Mazelenuitbraak in Nederlandse 'bijbelgordel'

Waar ik echt van schrok was de folder die ik samen met de vaccinatiekaart kreeg thuisgestuurd voor mijn zoon (9). In de folder staat gewoonweg geen werkelijke informatie. Er wordt je het gevoel gegeven dat je een slechte ouder bent als je je kind niet laat vaccineren. Alleen de bright sight wordt belicht. Ik heb de folder als een belediging ervaren.

 
Mijn dochter heeft alle vaccinaties gekregen (niet de Mexicaanse griepprik) en is volgend jaar aan de beurt voor de 9 jaars prik. Krijg er nu al buikpijn van. Die angst zit diep. Wat als ze toch een ernstige ziekte krijgt met blijvende gevolgen. Een eeuwig schuldgevoel zal ik er aan over houden. En als ik het wel doe houd ik ook een schuldgevoel over. En dat is de kracht van het hele programma. Angst en schuldgevoel veroorzaken bij de gewone burger. Ze gaat het ws niet krijgen, maar toch.....

 
Angst en schuldgevoel is door de eeuwen heen als onderdrukkingsmiddel gebruikt, seksualiteit, geloof, ziektes, apocalyptische boodschappen, noem maar op.

Doorzie het feit dat dit altijd zo geweest is, dat alleen de vorm ervan steeds ander is, maat het principe gelijk. Besef dat de natuur vanzelf prima werkt en dat ze veel intelligenter is dan het menselijk denken, waardoor je er eerder iets aan verprutst dan verbetert. De keus is dan niet moeilijk meer.

 
@ Zoekertje: je angst is begrijpelijk. Ik zou eerder angst hebben dat men die spuit met (chronisch) ziekmakende/giftige inhoud in mijn kinds bloed zou lozen zonder mijn toestemming. Daarover zou ik me dan schuldig voelen (dat ik mijn kind niet genoeg zou hebben beschermd tegen die terreur).

 
@zoekertje: ik weet niet of je facebook hebt, en de site van Door Frankema kent, www.vaccinvrij.nl (ze brengt binnenkort ook een boek uit, waarin ze o.a afrekent met de polio-mythe)? Als je FB hebt kun je je aanmelden voor de groep Vaccinvrij, en daar kun je vragen stellen en info lezen, dan voel je je misschien minder alleen en onzeker, want daar zijn natuurlijk veel gelijkgestemden.

Mijn dochter is nu 11 maanden en helemaal niet gevaccineerd. Ik zei het nog op het consultatiebureau tegen een verpleegkundige: dat hoe bang ik ook zou zijn voor een ziekte (en ik ben helemaal niet bang), ik nooit de gifspuit in mijn dochter zou laten zetten. En besef wel, dat ALS de vaccins zouden werken (wat ze niet doen), dan zijn je kinderen "maar" 5 jaar beschermd. Dus als ze 14 zijn en ze komen in de buurt van iemand met mazelen maken ze net zoveel kans, zelfs meer, om het te krijgen, want hun afweersysteem is verminderd door de vaccins. Lees voor de grap ook maar eens de bijsluiter voor professionals door voor de vaccins, te vinden op de site van het RIVM. Kun je lezen dat de boel gekweekt wordt op niercellen van Groene Apen, en je kunt vinden dat er o.a aluminium inzit, etc. Succes met je keuze, snap dat het lastig is!

 
Wie over een goede afweer beschikt, heeft levenslange bescherming! Deze verkrijg je nooit uit een spuit waar aspartaam, formaldehyde, dierlijk DNA, kwik, aluminium, squaleen, smaakversterker en andere giftige, lichaamsvreemde stoffen in zitten!

Mike

 
Ok maar is de uitbraak dan niet alleen in de bijbel gordel?? Is er bij de omwonenden die wel inherent zijn net zo erg?

Dat hoor je niks van, bewust mischien dan ja maar niemand die bevestigen kan dat gefaccineerde mensen net zo ziek wordt?

Ik denk dat vaccinatie best werken kan allen door dat er zoveel giftige troep in zit heb je er wel een hoop allende voor in te leveren.

De link van anergie70 is erg interessant, dan lijkt het alleen maar alende te brengen, maar als echt de bijbelgordel veruit de meeste gevallen telt weet ik het niet..

 
@ Maarten:
Quote:
is de uitbraak dan niet alleen in de bijbel gordel


Dat is ook mijn vraag, voor zover die tellingen uberhaupt kloppen.

Ik geloof er geen jota van.

Voorbeeldje over gegoochel met cijfers: eneco heeft onderzoek gedaan zogenaamd waaruit blijkt dat 80% van de nederlandse bevolking windenergie wil: http://archief.duurzaamnieuws.nl/bericht.html?id=98525

Als dat zo zou zijn, waarom moet eneco dan nog gemeenten omkopen om windmolens door de strot te duwen van mensen? http://www.joop.nl/groen/detail/artikel/21306_eenco_betaalt_gemeenten_zwijggeld/

Waarschijnlijk is dat een RIVM die aan de leiband loopt van de farmaceutische industrie ook in dezen selectief met cijfermateriaal heeft gerommeld.

 
Maar mensen praten., dus als er evenzoveel gevaccineerde ziek worde dan hoor je dat echt wel.

Ik zou zelf wel met andere mensen praten als ik en andere wel ziek zou worden terwijl we gevaccineerd ben.

En dat gaat dan vanzelf wel rollen...maar dat gebeurt niet dus ja.....

 
Dus het .niet werken ervan betwijfel ik.. Voor de farma zelf ook van belang dat het wel enigszins werkt anders krijg je het .nooit zo groot schalig.

Ik geloof wel dat de voordelen zeker NIET opwegen tegen de na delen mits je gezond eet en bent

 
@San, goed van jou dat jij je kindje niet hebt laten vaccineren! Ik wou dat ik destijds al zo wijs was. Ik heb twee kinderen, tien en dertien, en beide hebben PDD-NOS. Toen de oudste geboren werd huilde hij erg veel, maar na zijn eerste prik werd dit zo mogelijk nog erger. Ook zijn huid zat onder het eczeem. En hij had drie dagen hoge koorts. Toen ik de mogelijkheid bij het consultatiebureau aankaartte dat het wellicht door de vaccinatie kon komen, werd mij met grote stelligheid verteld dat dit ABSOLUUT niet het geval kon zijn. Tja, en wat doe je dan als jonge moeder met huilbaby en flinke postnatale depressie? Je laat je leiden. Zo heb ik doorgemodderd tot mijn oudste na zijn prik van vier jaar helemaal in zichzelf gekeerd was. We hadden met behulp van een orthomoleculiar arts hem juist helemaal "op orde". Hij was veel minder autistisch doordat zijn darmflora was aangepakt, en zat lekker in zijn velletje, tot na die bewuste prik. De transformatie was compleet. Niet te geloven. Inmiddels was ik wat mondiger geworden en niet meer zo naïef, en ik heb dan ook het consultatiebureau gebeld om te zeggen dat ze hun vaccinaties voortaan ergens anders konden steken! Ik hoefde ze niet meer. Het heeft een jaar geduurd voor mijn zoon weer lekker in zijn vel zat. De jongste heeft ook nog de veertien maanden prik gehad, bij hem heb ik niet zo'n sterke reactie gezien, maar toch hebben wij vanaf toen besloten onze kinderen niet meer te laten vaccineren. Ik heb zelf gewoon de bof, de mazelen en waterpokken gehad, en ik leef nog! Wow! Oh ja, mijn oudste heeft overigens drie keer de waterpokken gehad! Dat kan alleen maar als je imuunsysteem niet goed functioneert. Goh, hoe zou dat nou komen? Twee weken terug was mijn jongste wat grieperig, en kort daarna kreeg hij wat vlekjes.... Ik woon in de biblebelt en mijn buurvrouw heeft vijf kinderen waarvan er twee de mazelen hebben gehad. En guess what? Die lopen weer gewoon rond hoor. En wat zegt mijn buurvrouw (streng gereformeerd):" ik laat mijn kinderen met een paar maanden echt niet blootstellen aan een cocktail van ziekteverwekkers hoor, er is niks mis met op een natuurlijke manier weerstand opbouwen! En daar heeft mijn geloof helemaal niks mee te maken, ik kan ook zelf nadenken!" Driewerf hoera voor mijn buurvrouw!

 
@maarten is het niet hetzelfde als de pilletjes die je door je huisarts krijgt voorgeschreven, ze helpen wel de symptomen weg te halen, maar komen niet bij de oorzaak.

Zolang mensen zo snel mogenlijk af willen van hun kwaaltjes blijven ze naar de dokter gaan voor een pufje of pilletje.

Op menig vraag "dokter waardoor komt het" weet menig arts het antwoord niet en dat gaat niet over 1 ziekte, het gaat over tig aandoeningen.

Als je niet weet wat het is bedenken we er een naam voor.

Is het ook niet zo bij vaccinaties, aannemen dat het ergens wel zal kloppen, want ja het werkt wel, tenminste dat denk je.............

 
@rateltje

Als het (bijna) alleen bijbelgordel is dan lijkt het niet echt meer op denken dat het werkt, daarom ben ik benieuwt of dat zo is.

En vaccinatie is niet echt symptoombestrijden lijkt me, het lichaam licht bloot stellen aan betreffende ziekte zodat het afweer krijgt. Deed men in 1800 ook maar heten het anders, variolatie geloof ik en er zat geen rotzooi in

 
Quote:
En vaccinatie is niet echt symptoombestrijden lijkt me


dat bedoel ik ook niet te zeggen, het is dat je aan neemt wat er gezegd wordt.

Als er een ervaring is van "het wekt" is het geloof er ook en dat is wat er gebeurd.

Als je denkt dat het werkt dan houdt het zelf nadenken op en neem je aan dat het zo is.

 
Ok maar zolang alleen de bijbelgordel er last van heeft lijkt het toch echt te werken.

(Ik probeer overigens niet het gebruik van alle gif er in goed te praten hoor, ik ben door BMRprik ook slachtoffer met beschadiging voor t leven)

 
Quote:
Ok maar zolang alleen de bijbelgordel er last van heeft lijkt het toch echt te werken.


Gesteld dat het waar is Maarten, dat de mazelenuitbraak voor zover daar sprake van is, zich alleen in de biblebelt zou voordoen, want er wordt wat afgelogen door het RIVM nogmaals.

Bekend zijn bijv. ook bof-uitbraken bij studenten (die blootgesteld worden aan afmattende en vaak mensonterende ontgroeningen).

Zij zijn ingeent tegen de bof toen ze jong waren, en alsnog krijgen ze dan de bof in een overigens veel heftigere vorm dan als ze niet gevaccineerd waren geweest. http://www.foliaweb.nl/studenten/ggd-waarschuwt-voor-bofepidemie-onder-studenten/

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.469
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan