteit en feminisme. Ik weet dat jij het goed bedoelt met het woord 'mannetje', maar dit is precies waar Valentine het over heeft. Vrouwen staan meteen op hun achterste benen als ik als man over jullie zou praten als 'vrouwtjes', maar het woord 'mannetje' voor iemand die zich gedraagt en uitlaat als een MAN is volkomen geaccepteerd in deze overgefeminiseerde maatschappij. Je ziet dat ook jij hier onbewust iets van mee hebt gekregen en daar wil ik je even op wijzen.

Er is een reden waarom duidelijke taal ook wel 'mannentaal' wordt genoemd. Valentine merkt terecht op dat mannen weinig spreken, maar als ze wat zeggen gaan ze over het algemeen voor duidelijkheid. Voor zover deze mannen nog bestaan, want ze zijn een uitstervend ras aan het worden in deze oestrogeendominante samenleving! Bij deze geef ik dus ook meteen een geheel nieuwe betekenis aan het woord 'oestrogeendominantie'. Valentine is in ieder geval wel zo'n man die 'mannentaal', duidelijke taal, spreekt en ik weet dat dit jou aanspreekt, het is een kwaliteit waarover je zelf trouwens ook beschikt.

Ook weet ik dat je valt voor een uitstraling van zekerheid, bij zowel mannen als vrouwen. Herhaaldelijk heb je geschreven dat een echte vrouw zeker is over zichzelf en een echte man idem dito. Het kan je zeker niet ontgaan zijn dat Phil Valentine een en al zekerheid uitstraalt, zekerheid en duidelijkheid. Dit is wat mensen mooi maakt, ze weten wat ze willen en voelen zich daar goed over. Dan maakt het wat mij betreft ook niet uit of ik het op details (raw food, zijn visie op moslimmannen) met hem oneens ben. Sterker nog, ik zou zelfs bewondering voor hem opbrengen als ik het pertinent oneens was met hem! Wie nergens voor staat, valt overal voor. En Valentine staat overduidelijk waar hij voor staat.

Als dat de definitie is van een 'mannetje', dan ben ik er ook 1!

Mike

 
Mike je hebt zeker een punt hoor, dat betuttelende woord mannetje is niet bepaald testosteron verhogend, al bedoelde ik het inderdaad goed. Uiteraard heb ik ook een tik van de feministische molen gekregen. Ik had de lezing over homoseksualiteit en feminisme nog niet gezien toen ik dit schreef trouwens en moet 'm nog afkijken. Heb zeker bewondering voor mannen (en vrouwen) die stevig in hun schoenen staan en duidelijke taal spreken nog meer voor de manier waarop hij zijn hoofd boven het maaiveld uitsteekt, en niet zo'n beetje ook.

Het is een man die goed in z'n kloten zit zal ik maar zeggen en dat kan ik van jou ook zeggen, dus ja hoor, jij bent ook een mannetje ;) .

 
Gelukkig maar! Ook de 'banale' uitdrukking 'een vent met ballen' is dus gewoon echt waar! Valentine geeft aan dat als gevolg van oestrogeendominantie de 'kloten' onvoldoende indalen (en dus eigenlijk eierstokken willen zijn) of zich onvoldoende ontwikkelen. De ballen zijn de plek waar bij mannen de meeste testosteron wordt geproduceerd. Dan heeft Phil valentine 'balls the size of church bells'! 8)

Mike

 
Banale uitspraken hebben vaak een hoog waarheidsgehalte, dus dit verbaast mij niks, maar ajajajaj, hoe zou dat dan zitten met mijn eierstokken, hangen die op half 7 ? :-)

 
Veel mannen zijn onzeker, twijfelen over hun mannelijkheid en slaan daarin door, waardoor ze meer overdreven uitslovers worden omdat ze DENKEN dat het bij hen zo hoort en hier laten ze niet leiden door hun mannelijkheid maar door conditionering dat je zo en dit moet doen want anders ben je geen echte man.

Een echte man zijn is heel wat anders dan alleen maar extreem mannelijke dingen doen omdat je denkt dat dat bij echte man hoort. Iemand kan keihard fitnessen omdat die denkt dat dat bij zijn man-zijn hoort, maar denken dat het zo hoort is nog altijd anders dan echte man zijn. Als je eenmaal echte man bent dan volgen mannelijke dingen vanzelf gewoon omdat dat bij je past, niet omdat je denkt dat het zo moet omdat je jezelf zo wijs hebt gemaakt of geconditioneerd, bijvoorbeeld door vrienden die zelf ook onzeker zijn over hun mannelijkheid en die vinden dat je dit en dat moet doen want anders ben je geen echte man.

Echte man zijn gaat samen met zeer gezonde voeding die de natuurvolkeren aten, daardoor ook geen hormonenverstoring en is de man precies zoals die van nature hoort te zijn.

Gezondheid,

 
Quote:
maar ajajajaj, hoe zou dat dan zitten met mijn eierstokken, hangen die op half 7 ?


You have ovaries like CHURCH BELLS, sista! Met de hoeveelheid testosteron waar jij over beschikt zou ik me geen zorgen maken!

Mike

 
Ik zal je vertellen hoe ik hier op ben gekomen. Ik lees momenteel een boek van Professor Griff, van de rapgroep Public Enemy: The Psychological Covert War on Hip Hop - The Illuminati's Take Over of Hip Hop. In het boek staat een interview met Mwalimu K. Bomani BarutiB over homoseksualiteit en hoe zwarte mannen worden gefiminiseerd. Hierdoor kwam ik op zijn lezing over homosekualiteit op YouTube. Zoals dat altijd gaat met YT zie je dan aan de zijkant suggesties staan van andere filmpjes die hiermee te maken hebben en zo kwam ik op Phil Valentine.

Wat verhelderend is, is om eens een keer de zwarte kant van de zaak te horen, verwoord door zwarte intellectuelen. Het mooie van die lui is dat ze niet zo verpest zijn door het blanke academische systeem. Dit betekent dat het slimme denkers zijn die tegelijkertijd voldoende voeling hebben met de 'straat', waar ze maar al te vaak ook echt vandaan komen. Dit levert een slag denkers op die hoog ontwikkelde concepten kunnen verwoorden op een hele eenvoudige manier. Deze kwaliteit bezit ik ook, dus ik identificeer me meer met dit soort sprekers dan met menige blanke middenklasser die een universitaire studie heeft afgerond en geen flauw idee heeft wat de belevingswereld is van de doorsnee burger.

Wat het ook aangeeft is dat de mens alles is, van laag tot hoog. We moeten allemaal eten en neuken, zo simpel is het, anders is het gedaan met ons. Tegelijkertijd zijn we in staat om de meest hoog ontwikkelde kunst, muziek en filosofie te produceren. We zijn animalistisch en goddelijk tegelijk. Deze zwarte denkers zijn nog niet zo 'beschaafd', m.a.w. er is nog niet zo aan ze geschaafd. Ze zijn nog puur. Heerlijk om dit te zien in deze moderne wereld en een verademing om informatie mee te krijgen vanuit het gezichtspunt van onze oerouders, de Afrikanen.

Zeker zijn het Amerikaanse zwarten die aan het woord zijn en geen Afrikaanse zwarten, maar het zijn intellectuelen als Malcolm X en Martin Luther King geweest die ons al eerder in de geschiedenis belangrijke lessen hebben proberen te leren. De enige manier waarop de elite ze hiervan heeft weten te weerhouden is door hen te vermoorden. Het is goed om te zien dat de zwarte 'spirit' zich niet laat doden en anno nu wordt voorgezet door dit soort 'politiek incorrecte' sprekers!

Mike

 
Ik heb gisteren de lezing afgekeken en vond het ook goed om te zien dat er wakkere zwarte Amerikanen zijn. Kan me helemaal voorstellen dat jij hiervan hebt genoten. De volgende die jou seksistisch noemt kun je dit filmpje aanraden :D

Ik hou hier ook wel van, heb af en toe echt hardop zitten lachen over zijn opmerkingen zoals bij het lijstje feministische mythes, nee hij doet zich geen moeite om op enige manier politiek correct te zijn. Dat maakt zijn boodschap des te duidelijker.

 
Wat ook grappig was, was wat hij zei over 'Gay Pride'. Valentine stelt dat je alleen maar trots kunt zijn op wat je hebt gepresteerd. 'Gay' zijn is geen prestatie, vooral niet als je argument is dat je 'zo geboren bent'. 'Wat heb je dan gepresteerd?' vraagt Valentine zich af. Allemaal propaganda om dit in een positief daglicht te zetten, net zoals de term 'gay' (blij, vrolijk) zelf, zoals Valentine eveneens beargumenteert. Heerlijk om eens een intelligent en tegelijkertijd aards, nuchter en humoristisch tegengeluid te horen, zonder dat de spreker zich inderdaad inhoudt!

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.695
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan