@San, goed van jou dat jij je kindje niet hebt laten vaccineren! Ik wou dat ik destijds al zo wijs was. Ik heb twee kinderen, tien en dertien, en beide hebben PDD-NOS. Toen de oudste geboren werd huilde hij erg veel, maar na zijn eerste prik werd dit zo mogelijk nog erger. Ook zijn huid zat onder het eczeem. En hij had drie dagen hoge koorts. Toen ik de mogelijkheid bij het consultatiebureau aankaartte dat het wellicht door de vaccinatie kon komen, werd mij met grote stelligheid verteld dat dit ABSOLUUT niet het geval kon zijn. Tja, en wat doe je dan als jonge moeder met huilbaby en flinke postnatale depressie? Je laat je leiden. Zo heb ik doorgemodderd tot mijn oudste na zijn prik van vier jaar helemaal in zichzelf gekeerd was. We hadden met behulp van een orthomoleculiar arts hem juist helemaal "op orde". Hij was veel minder autistisch doordat zijn darmflora was aangepakt, en zat lekker in zijn velletje, tot na die bewuste prik. De transformatie was compleet. Niet te geloven. Inmiddels was ik wat mondiger geworden en niet meer zo naïef, en ik heb dan ook het consultatiebureau gebeld om te zeggen dat ze hun vaccinaties voortaan ergens anders konden steken! Ik hoefde ze niet meer. Het heeft een jaar geduurd voor mijn zoon weer lekker in zijn vel zat. De jongste heeft ook nog de veertien maanden prik gehad, bij hem heb ik niet zo'n sterke reactie gezien, maar toch hebben wij vanaf toen besloten onze kinderen niet meer te laten vaccineren. Ik heb zelf gewoon de bof, de mazelen en waterpokken gehad, en ik leef nog! Wow! Oh ja, mijn oudste heeft overigens drie keer de waterpokken gehad! Dat kan alleen maar als je imuunsysteem niet goed functioneert. Goh, hoe zou dat nou komen? Twee weken terug was mijn jongste wat grieperig, en kort daarna kreeg hij wat vlekjes.... Ik woon in de biblebelt en mijn buurvrouw heeft vijf kinderen waarvan er twee de mazelen hebben gehad. En guess what? Die lopen weer gewoon rond hoor. En wat zegt mijn buurvrouw (streng gereformeerd):" ik laat mijn kinderen met een paar maanden echt niet blootstellen aan een cocktail van ziekteverwekkers hoor, er is niks mis met op een natuurlijke manier weerstand opbouwen! En daar heeft mijn geloof helemaal niks mee te maken, ik kan ook zelf nadenken!" Driewerf hoera voor mijn buurvrouw!